Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Обладнання для анестезії та реанімації
Очікувана вартість
6 470 000,00 UAH
UA-2020-07-22-001193-b 91df07b8f98748a3bcec3ef6bbc5968c
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Мамай

+380958161042 urist1901@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02013165
Місцезнаходження: 40022, Україна , Сумська обл., місто Суми, ВУЛИЦЯ ЛЕВАНЕВСЬКОГО будинок 26
Контактна особа: Алла Мамай
+380958161042
urist1901@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33170000-2: Обладнання для анестезії та реанімації


Апарат штучної вентиляції легенів ЮВЕНТ-Т
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Апарат штучної вентиляції легень ЮВЕНТ-Т
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Леваневського, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 липня 2020  —  19 серпня 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

23 липня 2020 09:16
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТСМ АСІСТАНС"
#43019711
Переможець 6 470 000,00
UAH
23 липня 2020 09:21

Документи

23 липня 2020 09:21
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 липня 2020 09:24
Д81_ШВЛ_20.07.2020.PDF укладений
23 липня 2020 09:23
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2021 18:54
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2020 10:35
ДУ2_Д81_ТСМ АСІСТАНС_пролонгація.PDF зміни до договору
01 вересня 2020 10:30
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2020 11:04
ДУ1_Д81_ТСМ АСІСТАНС_Кіп.PDF зміни до договору
12 серпня 2020 11:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена Сторонами зміна ціни в бік зменшення (без зміни обсягу та якості товарів)
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов'язань Постачальником щодо передачі товарів у зв'язку з виникненням об'єктивних обставин без збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 220 000,00
UAH