Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 39310000-8 «Обладнання для закладів громадського харчування» ( обладнання для їдалень)
Очікувана вартість
276 000,00 UAH
UA-2020-07-22-001674-b 110b7f07a580477284b365cf6525c66c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Берелет

+380974274099 school1.ver@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА №1 I - III СТУПЕНІВ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ІНОЗЕМНИХ МОВ" ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 26372621
Місцезнаходження: 51600, Україна , Дніпропетровська обл., м. Верхньодніпровськ, вул. Авраменка, буд. 38
Контактна особа: Ірина Берелет
+380974274099
school1.ver@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2020 10:41
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2020 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2020 08:00
Початок аукціону: 10 серпня 2020 13:32
Очікувана вартість: 276 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 760,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Якість товару повинен відповідати державним стандартам, сертифікату якості. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 штуки
Код ДК 021:2015 - 39310000-8 «Обладнання для закладів громадського харчування» ( обладнання для їдалень)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51600, Україна, Дніпропетровська область, м. Верхньодніпровськ, вул. Авраменка, 38 КЗ "Верхньодніпровська СШ №1 І-ІІІ ст"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за фактично поставлений товар проводяться протягом 30 календарних днів (за умови надходження коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків), але не пізніше ніж за 10 робочих днів до закінчення поточного бюджетного року. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 липня 2020 10:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2020 10:41
Додаток 3 (проект договору).docx
22 липня 2020 10:41
Додаток 1 ТП .docx
22 липня 2020 10:41
ТД_ ІІ раз обладнання.docx
22 липня 2020 10:41
Додаток 2 СШ 1 кап.видатки.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 14:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОЛОГ ТРЕЙДІНГ" 275 919,60
UAH з ПДВ
231 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" 275 400,00
UAH з ПДВ
259 968,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮНІСТКОМ" 275 653,20
UAH з ПДВ
275 653,20
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПІСКУН ЛЮБОВ КОСТЯНТИНІВНА 276 000,00
UAH з ПДВ
276 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 07:53
Цінова.pdf

Публічні документи

13 серпня 2020 15:07
Електронний підпис
13 серпня 2020 15:07
Довідка дитяча праця.pdf
13 серпня 2020 15:06
МВС 10.08.pdf
13 серпня 2020 15:06
public_doc (40).pdf
13 серпня 2020 15:06
public_doc (40).p7s
12 серпня 2020 17:21
Електронний підпис
12 серпня 2020 15:24
Електронний підпис
06 серпня 2020 13:15
Електронний підпис
06 серпня 2020 13:14
технічна специфікація.pdf
06 серпня 2020 13:14
цінова пропозиція.pdf
06 серпня 2020 13:14
сертифікати.rar
06 серпня 2020 13:14
Статут завір.PDF
06 серпня 2020 13:14
проект.pdf
06 серпня 2020 13:14
ІПН завір.pdf
06 серпня 2020 13:14
Довідка ст 17 повна НОВ.pdf
06 серпня 2020 13:14
Довідка Код доступу.pdf
06 серпня 2020 13:14
Гарантійний лист 12 міс.pdf
06 серпня 2020 13:14
Виписка завір.PDF
06 серпня 2020 13:14
Витяг з ЄДР завір.PDF
06 серпня 2020 13:14
аналог договор_2.pdf

Публічні документи

06 серпня 2020 21:42
Електронний підпис
06 серпня 2020 21:41
Статут.pdf
06 серпня 2020 21:41
Рішення 2.pdf
06 серпня 2020 21:41
Пропозиція.pdf
06 серпня 2020 21:41
Проєкт договору.pdf
06 серпня 2020 21:41
Опис статут.pdf
06 серпня 2020 21:41
Наказ директор.pdf
06 серпня 2020 21:41
Довідки.pdf
06 серпня 2020 21:41
Витяг ПДВ.pdf
06 серпня 2020 21:41
Виписка ЄДРЮОФОПГФ.pdf
06 серпня 2020 21:41
10СЕС марміт.pdf
06 серпня 2020 21:41
9СЕС холодильник.pdf
06 серпня 2020 21:41
7,8СЕС стелаж, витяжка.pdf
06 серпня 2020 21:41
6СЕС м'ясорубка.pdf
06 серпня 2020 21:41
5СЕС сковорода.pdf
06 серпня 2020 21:41
3СЕС картоплечитска.pdf
06 серпня 2020 21:41
2СЕС шафа пекарська.pdf
06 серпня 2020 21:41
1СЕС плита електрична.pdf

Публічні документи

06 серпня 2020 13:54
цінова пропозиція.pdf
06 серпня 2020 13:54
технічна специфікація.pdf
06 серпня 2020 13:54
паспорт Пискун Л.К..PDF
06 серпня 2020 13:54
ИНН Пискун ЛК.pdf
06 серпня 2020 13:54
Виписка Пискун Л.К..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОЛОГ ТРЕЙДІНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"

ТОВ "ЮНІСТКОМ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПІСКУН ЛЮБОВ КОСТЯНТИНІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ПРОЛОГ ТРЕЙДІНГ"
#41987990
Відхилено 231 990,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 10:55
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 серпня 2020 10:14
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"
#39224504
Переможець 259 968,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 14:27

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учасник закупівлі ! Під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, згідно п.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Прохаємо надати підтверджуючі документи , згідно «Тендерної документації» для процедури «ВІДКРИТІ ТОРГИ» Код ДК 021:2015 - 39310000-8 «Обладнання для закладів громадського харчування» (обладнання для їдалень), а саме: В Розділі ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції до пунктів: п.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» п.5. «Кваліфікаційні критерії відповідно до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону». п.6. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». п.7.«Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)». п.8. «Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг)». В Розділі VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю до п. 3 Проект договору про закупівлю. Надати всі перелічені документи, які вимагалися замовником, згідно цих пунктів «Тендерної документації» від 22.07.2020р. Згідно Додатку№2 (2 Інші умови) , а саме: 2.1. Ціни вказуються за одну одиницю товару (з ПДВ) з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, транспортних витрат, навантажувально-розвантажувальних робіт, доставки, занос в приміщення закладу, монтажних робіт. 2.2. Товар повинен бути в спеціальній упаковці, яка відповідає характеру товару і захищає його від пошкоджень під час поставки. 2.3.Товар повинен відповідати технічним, кількісним та якісним вимогам Замовника. Для підтвердження Учасник надає заповнену таблицю (з фото предмета закупівлі) відповідності запропонованого Учаснику товару технічним, кількісним та якісним вимогам тендерної документації. 2.4. Завантаження та розвантаження Товару здійснюється представниками Постачальника на адресу Замовника (Місце поставки : Дніпропетровська обл., Верхньодніпровський район, місто Верхньодніпровськ, вулиця Авраменка, будинок 38, 51600). Умовою поставки товару є безкоштовна доставка до закладу Замовника з перевіркою комплектності, цілісності, відсутності пошкоджень, занос та монтаж товару в присутності представників Замовника (гарантійний лист Учасника). 2.5.Довідку в довільній формі про джерело походження товару (найменування товаровиробника) та країну походження товару з інформацією, а також про те, що товар не внесено до Переліку товарів, заборонених до ввезення на митну територію України, що походять з Російської Федерації, згідно Постанови Кабінету Міністрів від 30.12.2015 №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України, що походять з Російської Федерації», зі змінами чинними на момент подання тендерної пропозиції. 2.6. Гарантійний лист Учасника, щодо гарантійного обслуговування устаткування. Термін гарантійного обслуговування на товар з моменту введення його в експлуатацію не менше 12 місяців (якщо більший термін не вказаний у паспортах обладнання до окремих найменувань). Заміна та ремонт обладнання, що вийшло з ладу під час гарантійного терміну проводиться безпосередньо Учасником – переможцем. 2.7.Дані технічні вимоги є невід’ємною складовою пропозиції учасника торгів. Оформляються на фірмовому бланку за підписом керівника (підприємства, установи, організації) та скріплюються мокрою печаткою (за наявності). 2.8. Для підтвердження якості товару Постачальник повинен надати завірені належним чином копії наступних документів: - копії чинного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність товару, що постачаються, вимогам діючого санітарного законодавства та копія додатку до цього висновку; - копії сертифікатів якості на товари, що пропонується (при наявності). Надати всі перелічені документи, які вимагалися замовником , згідно Додатку 2 до «Тендерної документації» від 22.07.2020р. Вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель замовником прописано в «Тендерній документації» для процедури «ВІДКРИТІ ТОРГИ» в Розділі V. Оцінка тендерної пропозиції п.5.3.7. тендерної документації.

Документи

12 серпня 2020 10:55
Електронний підпис
12 серпня 2020 10:52
SCAN_Протокол 12.08.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2020 14:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"
#39224504
259 968,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 13:22
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 15:15
ДУ 3.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 15:12
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2020 15:59
SCAN_20201117_155306720.pdf зміни до договору
17 листопада 2020 15:56
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2020 12:46
SCAN_20200831_163208793.pdf зміни до договору
01 вересня 2020 12:39
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 12:09
SCAN_20200825_084430939.pdf укладений
25 серпня 2020 12:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору.
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Термін посиавки товарів: до 31 грудня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Учасник поставить Замовнику товар кращої якості та з кращими технічними характеристиками.
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 259 968,00
UAH (в тому числі ПДВ 43 328,00 UAH)