Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (Спеціальні аварійно-рятувальні машини важкого типу (САРМ-В))
Heavy-duty motor vehicles (Heavy Special emergency-rescue vehicles)
Очікувана вартість
12 826 875,00 UAH
UA-2020-07-21-008017-b e5dd5e885a0240ac96ca6cf441bcff17
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Станіслав Беседін

+380442570214 besedinstanislav5@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО ІНФРАСТРУКТУРНИХ ПРОЕКТІВ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 37026967
Місцезнаходження: 03118, Україна , м. Київ обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ХОТІВСЬКА будинок 4 ЛІТЕРА "А"
Контактна особа: Станіслав Беседін
+380442570214
besedinstanislav5@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE AGENCY OF INFRASTRUCTURE PROJECTS OF UKRAINE
National ID: 37026967
Contact point: Stanislav Besedin
+380442570214
besedinstanislav5@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 липня 2020 18:55
Звернення за роз’ясненнями: до 08 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2020 00:00
Очікувана вартість: 12 826 875,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 64 134,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 384806.25 UAH
Publication date: 21 липня 2020 18:55
Enquiries until: 08 вересня 2020 00:00
Complaints submission until: до 14 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 вересня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 12 826 875 UAH including VAT
Minimal lowering step: 64 134 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби


Scope of the procurement
Ця закупівля проводиться на виконання Державної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2020 року затвердженої Постановою Кабінету міністрів України від 25 квітня 2018 р. № 435 (зі змінами). КПКВК 3107020 Фінансове забезпечення заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху відповідно до державних програм. Джерело фінансування: державний бюджет (державний дорожній фонд)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Спеціальні аварійно-рятувальні машини важкого типу (САРМ-В)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Heavy-duty motor vehicles (Heavy Special emergency-rescue vehicles)
CPV: 34140000-0
Період постачання: по 10 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець зобов'язується здійснити оплату вартості фактично поставленого Товару визначену у відповідному рахунку-фактурі, видатковій накладній та акті приймання-передачі Товару шляхом перерахування вартості фактично поставленого Товару на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня підписання відповідної видаткової накладної та акту приймання-передачі Товару. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 вересня 2020 17:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2020 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2020 17:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2020 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2020 18:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2020 17:37
Додаток 2 ТД САРМ-В зміни 10.09 (1).doc
10 вересня 2020 17:28
Додаток 2 ТД САРМ-В зміни 10.09 (1).doc
19 серпня 2020 16:21
Додаток 2 ТД САРМ-В зміни 19.08 (1).doc
18 серпня 2020 17:27
Додаток 2 ТД САРМ-В зміни 18.08 (1).doc
17 серпня 2020 17:46
Додаток 2 ТД САРМ-В зміни 17.08.doc
21 липня 2020 18:55
Додаток 2 ТД Сарм-В.doc
10 вересня 2020 17:28
перелік змін САРМ-В зміни 10.09.docx
19 серпня 2020 16:21
перелік змін САРМ-В зміни 19.08 (5).docx
18 серпня 2020 17:27
Перелік зміни ТД САРМ-В 18.08.docx
17 серпня 2020 17:46
Перелік зміни ТД САРМ-В 17.08.docx
10 вересня 2020 17:28
ТД САРМ-В зміни 10.09.docx
19 серпня 2020 16:21
ТД САРМ-В зміни 19.08 (7).docx
18 серпня 2020 17:27
Тендерна документація САРМ-В зміни 18.08.docx
17 серпня 2020 17:46
Тендерна документація САРМ-В зміни 17.08.docx
21 липня 2020 18:55
Тендерна документація САРМ-В.docx
10 вересня 2020 17:28
Додаток 4 проєкт договору ТД САРМ-В зміни 10.09 (3).docx
19 серпня 2020 16:21
Додаток 4 проєкт договору ТД САРМ-В зміни 19.08 (3).docx
18 серпня 2020 17:27
Додаток 4 Договір САРМ-В зміни 18.08 (1).docx
17 серпня 2020 17:46
Додаток 4 Договір САРМ-В зміни 17.08.docx
21 липня 2020 18:55
Додаток 4 Договір САРМ-В.docx
10 вересня 2020 17:28
Додаток 3 ТД САРМ-В зміни 10.09 (2).docx
19 серпня 2020 16:21
Додаток 3 ТД САРМ-В зміни 19.08 (2).docx
18 серпня 2020 17:27
Додаток 3 ТД САРМ-В зміни 18.08 (1).docx
17 серпня 2020 17:46
Додаток 3 ТД САРМ-В зміни 17.08.docx
21 липня 2020 18:55
Додаток 3 ТД САРМ-В.docx
10 вересня 2020 17:28
Додаток 1 ТД САРМ-В зміни 10.09 (1).docx
19 серпня 2020 16:21
Додаток 1 ТД САРМ-В зміни 19.08 (1).docx
18 серпня 2020 17:27
Додаток 1 ТД САРМ-В зміни 18.08 (1).docx
17 серпня 2020 17:46
Додаток 1 ТД САРМ-В зміни 17.08.docx
21 липня 2020 18:55
Додаток 1 ТД САРМ-В.docx
10 вересня 2020 17:28
Додаток 5 ТД САРМ-В зміни 10.09 (4).docx
19 серпня 2020 16:21
Додаток 5 ТД САРМ-В зміни 19.08 (4).docx
18 серпня 2020 17:27
Додаток 5 ТД САРМ -В зміни 18.08 (1).docx
17 серпня 2020 17:46
Додаток 5 ТД САРМ -В зміни 17.08.docx
21 липня 2020 18:55
Додаток 5 ТД САРМ -В.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо абзацу другого Додатку 2 до Тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ»
Дата подання: 31 липня 2020 13:44
Дата відповіді: 04 серпня 2020 16:03
У зв’язку з відсутністю чіткого визначення того, що входить до основних агрегатів базового шасі, додаткового електрообладнання (електричного устаткування), елементів пожежного модуля з цистерною для води (піно-водяної суміші), просимо зазначені пункти видалити з переліку, вказаному в абзаці другому Додатку 2 до Тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ та доповнити цей перелік пунктом «коробка зміни передач». Пропонуємо викласти абзац другий Додатку 2 до Тендерної документації в наступній редакції: «На шасі, двигун, коробку перемикання передач, гідравлічну лебідку, кабіну базового шасі, автономні обігрівачі кабіни та надбудови, кран-маніпуляторну установку, сигнально-гучномовний пристрій та спеціальне обладнання, перелічене в пункті XI Комплектації, обов’язково зазначається (надається): 1. Назва/найменування виробника; 2. Марка; 3. Модель або модифікація; 4. Артикул (за наявності); 5. Технічні характеристики. У разі надання зображення, як частини технічних характеристик, надане зображення повинно відповідати наданим технічним характеристикам та вимогам стосовно комплектації.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесні відповідні зміни в цій частині!
Щодо продовження строку подання пропозицій
Дата подання: 05 серпня 2020 10:21
Дата відповіді: 06 серпня 2020 13:23
З огляду на необхідність якісного виконання поставки спеціальних аварійно-рятувальних машин важкого типу та вкрай відповідальну задачу щодо виготовлення проектно-технічної та проектно-констректорської документації, з огляду на необхідність відповідального компонування та розміщення всі вузлів та механізмів просимо Замовника перенести строк подання пропозицій мінімум на 30 днів. Продовження строку позитивно вплине на якість кінцевого продукту завдяки якісному проектуванню та більш збалансованій системі в цілому. Слід зауважити, що САРМ-В складається з достатньо великої кількості вузлів та механізмів (цистерна, скан-маніпулятор і тд) котрі необхідно поєднати між собою та розмістити належним чином не втративши при цьому маневреності та стійкості транспотроно засобу. З огляду на досвід оторимання техно-проектної документації від виробників вузлів і механізмів, проектування та виготовлення проектно-конструкторської документації потребує щонаймнш 60 днів. Розуміючи вкрай важливу необхідність виготовлення Предмета закупівлі та обмеженість бюджетним періодом звертаємось до Замовника з проханням продовжити строк подання пропозицій щонайменше на 30 днів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Рішення щодо перенесення строку подання пропозицій буде розглянуто після отримання консультацій з виконавцем Програми - ДСНС.
Щодо тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ»
Дата подання: 10 серпня 2020 23:00
Дата відповіді: 12 серпня 2020 16:31
Відповідно пункту 2.14. тендерної документациї «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ», пропонуємо змінити вимогу, щодо відповідності розтискачів до таблиці 1 ДСТУ EN 13204:2018, щоб збільшити кількість можливих учасників.
Відповідь: Рішення щодо пункту 2.14. тендерної документації буде розглянуто після отримання консультацій з виконавцем Програми - ДСНС.
Щодо тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ»
Дата подання: 10 серпня 2020 23:15
Дата відповіді: 12 серпня 2020 16:32
Пункт 2.29. Просимо надати пояснення, щодо наявності у цьому пункті ручної лебідки та рятувальної косинки, якщо це приналежності рятувального триніга, наприклад, який є відсутнім у переліку складових, чи відповідно змінити формулювання, додавши триніг?
Відповідь: Рішення щодо пункту 2.29. тендерної документації буде розглянуто після отримання консультацій з виконавцем Програми - ДСНС.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-21-008017-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ПОСТ-01", Код ЄДРПОУ:32960947
Дата подання: 14 серпня 2020 15:51
щодо виявлених порушень законодавства з питань публічних закупівель
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства з питань публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі») 21 липня 2020 року Державним агентством інфраструктурних проектів України (надалі – «Замовник») було оголошено процедуру закупівлі у формі відкритих торгів через електронну систему закупівель за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (Спеціальні аварійно-рятувальні машини важкого типу (САРМ-В), ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-21-008017-b, Замовником разом з оголошенням про проведення процедури закупівлі оприлюднено тендерну документацію, що затверджена Рішенням тендерного комітету Державного агентства інфраструктурних проектів України (надалі – Тендерна документація). Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 00:00. Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2020 00:00. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 00:00. Очікувана вартість: 12 826 875,00 гривень. ТОВ «ПОСТ-01» має великий досвід в постачанні та реалізації різноманітного аварійно-рятувального обладнання, є офіційним дистриб’ютором компанії «Magirus GmbH» (Німеччина), виробника пожежних та аварійно-рятувальних машин та планує взяти участь у вказаній закупівлі. Плануючи взяти участь у закупівлі, для підготовки необхідного пакету документів ТОВ «ПОСТ-01» ретельно вивчило умови вказаної закупівлі та вважає умови закупівлі, передбачені Тендерною документацією, такими, що не відповідають положенням Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), містять дискримінаційні вимоги, не відповідають принципам добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, що, в свою чергу, суперечить положенням статті 5 Закону, а й відтак порушує права і законні інтереси потенційних учасників (постачальників), у тому числі, й ТОВ «ПОСТ-01» щодо прийняття участі в оголошеній закупівлі, штучно обмежує кількість потенційних учасників та, фактично, позбавляє ТОВ «ПОСТ-01» можливості прийняти участь у закупівлі. Дане твердження ґрунтується на наступному. Відповідно до статті 5 Закону закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель тощо. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до п. 3 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону, тобто Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до вимог частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Однак, всупереч зазначеним вимогам Закону, Замовником у Тендерній документації викладені вимоги, що порушують принципи: -добросовісної конкуренції серед учасників, -недискримінації учасників; - максимальної економії, ефективності та пропорційності. 1. Відповідно до пункту 1.7 Розділу ХІ «Комплектація» Додатку 2 «Технічні вимоги» до Тендерної документації, Замовником встановлені технічні вимоги до дихальних апаратів. Проте перераховані вимоги за своєю сукупністю є дискримінаційними, оскільки відповідність технічним характеристикам всіх елементів комплектації дихальних апаратів може забезпечити лише один виробник дихальних апаратів, а саме компанія «Drager». Так, відповідно до пп.7 п. 1.7. «Маска (панорамна)», маска повинна бути безрозмірною та скло маски повинно бути з полікарбонату із зовнішнім покриттям проти подряпин/внутрішнім протитуманним, з відповідним маркуванням. Маски (панорамні) безрозмірні та з наявністю скла з полікарбонату із зовнішнім покриттям проти подряпин/внутрішнім протитуманним, з відповідним маркуванням є в асортименті товарів лише двох виробників – компанії «Dräger» та компанії «MSA Safety». Однак, єдина модель маски (панорамної) компанії «MSA Safety», а саме модель «Ultra Elite», яка б відповідала усім технічним вимогам до маски (панорамної), відповідно до листа виробника (Додаток 1), з січня 2019 року офіційно не виробляється. Модель маски (панорамної) «G1» компанії «MSA Safety», хоч і має скло з полікарбонату із зовнішнім покриттям проти подряпин/внутрішнім протитуманним, з відповідним маркуванням, виробляється в 3-х (трьох) розмірах (S, M, L), тобто не є безрозмірною. Інша модель маски (панорамної) «3S» компанії «MSA Safety» є безрозмірною, проте не має скла з полікарбонату із зовнішнім покриттям проти подряпин/внутрішнім протитуманним, з відповідним маркуванням. Інші виробники дихальних апаратів, такі як: «3M Scott», «Interspiro» також виробляють маски різних розмірів. Все зазначене вище означає, що є лише один виробник, в асортименті товарів якого є маски (панорамні) із склом з полікарбонату із зовнішнім покриттям проти подряпин/внутрішнім протитуманним, з відповідним маркуванням, і, в той же час, безрозмірні. Відповідно, є лише один виробник – компанія «Dräger», яка може забезпечити відповідність всіх технічних характеристик. Тобто, вказана вимога прописана під одного окремого виробника, що, відповідно, порушує вимоги Закону, ставлячи в нерівні умови участі в оголошеній закупівлі потенційних учасників, в тому числі ТОВ «ПОСТ-01», які можуть запропонувати якісне та сучасне обладнання інших виробників. У зв’язку з вищевикладеним, з метою усунення порушень Закону та запобігання порушенню прав ТОВ «ПОСТ-01» щодо участі у зазначеній закупівлі, вимагаємо змінити технічні вимоги до дихальних апаратів (маски (панорамної)) та викласти їх у одній з наступних редакцій: Варіант 1: маска повинна бути безрозмірною та без додаткових вимог до скла. Варіант 2: скло маски повинно бути з полікарбонату із зовнішнім покриттям проти подряпин/внутрішнім протитуманним, з відповідним маркуванням; маска повинна мати розміри. 2. Відповідно до пункту 1.8 Розділу ХІ «Комплектація» Додатку 2 «Технічні вимоги» до Тендерної документації, Замовником встановлені технічні вимоги до датчику нерухомого стану пожежного-рятувальника. Проте, перераховані вимоги за своєю сукупністю є дискримінаційними, оскільки відповідність технічним характеристикам може забезпечити лише один виробник датчиків нерухомого стану пожежного-рятувальника, а саме: компанія «Dräger». Так, згідно встановлених Тендерною документацією технічних вимог: 1) Температурний режим роботи визначений: -30…+60 0С. Даній вимозі, що зазначена що викладена в Тендерній документації, відповідно до опису технічних характеристик на офіційних Інтернет-сайтах виробників, відповідає продукція лише одного виробника – датчик нерухомого стану пожежного-рятувальника компанії «Dräger» серії «Bodyguard». Також треба зазначити, що відповідно до вимог Європейських стандартів та Директив, вимоги до температурного режиму роботи рятувального та захисного обладнання складають діапазон температур від -20…+55 0С. В свою чергу, відповідно до EN 50020 та EN 60079-0, температурний режим -30 +60 0С, це режим додаткових тестувань обладнання, що повинні проводитись виробником у разі наявності у приладі (датчику) джерела живлення, але аж ніяк не температурний режим роботи. 2) Визначені вимоги: «Можливість повної реєстрації даних для подальшого аналізу події» та «Можливість складання звітів про події за допомогою ПК або планшета». Зазначені функції є в наявності (відповідно до опису технічних характеристик на офіційних Інтернет-сайтах виробників) лише у датчиків нерухомого стану пожежників-рятувальників компанії «Dräger», серії «Bodyguard». Також варто зауважити, що наявність або відсутність цих функцій не впливає на безпеку пожежного-рятувальника у разі аварійної ситуації, та не можуть бути визначальними при формуванні технічних характеристик до датчиків нерухомого стану пожежників-рятувальників. Тобто, вказані вимоги також прописані під одного окремого виробника, а саме - компанію «Dräger», що, відповідно, порушує вимоги Закону, ставлячи в нерівні умови участі в оголошеній закупівлі потенційних учасників, в тому числі ТОВ «ПОСТ-01», оскільки пропозиція ТОВ «ПОСТ-01» буде відхилена як така, що не відповідає вимогам Тендерної документації, тільки тому, що ТОВ «ПОСТ-01» запропонує обладнання виробника, який не є компанією «Dräger», але обладнання іншого виробника не є менш якісним, сучасним та надійним. Відтак, з метою усунення порушень Закону та запобігання порушенню прав ТОВ «ПОСТ-01» щодо участі у зазначеній закупівлі, вимагаємо внести зміни в Тендерну документацію, а саме: 1) змінити технічні характеристики температурного режиму роботи датчику нерухомого стану пожежного-рятувальника до рівня: від -20…+55 0С. 2) видалити з переліку технічних вимог до датчику нерухомого стану пожежного-рятувальника такі технічні характеристики, як: - можливість повної реєстрації даних для подальшого аналізу події; - можливість складання звітів про події за допомогою ПК або планшета. 3. Відповідно до пункту 2.18 Розділу ХІ «Комплектація» Додатку 2 «Технічні вимоги» до Тендерної документації, Замовником встановлені технічні вимоги до комбінованого ручного інструменту з вбудованим ручним насосом. Аналізуючи вказані вимоги хотіли б зазначити 2 (два) факти, які звертають на себе увагу: 1. Перераховані технічні характеристики, що використовуються в технічних вимогах Тендерної документації абсолютно точно повторюють технічні характеристики лише однієї конкретної моделі комбінованого ручного інструменту з вбудованим ручним насосом і лише одного конкретного виробника, а саме: «Weber SPS 270 H»: № з/п Найменування технічних характеристик Технічні вимоги відповідно до Тендерної документації Технічні характеристики «Weber «SPS 270 H» 1 Максимальне зусилля різання не менше 29 т 29 т 2 Ріжуча здатність (діаметр сталевого прута) не менше 28 мм 28 мм 3 Максимальне зусилля розтискання не менше 54,5 т 54,5 т 4 Відстань розтискання не менше 270 мм 270 мм 2. Відповідно до пункту 4.2.4.3 ДСТУ EN13204:2018 «Гідравлічні рятувальні інструменти подвійної дії для використання пожежно-рятувальною службою», комбінований ручний інструмент з вбудованим ручним насосом, що відноситься до категорії комбінованого інструменту, повинен класифікуватись і маркуватись відповідно до таблиць 3 та 4 стандарту. Зазначена класифікація та маркування також використовуються при описі технічних вимог при проведенні публічних закупівель, що є стандартною Європейською практикою, до того ж підтвердженою самим Замовником, що в пп. 2.13-2.17 встановив технічні вимоги до різноманітного гідравлічного рятувального інструменту саме за таким принципом і відповідно до ДСТУ EN13204:2018. Однак, лише для пункту 2.18 «Комбінований ручний інструмент з вбудованим ручним насосом» було обрано нестандартні вигляд та зміст технічних вимог, що не дозволяють повноцінно оцінити та розкрити технічні якості інструменту, а лише звужують кількість моделей, що можуть відповідати технічним вимогам до 1 (однієї), як це було зазначено вище – «Weber «SPS 270 H». У зв’язку з усім вищенаведеним, з метою усунення порушень Закону, запобігання порушенню прав ТОВ «ПОСТ-01» та усунення дискримінаційних вимог щодо участі у зазначеній закупівлі, вимагаємо змінити технічні вимоги до комбінованого ручного інструменту з вбудованим ручним насосом та викласти їх у редакції, що відповідає ДСТУ EN13204:2018 «Гідравлічні рятувальні інструменти подвійної дії для використання пожежно-рятувальною службою», у тому числі, таблицям 3 та 4, що дасть змогу ТОВ «ПОСТ-01» взяти участь у закупівлі та запропонувати ефективний та якісний інструмент, але іншого виробника. 4. Відповідно до пункту 2.29 Розділу ХІ «Комплектація» Додатку 2 «Технічні вимоги» до Тендерної документації, Замовником встановлені технічні вимоги до комплекту стійок для стабілізації великовагових транспортних засобів в комплекті з вантажною лебідкою. Проте, аналізуючи вказані вимоги хотіли б зазначити, що звертає на себе увагу той факт, що технічні характеристики складових частин комплекту стійок для стабілізації великовагових транспортних засобів в комплекті з вантажною лебідкою, а саме: - рятувальна опора 3 (трьох) типів, загальною кількістю – 7 шт, - розширення 3 (трьох) типів, загальною кількістю – 8, містять специфічні умовні позначення типів, що застосовуються конкретним виробником – компанією «Paratech», що вважається дискримінаційним, і не містять конкретних цифрових показників, за якими можна б було визначити відповідність або невідповідність еквівалентних моделей від інших виробників. Крім того, деякі технічні характеристики складових частин комплекту стійок для стабілізації великовагових транспортних засобів в комплекті з вантажною лебідкою, а саме: - верхня/нижня пластина, - головка/основа шарніра, не містять одиниць виміру та опису характеристик (наприклад: довжина, ширина або висота), до яких застосовується цифровий показник 150х150. У зв’язку з усім вищенаведеним, з метою усунення порушень Закону, запобігання порушенню прав ТОВ «ПОСТ-01» та усунення дискримінаційних вимог щодо участі у зазначеній закупівлі, які полягають у неможливості представити обладнання інших виробників, та, відповідно, прийняти участь у закупівлі, вимагаємо: 1. Змінити технічні вимоги до складових частин комплекту стійок для стабілізації великовагових транспортних засобів в комплекті з вантажною лебідкою , а саме: - рятувальна опора 3 (трьох) типів, - розширення 3 (трьох) типів, та викласти їх у вигляді цифрових показників, що відображали б важливі технічні характеристики, такі як, наприклад: висота, довжина розширення, зусилля, допустимі навантаження, вага, тощо. 2. Визначити одиниці виміру та опис характеристик (наприклад: довжина, ширина або висота), до яких застосовується цифровий показник 150х150 для складових частин: - верхня/нижня пластина, - головка/основа шарніра. 5. Відповідно до пункту 2.32 Розділу ХІ «Комплектація» Додатку 2 «Технічні вимоги» до Тендерної документації, Замовником встановлені технічні вимоги до комплекту механічних стійок для стабілізації. Проте перераховані вимоги за своєю сукупністю є дискримінаційними, оскільки відповідність технічним характеристикам всіх елементів комплектації комплекту механічних стійок для стабілізації може забезпечити лише один виробник – компанія «Weber Hydraulik» в моделі «FAST ALU XL», підтвердженням чому є такі цифрові показники таких технічних характеристик, як: - повздовжнє навантаження стійки, т не менше – 2,5, - максимальна довжина розкладеної стійки, м не менше – 2,4. У зв’язку з усім вищенаведеним, з метою усунення порушень Закону, запобігання порушенню прав ТОВ «ПОСТ-01» та усунення дискримінаційних вимог щодо участі у зазначеній закупівлі, які полягають у неможливості предст
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 серпня 2020 17:01
рішення від 19.08.2020 № 15763 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 19 серпня 2020 17:00
рішення від 02.09.2020 № 16565.pdf
Дата публікації: 07 вересня 2020 20:15
Коментар замовника щодо усунення порушення: Державне агентство інфраструктурних проектів України (далі – Укрінфрапроект), розглянувши рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) щодо скарги товариства з обмеженою відповідальністю «ПОСТ-01» від 14.08.2020 № UA-2020-07-21-008017-b.a1, повідомляє наступне. Відповідно до вимог частини двадцять другої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Колегія постановила зобов’язати Державне агентство інфраструктурних проектів України внести зміни до тендерної документації на закупівлю – «ДК 021:2015: 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби», оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-07-21-008017-b. На виконання зазначеного вище Рішення Колегії, тендерним комітетом Укрінфрапроекту були внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 10 вересня 2020 17:49
Номер скарги: UA-2020-07-21-008017-b.c2
Статус:
Скасовано
Скаржник: THG Technik Handels Gesellschaft AG, Код ЄДРПОУ:CHE‑443.405.608
1
1234567890-
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

14 серпня 2020 18:52
1.docx

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій