Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт проспекту Відродження (від вулиці Рівненської до вулиці Митрополита Андрея Шептицького) в місті Луцьку Волинської області
Очікувана вартість
12 119 000,00 UAH
UA-2020-07-21-007870-b 9c76f776ed73418c9c1fd6656c32aef3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козак Іван Веніамінович

+380332773159 deplutsk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 34572192
Вебсайт: http://www.lutsk.ua
Місцезнаходження: 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 40а, м. Луцьк
Контактна особа: Козак Іван Веніамінович
+380332773159
deplutsk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 липня 2020 17:57
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 07 серпня 2020 11:51
Очікувана вартість: 12 119 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60 595,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Згідно з проєктно-кошторисною документацією
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт проспекту Відродження (від вулиці Рівненської до вулиці Митрополита Андрея Шептицького) в місті Луцьку Волинської області (джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, Луцьк, Відродження
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Можливість відстрочки платежу, у тому числі на 2021 рік Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 липня 2020 17:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2020 17:54
Тендерна документація (1).doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-21-000021 ● 174dd08e13054e4db526d0c8aa7c3808
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2021 12:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.04.2021 № 275
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 21.04.2021 №275
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-07-21-007870-b від 21.07.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Департаментом житлово-комунального господарства Луцької міської ради 29.04.2021 на електронну та поштову адресу товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДАЛЬЯНС ГРУП» надіслано лист №19.1-21/553/2021 щодо погодження та підписання додаткової угоди до договору від 19.10.2020 року № 1084 на виконання робіт з капітального ремонту проспекту Відродження (від вулиці Рівненської до вулиці Митрополита Андрея Шептицького) в місті Луцьку Волинської області про розірвання вказаного договору. Відовідь товариства очікується

2021-05-07 22:35:55


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 18 травня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2020 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "РОСТРАНС" 10 514 225,53
UAH з ПДВ
10 399 990,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП" 10 785 914,99
UAH з ПДВ
10 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" 11 579 249,57
UAH з ПДВ
11 518 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІДЕЯ" 12 100 050,00
UAH з ПДВ
11 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 10:38
Електронний підпис
20 серпня 2020 10:35
Відодження правки.zip
06 серпня 2020 01:30
Електронний підпис
06 серпня 2020 01:29
ДЦ пр Выдродження.zip

Публічні документи

02 жовтня 2020 16:06
Електронний підпис
02 жовтня 2020 16:03
Довідки по ст.17.pdf
02 жовтня 2020 16:03
public_doc (1).pdf
02 жовтня 2020 16:03
public_doc (1).p7s
02 жовтня 2020 16:03
Календарний план.pdf
10 вересня 2020 19:16
Електронний підпис
10 вересня 2020 19:14
Лист-відповідь.pdf
06 серпня 2020 08:49
Електронний підпис
06 серпня 2020 08:47
14. Договірна ціна.rar
06 серпня 2020 08:47
8.1. Статут.pdf
06 серпня 2020 08:47
Реєстр документів.pdf
06 серпня 2020 08:47
16.3. Копія ліцензії.pdf
06 серпня 2020 08:47
16.1. Лист-зобов'язання.pdf
06 серпня 2020 08:47
16. Сертифікат якості.pdf
06 серпня 2020 08:47
15. Лист згода.pdf
06 серпня 2020 08:47
4. Технічні вимоги.pdf
06 серпня 2020 08:47
8.3. Довідка про дозвіл.pdf
06 серпня 2020 08:47
7.3. Протокол №7.pdf
06 серпня 2020 08:47
4.1. Довідка про АБЗ.pdf
06 серпня 2020 08:47
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

05 серпня 2020 19:44
Електронний підпис
05 серпня 2020 19:43
20.Лист-зобовязання.pdf
05 серпня 2020 19:43
2.Тендерна пропозиція.pdf
05 серпня 2020 19:43
19.Лист-згода.pdf
05 серпня 2020 19:43
15.Проєкт договору.pdf
05 серпня 2020 19:43
14.Фінансова звітність.rar
05 серпня 2020 19:43
1.Реєстр документів.pdf

Публічні документи

06 серпня 2020 09:10
Електронний підпис
06 серпня 2020 09:06
Пропозиція.pdf
06 серпня 2020 09:06
Ліцензія.PDF
06 серпня 2020 09:06
Лист по ст.17.pdf
06 серпня 2020 09:06
Лист зобовязання.pdf
06 серпня 2020 09:06
копія статуту.pdf
06 серпня 2020 09:06
Договірна ціна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "РОСТРАНС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП"

ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"

ТОВ "ІДЕЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "РОСТРАНС"
#31964715
Відхилено 10 399 990,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 18:34
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 серпня 2020 15:39
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП"
#40445002
Переможець 10 400 000,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2020 23:46
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 вересня 2020 20:49

Вимога про усунення невідповідностей

Виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Виявлено невідповідності, зазначені в довідці про підтвердження наявності обладнання: - машина маркірувальна Line Lazer зазначено як орендована, в підтвердження учасником надано договір про надання послуг №8 від 21.01.2020р.; - Бензогенератор Honda EP6500WGX та Бензогенератор 10HP 9971-2 зазначено як орендоване, в підтвердження Учасником надано договір позички обладнання №006-01/20-ПО від 10.01.2020р.; - Автонавантажувач LIUGONG CLG856H зазначено в довідці про підтвердження наявності обладнання строк експлуатації – 22 роки, а згідно з договором №001-01/20 від 10.01.2020р. зазначено рік випуску 2018; - Коток дорожній ДУ-54А зазначено в Довідці про підтвердження наявності обладнання строк експлуатації – 2 роки, а згідно з договором №002-01/20 від 10.01.2020р. зазначено рік випуску 2015. 1.2. Не підтверджено досвід виконання аналогічних договорів за останні 3 роки; під терміном аналогічні договори мається на увазі договір, який аналогічний за предметом закупівлі та відповідає технічним вимогам замовника згідно з Додатком 3 до тендерної документації, а також передбачає виконання основних видів робіт в обсягах не менше, ніж: 1. Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття - 7 тис. м2; 2. Укладання оптимальної щебенево-піщаної суміші - 30 тис. м2; 3. Улаштування покриттiв iз щебенево-мастикових асфальтобетонних сумiшей типу ЩМА - 7 тис. м2, що підтверджується актами виконаних робіт (КБ-2в, КБ-3) у зазначеному обсязі. 1.3. Учасником не надано: довідку про наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів), з якого(их) на об’єкт буде поставлятись асфальтобетон, для виконання робіт згідно предмету закупівлі відповідного зразка; при наявності власних виробництв дорожньо-будівельних матеріалів (АБЗ), атестат виробництва, у разі відсутності відповідних виробництв, або якщо не планується використання власного АБЗ для виробництва матеріалів при виконанні робіт по даному предмету закупівлі - учасник надає атестат виробництва з того виробництва, на якому буде вироблятися асфальтобетонна суміш, а також документ, що підтвердить поставку асфальтобетонної суміші з такого виробництва (це може бути договір оренди, лізингу, поставки); лист-підтвердження орендодавця (постачальника, власника) з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також, за необхідності, буде продовжено на строк необхідний для закінчення робіт по предмету закупівлі. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. п.1.1. Таблиці 2.1. Додатку 2 до тендерної документації, згідно до якого Учасник повинен надати документи, зазначені в таблиці № 2.1 для підтвердження своєї кваліфікації: Довідка, про наявність обладнання це довідка, в якій зазначено наявність транспортних засобів, обладнання – перелік власної техніки, орендованої техніки (підтверджується договорами оренди), техніки згідно надання послуг, необхідних для виконання робіт. 2.2. п.1.3. Таблиці 2.1. Додатку 2 до тендерної документації згідно до якого Учасник повинен надати документи, зазначені в таблиці № 2.1 для підтвердження своєї кваліфікації: Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних* договорів за останні 3 роки (до довідки надати копії договорів (не менше одного) – вибірково, до них копії актів виконаних робіт, для підтвердження виконання договорів). 2.3. Додаток 3 Технічні вимоги до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати (завантажити) довідку про підтвердження наявності обладнання із виправленими невідповідностями. 3.2. Надати (завантажити) договір (договори), який аналогічний (аналогічні) за останні 3 роки (до довідки надати копії договорів (не менше одного) – вибірково, до них копії актів виконаних робіт, для підтвердження виконання договорів) за предметом закупівлі та відповідає технічним вимогам замовника згідно Додатку 3 до тендерної документації, а також передбачає виконання основних видів робіт в обсягах не менше, ніж: 1. Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття - 7 тис. м2; 2. Укладання оптимальної щебенево-піщаної суміші - 30 тис. м2; 3. Улаштування покриттiв iз щебенево-мастикових асфальтобетонних сумiшей типу ЩМА - 7 тис. м2, що підтверджується актами виконаних робіт (КБ-2в, КБ-3) у зазначеному обсязі. 3.3. Надати (завантажити): - довідку про наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів), з якого(их) на об’єкт буде поставлятись асфальтобетон, для виконання робіт згідно предмету закупівлі відповідного зразка; - при наявності власних виробництв дорожньо-будівельних матеріалів (АБЗ) атестат виробництва; у разі відсутності відповідних виробництв, або якщо не планується використання власного АБЗ для виробництва матеріалів при виконанні робіт по даному предмету закупівлі - учасник надає атестат виробництва з того виробництва, на якому буде вироблятися асфальтобетонна суміш, а також документ, що підтвердить поставку асфальтобетонної суміші з такого виробництва (це може бути договір оренди, лізингу, поставки). - лист-підтвердження орендодавця (постачальника, власника) з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також, за необхідності, буде продовжено на строк необхідний для закінчення робіт по предмету закупівлі.

Документи

01 вересня 2020 18:34
Електронний підпис
01 вересня 2020 18:34
Протокол розгляду.pdf
13 серпня 2020 18:44
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Учасником не підтверджено досвід виконання аналогічних договорів за останні 3 роки, під терміном аналогічні договори мається на увазі договір, який аналогічний за предметом закупівлі та відповідає технічним вимогам замовника згідно з Додатком 3 до тендерної документації, а також передбачає виконання основних видів робіт в обсягах не менше, ніж: Укладання оптимальної щебенево-піщаної суміші - 30 тис. м2, що підтверджується актами виконаних робіт (КБ-2в, КБ-3) у зазначеному обсязі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.3. Таблиці 2.1. Додатку 2 до тендерної документації, згідно з яким Учасник повинен надати документи, для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів, а саме: Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних* договорів за останні 3 роки (до довідки надати копії договорів (не менше одного) – вибірково, до них копії актів виконаних робіт, для підтвердження виконання договорів), що передбачає виконання основних видів робіт в обсягах не менше, ніж: Укладання оптимальної щебенево-піщаної суміші - 30 тис. м2, що підтверджується актами виконаних робіт (КБ-2в, КБ-3) у зазначеному обсязі. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати (завантажити) договір (договори), який аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі за останні 3 роки (до довідки надати копії договорів (не менше одного) – вибірково, до них копії актів виконаних робіт, для підтвердження виконання договорів) та відповідає технічним вимогам замовника згідно з Додатком 3 до тендерної документації, а також передбачає виконання основних видів робіт в обсягах не менше, ніж: - укладання оптимальної щебенево-піщаної суміші - 30 тис. м2, що підтверджується актами виконаних робіт (КБ-2в, КБ-3) у зазначеному обсязі

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 вересня 2020 23:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП"
#40445002
10 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 липня 2021 12:09
Додаткова угода_2.pdf укладений
22 липня 2021 12:09
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 12:31
Додаткова угода_1.pdf укладений
22 грудня 2020 12:31
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 17:02
Договір_1084.pdf укладений
20 жовтня 2020 17:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п.4.1 договору та календарного плану виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1084
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2020 — 19 липня 2021
Сума оплати за договором: 543 608,76
UAH (в тому числі ПДВ 90 601,46 UAH)
Причини розірвання договору: Висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-07-21-007870-b від 28.04.2021р.