Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Урлівська, ПВ-4462, ПВ-4278, ПВ-4329 у Дарницькому районі м.Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
3 641 091,40 UAH
UA-2020-07-22-000758-c ca1556a836b047b09612b09fad1c2473
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2020 14:00
Початок аукціону: 10 серпня 2020 14:44
Очікувана вартість: 3 641 091,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути викладені українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, можуть бути викладені мовою їх загально прийнятого застосування (англійська, російська, німецька тощо). Питома вага критерію оцінки (ціна) – 100%.Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень: відкриті торги. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Урлівська, ПВ-4462, ПВ-4278, ПВ-4329 у Дарницькому районі м.Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Урлівська, ПВ-4462, ПВ-4278, ПВ-4329 у Дарницькому районі м.Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу Пiсляоплата 10 Робочі 50
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проекті договору підряду (Розділ 14), що є Додатком 4 тендерної документації.Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень: відкриті торги. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%. Пiсляоплата 10 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 липня 2020 10:23
Електронний підпис
22 липня 2020 10:21
Тендерна документація.doc
22 липня 2020 10:20
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 15:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП" 3 391 221,18
UAH з ПДВ
3 391 221,18
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дорекс-Безпека руху 3 591 091,40
UAH з ПДВ
3 591 091,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛАЙТ-БУД" 3 641 091,40
UAH з ПДВ
3 641 091,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 14:29
Електронний підпис
18 серпня 2020 14:28
Довідка МВС.pdf.p7s
18 серпня 2020 14:28
Довідка МВС.pdf
18 серпня 2020 14:28
Довідка ДПС.pdf
07 серпня 2020 13:56
Електронний підпис
07 серпня 2020 13:53
Правомочність.pdf
07 серпня 2020 13:53
ТЗ та ГАРАНТІЙНИЙ.pdf
07 серпня 2020 13:52
ЛИСТ СПЕЦ-ПАРТНЕР.pdf
07 серпня 2020 13:52
ЛИСТ ДіПі Форвардінг.pdf
07 серпня 2020 13:52
ЛИСТ АЛЕФСТРОЙГРУП.pdf
07 серпня 2020 11:55
Електронний підпис
07 серпня 2020 11:55
1.2. Лист СПЕЦ УРЛІВСЬКА.pdf
07 серпня 2020 11:55
1.2. Лист ДІПІ УРЛІВСЬКА.pdf
07 серпня 2020 11:55
1.2. Лист АЛЕФ УРЛІВСЬКА.pdf
07 серпня 2020 11:55
1.1. Договір Кемського.pdf
07 серпня 2020 11:54
1.1. Договір Вишневе.pdf
07 серпня 2020 11:54
2. ГАРАНТІЯ Рейтинг.zip
07 серпня 2020 11:54
2. ГАРАНТІЯ Рейтинг.pdf
07 серпня 2020 11:54
2. ГАРАНТІЯ Лiцензiя.zip
07 серпня 2020 11:54
2. ГАРАНТІЯ Ліцензія.pdf
07 серпня 2020 11:54
2. ГАРАНТІЯ ДОВІДКА.pdf
07 серпня 2020 11:54
2. ГАРАНТІЯ Гарантия_5087.zip
07 серпня 2020 11:54
2. ГАРАНТІЯ Виписка.pdf
07 серпня 2020 11:54
18. ЛИСТ згода ДОДАТОК 7..pdf
07 серпня 2020 11:54
28. Протокол 110720..pdf
07 серпня 2020 11:54
15. ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ..pdf
07 серпня 2020 11:54
20. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ..pdf

Публічні документи

07 серпня 2020 13:13
Електронний підпис
07 серпня 2020 13:10
копія дод угод техника.pdf
07 серпня 2020 13:10
сертификат_ИСО_9001-2015_18.pdf
07 серпня 2020 13:10
Посвідчення_протоколи.pdf
07 серпня 2020 13:10
опис внесення змін.pdf
07 серпня 2020 13:10
дозвіл ДержПраці.pdf
07 серпня 2020 13:10
довідка_працівники_2.pdf
07 серпня 2020 13:10
довідка_працівники_1.pdf
07 серпня 2020 13:10
довідка досвід.pdf
07 серпня 2020 13:10
довідка бенефіціар.pdf
07 серпня 2020 13:10
Виписка Дорекс.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"

ТОВ Дорекс-Безпека руху

ТОВ "ЛАЙТ-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"
#40997395
Переможець 3 391 221,18
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 16:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2020 16:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"
#40997395
3 391 221,18
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 15:30
Договір Підряду №17-КР від 27.08.2020.pdf укладений
28 серпня 2020 15:29
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 16:07
ЗВІТ про виконаний договір.pdf укладений
12 січня 2021 16:06
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 10:04
ДУ №4 від 23.12.2020 р. до Дог. №17-КР на зменшення..pdf зміни до договору
24 грудня 2020 10:01
повідомлення про внесення змін до договору 4.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 10:01
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2020 10:26
повідомлення про внесення змін до договору 3.pdf зміни до договору
16 жовтня 2020 10:25
ДУ №3 без АВАНСУ від 13.10.2020.pdf зміни до договору
16 жовтня 2020 10:25
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2020 17:02
повідомлення про внесення змін до договору 2.pdf зміни до договору
22 вересня 2020 17:01
ДУ №2 Урлівська.pdf зміни до договору
22 вересня 2020 17:01
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2020 15:41
повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
28 серпня 2020 15:39
ДУ №1 - технічна помилка від 27.08.2020.pdf зміни до договору
28 серпня 2020 15:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору 1) Найменування замовника: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» 1.2. Ідентифікаційний код замовника в ЄДРПОУ: 03360905 1.3. Місцезнаходження замовника: вул. Машинобудівна, 40. м. Київ, 03680 1.4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» 2) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (у разі застосування переговорної процедури закупівлі): UA-2020-07-22-000758-c 3) Дата укладення та номер договору про закупівлю: Договір № 17-КР від 27.08.2020 року 4) Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім'я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасника, з яким укладено договір про закупівлю*. Товариство з обмеженою відповідальністю «АМУ-ГРУП» 5) Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань/реєстраційний номер облікової картки платника податків учасника, з яким укладено договір про закупівлю. ЄДРПОУ: 40997395 6) Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) учасника, з яким укладено договір про закупівлю, номер телефону*. Юридична адреса: 11500, Житомирська обл., м. Коростень, вул. Шолом-Алейхема, буд. 49, кв. 40, тел. (097) 705-50-59 7) Дата внесення змін до договору про закупівлю: 27.08.2020 року 8) Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п’ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі". покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; (пункт 3 частини 5 ст 41 Закону України "Про публічні закупівлі") 9) Опис змін, що внесені до істотних умов договору: З метою виправлення технічної помилки в п.1.3., п.1.4. та п. 1.5. Договору, Сторони домовились викласти пункти 1.3., 1.4. та 1.5. Договору в новій редакції, а саме: 1.3. «Об'єкт будівництва: мережа зовнішнього освітлення по вул.Урлівська, ПВ-4462, ПВ-4278, ПВ-4329 у Дарницькому районі м.Києва (надалі – Об’єкт). 1.4. Адреса розташування Об'єкта: вул.Урлівська, у Дарницькому районі м.Києва. 1.5. Основні параметри Об'єкта (техніко-економічні показники): - Світлодіодні світильники – 130 шт. - Опори зовнішнього освітлення: 20 шт. - Шафа управління – 3 шт.».
Номер договору про закупівлю: 17-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання рішення Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 07.07.2020 року №10/9089 «Про заборону виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) та його структурним підрозділам, комунальним унітарним підприємствам, установам та організаціям, що перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Києва, господарським товариствам, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать територіальній громаді міста Києва, укладати договори чи інші правочини, що містять положення про конфіденційність інформації», Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору підряду №17-КР від 27.08.2020 р., а саме: - пункт 22.7. Розділу 22 «Інші умови Договору» виключити з тексту Договору. У зв’язку з цим пункти 22.8, 22.9, 22.10, 22.11, 22.12, 22.13, 22.14, 22.15, 22.16, 22.17 вважати відповідно пунктами 22.7, 22.8, 22.9, 22.10, 22.11, 22.12, 22.13, 22.14, 22.15, 22.16.
Номер договору про закупівлю: 17-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.17.2. Розділу 17 Договору, Сторони домовились здійснити виконання Робіт по Договору №17-КР від 27.08.2020 року без отримання Підрядником авансу на придбання матеріальних ресурсів, у зв’язку з чим викласти Додаток 3 «План фінансування», в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 17-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 3284961,60 (Три мільйони двісті вісімдесят чотири тисячі дев'ятсот шістдесят одна грн. 60 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 547493,60 (П'ятсот сорок сім тисяч чотириста дев'яносто три грн. 60 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 3284961,60 (Три мільйони двісті вісімдесят чотири тисячі дев'ятсот шістдесят одна грн. 60 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 547493,60 (П'ятсот сорок сім тисяч чотириста дев'яносто три грн. 60 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Договірна ціна в редакції від 23.12.2020 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2).
Номер договору про закупівлю: 17-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 284 961,60
UAH (в тому числі ПДВ 547 493,60 UAH)