Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК 021:2015: (CPV) : Шкільні меблі (39160000-1 ) (Лот 1 – шафи металеві для одягу з ніжками(ДК 021:2015: (CPV) Шкільні меблі (39160000-1 ) Лот 2 – навчальне обладнання для кабінету біології (ДК 021:2015: (CPV) Приладдя для навчальних закладів (39162000-5 ))»
Очікувана вартість
739 510,00 UAH
UA-2020-07-22-001666-a 28b2ecfd164b4a7c8a7fcbe844bb88ff
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Польова Надія Петрівна

+380322940844 licey81lmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ліцей №81 ім.Петра Сагайдачного Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 23888666
Місцезнаходження: 79068, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Ів. Мазепи, 1а
Контактна особа: Польова Надія Петрівна
+380322940844
licey81lmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2020 14:40
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2020 23:00
Очікувана вартість: 739 510,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою 1.1. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

31 липня 2020 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 14:44
ТД Шкільні меблі із змінами.docx
31 липня 2020 14:44
перелік змін до ТД.docx
22 липня 2020 14:40
ТД Шкільні меблі.docx
31 липня 2020 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2020 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 14:44
ТД Шкільні меблі із змінами.docx
31 липня 2020 14:44
перелік змін до ТД.docx
22 липня 2020 14:40
ТД Шкільні меблі.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-22-001666-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ВОРДКОМ, Код ЄДРПОУ:40170269
Дата подання: 28 липня 2020 14:00
Вимога щодо усунення порушень
Вимагаємо прибрати із Тендерної документації суто дискримінаційну вимогу щодо необхідності «погодження відповідним органом Міністерства освіти і науки України Технічних умов на кабінети навчальні, засоби навчання та обладнання» та надання «відповідного листа про погодження» на підставі того, що чинне законодавство не містить порядку такого погодження, та відповідно до цього, жоден виробник не зобов’язаний погоджувати у будь-яких профільних органах свої Технічні умови. Рекомендуємо уважно ознайомитись із долученими документами (відповідями на звернення суб’єктів господарювання, які знаходяться у вільному доступі) - листом від уповноваженої особи Міністерства освіти і науки, де зазначено, що «до повноважень і компетенції Міністерства не належить функція погодження (підтвердження) технічних умов від виробників», а також чинним рішенням колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за ідентичним питанням, де зазначено, зокрема:
«Згідно рішення № 9177-р/пк-пз від 09.07.2019 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зазначено наступне: 1. Скаржник зазначає, що у додатку 4 Документації міститься вимога щодо надання копії титульної сторінки Технічних умов, завіреної виробником, на "Кабінети навчальні. Засоби навчання та обладнання", погоджених відповідним органом Міністерства освіти і науки України. Скаржник звертає увагу, що така вимога є незаконною та дискримінаційною з огляду на наступне. Скаржник стверджує, що має відповідні технічні умови, що зареєстровані відповідно до чинного законодавства, але вони не погоджені органом Міністерства освіти і науки України у зв’язку з тим, що чинне законодавство не містить порядку такого погодження. Жодні нормативно-правові акти, навіть накази МОН, не містять відповідного порядку, а отже отримати таке погодження у законний шлях неможливо. За твердженням Скаржника, ним не може бути отримане таке погодження. Враховуючи вищезазначене, на думку Скаржника, ця вимога має бути виключена з Документації. Замовник у своїх поясненнях по суті Скарги зазначєа, що вимога Документації про надання учасниками копії титульної сторінки технічних умов, завірених виробником, на кабінети навчальні, засоби навчання та обладнання, погоджені відповідним органом Міністерства освіти і науки України, спрямована на підтвердження того, що обладнання яке пропонується учасником до закупівлі, виготовлене офіційним виробником саме з дотриманням технічних умов, затверджених в установленому законодавством порядку, а погодження відповідним органом Міністерства освіти і науки України підтверджує можливість безпечного та ефективного використання пропонованого обладнання у навчальних закладах. У ході розгляду зазначено питання встановлено наступне. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. 4 За таких умов, Документацією не передбачено порядок погодження техічних умов, що може в майбутньому призвести до неоднозначного трактування вказаної вище умови Документації учасниками під час підготовки тендерних пропозицій та Замовником під час здійснення оцінки тендерних пропозицій, що свідчить про непрозорість такої умови Документації по відношенню до суб'єктів господарювання, які планують взяти участь у Процедурі закупівлі, у тому числі Скаржника. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. Тому просимо видалити данну дискримінаційну вимогу з тендерної документації.»
Повідомляємо, що за даною закупівлею https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-05-27-001468-b замовником було виконано рішення та внесено зміни до тендерної документації.
Також звертаємо увагу всіх зацікавлених осіб та правоохоронних органів, що у технічних вимогах до предмету закупівлі за Лотом №1 - шаф металевих для одягу з ніжками - від постачальника не вимагається підтвердження ані статусу виробника або його офіційного представника, ані наявність висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи (хоча шафи, які контактують із особистими речами та предметами гігієни, найперше повинні мати документи, які підтверджують їх якість та відповідність санітарно-епідеміологічним нормам). Також на виготовлення шаф, за розумінням замовника, не потрібні технічні умови, а підприємство – виробник може не мати ані сертифікату відповідності, ані сертифікатів управління якістю. Тобто, замовника не цікавить якість та безпека використання у дитячому навчальному закладі металевих меблів. У зв’язку з чим виникає питання щодо мети, з якою всі вищезазначені документи вимагаються відносно навчального обладнання за лотом №2. Даний перелік документів є таким, що повинен запевнити замовника у належній якості обладнання або таким, що повинен не допустити до участі у торгах небажаних учасників?
На підставі всього вищенаведеного, вимагаємо виключити із складу тендерної документації наступні вимоги до предмету закупівлі за Лотом №2:
«- копію титульної сторінки технічних умов на кабінети навчальні, засоби навчання та обладнання, погоджені відповідним органом Міністерства освіти і науки України (надати копію листа про погодження) завірена виробником;»
А також: « копію чинного на дату розкриття пропозиції сертифікату відповідності, виданого на виробника товару, на кабінети навчальні, засоби навчання та обладнання.», оскільки з 01.01.2018 втратив чинність Декрет Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 № 46-93 “Про стандартизацію і сертифікацію” (далі – Декрет), який визначав правові та економічні основи державної системи сертифікації на території України і, відповідно до цього, припинила своє існування державна система сертифікації, а тому із вказаної дати відмінена обов’язкова сертифікація продукції в державній системі сертифікації.
Наостанок повідомляємо, що враховуючи відверто дискримінаційний підхід замовника до складання документації та проведення процедури закупівлі, відповідно до положень, визначених статтею 8 Закону «Про публічні закупівлі», ми вже звернулись до відповідних органів державного фінансового контролю із вимогою здійснення моніторингу даної закупівлі на підставі ознак порушення законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель, з метою недопущення розкрадання державних коштів та, у разі встановлення цього наміру, притягнення до кримінальної відповідальності посадової особи замовника – голови тендерного комітету Проців Б.М.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 липня 2020 15:01
- ВИМОГУ ЗАДОВОЛЕНО ШЛЯХОМ ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ

Документи подані скаржником

Документи

31 липня 2020 15:01
перелік змін до ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-31-000015 ● b088d94452624e34ab8b449d298f2723
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 серпня 2020 16:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

31.08.2020 № 157

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 31.08.2020 № 157.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-07-22-001666-a 22.07.2020. Дані автоматичних індикаторів ризиків, що спрацювали (RISK1-12). Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

інформацію про усунення порушення

2020-09-21 16:18:18


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності надання Замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації встановлено порушення вимог частини 1 статті 24 Закону. Встановлено порушення переможцями торгів за лотом 1 та лотом 2 вимог частини 6 статті 17 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 – шафи металеві для одягу з ніжками (ДК 021:2015: (CPV) Шкільні меблі (39160000-1 ))
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 357 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 785,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 10 серпня 2020 15:01
Закінчення: 10 серпня 2020 15:22
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

125 шт
Лот 1 – шафи металеві для одягу з ніжками (ДК 021:2015: (CPV) Шкільні меблі (39160000-1 ))
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79068, Україна, Львівська область, Львів, вул. Гетьмана Мазепи, 1-А
Дата доставки: 30 вересня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару мікропроект Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Аналоги
Дата подання: 22 липня 2020 17:41
Дата відповіді: 29 липня 2020 14:20
Доброго дня! Чи будуть розглядатись аналоги товару? Чи будуть розглянуті розміри 1830x575x500? Дякую
Відповідь: Доброго дня. аналоги товару замовником будуть розглядатись. розміри мають бути ті, які зазначені в технічних вимогах

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "УХЛ-Маш" 311 250,00
UAH з ПДВ
295 020,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРМАТО" 328 275,00
UAH з ПДВ
295 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 16:53
Електронний підпис
07 серпня 2020 16:49
Проект договору.pdf
07 серпня 2020 16:49
Порівняльна таблиця.pdf
07 серпня 2020 16:49
Тендерна_пропозиція .pdf
07 серпня 2020 15:37
Лист-відгук.pdf
07 серпня 2020 15:37
Контракт_Парамзін О.Ю..pdf
07 серпня 2020 15:37
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
07 серпня 2020 15:37
Виписка з ЄДРЮОтаФО-П.pdf

Публічні документи

10 вересня 2020 10:45
Електронний підпис
04 вересня 2020 13:11
Електронний підпис
03 вересня 2020 13:48
оновлена пропозиція.pdf
03 вересня 2020 13:48
довідка МВС несудимість.pdf
06 серпня 2020 10:26
Електронний підпис
06 серпня 2020 10:23
тендерна пропозиція.pdf
06 серпня 2020 10:23
сертифікати.rar
06 серпня 2020 10:23
проект договору.pdf
06 серпня 2020 10:23
про ненадання довідки.pdf
06 серпня 2020 10:23
копія статуту Армато.pdf
06 серпня 2020 10:23
довідки техн_вимоги.pdf
06 серпня 2020 10:23
довідки ст17.pdf
06 серпня 2020 10:23
аналогічний договір.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне акціонерне товариство "УХЛ-Маш"

ТОВ "АРМАТО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне акціонерне товариство "УХЛ-Маш"
#14311749
Відхилено 295 020,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 10:08
ТОВ "АРМАТО"
#41799955
Переможець 295 080,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 10:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2020 10:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АРМАТО"
#41799955
295 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 вересня 2021 16:15
Додаткова Угода скан.pdf зміни до договору
20 вересня 2021 16:10
Електронний підпис укладений
16 вересня 2020 14:40
Підписаний контракт укладений
16 вересня 2020 11:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з продовженням строку дії договору для повного виконання Замовником своїх фінансових зобов'язань перед Постачальником.
Номер договору про закупівлю: 16/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML