Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

медична картка стаціонарного хворого, журнали обліку різні
Очікувана вартість
1 175,28 UAH
UA-2020-07-22-001296-a 5f640c91f13441c6aed5c6f07902d10d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чубарова Наталя Анатоліївна

+380612222104 zokdl.vmtz@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня" Запорізької обласної ради (скорочена назва - КНП "ЗОКДЛ" ЗОР)
Код ЄДРПОУ: 05498737
Вебсайт: http://zokdl.zp.ua
Місцезнаходження: 69063, Україна , Запорізька обл., м Запоріжжя, Проспект Соборний/вул. Дніпровська/вул.Олександрівська 70/21/47
Контактна особа: Чубарова Наталя Анатоліївна
+380612222104
zokdl.vmtz@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали


додається у розділі 3 проекту договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 шт
Ціна за одиницю: 0.5UAH з ПДВ
Медична картка стаціонарного хворого (вкладиш) АЗ, 1+1, газетка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: пр. Соборний/ вул. Дніпровська/ вул. Олександрівська, буд. 70/21/47, Запоріжжя, Запорізька область, 69063, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
2 шт
Ціна за одиницю: 57.35UAH з ПДВ
Журнал обліку ініекційних захворюваннь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: пр. Соборний/ вул. Дніпровська/ вул. Олександрівська, буд. 70/21/47, Запоріжжя, Запорізька область, 69063, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
2 шт
Ціна за одиницю: 57.35UAH з ПДВ
Журнал обліку фактів звернення та доставления до осіб у зв'язку із заподіянням їм тілесних ушкоджень кримінального характеру
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: пр. Соборний/ вул. Дніпровська/ вул. Олександрівська, буд. 70/21/47, Запоріжжя, Запорізька область, 69063, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 4.2. Покупець здійснює оплату за придбаний товар по кожній видатковій накладній шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом тридцяти робочих днів з моменту постачання товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

22 липня 2020 13:33
Електронний підпис
22 липня 2020 13:27
договор бланки.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Офіс Комфорт» (скорочене найменування — ТОВ «Офіс Комфорт»
#43160066
Переможець 1 175,28
UAH з ПДВ
22 липня 2020 13:48

Документи

22 липня 2020 13:48
Електронний підпис
22 липня 2020 13:45
Договір

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 липня 2020 13:53
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2021 09:43

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Медична картка стаціонарного хворого (вкладиш) АЗ, 1+1, газетка 1500 шт 0,50
UAH з ПДВ
Журнал обліку ініекційних захворюваннь 2 шт 57,35
UAH з ПДВ
Журнал обліку фактів звернення та доставления до осіб у зв'язку із заподіянням їм тілесних ушкоджень кримінального характеру 2 шт 57,35
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 175,28
UAH (в тому числі ПДВ 195,88 UAH)