Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ліцей №81 ім.Петра Сагайдачного Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 23888666 |
Місцезнаходження: | 79068, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Ів. Мазепи, 1а |
Контактна особа: |
Польова Надія Петрівна +380322940844 licey81lmr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 липня 2020 14:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 липня 2020 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 серпня 2020 23:00 |
Очікувана вартість: | 739 510,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Тендерна документація
31 липня 2020 15:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 липня 2020 14:44 |
ТД Шкільні меблі із змінами.docx | |
31 липня 2020 14:44 |
перелік змін до ТД.docx | |
22 липня 2020 14:40 |
ТД Шкільні меблі.docx |
31 липня 2020 15:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 липня 2020 14:44 |
ТД Шкільні меблі із змінами.docx
|
|||
31 липня 2020 14:44 |
перелік змін до ТД.docx
|
|||
22 липня 2020 14:40 |
ТД Шкільні меблі.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
«Згідно рішення № 9177-р/пк-пз від 09.07.2019 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зазначено наступне: 1. Скаржник зазначає, що у додатку 4 Документації міститься вимога щодо надання копії титульної сторінки Технічних умов, завіреної виробником, на "Кабінети навчальні. Засоби навчання та обладнання", погоджених відповідним органом Міністерства освіти і науки України. Скаржник звертає увагу, що така вимога є незаконною та дискримінаційною з огляду на наступне. Скаржник стверджує, що має відповідні технічні умови, що зареєстровані відповідно до чинного законодавства, але вони не погоджені органом Міністерства освіти і науки України у зв’язку з тим, що чинне законодавство не містить порядку такого погодження. Жодні нормативно-правові акти, навіть накази МОН, не містять відповідного порядку, а отже отримати таке погодження у законний шлях неможливо. За твердженням Скаржника, ним не може бути отримане таке погодження. Враховуючи вищезазначене, на думку Скаржника, ця вимога має бути виключена з Документації. Замовник у своїх поясненнях по суті Скарги зазначєа, що вимога Документації про надання учасниками копії титульної сторінки технічних умов, завірених виробником, на кабінети навчальні, засоби навчання та обладнання, погоджені відповідним органом Міністерства освіти і науки України, спрямована на підтвердження того, що обладнання яке пропонується учасником до закупівлі, виготовлене офіційним виробником саме з дотриманням технічних умов, затверджених в установленому законодавством порядку, а погодження відповідним органом Міністерства освіти і науки України підтверджує можливість безпечного та ефективного використання пропонованого обладнання у навчальних закладах. У ході розгляду зазначено питання встановлено наступне. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. 4 За таких умов, Документацією не передбачено порядок погодження техічних умов, що може в майбутньому призвести до неоднозначного трактування вказаної вище умови Документації учасниками під час підготовки тендерних пропозицій та Замовником під час здійснення оцінки тендерних пропозицій, що свідчить про непрозорість такої умови Документації по відношенню до суб'єктів господарювання, які планують взяти участь у Процедурі закупівлі, у тому числі Скаржника. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. Тому просимо видалити данну дискримінаційну вимогу з тендерної документації.»
Повідомляємо, що за даною закупівлею https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-05-27-001468-b замовником було виконано рішення та внесено зміни до тендерної документації.
Також звертаємо увагу всіх зацікавлених осіб та правоохоронних органів, що у технічних вимогах до предмету закупівлі за Лотом №1 - шаф металевих для одягу з ніжками - від постачальника не вимагається підтвердження ані статусу виробника або його офіційного представника, ані наявність висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи (хоча шафи, які контактують із особистими речами та предметами гігієни, найперше повинні мати документи, які підтверджують їх якість та відповідність санітарно-епідеміологічним нормам). Також на виготовлення шаф, за розумінням замовника, не потрібні технічні умови, а підприємство – виробник може не мати ані сертифікату відповідності, ані сертифікатів управління якістю. Тобто, замовника не цікавить якість та безпека використання у дитячому навчальному закладі металевих меблів. У зв’язку з чим виникає питання щодо мети, з якою всі вищезазначені документи вимагаються відносно навчального обладнання за лотом №2. Даний перелік документів є таким, що повинен запевнити замовника у належній якості обладнання або таким, що повинен не допустити до участі у торгах небажаних учасників?
На підставі всього вищенаведеного, вимагаємо виключити із складу тендерної документації наступні вимоги до предмету закупівлі за Лотом №2:
«- копію титульної сторінки технічних умов на кабінети навчальні, засоби навчання та обладнання, погоджені відповідним органом Міністерства освіти і науки України (надати копію листа про погодження) завірена виробником;»
А також: « копію чинного на дату розкриття пропозиції сертифікату відповідності, виданого на виробника товару, на кабінети навчальні, засоби навчання та обладнання.», оскільки з 01.01.2018 втратив чинність Декрет Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 № 46-93 “Про стандартизацію і сертифікацію” (далі – Декрет), який визначав правові та економічні основи державної системи сертифікації на території України і, відповідно до цього, припинила своє існування державна система сертифікації, а тому із вказаної дати відмінена обов’язкова сертифікація продукції в державній системі сертифікації.
Наостанок повідомляємо, що враховуючи відверто дискримінаційний підхід замовника до складання документації та проведення процедури закупівлі, відповідно до положень, визначених статтею 8 Закону «Про публічні закупівлі», ми вже звернулись до відповідних органів державного фінансового контролю із вимогою здійснення моніторингу даної закупівлі на підставі ознак порушення законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель, з метою недопущення розкрадання державних коштів та, у разі встановлення цього наміру, притягнення до кримінальної відповідальності посадової особи замовника – голови тендерного комітету Проців Б.М.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-31-000015 ● b088d94452624e34ab8b449d298f2723
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 серпня 2020 16:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
31.08.2020 № 157
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 31.08.2020 № 157.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-07-22-001666-a 22.07.2020. Дані автоматичних індикаторів ризиків, що спрацювали (RISK1-12). Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
інформацію про усунення порушення
2020-09-21 16:18:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності надання Замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації встановлено порушення вимог частини 1 статті 24 Закону. Встановлено порушення переможцями торгів за лотом 1 та лотом 2 вимог частини 6 статті 17 Закону.)
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1 – шафи металеві для одягу з ніжками (ДК 021:2015: (CPV) Шкільні меблі (39160000-1 )) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 357 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 785,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | мікропроект | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство "УХЛ-Маш" #14311749 |
Відхилено |
295 020,00
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2020 10:08
|
ТОВ "АРМАТО" #41799955 |
Переможець |
295 080,00
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2020 10:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 вересня 2021 16:15
|
Додаткова Угода скан.pdf | зміни до договору |
20 вересня 2021 16:10
|
Електронний підпис | укладений |
16 вересня 2020 14:40
|
Підписаний контракт | укладений |
16 вересня 2020 11:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з продовженням строку дії договору для повного виконання Замовником своїх фінансових зобов'язань перед Постачальником. |
Номер договору про закупівлю: | 16/9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |