Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кам'яна сіль
Очікувана вартість
2 452 500,00 UAH
UA-2020-07-21-007571-b 1013c5398cd9405b9451dc89f829ab8a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кузьменко Світлана Василівна

+380632926335 ZHUASHTENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03344119
Місцезнаходження: 10003, Україна , Житомирська обл., Житомир, провулок Кавалерійський, 4
Контактна особа: Кузьменко Світлана Василівна
+380632926335
ZHUASHTENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 липня 2020 17:06
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 06 серпня 2020 14:02
Очікувана вартість: 2 452 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 262,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14410000-8: Кам’яна сіль


Сіль для зимового утримання доріг
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 т.
Сіль для зимового утримання доріг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, Житомир, пров. Кавалерійський, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 14410000-8 — Кам’яна сіль

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за кожну поставлену партію Товару здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) календарних днів, з дня отримання відповідної партії Товару по накладній, в сумі, яка зазначена в рахунку-фактурі на таку партію Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар, може здійснюватися протягом 5 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування відповідних витрат на свій розрахунковий рахунок. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документу. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 липня 2020 17:03
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 липня 2020 17:03
ТД - з 20.04.2020 СІЛЬ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 14:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" 2 394 000,00
UAH з ПДВ
2 381 580,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ХАРКІВСІЛЬ" 2 398 500,00
UAH з ПДВ
2 385 270,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 14:15
Електронний підпис
14 серпня 2020 14:11
Електронний підпис
14 серпня 2020 14:10
Довідка МВС.pdf
10 серпня 2020 16:09
Електронний підпис
10 серпня 2020 16:08
Рішення засновника.pdf
10 серпня 2020 16:08
Протокол.pdf
10 серпня 2020 16:08
Паспорт директора.pdf
10 серпня 2020 16:08
Наказ.pdf
10 серпня 2020 16:08
Довідка ст. 17 Закону.pdf
10 серпня 2020 16:08
Довідка МВС.pdf
07 серпня 2020 15:11
Електронний підпис
07 серпня 2020 15:10
Електронний підпис
07 серпня 2020 14:41
Електронний підпис
04 серпня 2020 12:17
Електронний підпис
04 серпня 2020 12:11
9 Паспорт директора.pdf
04 серпня 2020 12:11
8 Протокол.pdf
04 серпня 2020 12:11
7 Наказ.pdf
04 серпня 2020 12:11
6 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
04 серпня 2020 12:11
5 Виписка з ЄДРПОУ.pdf
04 серпня 2020 12:11
4 Витяг з ЄДРПОУ.pdf
04 серпня 2020 12:11
32 Проект договору.pdf
04 серпня 2020 12:10
30 Довідка ст. 17 Закону.pdf
04 серпня 2020 12:10
3 Відомості з ЄДРПОУ.pdf
04 серпня 2020 12:10
29 Відгук Чернівці.pdf
04 серпня 2020 12:10
28 Договір Чернівці.pdf
04 серпня 2020 12:10
27 Відгук КП БРЕД.pdf
04 серпня 2020 12:10
26 Договір КП БРЕД.pdf
04 серпня 2020 12:10
24 Довідка МТБ.pdf
04 серпня 2020 12:10
2 Статут нова редакція.pdf
04 серпня 2020 12:10
13 Технічні вимоги.pdf
04 серпня 2020 12:10
10 Рішення засновника.pdf
04 серпня 2020 12:10
1 Пропозиція.pdf

Публічні документи

04 серпня 2020 16:49
Електронний підпис
04 серпня 2020 16:48
7. Інші документи..pdf
04 серпня 2020 16:48
5.Тендерна пропозиція..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО"

ТОВ "ХАРКІВСІЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО"
#40227262
Переможець 2 381 580,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 15:01
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 серпня 2020 14:29

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ( частина 16 статті 29) При проведені кваліфікації Замовником були виявлені невідповідності у поданому документі, на підтвердження права підпису пропозицій та/або договору на закупівлю, а саме РІШЕННЯ ЗАСНОВНИКА №35/2020 від 29.07.2020р.. Згідно з вимогами абз. 3 п. 1.3 Розділу ІІІ тендерної документації: «Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, та завірені печаткою та підписом учасника/ уповноваженої особи учасника» Для усунення виявлених невідповідностей просимо надати вищевказаний документ завірений належним чином.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2020 15:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО"
#40227262
2 381 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 16:20
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:18
ДУ № 3 до Договору № 35.pdf укладений
30 грудня 2020 16:18
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 14:37
ДУ №2 від 11.12.2020р до дог. №35.pdf укладений
11 грудня 2020 14:36
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2020 13:21
Сіль, дод.угода 1.pdf укладений
23 жовтня 2020 13:20
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 17:10
Кип і Ко Договір 35.pdf укладений
27 серпня 2020 17:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 3.1. щодо джерела оплати за товар.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору щодо перерозподілу джерела оплати за товар.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору та достроково його розірвати.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 210 106,24
UAH (в тому числі ПДВ 368 351,04 UAH)
Причини розірвання договору: За згодою сторін.