Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуга з заправки та відновлення катриджів копіювально-розмножувальної техніки)
Очікувана вартість
212 100,00 UAH
UA-2020-07-21-007691-b 193e6bea2b0544cb94e925da2c56ac48
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Ігорь Миколайович

+0444659178 bondarenko@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081352
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, 9
Контактна особа: Бондаренко Ігорь Миколайович
+0444659178
bondarenko@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 липня 2020 17:24
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2020 19:00
Очікувана вартість: 212 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 060,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Повторно оголошена процедура для Харківських клінічних лікарень на залізничному транспорті
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1515 од.
Послуга з заправки катриджів копіювально-розмножувальної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг . Розрахунки за надані Виконавцем Послуги, згідно цього Договору, здійснюються Замовником шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, зазначений в розділі XV цього Договору, за Актом на підставі виставленого рахунку-фактури: - з правом відстрочення платежу 45 (сорок п’ять) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної, (Умова зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України) - протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з дня отримання Послуг Замовником, (Умова зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ та операція звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України) . 6.2. Оплата за надання Послуг по даному Договору проводиться Замовником при наявності податкової накладної, оформленої та зареєстрованої відповідно до вимог чинного законодавства України в Єдиному державному реєстрі податкових накладних. (Умова зазначається, якщо Постачальник є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України). Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 липня 2020 17:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2020 17:21
ТД заправка картридж Харьків.docx
21 липня 2020 17:21
Д-к 4 заправка картриджів.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2020 19:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ СИСТЕМИ ТА ТЕХНОЛОГІЇ" 199 427,88
UAH з ПДВ
199 427,88
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 07:13
Електронний підпис
05 серпня 2020 07:12
технічні вимоги.pdf
05 серпня 2020 07:12
тендерна пропозиція.pdf
05 серпня 2020 07:12
стаття 17.pdf
05 серпня 2020 07:12
про санкції.pdf
05 серпня 2020 07:12
про підписанта.pdf
05 серпня 2020 07:12
персональні дані.pdf
05 серпня 2020 07:12
не надання інформації.pdf
05 серпня 2020 07:12
захист довкілля.pdf
05 серпня 2020 07:12
ДУ-1 ГІОЦ.pdf
05 серпня 2020 07:12
ГІОЦ-9-18___28-08-2018.pdf
05 серпня 2020 07:12
буде запакований.pdf
05 серпня 2020 07:12
без субпідрядника.pdf
05 серпня 2020 07:12
без ліцензії.pdf
05 серпня 2020 07:11
аналогічний договір.pdf
05 серпня 2020 07:11
акти ГІОЦ 2018.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ СИСТЕМИ ТА ТЕХНОЛОГІЇ"

Інформація про відміну

Дата відміни
05 серпня 2020 19:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій