Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок за кодом ДК 021:2015 50730000-1
Очікувана вартість
36 000,00 UAH
UA-2020-07-22-000316-c 73857da588fa4bbda5c9c38d8579c996
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гроголь Володимир Ігорович

+380512589713 v.grogol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ОЛЬВІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО МОРСЬКОГО ПОРТУ ОЛЬВІЯ)
Код ЄДРПОУ: 38728512
Вебсайт: http://www.uspa.gov.ua
Місцезнаходження: 54052, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Корабельний район, А/С 170
Контактна особа: Гроголь Володимир Ігорович
+380512589713
v.grogol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2020 09:19
Звернення за роз’ясненнями: до 01 серпня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2020 12:00
Початок аукціону: 12 серпня 2020 14:47
Очікувана вартість: 36 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 360,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50730000-1: Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок


Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
43 шт.
Технічне обслуговування кондиціонерів (7, 9, 12 моделі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54052, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Айвазовського, 29/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
10 шт.
Технічне обслуговування кондиціонерів (18, 24, 30 моделі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54052, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Айвазовського, 29/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
15 шт.
Дозаправка фреоном кондиціонерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54052, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Айвазовського, 29/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за фактично надані Послуги здійснюються Замовником протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами Акта здавання-приймання наданих послуг (за кожною заявкою окремо), на підставі отриманого Замовником оригіналу належним чином оформленого рахунку від Виконавця Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2020 15:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "НОРД" 29 150,00
UAH
26 135,00
UAH
Документи
ПП "ДОНОМ" 36 000,00
UAH
26 500,00
UAH
Документи

Публічні документи

26 серпня 2020 14:45
Електронний підпис
26 серпня 2020 14:44
Довідка МВС від 10.08.2020.pdf
26 серпня 2020 14:44
Довідка з ДФС.pdf
26 серпня 2020 14:44
Dovidka_від 10.08.2020.pdf.p7s
15 серпня 2020 01:08
Електронний підпис
11 серпня 2020 11:20
Електронний підпис
11 серпня 2020 11:18
Проект договору.pdf
11 серпня 2020 11:18
Посвідчення мовчан.pdf
11 серпня 2020 11:18
Посвідчення логвінов.pdf
11 серпня 2020 11:18
Посвідчення Криштопа.pdf
11 серпня 2020 11:18
Лист-відгук Укренерго.pdf
11 серпня 2020 11:18
декларація.pdf

Публічні документи

08 серпня 2020 16:07
Статут.pdf
08 серпня 2020 16:07
Св.ПДВ.pdf
08 серпня 2020 16:07
загальні відомості.pdf
08 серпня 2020 16:07
довідка про якість.pdf
08 серпня 2020 16:07
довідка про субпідряд.pdf
08 серпня 2020 16:07
довідка про довкілля.pdf
08 серпня 2020 16:07
відгук ЗОРЯ-МАШПРОЕКТ.pdf
08 серпня 2020 16:07
Витяг 17.12.2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "НОРД"

ПП "ДОНОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "НОРД"
#13715373
Переможець 26 135,00
UAH
18 серпня 2020 13:33
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 серпня 2020 10:05

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учасник ТОВ Фірма «НОРД» ! Під час розгляду поданої Вашої тендерної пропозиції на закупівлю Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок за кодом ДК 021:2015 50730000-1 виявлено наступні невідповідності: 1) В Довідці щодо виконання аналогічних договорів від 10.08.2020 вих.№100820-01: - Учасником в таблиці вказана назва стовбця «Дата завершення договору». Згідно з Таблицею 1 Додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати Довідку в довільній формі, що містить інформацію про наявність у Учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* із зазначенням найменування, адреси, коду ЄДРПОУ Замовника, предмету договору, дати укладення і строку (терміну) дії договору. В якості документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що зазначені в довідці, надати не менше одного відгуку (оригінал або завірена Учасником копія) від замовника, що містить інформацію щодо виконання та якості виконання учасником аналогічного договору. Отже, учасник в таблиці повинен був вказати назву стовбця: «Строки (терміни) дії договору» замість «Дата завершення договору». - В стовбці «Дата завершення договору» учасником в п.1 вказано дату: 20.12.2019. Але в наданій учасником сканкопії договору з ПрАТ «Національна енергетична компанія «УКРЕНЕРГО» в п. 12.1. вказано, що договір діє до 04 лютого 2020 року. Отже, учасником в довідці про досвід виконання аналогічних договорів необхідно було вказати строк дії договору відповідно до договору: 04 лютого 2020 замість 20.12.2019. - В стовбці «Дата завершення договору» учасником в п.2 вказано дату: 26.11.2019. Але в наданій учасником сканкопії договору з АТ «Українська залізниця» в п. 13.1. вказано, що договір діє до: 31.12.2019. Отже, учасником в довідці про досвід виконання аналогічних договорів необхідно було вказати строк дії договору відповідно до сканкопії договору: 31.12.2019 замість 26.11.2019. 2) Згідно вимог п.4 Таблиці 3 Розділу 1 Додатку 2 у разі закупівлі робіт або послуг учасник надає Довідку в довільній формі про залучення/незалучення до виконання робіт чи надання послуг субпідрядників/співвиконавців. У разі залучення, учасник у довідці додатково зазначає повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Також учасник зазначає ідентифікаційний код, розмір частки у відсотковому виразі кожного субпідрядника/ співвиконавця від загальному обсягу вартості договору про закупівлю. Вищезазначена довідка у складі пропозиції учасника відсутня. Отже, учасник повинен надати довідку в довільній формі про залучення/незалучення до виконання робіт чи надання послуг субпідрядників/співвиконавців. 3) В довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації учасником зазначено лише посадових осіб керівного складу підприємства: директора, заступника директора та головного інженера. Але згідно наданої учасником сканкопії Декларації відповідності МТБ вимогам законодавства з питань охорони праці на підприємстві повинні бути й інші робітники (фахівці) крім посадових осіб керівного складу. Отже, учасник повинен в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації додатково вказати робітників (фахівців), які працюють на підприємстві та будуть здіяні підчас надання послуг за предметом закупівлі. Згідно вимог ч.16 ст. 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Учаснику необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей завантажити: - довідку про досвід виконання аналогічних договорів з урахуванням виявлених невідповідностей; - довідку в довільній формі про залучення/незалучення до виконання робіт чи надання послуг субпідрядників/співвиконавців; - довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації з урахуванням виявлених невідповідностей. У разі не завантаження учасником вказаних документів, пропозиція буде відхилена замовником на підставі п.1) ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 серпня 2020 13:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "НОРД"
#13715373
26 135,00
UAH
Документи

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі в звязку з виробничою потребою
Номер договору про закупівлю: 49-В-ФОЛ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 27 366,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 561,00 UAH)