Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фотоапарат з об’єктивами в комплекті
Очікувана вартість
152 997,00 UAH
UA-2020-07-21-007901-b a295480663e74e90944a56de2b2b3974
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Гладка

+380679707678 tender.akadem@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНА МУЗИЧНА АКАДЕМІЯ УКРАЇНИ ІМЕНІ П.І. ЧАЙКОВСЬКОГО
Код ЄДРПОУ: 02214188
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Городецького, буд. 1-3/11
Контактна особа: Ірина Гладка
+380679707678
tender.akadem@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 липня 2020 18:07
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 31 липня 2020 13:18
Очікувана вартість: 152 997,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 764,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38650000-6: Фотографічне обладнання


Фотоапарат з об’єктивами в комплекті, загальна кількість – 1 комплект (фотоапарат – 1 шт., об’єктив FE 24-70 mm f/2/8 GM – 1 шт., об’єктив FE 35 mm F1.8 – 1 шт.)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Фотоапарат з об’єктивами в комплекті, загальна кількість – 1 комплект (фотоапарат – 1 шт., об’єктив FE 24-70 mm f/2/8 GM – 1 шт., об’єктив FE 35 mm F1.8 – 1 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 серпня 2020
ДК 021:2015: 38650000-6 — Фотографічне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється у національній грошовій одиниці України (гривні) шляхом переказу Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі рахунка-фактури та видаткової накладної. Замовник сплачує вартість товару протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту підписання видаткової накладної довіреною особою Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування на вказані цілі Покупець здійснює розрахунки з Постачальником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня надходження коштів на рахунок. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-21-007901-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "Папарацци-Про", Код ЄДРПОУ:40322673
Дата подання: 04 серпня 2020 19:54
Копії декларацій відповідності
Копії декларацій відповідності до вимоги про усунення порушень
Скасована
Дата: 04 серпня 2020 19:56
Причина: некоректний формат
Номер вимоги: UA-2020-07-21-007901-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Папарацци-Про", Код ЄДРПОУ:40322673
Дата подання: 04 серпня 2020 20:01
Вимога про усунення порушення у процесі проведення закупівлі, скасування рішення Замовника - Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського про визначення переможцем спрощеної закупівлі за предметом згідно коду за ДК 021:2015: 38650000-6 «Фотографічне обладнання» (фотоапарат з об’єктивами в комплекті) ФОП Бірін Дмитро Володимирович та скасування повідомлення про намір укласти договір з ФОП Бірін Дмитро Володимирович від 03.08.2020 р.
- найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога:
Національна музична академія України імені П. І. Чайковського, протокол № 53 від 03.08.2020 уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення закупівель без використання електронної системи та спрощених закупівель Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського (далі – протокол № 53) щодо розгляду пропозиції учасника Фізична особа-підприємець Бірін Дмитро Володимирович (далі – ФОП Бірін Д.В.) на відповідність вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю з ФОП Бірін Д.В.
- номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога:
UA-2020-07-21-007901-b
- підстави подання Вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати:
03.08.2020 Замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено протокол № 53, згідно якого уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення закупівель без використання електронної системи та спрощених закупівель Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського ухвалено рішення визначити переможцем спрощеної закупівлі за предметом згідно коду за ДК 021:2015: 38650000-6 «Фотографічне обладнання» (фотоапарат з об’єктивами в комплекті) учасника ФОП Бірін Д.В., а також прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з ФОП Бірін Д.В.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Папарацци-Про» (надалі – ТОВ «Папарацци-Про»), як учасник спрощеної закупівлі UA-2020-07-21-007901-b, не погоджується з вищезазначеним рішенням Замовника.
Визнання ФОП Бірін Д.В. переможцем процедури закупівлі, пропозиція якого не відповідає вимогам до предмета закупівлі, наведеним у Додатках 1 та 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2020-07-21-007901-b, є безпідставним та неправомірним, що порушує Замовником принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників.
- зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Папарацци-Про» (код ЄДРПОУ 40322673, місцезнаходження 01004, м. Київ, Шевченківський район, вул. Пушкінська, буд. 20) як учасник спрощеної закупівлі за предметом згідно коду за ДК 021:2015: 38650000-6 «Фотографічне обладнання» (фотоапарат з об’єктивами в комплекті), ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-21-007901-b вимагає від Замовника скасувати рішення Замовника згідно протоколу уповноваженої особи № 53 від 03.08.2020 щодо визнання переможцем спрощеної закупівлі за предметом згідно коду за ДК 021:2015: 38650000-6 «Фотографічне обладнання» (фотоапарат з об’єктивами в комплекті) учасника ФОП Бірін Д.В. та скасувати повідомлення від 03.08.2020 про намір укласти договір з
ФОП Бірін Д.В., а також відхилити пропозицію ФОП Бірін Д.В. у зв’язку з тим, що вона не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі UA-2020-07-21-007901-b (далі – Оголошення) та вимогам до предмета закупівлі, наведеним у Додатку 3 до Оголошення.
Так, відповідно до вимог, наведених у п. 4 та 9 Додатку № 1 до Оголошення Учасник повинен надати у складі Пропозиції:
- п. 4: Документ на підтвердження якості (сертифікат відповідності (з додатками) та/або висновок санітарно-епідеміологічної служби на товар, сертифікат/паспорт якості, декларація про відповідність, тощо), встановлений діючим законодавством на запропонований товар або обґрунтування їх відсутності у довільній формі;
- п. 9: Вимоги до предмета закупівлі. Форма «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» з описом запропонованого товару, характеристиками, вимогами щодо якості, тощо, за формою відповідно до Додатку № 3 до Оголошення.
Своєю чергою, згідно вимог, наведених Замовником у абзаці 3 розділу «Якісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 3 до Оголошення «Якісні характеристики товару повинні відповідати вимогам чинних державних стандартів, відповідних дозволів та іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до його якості, а також санітарним, гігієнічним та іншим нормам, встановленим чинним законодавством України для такого виду товару, та повинні підтверджуватись відповідними посвідченнями, сертифікатами та іншими документами передбаченими законодавством.»
Учасник ФОП Бірін Д.В. надав у складі своєї пропозиції документ за № 280720-12 від 28.07.2020 (файл «Тех вимоги.pdf»), в якому підтвердив вимоги Замовника щодо надання Форми «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі», у тому числі підтвердив вимоги щодо якості товару, зазначивши свої зобов’язання, щодо підтвердження якості товару відповідними посвідченнями, сертифікатами та іншими документами передбаченими законодавством (абзац 3 розділу «Якісні характеристики предмета закупівлі» документу за № 280720-12 від 28.07.2020).
Разом з тим, ФОП Бірін Д.В. у складі своєї пропозиції замість надання документів про підтвердження якості товару надає Довідку № 130720-12 від 13.07.2020 (файл «Довідка про сертифікацію.pdf» ), в якій повідомляє, що згідно Наказу № 28 від 1 лютого 2005 року «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 4 травня 2005 р. за № 466/10746, запропонований товар не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні.
Звертаємо увагу, що Наказ № 28 від 1 лютого 2005 року «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 4 травня 2005 р. за
№ 466/10746, на який посилається ФОП Бірін Д.В., втратив чинність згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 № 93, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.02.2018 за
№ 194/31646, а тому посилання на нього не відповідає вимогам діючого законодавства.
Необхідно зазначити, що у зв’язку з гармонізацією українського законодавства до законодавства ЄС на сьогодні використовується система відповідності, а державна система сертифікації припинила свою дію. У зв’язку з цим з 1 січня 2018 року скасовано дію Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію», а також втратив чинність вищезазначений наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні», який був прийнятий відповідно до вищезазначеного Декрету.
Натомість, згідно статті 11 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» відповідність введеної в обіг, наданої на ринку або введеної в експлуатацію в Україні продукції вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції, є обов’язковою, за винятком випадків, визначених у зазначених технічних регламентах та статті 12 цього Закону.
Також відповідно до частини 1 статті 28 цього Закону у випадках, визначених у технічних регламентах, якими передбачене застосування процедур оцінки відповідності, виробник або уповноважений представник (від імені та під відповідальність виробника) повинен складати декларацію про відповідність.
Так, Технічний регламент обмеження використання деяких небезпечних речовин в електричному та електронному обладнанні, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 10.03.2017 № 139 (далі -Техрегламент № 139) установлює вимоги щодо обмеження використання небезпечних речовин в електричному та електронному обладнанні з метою забезпечення охорони здоров’я людини і захисту навколишнього природного середовища, включаючи екологічно безпечну утилізацію та видалення відходів електричного та електронного обладнання та розроблений на основі Директиви 2011/65/ЄС Європейського Парламенту та Ради від 8 червня 2011 р. про обмеження використання деяких небезпечних речовин в електричному та електронному обладнанні.
Технічний регламент радіообладнання, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 № 355 (далі – Техрегламент № 355) встановлює вимоги до радіообладнання, яке надається на ринку та вводиться в експлуатацію в Україні незалежно від форми постачання, включаючи реалізацію радіообладнання дистанційним способом. Цей Технічний регламент розроблено на основі Директиви 2014/53/ЄС Європейського Парламенту та Ради від 16 квітня 2014 р. про гармонізацію законодавства держав-членів щодо постачання на ринок радіообладнання і скасування Директиви 1999/5/ЄС.
Технічний регламент з електромагнітної сумісності обладнання затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 № 1077 (далі – Техрегламент № 1077) встановлює вимоги до обладнання з метою забезпечення надання на ринку України обладнання, яке відповідає належному рівню електромагнітної сумісності. Цей Технічний регламент розроблено на основі Директиви 2014/30/ЄС Європейського Парламенту та Ради від
26 лютого 2014 р. про гармонізацію законодавства держав-членів стосовно електромагнітної сумісності. Дія цього Технічного регламенту поширюється на будь-яку апаратуру або стаціонарну установку.
Враховуючи вищезазначене, для товару
- Фотоапарат SONY Alpha a7 III,
- Об’єктив Sony FE 24-70 mm f/2.8 GM
- Об’єктив Sony FE 35 mm F1.8
згідно Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» та Техрегламентів № 355, № 139,
№ 1077, наявність у виробника (уповноваженого представника виробника) декларацій про відповідність є обов’язковою і при придбанні товару у офіційних представників виробника Sony в Україні копія таких декларацій про відповідність обов’язково надається покупцю (копії відповідних декларацій додаються).
Таким чином, пропозиція ФОП Бірін Д.В. не відповідає умовам п. 4 та п. 9, визначеним в Додатку № 1 до Оголошення та вимогам до предмета закупівлі, наведеним у Додатку 3 до Оголошення, у зв’язку з тим, що у пропозиції, поданій учасником ФОП Бірін Д.В. через систему електронних торгів відсутні документи, що підтверджують якість товару (сертифікат відповідності (з додатками) та/або висновок санітарно-епідеміологічної служби на товар, сертифікат/паспорт якості, декларація про відповідність, тощо), а саме копії декларацій про відповідність на товар, що є предметом закупівлі, наявність яких обов’язкова згідно Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» та Техрегламентів № 139, № 355, № 1077.
Отже, пропозиція ФОП Бірін Д.В. повинна бути відхилена Замовником на підставі розділу 1 підпункту 14.5.1. пункту 14.5 Оголошення UA-2020-07-21-007901-b та з метою дотримання Замовником принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 серпня 2020 17:48
ВИМОГА (звернення) не підлягає задоволенню з підстав зазначених у відповіді (роз’ясненні) на ВИМОГУ (звернення).
Замовник зобов’язаний надати відповідь (роз’яснення) на ВИМОГУ (звернення) Учасника ТОВ «Папарацци-Про» наступного змісту:
«Відповідно до ч. 14 ст. 14 Закону Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до Замовника з ВИМОГОЮ надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета Закупівлі.
Замовник зобов’язаний не пізніше ніж через три робочі дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель надати йому відповідь.
У з в’язку з тим, що пропозиція Учасника ТОВ «Папарацци-Про» не була розглянута на відповідність або невідповідність умовам визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а тим паче не була відхилена Замовником, Учасник відповідно до Закону не може подавати ВИМОГУ.
Відповідно до ч. 4 ст. 33 Учасник якого не визнано Переможцем спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до Замовника з ВИМОГОЮ щодо надання інформації про пропозицію Переможця спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією Учасника, який надіслав звернення. Замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
У з в’язку з тим, що Учасника ТОВ «Папарацци-Про» технічно неможливо було визнати або не визнати Переможцем Закупівлі за результатами розгляду його пропозиції, так як його пропозиція за результатами електронного аукціону не була найбільш економічно вигідною та не була розглянута.
Відповідно до ч. 20 ст. 14 з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів Учасник спрощеної закупівлі може звернутися до Замовника.
Замовник в свою чергу відповідно до ч. 4 ст. 33 зобов’язаний надати Учаснику ТОВ «Папарацци-Про» відповідь (роз’яснення) щодо надання інформації про пропозицію Переможця спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією Учасника, який надіслав звернення не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Пропозиція Учасника відповідає вимогам зазначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (надалі – Оголошення) та вимогам до предмета Закупівлі.
Відповідно до п. 4 Додатку № 1 до Оголошення Учасник повинен був надати у складі пропозиції документ на підтвердження якості (сертифікат відповідності (з додатками) ТА/АБО висновок санітарно-епідеміологічної служби на товар, сертифікат/паспорт якості, декларація про відповідність, тощо), встановлений діючим законодавством на запропонований товар АБО обґрунтування їх відсутності у довільній формі. Також Учасник повинен був надати у складі пропозиції відповідно до пункту 9 Додатку № 1 до Оголошення «Вимоги до предмета закупівлі. Форма «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» з описом запропонованого товару, характеристиками, вимогами щодо якості, тощо, за формою відповідно до Додатку № 3 до Оголошення».
Учасник у складі своєї пропозиції надав обґрунтування у довільній формі щодо відсутності одного з вищезазначених документів, але в документі він невірно зазначив відповідно до якого чинного акту товар, що є предметом закупівлі, не підлягає сертифікації. Дана помилка не впливає на зміст пропозиції, так як Замовником не вимагалося надати обґрунтування з посиланням на чинний правовий акт. Також Учасник надав у складі своєї пропозиції Додаток № 3 до Оголошення «Вимоги до предмета закупівлі. Форма «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» з описом запропонованого товару, характеристиками, вимогами щодо якості, тощо, за формою відповідно до Додатку № 3 до Оголошення».
Замовник в свою чергу, зважаючи, що пропозиція Учасника є найбільш економічно вигідною за результатами електронного аукціону, що призводить до економії бюджетних коштів, а також зважаючи що Учасник ТОВ «Папарацци-Про» пропонує у своїй пропозиції товар аналогічної моделі та аналогічного виробника, прийняв рішення самостійно перевірити дане обґрунтування та повідомляє наступне.
З 1 січня 2018 року скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету (та власне втратив чинність сам Декрет). Це означає, що з указаної дати вся продукція, яка підпадала під обов’язкову сертифікацію та входила до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягатиме обов’язковій сертифікації. Законом України «Про технічне регулювання і оцінку відповідності» передбачається об’єднання норм законів “Про підтвердження відповідності”, “Про стандарти, технічні регламенти та процедури оцінки відповідності” та декрету Кабінету міністрів від 10 травня 1993 року № 46-93 “Про стандартизацію і сертифікацію”, одночасно визначаючи їх як такі, що втратили силу.
На Кабінет Міністрів України був покладений обов’язок до дня втрати чинності Декрету забезпечити проведення аналізу обґрунтованості запровадження оцінки відповідності окремих видів продукції, що підлягають наразі обов’язковій сертифікації згідно з Декретом, вимогам технічних регламентів та розроблення, в разі потреби, відповідних технічних регламентів. Зобов’язано виробника надавати постачальнику інформацію про обов’язкову сертифікацію продукції шляхом зазначення реєстраційних номерів сертифікатів відповідності чи свідоцтв про визнання відповідності в документах, згідно з якими передається відповідна продукція. Разом з тим передбачено, що постачальник зобов’язаний реалізовувати продукцію, що підлягає обов’язковій сертифікації, лише за умови наявності у документах, згідно з якими йому передано відповідну продукцію, реєстраційних номерів сертифіката відповідності чи свідоцтва про визнання відповідності (ст. 16 Декрету). Запроваджено ведення реєстру з інформацією про видачу, відмову у видачі, анулювання, призупинення дії сертифікатів відповідності чи свідоцтв про визнання відповідності продукції. Усім сертифікатам відповідності та свідоцтвам про визнання відповідності присвоюватимуться реєстраційні номери. Інформація про прийняття рішення щодо видачі, відмови у видачі, анулювання, призупинення дії сертифікатів відповідності чи свідоцтв про визнання відповідності подається органами з сертифікації в день прийняття відповідного рішення засобами електронного зв’язку для включення до Реєстру центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері технічного регулювання (ст. 141 Декрету). Врегульовано порядок видачі, відмови у видачі, переоформлення рішення про призначення органу з сертифікації в державній системі сертифікації, розширення сфери призначення та анулювання рішення про таке призначення центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері технічного регулювання (ст. 151 Декрету).
Як було погоджено в Угоді про асоціацію з ЄС, Україна поступово впроваджує звід Європейських стандартів (EN) як національні стандарти. Одночасно з таким впровадженням Україна скасовує конфліктні національні стандарти, зокрема міждержавні стандарти (ГОСТ), розроблені до 1992 року. Так, Мінекономрозвитку видало ряд Наказів про прийняття європейських нормативних документів як національних стандартів України, внесення змін до національних і міждержавних стандартів та скасування певних стандартів. У зв’язку з тим, що ці зміни можуть мати відношення до діяльності виробників та імпортерів продукції, рекомендується всім виробникам та імпортерам перевірити, чи не торкнулися вони безпосередньо продукції, що виробляється чи імпортується ними в Україну.
У зв’язку з вищевикладеним та зважаючи на економію бюджетних коштів, а також на те, що Учасник пропонує не аналог товару, Замовник наголошує на тому, що пропозиція Учасника відповідає умовам, визначеним в Оголошенні та вимогам до предмета Закупівлі та не підлягає скасуванню рішення Замовника щодо визнання Переможцем Закупівлі Учасника Фізична особа-підприємець Бірін Дмитро Володимирович».

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2020 13:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІРІН ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ 141 340,00
UAH з ПДВ
141 340,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Папарацци-Про" 150 000,00
UAH з ПДВ
147 234,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРАЙНИК АРТЕМ ІГОРОВИЧ 148 400,00
UAH з ПДВ
147 630,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2020 12:30
Електронний підпис
30 липня 2020 12:29
Установчі.zip
30 липня 2020 12:29
Тех вимоги.pdf
30 липня 2020 12:29
Пропозиція.pdf
30 липня 2020 12:29
Проек Договору.pdf
30 липня 2020 12:29
Повноваження.pdf
30 липня 2020 12:29
Лист-згода.pdf
30 липня 2020 12:29
Довідка про санкції.pdf
30 липня 2020 12:29
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

29 липня 2020 22:52
Електронний підпис
29 липня 2020 22:50
IBAN.pdf
29 липня 2020 22:50
Паспорт полний.pdf
29 липня 2020 22:50
Код.pdf
29 липня 2020 22:50
Документ_ЄДР_1006831849.zip
29 липня 2020 22:50
Довідка.pdf
29 липня 2020 22:50
Довідка МВС.zip
29 липня 2020 22:50
Довідка банк.pdf
29 липня 2020 22:50
Витяг.pdf
29 липня 2020 22:50
Витяг повний.pdf
29 липня 2020 22:50
виписка.pdf
29 липня 2020 22:50
Виписка з реестра.pdf
29 липня 2020 22:50
Цінова пропозиція.pdf
29 липня 2020 22:50
Док до дендера.pdf
29 липня 2020 22:50
дод дрон.pdf
29 липня 2020 22:50
Договір №129.PDF
29 липня 2020 22:50
Договір 68 від 03.04.19.PDF
29 липня 2020 22:50
Дог 119.pdf
29 липня 2020 22:50
Відгук.pdf
29 липня 2020 22:50
Видаткові.pdf
29 липня 2020 22:50
Видатков.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІРІН ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ

ТОВ "Папарацци-Про"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРАЙНИК АРТЕМ ІГОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІРІН ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3138319899
Переможець 141 340,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 17:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2020 17:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІРІН ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3138319899
141 340,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 вересня 2020 19:11
Звіт про виконання Договору фотоапарат СЗ 2020.docx укладений
04 вересня 2020 19:10
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 14:19
Додаток № 2 до Договору № 102-08_20-СЗ від 13.08.2020.PDF укладений
13 серпня 2020 14:18
Додаток № 1 до Договору № 102-08_20-СЗ від 13.08.2020.PDF укладений
13 серпня 2020 14:18
Договір № 102-08_20-СЗ від 13.08.2020.PDF укладений
13 серпня 2020 14:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 141 340,00
UAH