Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вул. Богдана Хмельницького с. Затурці Затурцівської сільської ради Локачинського р-ну Волинської обл.
Очікувана вартість
2 380 471,00 UAH
UA-2020-07-21-008094-b 68497059cff341b88d6f149e07cf1c4d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микулич Оксана Володимирівна

+380337497446 zaturcitender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Затурцівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04332087
Місцезнаходження: 45523, Україна , Волинська обл., Затурці, вул. Липинського, буд. 66
Контактна особа: Микулич Оксана Володимирівна
+380337497446
zaturcitender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 липня 2020 19:55
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2020 14:00
Початок аукціону: 10 серпня 2020 12:47
Очікувана вартість: 2 380 471,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 804,71 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт вул. Богдана Хмельницького с. Затурці Затурцівської сільської ради Локачинського р-ну Волинської обл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45523, Україна, Волинська область, с. Затурці Локачинського р-ну, вул. Богдана Хмельницького
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Капітальний ремонт вул. Богдана Хмельницького с. Затурці Затурцівської сільської ради Локачинського р-ну Волинської обл. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 липня 2020 19:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2020 19:55
Проект договору.pdf
21 липня 2020 19:55
Додатки 3_ 4_ 6_ 7.pdf
21 липня 2020 19:55
ТД.pdf
21 липня 2020 19:55
Оголошення.pdf
21 липня 2020 19:55
Протокол.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 13:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МВМ Шляхбуд» 1 992 840,23
UAH з ПДВ
1 992 840,23
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРРОУД" 2 323 529,12
UAH з ПДВ
2 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Унідор Сервіс" 2 332 506,00
UAH з ПДВ
2 308 701,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 14:46
Електронний підпис
18 серпня 2020 14:44
Відповідь.pdf
08 серпня 2020 12:47
Електронний підпис
08 серпня 2020 12:46
Календарний графік.pdf
08 серпня 2020 12:46
Договора оренди.zip
08 серпня 2020 12:46
6 Аналогічні договора.pdf
08 серпня 2020 12:46
7 Довідки.pdf
08 серпня 2020 12:46
8Трудові+ЦПУ.pdf
08 серпня 2020 12:46
9 Накази.pdf
08 серпня 2020 12:46
2 Document_USR_1006683562.pdf
08 серпня 2020 12:46
4 Баланс 2019р.pdf
08 серпня 2020 12:46
5 Довідка з банку.pdf

Публічні документи

07 серпня 2020 13:46
Електронний підпис
07 серпня 2020 13:43
Електронний підпис
07 серпня 2020 13:41
паспорт код Павлів М..pdf
07 серпня 2020 13:34
Електронний підпис
07 серпня 2020 13:31
відповідність.rar
07 серпня 2020 13:31
пропозиція.pdf
07 серпня 2020 13:31
кошторис.pdf
07 серпня 2020 13:31
кваліфікаційні.rar

Публічні документи

03 вересня 2020 12:09
Електронний підпис
03 вересня 2020 12:08
довідки переможця
01 вересня 2020 10:12
Електронний підпис
01 вересня 2020 10:09
ДЦ
01 вересня 2020 10:09
Договірна ціна
07 серпня 2020 18:48
Електронний підпис
07 серпня 2020 18:47
проєкт договору.pdf
07 серпня 2020 18:47
Договірна ціна.pdf
07 серпня 2020 18:47
паспорт на директора.pdf
07 серпня 2020 18:47
Додаток 6.pdf
07 серпня 2020 18:47
Згода на обробку пд.pdf
07 серпня 2020 18:47
лист-гарантія.pdf
07 серпня 2020 18:47
довідка з банку.pdf
07 серпня 2020 18:47
Установчі документи.pdf
07 серпня 2020 18:47
ст. 17.pdf
07 серпня 2020 18:47
Д-ка працівники_накази.pdf
07 серпня 2020 18:47
Додаток 2.pdf
07 серпня 2020 18:47
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МВМ Шляхбуд»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРРОУД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Унідор Сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МВМ Шляхбуд»
#38402090
Відхилено 1 992 840,23
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 18:00
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 серпня 2020 18:38
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРРОУД"
#42729784
Відхилено 2 250 000,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 15:00
Товариство з обмеженою відповідальністю "Унідор Сервіс"
#38143539
Переможець 2 308 701,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 19:57

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей В завантажених документах учасника на відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог ч. 2 ст. 16 Закону є невідповіність: 1) На вимогу критерію 1. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 3 до тендерної документації «Кваліфікаційні критероії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» Учасник завнтажив Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази №18 від 08.08.2020 р. з неповною інформацією щодо протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів. А саме: було лише зазначено, що вони наявні. Хоча, у такій довідці необхідно було зазначити інформацію про протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів, чинні на момент подання тендерної пропозиції. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо протягом 24 год. з часу опублікування цієї вимоги завантажити протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів (чинні на момент подання тендерної пропозиції).

Документи

19 серпня 2020 17:59
Електронний підпис
19 серпня 2020 17:58
Протокол
19 серпня 2020 17:58
Протокол
17 серпня 2020 17:59
Протокол

Документи

26 серпня 2020 15:00
Електронний підпис
26 серпня 2020 14:56
Протокол
26 серпня 2020 14:56
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 19:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Унідор Сервіс"
#38143539
2 308 701,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 липня 2021 16:34
Акт укладений
23 липня 2021 16:32
Акт укладений
23 липня 2021 16:32
Акт укладений
23 липня 2021 16:32
Електронний підпис укладений
29 квітня 2021 16:22
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
29 квітня 2021 16:00
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 12:01
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 12:00
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 19:02
Додаткова угода _1 (з вірними додатками).pdf зміни до договору
30 листопада 2020 18:57
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 17:09
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
21 вересня 2020 17:04
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 13:29
Договір укладений
18 вересня 2020 13:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст. ст. 651, 653, 654 Цивільного Кодексу України, пункту 3.1. розділу ІІІ «Договірна ціна», пунктів 12.1. та 12.3. розділу ХІІ «Інші умови» Договору № 286 від 18.09.2020 р. (далі – «Договір») та за взаємною згодою Сторін, уклали цю Додаткову угоду до Договору № 286 від 18.09.2020 р. (далі – «додаткова угода»), укладеного між Затурцівською сільською радою та Товариством з обмеженою відповідальністю «УНІДОР СЕРВІС», на таких умовах: 1. У відповідності до умов договору № 286 від 18.09.2020 року сторони погодились внести зміни у Додаток 1 договору Календарний план (графік) виконання робіт, виклавши його у редакції що додається. 2. Пункт 3.1. Договору викласти у наступній редакції «Ціна цього Договору становить 1 700 000,00 грн. (один мільйон сімсот тисяч гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ – 283 333,33 грн.». 3. Інші умови Договору залишаються незмінними 4. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання і є невід’ємною частиною договору № 286 від 18.09.2020 року. 5. Сторони погодились укласти додатково план фінансування будівництва на поточний рік, що відображається у Додатку 2 до цієї Додаткової угоди та є невід’ємною частиною Договору № 286 від 18.09.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 286
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст. ст. 651, 653, 654 Цивільного Кодексу України, пункту 3.1. розділу ІІІ «Договірна ціна», пунктів 12.1. та 12.3. розділу ХІІ «Інші умови» Договору № 286 від 18.09.2020 р. (далі – «Договір») та за взаємною згодою Сторін, уклали цю Додаткову угоду до Договору № 286 від 18.09.2020 р. (далі – «додаткова угода»), укладеного між Затурцівською сільською радою та Товариством з обмеженою відповідальністю «УНІДОР СЕРВІС», на таких умовах: 1. У відповідності до умов договору № 286 від 18.09.2020 року сторони погодились внести зміни у Додаток 1 договору Календарний план (графік) виконання робіт, виклавши його у редакції що додається. 2. Пункт 3.1. Договору викласти у наступній редакції «Ціна цього Договору становить 1 700 000,00 грн. (один мільйон сімсот тисяч гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ – 283 333,33 грн.». 3. Інші умови Договору залишаються незмінними. 4. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання і є невід’ємною частиною договору № 286 від 18.09.2020 року. 5. Сторони погодились укласти додатково план фінансування будівництва на поточний рік, що відображається у Додатку 2 до цієї Додаткової угоди та є невід’ємною частиною Договору № 286 від 18.09.2020 р. 6. Ця додаткова угода укладена в 2-х (двох) примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу, по одному для Замовника та Виконавця. В зв’язку з виявленням помилки (опечатки) в частині порядку оприлюднення Додаткової угоди №1 до договору №286 від 18.09.2020 року щодо організації закупівлі – код ЄЗС ДК 021:2015 (CVP) – 45233000-9 – будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг (капітальний ремонт вул. Богдана Хмельницького с. Затурці Затурцівської сільської ради Локачинського р-ну Волинської обл.) та з метою виправлення її (описки) відповідно до рішення уповноваженої особи № 30 від 30.11.2020 р. встановлено виправити дану помилку шляхом повторного оприлюднення Додаткової угоди №1 до договору №286 від 18.09.2020 року з відповідним трактуванням змісту угоди. А саме: укладання Додаткової угоди №1 необхідне у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника. У зв’язку з технічною неможливістю оприлюднення нового змісту змін до Договору, більш детально викладаємо інформацію у приєднаних файлах.
Номер договору про закупівлю: 286
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): » відповідно до ст. ст. 651, 653, 654 Цивільного Кодексу України, п.10.2, п.12.1 Договору № 286 від 18.09.2020 р. (далі – «Договір») та за взаємною згодою Сторін, уклали цю Додаткову угоду №2 до Договору № 286 від 18.09.2020 р. (далі – «додаткова угода»), про наступне: 1. Сторони погоджують внести зміни в пункт 2.1 Договору і викласти його в наступній редакції: «2.1. «Виконавець» розпочне виконувати роботи з «22» вересня 2020 року і завершить виконання робіт до «30» червня 2021 року.» 2. Сторони погоджують внести зміни в пункт 11.2 Договору і викласти його в наступній редакції: «11.2. Договір набирає чинності з моменту його укладання і діє до 30 червня 2021 року та в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх обов’язків.» 3. Сторони Договору погоджують внести зміни у Додаток 1 Договору Календарний план (графік) виконання робіт, виклавши його у новій редакції, що додається. 4. Сторони погоджують внести зміни у Додаток 2 до Договору "План фінансування будівництва" виклавши його у новій редакції, що додається. 5.Інші умови Договору залишаються незмінними. 6. Дана додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання і є невід’ємною частиною договору № 286 від 18.09.2020 року. 7. Дана додаткова угода укладена в 2-х (двох) примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу, по одному для Замовника та Виконавця. 8. Додатки до цієї Додаткової угоди: Додаток № 1– Календарний план (графік) виконання робіт. Додаток №2 - План фінансування будівництва.
Номер договору про закупівлю: 286
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Враховуючи те, що порядок зміни умов Договору визначаються п.10.2, п.12.1 Договору та нормами чинного законодавства України, зокрема статтею 651 Цивільного кодексу України, статтею 188 Господарського кодексу України, Сторони домовились внести зміни до Додатку 1 до Договору та Додатку 2 до Договору в частині уточнення графіку виконання робіт та, відповідно, бюджетного фінансування за Договором у 2020 та 2021 роках. 2. На виконання пункту 1 цієї Додаткової угоди внести наступні зміни до Договору: 2.1. викласти Додаток 1 до Договору «Календарний план (графік) виконання робіт», із змінами у наступній редакції – згідно з Додатком 1 до Додаткової угоди №3 до Договору підряду №286 від 18.09.2020 р. 2.2. викласти Додаток 2 до Договору «План фінансування», із змінами у наступній редакції – згідно з Додатком 2 до Додаткової угоди №3 до Договору підряду № №286 від 18.09.2020 р. 2.3. викласти пункт 3.1 Розділу ІІІ Договору у такій редакції: «3.1. Ціна цього Договору визначається відповідно до кошторису (договірної ціни) і становить 1 700 000,00 грн (один мільйон сімсот тисяч гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 283 333,33 грн (двісті вісімдесят три тисячі триста тридцять три гривні 33 копійок). В тому числі фінансування з місцевого бюджету згідно з Планом фінансування робіт по об’єкту в 2020 році – 1 524 786,00 гривень, в тому числі ПДВ 254 131,00 гривень, в 2021 році – 175 214,00 гривень, в тому числі ПДВ 29 202,33 гривень». 3.Інші умови Договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 286
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 вересня 2020 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 1 695 582,00
UAH (в тому числі ПДВ 282 597,00 UAH)