Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Маршрутизатор Juniper MX80-T-AC
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2020-07-22-001155-c b63d6a34b6cc4399816eba3191206af0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зей Роман Володимирович

roman.zey@citydesign.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Міський інформаційний центр"
Код ЄДРПОУ: 32135675
Місцезнаходження: 61166, Україна , Харківська обл., Харків, пр. Науки, 38
Контактна особа: Зей Роман Володимирович
roman.zey@citydesign.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2020 11:04
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 07 серпня 2020 14:47
Очікувана вартість: 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32410000-0: Локальні мережі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Маршрутизатор Juniper MX80-T-AC
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61003, Україна, Харківська область, Харків, вул. Кузнечна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32410000-0 — Локальні мережі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 липня 2020 11:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2020 11:05
ТД Juniper.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-20-000005 ● bcd9e138e28349f3aa306fdb18945a86
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 серпня 2020 17:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

18.08.2020 № 167
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 18.08.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 18.08.2020 № 167
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 2 3 4
21. UA-2020-07-22-001155-c 22.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення 1. Стосовно питання «встановлена невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Спецвузавтоматика» умовам тендерної документації. Так, Додатком №1 до тендерної документації передбачено «Загальні вимоги щодо гарантійного обслуговування обладнання» та згідно примітки повинно бути зазначено «вказується найменування Учасника». Учасником ТОВ «Спецвузавтоматика» подано документ «Загальні вимоги щодо гарантійного обслуговування обладнання», котрий не відповідає вимогам Додатку №1 до тендерної документації». Додатком №1 до тендерної документації передбачено «Загальні вимоги щодо гарантійного обслуговування обладнання» та згідно примітки повинно бути зазначено «вказується найменування Учасника». Примітка «вказується найменування Учасника» в тексті інформаційного блоку «Загальні вимоги щодо гарантійного обслуговування обладнання» відноситься лише до пустих місць (за текстом, нижнє підкреслення) з позначкою «_________*». Окрім того, в деяких абзацах тексту Учаснику пропонується обрати потрібне: «_________*/виробник обладнання/авторизована(ні) сервісна(ні) служба(би) з якою(ми) _______* укладений договір (обрати потрібне)». При поданні своєї пропозиції ТОВ «Спецвузавтоматика» у тексті інформаційного блоку «Загальні вимоги щодо гарантійного обслуговування обладнання» обрало потрібне для заповнення при складанні документу (лист у складі пропозиції учасника вих. № 641/04 від 04.08.2020 року). Тому вважаємо, що Учасником ТОВ «Спецвузавтоматика» подано документ «Загальні вимоги щодо гарантійного обслуговування обладнання», котрий відповідає вимогам Додатку №1 до тендерної документації повністю. 2. Щодо «моніторингом питання відповідності укладеного договору проекту договору, котрий зазначено в Додатку №5 до тендерної документації, встановлена не відповідність. Так, в проекті договору у розділі 4. Права та обов’язки сторін передбачено підпункт 4.1.3. Постачальник має право поставляти Товар за окремими видатковими накладними за умови попереднього погодження з Покупцем, тоді як в укладеному договорі від 25.08.2020 № В20230 цей підпункт відсутній». При підготовці тендерної документації використовувався проект договору поставки, в якому було передбачено право Постачальника поставити Товар за окремими видатковими накладними. За умовами проведеної процедури закупівлі UA-2020-07-22-001155-c маршрутизатор Juniper MX80-T-AC постачається у кількості 1 (одна) штука, тому договір був приведений у відповідність до вимог Цивільного та Господарського кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі» та укладений без права передачі товару за окремими видатковими накладними, оскільки зазначений порядок приймання-передачі, у даному випадку, не може бути застосований. Отже, за результатом розгляду висновку про результати проведеного моніторингу, встановлено, що Учасником процедури закупівлі ТОВ «Спецвузавтоматика» подано документ «Загальні вимоги щодо гарантійного обслуговування обладнання», котрий відповідає вимогам Додатку №1 до тендерної документації повністю, тому для розірвання договору № В20230 від 25.08.2020 немає правових підстав.

2020-09-02 10:32:23


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2020 15:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" 689 160,00
UAH з ПДВ
675 150,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика» 696 900,00
UAH з ПДВ
678 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 14:56
Електронний підпис
13 серпня 2020 14:55
ТП.pdf
13 серпня 2020 14:55
інфомація_ч2_ст_17.pdf
13 серпня 2020 14:55
Довідка_про_ліцензію.pdf
13 серпня 2020 14:55
довідка_МВС.pdf.p7s
13 серпня 2020 14:55
довідка_МВС.pdf
13 серпня 2020 14:55
довідка_ДПС.pdf
13 серпня 2020 14:55
довідка_ДПС.p7s
13 серпня 2020 14:55
банкрутство_корупція.pdf
04 серпня 2020 10:46
Електронний підпис
04 серпня 2020 10:43
дубликат.rar
04 серпня 2020 10:43
MX80_Ukraine_Declaration_EMC_Safety_RoHS.pdf
04 серпня 2020 10:43
MX80_Cert_Type_Examination_Ukraine.pdf
04 серпня 2020 10:43
Статут.pdf
04 серпня 2020 10:43
перс_данні_згода.pdf
04 серпня 2020 10:43
Опис.pdf
04 серпня 2020 10:42
інфомація_ч2_ст_17.pdf
04 серпня 2020 10:42
інфомація_МВС.pdf
04 серпня 2020 10:42
інфомація_ДПС.pdf
04 серпня 2020 10:42
загальні_вимоги.pdf
04 серпня 2020 10:42
Анкета.pdf
04 серпня 2020 10:42
авторизация.pdf

Публічні документи

04 серпня 2020 17:59
Електронний підпис
04 серпня 2020 17:57
звіт_2019, 1й кв.2020.pdf
04 серпня 2020 17:57
сертиф.pdf
04 серпня 2020 17:57
скан_копія_витяг ПДВ.pdf
04 серпня 2020 17:57
витяг ПДВ.pdf
04 серпня 2020 17:57
декларація.pdf
04 серпня 2020 17:57
авторизаційний.pdf
04 серпня 2020 17:57
2_вимоги до обладнання.pdf
04 серпня 2020 17:57
1_ст.17.pdf
04 серпня 2020 17:57
3_вимоги до поставки.pdf
04 серпня 2020 17:57
5_анкета.pdf
04 серпня 2020 17:57
Dovidka_20217350050060206048.pdf
04 серпня 2020 17:57
8_персональні.pdf
04 серпня 2020 17:57
Dovidka_20217350050060206048.pdf.p7s
04 серпня 2020 17:57
public_doc (18).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА"

Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА"
#05837085
Переможець 675 150,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 16:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2020 16:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА"
#05837085
675 150,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 11:04
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 09:10
B20230.pdf укладений
25 серпня 2020 09:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 675 150,00
UAH (в тому числі ПДВ 112 525,00 UAH)