Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт кімнат та коридору блоку №2 КУ «Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку» за адресою м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе 94
Очікувана вартість
23 719 736,00 UAH
UA-2020-07-21-006864-b cce391e1235a46f3bab155da836f6e75
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Ланецька

+380432511147 vinbigp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку"
Код ЄДРПОУ: 02770067
Вебсайт: http://vinnitcainternat.org.ua/
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 94
Контактна особа: Наталія Ланецька
+380432511147
vinbigp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 липня 2020 16:12
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 06 серпня 2020 11:43
Очікувана вартість: 23 719 736,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 118 598,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт кімнат та коридору блоку №2 КУ «Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку» за адресою м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе 94
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 94
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки за виконані роботи проводяться по виставлених Підрядником рахунках на оплату виконаних робіт, які формуються на підставі підписаних двома сторонами актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідок (Форма КБ-3) про вартість виконаних робіт. Оплата виконаних робіт здійснюється після отримання рахунку на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника. Тендерні пропозиції готуються української мовою; Гарантія надається згідно Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 та повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття); Тендерна документація додається окремим додатком Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 липня 2020 17:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 липня 2020 16:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 липня 2020 17:18
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
27 липня 2020 17:18
ТД кап ремонт (нова редакція).docx
27 липня 2020 17:18
Додаток № 3 Кваліфікаційні критерії (нова редакція).doc
21 липня 2020 16:12
Додаток 4 цінова пропозиція.docx
21 липня 2020 16:12
Додаток № 3 Кваліфікаційні критерії.doc
21 липня 2020 16:12
Додаток 2 тех вимоги.rar
21 липня 2020 16:12
Додаток 1 проект договору.docx
21 липня 2020 16:12
ТД кап ремонт.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-21-006864-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: КП "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР ПРАЦІ", Код ЄДРПОУ:34886970
Дата подання: 24 липня 2020 18:21
щодо зміни умов тендерної документації, які встановлюють дискримінаційні відносини
Замовником у файлі " Додаток № 3 Кваліфікаційні критерії .doc" зазначені наступна вимога:
Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати:
1. Скановані з оригіналу копії аналогічних договорів (не менше двох), які виконані повністю або частково, інформацію щодо яких вказані у довідці про виконання аналогічних договорів з усіма додатками/додатковими угодами/змінами. Аналогічними договорами є договори (двосторонні або декілька сторонні), подібні за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі з капітального ремонту. Вартість виконання по кожному з запропонованих аналогічних договорів має становити не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі.

Вимога щодо виконання по кожному з запропоновних аналогічних договорів має стоновити не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі є нічим іншим як порушенням Замовником принципів здійснення закупівель, визначених Законом України "Про публічні закупівлі".
Зокрема, відповідно до ч.1 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі":
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Оскільки визначена вартість аналогічного договору - не менше 50% від вартості пропозиції учасника торгів, не є визначальним критерієм під час виконання аналогічних робіт, а визначальним є досвід виконання аналогічних робіт відповідно до предмету закупівлі згідно з оголошенням UA-2020-07-21-006864-b .
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають досвід виконання аналогічних договорів, вартість яких становить не менше 50% від вартості пропозиції учасника (що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників, зокрема, нашого підприємства). Статтею 5 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
До аналогічного висновку прийшла Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своєму рішенні № 9621-р/пк-пз від 18.09.2018.
З огляду на вищевикладене:
ВИМАГАЄМО:
усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації в цій частині, зокрема прибрати умову, що "Вартість виконання по кожному з запропонованих аналогічних договорів має становити не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі".

В іншому разі, залишаємо за собою право щодо звернення за поновленням своїх прав та інтересів до АМКУ, засновника Замовника та суду.

Додаток:
-копія рішення ПДАК АМКУ № 9621-р/пк-пз від 18.09.2018.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 липня 2020 16:28
Шановний учаснику! Замовником не було встановлено вимоги що надання аналогічних договорів, вартість яких повинна становити не менше 50% від вартості пропозиції учасника торгів. Вимога щодо вартості виконання по кожному з запропонованих аналогічних договорів має становити не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі стосується відсотка виконання аналогічних частково виконаних договорів відносно суми таких договорів.
З метою уникнення ризику подвійного трактування цієї вимоги до тендерної документації буде внесено зміни.
Номер вимоги: UA-2020-07-21-006864-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "Рослана", Код ЄДРПОУ:31950566
Дата подання: 28 серпня 2020 17:55
Щодо невідповідності ТП Учасника вимогам ТД Замовника і ЗУ "Про публічні закупівлі"
Згідно п.1.7 розділу ІІІ ТД: "Ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена Учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він згодний виконати роботи відповідно до технічного завдання щодо предмету закупівлі (Додаток 2 цієї документації), з урахуванням всіх видів та обсягів робіт, що повинні бути виконані, в тому числі вартості матеріалів, тощо. Ціну пропозиції слід визначати відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічної експлуатації будівельної техніки, безпечних умов праці та додержання вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля."
Учасник повністю виконав дану вимогу про що свідчать завантажені документи (додаються).
Щодо підстав відхилення зазначених в протоколі №18/08/1 а саме: «… невірно зазначено одиницю виміру – «Шафа для одягу вмонтована індивідуальна – 112м.2» , що не відповідає Відомості опорядження приміщень Додатку 2 до Тендерної документації, де вказано – «Шафа для одягу вмонтована індивідуальна – 112шт.», повідомляємо, що відповідно до п.2.1 розділу V ТД: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.»
Відповідно до вище наведеного вимагаємо дану підставу тлумачити як технічну описку яка не впливає на зміст тендерної пропозиції та цінову пропозицію Учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 серпня 2020 15:53
Шановний Учаснику! Дану підставу Замовник не може тлумачити як технічну описку, оскільки вона прямо впливає на розрахунок договірної ціни та означає, що учасником буде вмонтовано 112 шаф для одягу розміром 1м2, отже впливає на зміст тендерної пропозиції.
Номер вимоги: UA-2020-07-21-006864-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВІНТРАСТІНВЕСТ"", Код ЄДРПОУ:34765828
Дата подання: 03 вересня 2020 12:56
Щодо невідповідності ТП Учасника вимогам ТД Замовника і ЗУ "Про публічні закупівлі"
Щодо підстав відхилення зазначених в протоколі №25/08/5, а саме: «… невірно зазначено одиницю виміру – «Шина фазна, монтаж – 64 прогін » , що не відповідає Дефектному акту на Електротехнічні рішення згідно Додатку 2 до Тендерної документації , де вказано – «Шина фазна, монтаж – 64 шт.». Однак, наше товариство не погоджується із прийнятим рішенням та вважає його незаконним і таким, що порушує наші права та законні інтереси, оскільки воно прийняте з порушенням вимог діючого законодавства.
Відповідно до п.2.1 розділу V ТД «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.»
Відповідно до вище наведеного дана підстава тлумачиться як технічну описку яка не впливає на зміст тендерної пропозиції та цінову пропозицію Участника. Термін «прогін» стосовно будівництва може використовуватися в двох випадках:
1. Як загальний будівельний термін – віддаль між осями опор.
2. Як електротехнічний термін – в Ресурсних елементних кошторисних норм на монтаж устаткування ДСТУ Б Д.2.3-8:2012 Збірник 8. «Електротехнічні установки» М8-21-1 «Шина збiрна [прогiн - 3 фази]» - кількість (еквівалент «штук») фазних шин.
Згідно Додатку 2 тендерної документації робота «Шина фазна, монтаж» відноситься до розділу «Електротехнічні рішення», тому вірним буде використання терміну «прогін» в контексті електротехнічних робіт.
В зв’язку з тим, що пряма розцінка на «Шина фазна, монтаж» відсутня в збірниках одиничних розцінок на будівельні, монтажні та ремонтні роботи, було застосовано одиничну розцінку з Ресурсних елементних кошторисних норм на монтаж устаткування ДСТУ Б Д.2.3-8:2012 Збірник 8. «Електротехнічні установки» М8-21-1 «Шина збiрна [прогiн - 3 фази]», яка є найближчою по найменуванню та складу робіт. Тобто, наша тендерна пропозиція повністю відповідає технічному завданню згідно Додатку 2 до ТД.
За логікою Замовника відрізок між осями опор може бути менше 1 м, однак це не допускається технічними нормами. Якщо відрізок між осями опор більше початкового розміру шини в 1м (1шт), то наша цінова пропозиція більш вигідна Замовнику, ніж пропозиція монтажу шини в 1м (1шт).
Тому вважаємо, що підстави для відхилення, які зазначені в протоколі щодо прийняття рішення № 25/08/05 від 25 серпня 2020 р. є не правомірними.
Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
Разом з тим, Конституцією України та ст.ст. 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції.
Тому, на підставі вище викладеного, рішення, які прийняті тендерним комітетом Замовника, є неправомірними і підлягають скасуванню.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 вересня 2020 10:05
Шановний Учаснику! Відповідно до проектно-кошторисної документації , а саме дефектного акту на електротехнічні рішення, вказано, що буде змонтована шина фазна в кількості 64 штуки. Отже, розуміється, що буде проведено монтаж шини фазної в кількості 64 штуки, початковою довжиною 1 (один) метр.
У Вашій тендерній пропозиції, зазначається, що буде проведено монтаж шини фазної 64 прогони, проте відсутня технічна характеристика запропонованих прогонів, які були заплановані для монтажу, а також їх геометричні розміри.
Тому вважаємо, що вказана одиниця виміру «прогін» в даному випадку не відповідає одиниці виміру «штуки». Таким чином, дану помилку не можна віднести до формальних несуттєвих помилок.

Документи подані скаржником

28 серпня 2020 17:54
Лист щодо обсягів робіт
28 серпня 2020 17:54
Лист щодо метеріалів
28 серпня 2020 17:54
Цінова пропозиція

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 12:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО 15 873 150,00
UAH з ПДВ
15 873 150,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Рослана" 17 680 895,85
UAH з ПДВ
17 680 895,85
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВІНТРАСТІНВЕСТ"" 23 175 482,78
UAH з ПДВ
23 056 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРАКТИК БУД" 23 435 400,23
UAH з ПДВ
23 175 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 15:10
Електронний підпис
11 серпня 2020 14:33
Електронний підпис
05 серпня 2020 18:32
Електронний підпис
05 серпня 2020 18:32
45. Статут.pdf
05 серпня 2020 18:31
37. Пансіонат.imd
05 серпня 2020 18:31
36. Кошторисна частина.pdf
05 серпня 2020 18:31
36. Кошторисна частина 2.pdf
05 серпня 2020 18:31
27. Гарантія.zip
05 серпня 2020 18:31
21. Фінансова звітність.pdf
05 серпня 2020 18:31
19. Відгук Пушкіна, 11.pdf
05 серпня 2020 18:30
13. Штатний розпис.pdf
05 серпня 2020 18:30
1. Пропозиція.pdf

Публічні документи

05 серпня 2020 19:14
Електронний підпис
05 серпня 2020 19:04
31 17 680 895.imd
05 серпня 2020 19:04
Форма _Д4 травень.PDF
05 серпня 2020 19:04
Установчі Накладні.rar
05 серпня 2020 19:04
Трудові книжки.rar
05 серпня 2020 19:04
Посвідчення.rar
05 серпня 2020 19:04
Накази.rar
05 серпня 2020 19:03
Документи.rar
05 серпня 2020 19:03
Довідка МВС.PDF
05 серпня 2020 19:03
Довідка з банку.rar
05 серпня 2020 19:03
Лист відгук.rar
05 серпня 2020 19:03
Цінова пропозиція.PDF
05 серпня 2020 19:03
Розрахунки ЗВВ.PDF
05 серпня 2020 19:03
Проект договору.PDF
05 серпня 2020 19:03
Локальні кошториси.PDF
05 серпня 2020 19:03
Лист щодо субпідряду.PDF
05 серпня 2020 19:03
Лист щодо санкцій.PDF
05 серпня 2020 19:03
Лист щодо проекту.PDF
05 серпня 2020 19:02
Лист щодо преміщень.PDF
05 серпня 2020 19:02
Лист щодо переможця.PDF
05 серпня 2020 19:02
Лист щодо метеріалів.PDF
05 серпня 2020 19:02
Лист щодо ліцензії.PDF
05 серпня 2020 19:02
Лист від орендодавця.PDF
05 серпня 2020 19:02
Договірна ціна.PDF
05 серпня 2020 19:02
Довідка щодо Ст 17.PDF
05 серпня 2020 19:02
Довідка щодо коеф ЗВВ.PDF
05 серпня 2020 19:02
Відомість ресурсів.PDF
05 серпня 2020 19:02
Витяг зі Статуту.PDF

Публічні документи

04 серпня 2020 15:19
Електронний підпис
04 серпня 2020 15:18
78.Довідка щодо ПДВ.PDF
04 серпня 2020 15:18
74. Довідка (банк).pdf
04 серпня 2020 15:18
73. Довідка з банку.pdf
04 серпня 2020 15:18
72. Банківська гарантія.pdf
04 серпня 2020 15:18
69. Календарний графік.PDF
04 серпня 2020 15:18
66. Локальні кошториси.pdf
04 серпня 2020 15:18
64. Договірна ціна.PDF
04 серпня 2020 15:18
63. Розрахунки.pdf
04 серпня 2020 15:18
61 19.imd
04 серпня 2020 15:18
60.Оригінал статут.pdf
04 серпня 2020 15:18
56.Додаток №1.PDF
04 серпня 2020 15:18
55.Відомості учасника.PDF
04 серпня 2020 15:18
46.Фінансова звітність.PDF
04 серпня 2020 15:18
44.Відгук.pdf
04 серпня 2020 15:18
43.Позитивний відгук.PDF
04 серпня 2020 15:18
35.Штатний роспис.PDF
04 серпня 2020 15:18
30.Копія звіту 1-ДФ.PDF
04 серпня 2020 15:18
27.Копії договорів ЦПД.PDF
04 серпня 2020 15:18
24.ЦПД Чайка Л.В..PDF
04 серпня 2020 15:18
23.ЦПД Майков ВМ..PDF
04 серпня 2020 15:18
22.ЦПД Густинович О.П..PDF
04 серпня 2020 15:18
21.Трудові книжки.PDF

Публічні документи

05 серпня 2020 17:24
Електронний підпис
05 серпня 2020 17:24
Підписаний_G0820-0799-GL_tender.pdf
05 серпня 2020 17:24
Підписаний_Лицензия_.pdf
05 серпня 2020 17:23
0000001894823613.1.0.pdf
05 серпня 2020 17:23
209_ДЦ_ОПР.PDF
05 серпня 2020 17:23
209_ДЦ_ЛС1_2-6-1.PDF
05 серпня 2020 17:23
209_ДЦ_ЛС1_2-5-1.PDF
05 серпня 2020 17:23
209_ДЦ_ЛС1_2-4-4.PDF
05 серпня 2020 17:23
209_ДЦ_ЛС1_2-4-3.PDF
05 серпня 2020 17:23
209_ДЦ_ЛС1_2-4-2.PDF
05 серпня 2020 17:23
209_ДЦ_ЛС1_2-4-1.PDF
05 серпня 2020 17:23
209_ДЦ_ЛС1_2-3-4.PDF
05 серпня 2020 17:23
209_ДЦ_ЛС1_2-3-3.PDF
05 серпня 2020 17:23
209_ДЦ_ЛС1_2-3-2.PDF
05 серпня 2020 17:23
209_ДЦ_ЛС1_2-3-1.PDF
05 серпня 2020 17:23
209_ДЦ_ЛС1_2-2-4.PDF
05 серпня 2020 17:23
209_ДЦ_ЛС1_2-2-3.PDF
05 серпня 2020 17:23
209_ДЦ_ЛС1_2-2-2.PDF
05 серпня 2020 17:23
209_ДЦ_ЛС1_2-2-1.PDF
05 серпня 2020 17:23
209_ДЦ_ЛС1_2-1-4.PDF
05 серпня 2020 17:23
209_ДЦ_ЛС1_2-1-3.PDF
05 серпня 2020 17:23
209_ДЦ_ЛС1_2-1-2.PDF
05 серпня 2020 17:23
209_ДЦ_ЛС1_2-1-1.PDF
05 серпня 2020 17:23
209_ДЦ_ИВР.pdf
05 серпня 2020 17:23
209.imd
05 серпня 2020 17:23
209_ДЦ_ДЦ.PDF
05 серпня 2020 17:23
209_ДЦ_ВРЛС_2-6-1.PDF
05 серпня 2020 17:23
209_ДЦ_ВРЛС_2-5-1.PDF
05 серпня 2020 17:23
209_ДЦ_ВРЛС_2-4-4.PDF
05 серпня 2020 17:23
209_ДЦ_ВРЛС_2-4-3.PDF
05 серпня 2020 17:23
209_ДЦ_ВРЛС_2-4-2.PDF
05 серпня 2020 17:23
209_ДЦ_ВРЛС_2-4-1.PDF
05 серпня 2020 17:23
209_ДЦ_ВРЛС_2-3-4.PDF
05 серпня 2020 17:23
209_ДЦ_ВРЛС_2-3-3.PDF
05 серпня 2020 17:23
209_ДЦ_ВРЛС_2-3-2.PDF
05 серпня 2020 17:23
209_ДЦ_ВРЛС_2-3-1.PDF
05 серпня 2020 17:23
209_ДЦ_ВРЛС_2-2-4.PDF
05 серпня 2020 17:23
209_ДЦ_ВРЛС_2-2-3.PDF
05 серпня 2020 17:23
209_ДЦ_ВРЛС_2-2-2.PDF
05 серпня 2020 17:23
209_ДЦ_ВРЛС_2-2-1.PDF
05 серпня 2020 17:23
209_ДЦ_ВРЛС_2-1-4.PDF
05 серпня 2020 17:23
209_ДЦ_ВРЛС_2-1-3.PDF
05 серпня 2020 17:23
209_ДЦ_ВРЛС_2-1-2.PDF
05 серпня 2020 17:23
209_ДЦ_ВРЛС_2-1-1.PDF
05 серпня 2020 17:23
Установчий документ.pdf
05 серпня 2020 17:23
Уповноважена особа.PDF
05 серпня 2020 17:23
Ліцензія з додатком.PDF
05 серпня 2020 17:23
Dovidka_20198506030820521250.pdf
05 серпня 2020 17:22
Аналогічні договори .pdf
05 серпня 2020 17:22
209_ДЦ_ДЦ_3.PDF
05 серпня 2020 17:22
Договір підряду.PDF
05 серпня 2020 17:22
Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО

ПП "Рослана"

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВІНТРАСТІНВЕСТ""

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРАКТИК БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО
#13302754
Відхилено 15 873 150,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 14:10
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 серпня 2020 17:46
ПП "Рослана"
#31950566
Відхилено 17 680 895,85
UAH з ПДВ
18 серпня 2020 17:02
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВІНТРАСТІНВЕСТ""
#34765828
Відхилено 23 056 000,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 16:09
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРАКТИК БУД"
#35200610
Відхилено 23 175 000,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 10:29

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до Розділу №1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 3 до Тендерної документації «- у разі, якщо матеріально-технічна база, офіс використовуються на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди, тощо) – надаються відповідні скан-копіії з оригиналів договорів у повному обсязі (з додатками)». Для підтвердження права користування офісним приміщенням учасником було надано скан копію Договору оренди приміщення 19/01 від 2.01.2019р.. строк оренди 10 років, без нотаріального посвідчення. Відповідно до ст. ст. 793, 794 ЦК України договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню та державній реєстрації. Згідно з ч. 1 ст. 220 Цивільного кодексу України, у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору, такий договір є нікчемним, а відповідно до ч. 2 ст. 215 Цивільного кодексу України, недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно додати до своєї пропозиції Договір оренди офісного приміщення у відповідності до норм чинного законодавства України. Відповідно до Розділу Розділу №1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 3 до Тендерної документації «-у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування». Для підтвердження права користування обладнанням та механізмами Учасник надав зокрема скан копії накладних в яких відсутній підпис особи, що приймала товар. Необхідність підпису на первинних документах передбачена у ч. 2 ст. 9 Закону про бухоблік та в п.п. 2.5 Положення № 88. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно додати до своєї пропозиції видаткові накладні у відповідності до норм чинного законодавства України.

Документи

12 серпня 2020 14:10
Електронний підпис
12 серпня 2020 14:09
рішення відхилення.pdf

Документи

18 серпня 2020 17:02
Електронний підпис

Документи

25 серпня 2020 16:09
Електронний підпис

Документи

28 серпня 2020 10:29
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
28 серпня 2020 10:29
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі