Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-27 Контрольно-пропускний пункт «Серпневе»-Тарутине-Арциз-Сарата, км 61+650 – км 70+414
Current average repairs of the public highway of state importance T-16-27 Serpneve-Tarutyne-Artsiz-Sarat checkpoint, km 61 + 650 - km 70 + 414
Очікувана вартість
187 630 202,00 UAH
UA-2020-07-22-002060-a 98b78b28f6c34fc4894c05514502bebe
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Анна Сергіївна

+380487932826 asnn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Контактна особа: Носуленко Анна Сергіївна
+380487932826
asnn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Odesa Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine
National ID: 25829550
Contact point: Nosulenko Anna Sergiivna
+380487932826
asnn@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 липня 2020 15:49
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 07 вересня 2020 15:47
Очікувана вартість: 187 630 202,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 600 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,98%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5600000 UAH
Publication date: 22 липня 2020 15:49
Enquiries until: 15 серпня 2020 10:00
Complaints submission until: до 21 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 серпня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 187 630 202 UAH including VAT
Minimal lowering step: 5 600 000 UAH
Minimal lowering step, %: 2,98 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Мова (мови),якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Мова (мови),якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-27 Контрольно-пропускний пункт «Серпневе»-Тарутине-Арциз-Сарата, км 61+650 – км 70+414 (джерело фінансування - державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repairs of the public highway of state importance T-16-27 Serpneve-Tarutyne-Artsiz-Sarat checkpoint, km 61 + 650 - km 70 + 414
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг детально викладено в проекті договору Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 липня 2020 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2020 15:46
Проект договору ПСР 2020 динамічна ціна (1).docx
22 липня 2020 15:46
ТД Т-16-27 61-70 III 22 07 20.docx
22 липня 2020 15:46
ТЗ Т-16-27 61-70 III (1).doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-06-000010 ● c3ce2de0fd91455898d75d39906f5242
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 листопада 2020 14:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
16.11.2020 № 221
Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 16.11.2020 № 221

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2020-07-22-002060-a 22.07.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків: RISK1-5_2

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-30 16:36:18

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі «Код за ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь», очікуваною вартістю 187 630 202,00 грн, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-22-002060-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
Відповідно до пункту 5 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації учасник-переможець не пізніше дати укладення договору про закупівлю, надає Замовнику оригінал банківської гарантії на суму 3% від вартості договору, строк дії банківської гарантії не може бути меншим ніж строк дії договору. Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває у стадії ліквідації.
Просимо повідомити, чи була дотримана вищезазначена вимога
ТОВ «Березівкаагрошляхбуд» (з наданням підтверджуючих документів)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-02 21:09:09

відповідь на запит

Повідомляємо, що відповідна вимога була виконана, в підтвердження чого надаємо копію банківської гарантії.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 грудня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 01 вересня 2020
UA-2020-07-22-002060-a98b78b28f6c34fc4894c05514502bebe
Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Учасник Документи Рішення
ТОВ Березівкаагрошляхбуд Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Миколаївбудцентр Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

10 вересня 2020 11:27
Електронний підпис
10 вересня 2020 11:26
довідка п.12 ч.1 ст.17
10 вересня 2020 11:26
довідка ч.2 ст.17
10 вересня 2020 11:25
довідка ДФС
10 вересня 2020 11:25
довідка МВС
21 серпня 2020 15:12
Електронний підпис
21 серпня 2020 15:12
Електронний підпис
21 серпня 2020 15:09
свідоцтво лабораторія.pdf
21 серпня 2020 15:09
проект договору.pdf
21 серпня 2020 15:09
мат-тех база.pdf
21 серпня 2020 15:09
лист про зміну адреси.pdf
21 серпня 2020 15:09
дорожні робітники.pdf
21 серпня 2020 15:09
документи на завод.pdf
21 серпня 2020 15:09
довідка покриття(1).pdf
21 серпня 2020 15:09
відгуки.pdf
21 серпня 2020 15:09
виписка по рахунку(1).pdf
21 серпня 2020 15:09
аналог договор 53П.pdf
21 серпня 2020 15:09
аналог договір 74К.pdf
21 серпня 2020 15:09
аналог договір 25П.pdf

Документи

Публічні документи

25 серпня 2020 09:09
Електронний підпис
25 серпня 2020 09:09
Електронний підпис
25 серпня 2020 09:09
Електронний підпис
25 серпня 2020 09:09
Електронний підпис
25 серпня 2020 09:09
Електронний підпис
25 серпня 2020 09:09
Електронний підпис
21 серпня 2020 21:09
ЦПУ.pdf
21 серпня 2020 21:09
ЦПУ маркірувальник.pdf
21 серпня 2020 21:09
Формальні помилки.pdf
21 серпня 2020 21:09
Форма 4-ОПП.pdf
21 серпня 2020 21:09
Транспортна схема.pdf
21 серпня 2020 21:09
Статут.PDF
21 серпня 2020 21:09
Скан витягу ПДВ.pdf
21 серпня 2020 21:09
Сертифікат ISO 9001.PDF
21 серпня 2020 21:09
Сертифікат ISO 14001.PDF
21 серпня 2020 21:09
Проект договору.PDF
21 серпня 2020 21:09
Паспорт директора.pdf
21 серпня 2020 21:09
Опис.pdf
21 серпня 2020 21:09
Ліцензія.pdf
21 серпня 2020 21:09
листи по розмітці.pdf
21 серпня 2020 21:09
Лист про лабораторію.PDF
21 серпня 2020 21:09
Лист від ТОВ АТЛ.PDF
21 серпня 2020 21:09
коток.pdf
21 серпня 2020 21:09
Копія наказу Іванов.pdf
21 серпня 2020 21:09
Копії тех паспортів 2.PDF
21 серпня 2020 21:09
Копії тех паспортів 1.PDF
21 серпня 2020 21:09
Копії наказів ТОВ РДС 3.pdf
21 серпня 2020 21:09
Копії наказів ТОВ РДС 2.pdf
21 серпня 2020 21:09
Копії наказів ТОВ РДС 1.pdf
21 серпня 2020 21:09
ІСО2.pdf
21 серпня 2020 21:09
ІСО1.pdf
21 серпня 2020 21:09
ІСО.pdf
21 серпня 2020 21:09
ІСО ще.pdf
21 серпня 2020 21:09
ДС 4 філія Ескадор - РДС.PDF
21 серпня 2020 21:09
ДС 4 Ескадор - РДС.pdf
21 серпня 2020 21:09
Договор на атестацию.pdf
21 серпня 2020 21:09
Договір ТрансЛайнГруп.pdf
21 серпня 2020 21:09
Договір субаренди АБЗ.pdf
21 серпня 2020 21:09
Договір поставки.pdf
21 серпня 2020 21:09
Договір оренди РДС.PDF
21 серпня 2020 21:09
Договір Лабораторія.pdf
21 серпня 2020 21:09
Довідка про санкціїї.PDF
21 серпня 2020 21:09
Довідка про довкілля.PDF
21 серпня 2020 21:09
Довідка про АБЗ.PDF
21 серпня 2020 21:09
Довідка за ст 17.PDF
21 серпня 2020 21:09
Гарантійний лист.PDF
21 серпня 2020 21:09
гар 772.rar
21 серпня 2020 21:09
Відомості ЄДРПОУ.pdf
21 серпня 2020 21:09
Витяг зі статуту.PDF
21 серпня 2020 21:09
Атестат на АБЗ.pdf
21 серпня 2020 21:09
Швець РВ.PDF
21 серпня 2020 21:09
трудова Іванов.PDF
21 серпня 2020 21:09
Тихоненко.PDF
21 серпня 2020 21:09
Терещенко.PDF
21 серпня 2020 21:09
Танцюра.PDF
21 серпня 2020 21:09
Сулима.PDF
21 серпня 2020 21:09
Мордик.PDF
21 серпня 2020 21:09
Молозін.PDF
21 серпня 2020 21:09
Маренич.PDF
21 серпня 2020 21:09
Максачук.PDF
21 серпня 2020 21:09
Люльченко.PDF
21 серпня 2020 21:09
Лапшин.PDF
21 серпня 2020 21:09
Колесник.PDF
21 серпня 2020 21:09
Кілор.PDF
21 серпня 2020 21:09
Кириленко.PDF
21 серпня 2020 21:09
Зібровський.PDF
21 серпня 2020 21:09
Дяченко.PDF
21 серпня 2020 21:09
Дудьєв.PDF
21 серпня 2020 21:09
Діброва.PDF
21 серпня 2020 21:09
Гриценко.PDF
21 серпня 2020 21:09
Гончар.PDF
21 серпня 2020 21:09
Гайдай.PDF
21 серпня 2020 21:09
Бортневський.PDF
21 серпня 2020 21:09
Блажко.PDF
21 серпня 2020 21:09
Андрюшин.PDF
21 серпня 2020 21:09
Ангелов.PDF
21 серпня 2020 21:09
КБ 9 дог 20-18П.PDF
21 серпня 2020 21:09
КБ 8 дог 20-18П.PDF
21 серпня 2020 21:09
КБ 8 дог 19-18П.PDF
21 серпня 2020 21:09
КБ 7 дог 20-18П.PDF
21 серпня 2020 21:09
КБ 7 дог 19-18П.PDF
21 серпня 2020 21:09
КБ 6 дог 20-18П.PDF
21 серпня 2020 21:09
КБ 6 дог 19-18П.PDF
21 серпня 2020 21:09
КБ 54Б.PDF
21 серпня 2020 21:09
КБ 5 дог 20-18П.PDF
21 серпня 2020 21:09
КБ 5 дог 19-18П.PDF
21 серпня 2020 21:09
КБ 4 дог 20-18П.PDF
21 серпня 2020 21:09
КБ 4 дог 19-18П.PDF
21 серпня 2020 21:09
КБ 3 дог 20-18П.PDF
21 серпня 2020 21:09
КБ 3 дог 19-18П.PDF
21 серпня 2020 21:09
КБ 2 дог 20-18П.PDF
21 серпня 2020 21:09
КБ 2 дог 19-18П.PDF
21 серпня 2020 21:09
КБ 10 дог 20-18П.PDF
21 серпня 2020 21:09
КБ 1 дог 20-18П.PDF
21 серпня 2020 21:09
КБ 1 дог 19-18П.PDF
21 серпня 2020 21:09
Дог№54-Б.PDF
21 серпня 2020 21:09
Договір №20-18П.pdf
21 серпня 2020 21:09
Договір №19-18П.pdf
21 серпня 2020 21:09
Відгук від САД Вінниця.pdf

Документи

Публічні документи

25 серпня 2020 08:27
Електронний підпис
25 серпня 2020 08:26
гарантія 275.zip
25 серпня 2020 08:26
Desktop.rar
25 серпня 2020 08:26
14. Трудові книжки.rar
25 серпня 2020 08:26
9. Технічне завдання.pdf
25 серпня 2020 08:26
8. Проект договору.pdf
25 серпня 2020 08:26
6. Підтвердження МТБ.pdf
25 серпня 2020 08:26
3. Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Березівкаагрошляхбуд

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВ Миколаївбудцентр

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2020 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Березівкаагрошляхбуд 187 530 000,00
UAH з ПДВ
187 530 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 187 580 000,00
UAH з ПДВ
187 580 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 вересня 2020 11:27
Електронний підпис
10 вересня 2020 11:26
довідка п.12 ч.1 ст.17
10 вересня 2020 11:26
довідка ч.2 ст.17
10 вересня 2020 11:25
довідка ДФС
10 вересня 2020 11:25
довідка МВС
21 серпня 2020 15:12
Електронний підпис
21 серпня 2020 15:12
Електронний підпис
21 серпня 2020 15:09
свідоцтво лабораторія.pdf
21 серпня 2020 15:09
проект договору.pdf
21 серпня 2020 15:09
мат-тех база.pdf
21 серпня 2020 15:09
лист про зміну адреси.pdf
21 серпня 2020 15:09
дорожні робітники.pdf
21 серпня 2020 15:09
документи на завод.pdf
21 серпня 2020 15:09
довідка покриття(1).pdf
21 серпня 2020 15:09
відгуки.pdf
21 серпня 2020 15:09
виписка по рахунку(1).pdf
21 серпня 2020 15:09
аналог договор 53П.pdf
21 серпня 2020 15:09
аналог договір 74К.pdf
21 серпня 2020 15:09
аналог договір 25П.pdf

Публічні документи

25 серпня 2020 09:09
Електронний підпис
25 серпня 2020 09:09
Електронний підпис
25 серпня 2020 09:09
Електронний підпис
25 серпня 2020 09:09
Електронний підпис
25 серпня 2020 09:09
Електронний підпис
25 серпня 2020 09:09
Електронний підпис
21 серпня 2020 21:09
ЦПУ.pdf
21 серпня 2020 21:09
ЦПУ маркірувальник.pdf
21 серпня 2020 21:09
Формальні помилки.pdf
21 серпня 2020 21:09
Форма 4-ОПП.pdf
21 серпня 2020 21:09
Транспортна схема.pdf
21 серпня 2020 21:09
Статут.PDF
21 серпня 2020 21:09
Скан витягу ПДВ.pdf
21 серпня 2020 21:09
Сертифікат ISO 9001.PDF
21 серпня 2020 21:09
Сертифікат ISO 14001.PDF
21 серпня 2020 21:09
Проект договору.PDF
21 серпня 2020 21:09
Паспорт директора.pdf
21 серпня 2020 21:09
Опис.pdf
21 серпня 2020 21:09
Ліцензія.pdf
21 серпня 2020 21:09
листи по розмітці.pdf
21 серпня 2020 21:09
Лист про лабораторію.PDF
21 серпня 2020 21:09
Лист від ТОВ АТЛ.PDF
21 серпня 2020 21:09
коток.pdf
21 серпня 2020 21:09
Копія наказу Іванов.pdf
21 серпня 2020 21:09
Копії тех паспортів 2.PDF
21 серпня 2020 21:09
Копії тех паспортів 1.PDF
21 серпня 2020 21:09
Копії наказів ТОВ РДС 3.pdf
21 серпня 2020 21:09
Копії наказів ТОВ РДС 2.pdf
21 серпня 2020 21:09
Копії наказів ТОВ РДС 1.pdf
21 серпня 2020 21:09
ІСО2.pdf
21 серпня 2020 21:09
ІСО1.pdf
21 серпня 2020 21:09
ІСО.pdf
21 серпня 2020 21:09
ІСО ще.pdf
21 серпня 2020 21:09
ДС 4 філія Ескадор - РДС.PDF
21 серпня 2020 21:09
ДС 4 Ескадор - РДС.pdf
21 серпня 2020 21:09
Договор на атестацию.pdf
21 серпня 2020 21:09
Договір ТрансЛайнГруп.pdf
21 серпня 2020 21:09
Договір субаренди АБЗ.pdf
21 серпня 2020 21:09
Договір поставки.pdf
21 серпня 2020 21:09
Договір оренди РДС.PDF
21 серпня 2020 21:09
Договір Лабораторія.pdf
21 серпня 2020 21:09
Довідка про санкціїї.PDF
21 серпня 2020 21:09
Довідка про довкілля.PDF
21 серпня 2020 21:09
Довідка про АБЗ.PDF
21 серпня 2020 21:09
Довідка за ст 17.PDF
21 серпня 2020 21:09
Гарантійний лист.PDF
21 серпня 2020 21:09
гар 772.rar
21 серпня 2020 21:09
Відомості ЄДРПОУ.pdf
21 серпня 2020 21:09
Витяг зі статуту.PDF
21 серпня 2020 21:09
Атестат на АБЗ.pdf
21 серпня 2020 21:09
Швець РВ.PDF
21 серпня 2020 21:09
трудова Іванов.PDF
21 серпня 2020 21:09
Тихоненко.PDF
21 серпня 2020 21:09
Терещенко.PDF
21 серпня 2020 21:09
Танцюра.PDF
21 серпня 2020 21:09
Сулима.PDF
21 серпня 2020 21:09
Мордик.PDF
21 серпня 2020 21:09
Молозін.PDF
21 серпня 2020 21:09
Маренич.PDF
21 серпня 2020 21:09
Максачук.PDF
21 серпня 2020 21:09
Люльченко.PDF
21 серпня 2020 21:09
Лапшин.PDF
21 серпня 2020 21:09
Колесник.PDF
21 серпня 2020 21:09
Кілор.PDF
21 серпня 2020 21:09
Кириленко.PDF
21 серпня 2020 21:09
Зібровський.PDF
21 серпня 2020 21:09
Дяченко.PDF
21 серпня 2020 21:09
Дудьєв.PDF
21 серпня 2020 21:09
Діброва.PDF
21 серпня 2020 21:09
Гриценко.PDF
21 серпня 2020 21:09
Гончар.PDF
21 серпня 2020 21:09
Гайдай.PDF
21 серпня 2020 21:09
Бортневський.PDF
21 серпня 2020 21:09
Блажко.PDF
21 серпня 2020 21:09
Андрюшин.PDF
21 серпня 2020 21:09
Ангелов.PDF
21 серпня 2020 21:09
КБ 9 дог 20-18П.PDF
21 серпня 2020 21:09
КБ 8 дог 20-18П.PDF
21 серпня 2020 21:09
КБ 8 дог 19-18П.PDF
21 серпня 2020 21:09
КБ 7 дог 20-18П.PDF
21 серпня 2020 21:09
КБ 7 дог 19-18П.PDF
21 серпня 2020 21:09
КБ 6 дог 20-18П.PDF
21 серпня 2020 21:09
КБ 6 дог 19-18П.PDF
21 серпня 2020 21:09
КБ 54Б.PDF
21 серпня 2020 21:09
КБ 5 дог 20-18П.PDF
21 серпня 2020 21:09
КБ 5 дог 19-18П.PDF
21 серпня 2020 21:09
КБ 4 дог 20-18П.PDF
21 серпня 2020 21:09
КБ 4 дог 19-18П.PDF
21 серпня 2020 21:09
КБ 3 дог 20-18П.PDF
21 серпня 2020 21:09
КБ 3 дог 19-18П.PDF
21 серпня 2020 21:09
КБ 2 дог 20-18П.PDF
21 серпня 2020 21:09
КБ 2 дог 19-18П.PDF
21 серпня 2020 21:09
КБ 10 дог 20-18П.PDF
21 серпня 2020 21:09
КБ 1 дог 20-18П.PDF
21 серпня 2020 21:09
КБ 1 дог 19-18П.PDF
21 серпня 2020 21:09
Дог№54-Б.PDF
21 серпня 2020 21:09
Договір №20-18П.pdf
21 серпня 2020 21:09
Договір №19-18П.pdf
21 серпня 2020 21:09
Відгук від САД Вінниця.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Березівкаагрошляхбуд

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Березівкаагрошляхбуд
#03579041
Переможець 187 530 000,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2020 09:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2020 09:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Березівкаагрошляхбуд
#03579041
187 530 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 квітня 2023 13:22
17П 20 ДУ11 Т-16-27 61-70 Березівка 18 04 23.PDF зміни до договору
18 квітня 2023 13:22
Електронний підпис зміни до договору
01 серпня 2022 12:00
17П 20 ДУ8 01 08 22 Березівкаагрошляхбуд.PDF зміни до договору
01 серпня 2022 12:00
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2021 09:51
ДУ 3 Д 17П_20 (1).pdf зміни до договору
03 березня 2021 09:51
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 16:38
17П20 Т-16-27 61-70 Березівкаагрошляхбуд 28 09 20.pdf укладений
29 вересня 2020 16:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.п.3. пункту 18.3. розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання» та абз. б) пункту 5.3. розділу V. «Строк та місце надання послуг», Сторони домовились пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX . «Cтрок дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання Договору до 31 грудня 2022 року. п. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2022 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 17П/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 3. Відповідно до п.п.3. пункту 18.3. розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання», та абз. б) пункту 5.3. розділу V. «Строк та місце надання послуг», Сторони домовились пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX. «Строк дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання Договору до 31 грудня 2023 року. п. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2023 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 17П/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 2. Відповідно до п.п.3. пункту 18.3. розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання» та абз. б) пункту 5.3. розділу V. «Строк та місце надання послуг», Сторони домовились пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX . «Cтрок дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання Договору до 31 грудня 2024 року. п. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2024 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 17П/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML