Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Міський інформаційний центр" |
Код ЄДРПОУ: | 32135675 |
Місцезнаходження: | 61166, Україна , Харківська обл., Харків, пр. Науки, 38 |
Контактна особа: |
Зей Роман Володимирович roman.zey@citydesign.kharkov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 липня 2020 11:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 липня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 07 серпня 2020 14:47 |
Очікувана вартість: | 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32410000-0: Локальні мережі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 липня 2020 11:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 липня 2020 11:05 |
ТД Juniper.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-20-000005 ● bcd9e138e28349f3aa306fdb18945a86
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 серпня 2020 17:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.08.2020 № 167
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 18.08.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 18.08.2020 № 167
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 2 3 4
21. UA-2020-07-22-001155-c 22.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення 1. Стосовно питання «встановлена невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Спецвузавтоматика» умовам тендерної документації. Так, Додатком №1 до тендерної документації передбачено «Загальні вимоги щодо гарантійного обслуговування обладнання» та згідно примітки повинно бути зазначено «вказується найменування Учасника». Учасником ТОВ «Спецвузавтоматика» подано документ «Загальні вимоги щодо гарантійного обслуговування обладнання», котрий не відповідає вимогам Додатку №1 до тендерної документації». Додатком №1 до тендерної документації передбачено «Загальні вимоги щодо гарантійного обслуговування обладнання» та згідно примітки повинно бути зазначено «вказується найменування Учасника». Примітка «вказується найменування Учасника» в тексті інформаційного блоку «Загальні вимоги щодо гарантійного обслуговування обладнання» відноситься лише до пустих місць (за текстом, нижнє підкреслення) з позначкою «_________*». Окрім того, в деяких абзацах тексту Учаснику пропонується обрати потрібне: «_________*/виробник обладнання/авторизована(ні) сервісна(ні) служба(би) з якою(ми) _______* укладений договір (обрати потрібне)». При поданні своєї пропозиції ТОВ «Спецвузавтоматика» у тексті інформаційного блоку «Загальні вимоги щодо гарантійного обслуговування обладнання» обрало потрібне для заповнення при складанні документу (лист у складі пропозиції учасника вих. № 641/04 від 04.08.2020 року). Тому вважаємо, що Учасником ТОВ «Спецвузавтоматика» подано документ «Загальні вимоги щодо гарантійного обслуговування обладнання», котрий відповідає вимогам Додатку №1 до тендерної документації повністю. 2. Щодо «моніторингом питання відповідності укладеного договору проекту договору, котрий зазначено в Додатку №5 до тендерної документації, встановлена не відповідність. Так, в проекті договору у розділі 4. Права та обов’язки сторін передбачено підпункт 4.1.3. Постачальник має право поставляти Товар за окремими видатковими накладними за умови попереднього погодження з Покупцем, тоді як в укладеному договорі від 25.08.2020 № В20230 цей підпункт відсутній». При підготовці тендерної документації використовувався проект договору поставки, в якому було передбачено право Постачальника поставити Товар за окремими видатковими накладними. За умовами проведеної процедури закупівлі UA-2020-07-22-001155-c маршрутизатор Juniper MX80-T-AC постачається у кількості 1 (одна) штука, тому договір був приведений у відповідність до вимог Цивільного та Господарського кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі» та укладений без права передачі товару за окремими видатковими накладними, оскільки зазначений порядок приймання-передачі, у даному випадку, не може бути застосований. Отже, за результатом розгляду висновку про результати проведеного моніторингу, встановлено, що Учасником процедури закупівлі ТОВ «Спецвузавтоматика» подано документ «Загальні вимоги щодо гарантійного обслуговування обладнання», котрий відповідає вимогам Додатку №1 до тендерної документації повністю, тому для розірвання договору № В20230 від 25.08.2020 немає правових підстав.
2020-09-02 10:32:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 серпня 2020 15:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" |
689 160,00
UAH з ПДВ
|
675 150,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика» |
696 900,00
UAH з ПДВ
|
678 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" #05837085 |
Переможець |
675 150,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2020 16:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2020 11:04
|
Електронний підпис | укладений |
25 серпня 2020 09:10
|
B20230.pdf | укладений |
25 серпня 2020 09:10
|