Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЗМІЇВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04059639 |
Місцезнаходження: | 63404, Україна , Харківська обл., м. Зміїв, вул. Адміністративна, буд. 9 |
Контактна особа: |
Костянтин Лисак +380574732717 zrdafin@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 липня 2020 09:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 липня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 07 серпня 2020 12:42 |
Очікувана вартість: | 2 301 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 012,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 11506 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Вид забезпечення тендерних пропозицій - електронна банківська гарантія
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій відповідно до п. 2 розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | п. 4.7. Договору Перед початком робіт Замовник може сплачувати Підряднику попередню оплату на придбання матеріальних ресурсів для виконання робіт по Об'єкту у розмірі 30% від загального річного обсягу робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти", протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня отримання заявки від Підрядника. | Аванс | 30 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | п. 4.5. Договору Кінцеві розрахунки між Сторонами здійснюються при наявності коштів передбачених на такі цілі у термін 30 (тридцяти) банківських днів після виконання та приймання всіх передбачених цим Договором та додатками до нього робіт. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 липня 2020 10:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 липня 2020 09:59 |
Додаток 4 Проект договору Дорога.doc | |
22 липня 2020 09:59 |
ТД дорога.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-18-000013 ● b890c252a8384509980be473becb141e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 серпня 2020 16:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.08.2020 №167
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 18.08.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 18.08.2020 № 167
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
12 UA-2020-07-22-001025-b 22.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-07-22-001025-b. У пункті 1 констатуючої частини висновку про результати моніторингу вказано: «Моніторингом питання відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що визначені Замовником кваліфікаційні критерії в пунктах 1 та 3 додатку 2 до тендерної документації не відповідають вимогам пунктів 1 та 3 частини другої статті 16 Закону, а саме: Замовник вимагає від учасників наявність обладнання та матеріально-технічної бази та наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, в той час як згідно з Законом зазначені критерії повинні мати назву: «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Зазначене є порушенням Замовником вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону». Замовник звертає увагу, що відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) у тендерній документації зазначаються відомості про один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Частиною третьою вказаної вище статті передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Так замовник в додатку 2 до тендерної документації вказав декілька кваліфікаційних критеріїв та іншу інформацію, яку може містити тендерна документація відповідно до положень Закону. Крім того твердження «Таким чином, ТОВ «Пересувна механізована колона-8» не підтверджено кваліфікаційний критерій щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору», яке присутнє в тому ж пункті 1 констатуючої частини висновку про результати моніторингу спростовує наявність в діях замовника порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону. У пункті 1 констатуючої частини висновку про результати моніторингу вказано: «В ході моніторингу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «ПМК-8» не відповідає вимогам тендерної документації. Так, згідно з підпунктом 1.1 пункту 1 додатку 2 до тендерної документації, для підтвердження можливості виконання робіт, відповідно до технічного завдання (Додаток 1 до тендерної документації), учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку, згідно з Таблицею 1.1, про наявність асфальтобетонного заводу із зазначенням типу (стаціонарний, мобільний, найменування, марка, модель) та документальним підтвердженням. Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Пересувна механізована колона-8» відсутня довідка, яка заповнюється згідно з таблицею 1.1 пункту 1 додатку 2 до тендерної документації». Замовник звертає увагу, що підпункт 1.1 пункту 1 додатку 2 до тендерної документації містить ряд вимог, які передбачені з метою виключення дискримінації учасників. Так для учасників, які не мають власного чи орендованого асфальтобетонного заводу передбачена наступна вимога: «У разі якщо учасник для виконання робіт за предметом закупівлі планує закуповувати асфальтобетонні суміші у інших виробників, такий учасник в складі тендерної пропозиції надає: - чинний договір з виробником асфальтобетону; - інформаційну довідку складену в довільній формі із зазначенням виду асфальтобетону (по типах та марках)». Тобто зі змісту підпункту 1.1 пункту 1 додатку 2 до тендерної документації вбачається, що учасники які не мають власного чи орендованого асфальтобетонного заводу не зобов’язані подавати інформаційну довідку згідно з Таблицею 1.1 про наявність асфальтобетонного заводу із зазначенням типу (стаціонарний, мобільний, найменування, марка, модель), саме тому такий документ у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПМК-8» відсутній. Натомість, оскільки ТОВ «ПМК-8» для виконання робіт за предметом закупівлі планує закуповувати асфальтобетонні суміші у інших виробників у складі тендерної пропозиції останнього містяться договір 2020/П/117 від 20.07.2020 року за яким ТОВ «ПМК-8» відбудиться, зокрема, постачання асфальтобетонних сумішей та інформаційну довідку №328/2 від 31.07.2020 року формі із зазначенням виду асфальтобетону (по типах та марках). Таким чином в діях замовника відсутні будь-які порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а тендерна пропозиція ТОВ «ПМК-8» повністю відповідає вимогам тендерної документації. У пункті 1 констатуючої частини висновку про результати моніторингу вказано: «Крім того, згідно підпункту 3.1 пункту 3 додатку 2 до тендерної документації, для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у складі пропозиції учасник повинен надати виконаний аналогічний договір та акти (акт) приймання виконаних будівельних робіт, що підтверджують приймання виконаних робіт. Так, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Пересувна механізована колона-8» надано договір про виконання робіт від 10.07.2019 № 10-07/19, пунктом 1.2 якого зазначено, що договірна ціна та календарний графік робіт є його невід’ємною частиною. Пунктом 4.2 договору від 10.07.2019 № 10-07/19 зазначено, що план фінансування робіт також є його невід’ємною частиною. Проте, ТОВ «Пересувна механізована колона-8» зазначений договір надано без календарного графіку та плану фінансування робіт, що є його невід’ємними частинами. Отже, можливість з ним ознайомитись у повній мірі, під час розгляду тендерних пропозицій відсутня. Таким чином, ТОВ «Пересувна механізована колона-8» не підтверджено кваліфікаційний критерій щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору». Замовник повідомляє, що тендерна документація містить вимогу надання лише аналогічного договору та актів (акту) приймання виконаних будівельних робіт, що підтверджують приймання виконаних робіт. Окремих вимог, щодо надання аналогічного договору в повному обсязі або з невід’ємними додатками/додатками замовник не встановлював. Зважаючи на викладене у складі тендерної пропозиції ТОВ «Пересувна механізована колона-8» міститься договір про виконання робіт від 10.07.2019 № 10-07/19 та відповідний акт приймання виконаних будівельних робіт. Замовником перевірено вказані документи та встановлено повне виконання наданого аналогічного договору, а від так підтверджено кваліфікаційний критерій щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. У пункті 1 констатуючої частини висновку про результати моніторингу вказано: «Також, тендерною документацією, пунктом 1 розділу ІІІ сторінка 5, передбачено надання учасником листа-згоди на обробку персональних даних щодо кожної особи, персональні дані якої використовуються у тендерній пропозиції за формою, що наведена у Додатку 3 до тендерної документації. Так, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Пересувна механізована колона-8» файлом «Реєстр№4.pdf» надано рішення засновника від 04.09.2019 №09-03, в якому наявні персональні дані Жукова Дмитра Сергійовича. Проте, лист-згода на обробку персональних даних від Жукова Д.С., у складі тендерної пропозиції ТОВ «Пересувна механізована колона-8» відсутній, що не відповідає вимогам тендерної документації». Замовник звертає увагу, що рішення засновника від 04.09.2019 №09-03, яке надано ТОВ «Пересувна механізована колона-8» тендерною документацією не вимагалось. ТОВ «Пересувна механізована колона-8» на власний розсуд надало вказаний документ скориставшись положенням п.1.1. розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації «Окрім документів, що входять до складу тендерної пропозиції, учасник за бажанням може додатково надати інші документи». Зважаючи на викладене вказаний документ не є складовою тендерної пропозиції та вимоги встановлені тендерною документацією на нього не поширюються. Крім того ч. 5 ст. 17 Закону вказує, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Лист-згода на обробку персональних даних від Жукова Д.С. міститься у формі відкритих даних в електронній системі закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-27-002324-b. Таким чином в діях замовника відсутні будь-які порушення Закону України «Про публічні закупівлі».
2020-08-28 15:24:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 серпня 2020 13:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА-8" |
2 229 440,92
UAH з ПДВ
|
2 206 428,91
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ СТРОЙСТИЛЬ" |
2 281 000,24
UAH з ПДВ
|
2 229 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА-8" #40523950 |
Переможець |
2 206 428,91
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2020 08:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2020 11:11
|
додаткова угода.pdf | укладений |
24 грудня 2020 11:10
|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2020 13:54
|
Договір.pdf | укладений |
04 вересня 2020 13:51
|