Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з технічного обслуговування та поточного ремонту систем вентиляції та кондиціювання.
Очікувана вартість
35 000,00 UAH
UA-2020-07-22-002148-b 453cc7c4543043af8ae0a04a54d8ff2c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рекеда Наталія

+380567136316 natalarekeda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дніпропетровська обласна дитяча клінічна лікарня" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 04543536
Місцезнаходження: 49100, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Космічна, 13
Контактна особа: Рекеда Наталія
+380567136316
natalarekeda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2020 11:11
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2020 12:00
Очікувана вартість: 35 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 175,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50730000-1: Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з технічного обслуговування та поточного ремонту систем вентиляції та кондиціювання.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49100, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, Космічна,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "АЛМАЗОВ ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" 29 500,00
UAH з ПДВ
29 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 липня 2020 12:21
Електронний підпис
28 липня 2020 12:20
Удостоверения119.pdf
28 липня 2020 12:20
Удостоверения118.pdf
28 липня 2020 12:20
Удостоверения117.pdf
28 липня 2020 12:20
Удостоверение122.pdf
28 липня 2020 12:20
Удостоверение112.pdf
28 липня 2020 12:20
Паспорт125.pdf
28 липня 2020 12:20
Паспорт124.pdf
28 липня 2020 12:20
Паспорт123.pdf
28 липня 2020 12:20
ИнфУчастника121.pdf
28 липня 2020 12:20
Диплом113.pdf
28 липня 2020 12:20
ВыпискаРеестр115.pdf
28 липня 2020 12:20
ВыпискаРеестр114.pdf
28 липня 2020 12:20
ВитягЭдПодаток116.pdf
28 липня 2020 12:20
ИнфУчастника120.pdf
28 липня 2020 12:20
Пропозиция.docx
28 липня 2020 12:20
ЛистСервіснаСлужба.docx
28 липня 2020 12:20
ЛистЗгодаТЗ.docx
28 липня 2020 12:20
ЛистЗгодаДоговір.docx
28 липня 2020 12:20
ДовідкаПерсонал.docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "АЛМАЗОВ ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "АЛМАЗОВ ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2212200891
Переможець 29 500,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 12:52

Документи

05 серпня 2020 12:52
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2020 12:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "АЛМАЗОВ ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2212200891
29 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 серпня 2020 12:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 11:58
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2020 14:47
Додаткова угода № 3 від 30.10.2020 року..pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 14:46
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2020 15:57
Додаткова угода № 2 від 08.09.2020 року..pdf зміни до договору
08 вересня 2020 15:56
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2020 15:04
Додаткова угода № 1 від 18.08.2020 року..pdf зміни до договору
18 серпня 2020 15:04
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 14:37
Договір № 2008043 від 11.08.2020 року ФОП Алмазов І.В..pdf укладений
11 серпня 2020 14:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 2008043
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 2008043
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 2008043
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 29 500,00
UAH