Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
папка-справа
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2020-07-21-006182-b ● 1c137715c23f44dbbaccf5d0f497c7b3
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальне управління Державної судової адміністрації України в місті Києві |
Код ЄДРПОУ: | 26268059 |
Вебсайт: | http://court.gov.ua/tu11/ |
Місцезнаходження: | 01011, Україна , Київська обл., м. Київ, Печерський район, вул. Копиленка, буд. 6 |
Контактна особа: |
Наталія Никитенко +380442851902 nykytenko@ki.court.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 липня 2020 15:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 липня 2020 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 04 серпня 2020 12:25 |
Очікувана вартість: | 198 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 990,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60000 штуки
папка-справа 445*300 мм, картон одностороннього крейдування 235 г/м2, друк 1+1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01133, Україна, м. Київ, згідно з Додатком 2 до оголошення (нова редакція) (Додатком 2 до Договору), бульвар Лесі Українки, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару Замовником здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати підписання належним чином оформленої накладної (видаткової накладної) Замовником | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 липня 2020 12:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 липня 2020 12:40 |
Додаток № 3 Інша інформація (нова редакція).docx | |
23 липня 2020 12:40 |
Оголошення (нова редакція).pdf | |
23 липня 2020 12:40 |
Додаток № 1 Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (нова редакція).docx | |
23 липня 2020 12:40 |
Додаток № 2 Проект договору (нова редакція).docx |
23 липня 2020 12:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 липня 2020 12:40 |
Додаток № 3 Інша інформація (нова редакція).docx
|
|||
23 липня 2020 12:40 |
Оголошення (нова редакція).pdf
|
|||
23 липня 2020 12:40 |
Додаток № 1 Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (нова редакція).docx | |||
23 липня 2020 12:40 |
Додаток № 2 Проект договору (нова редакція).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тех питання
Дата подання: 22 липня 2020 14:26
Дата відповіді: 23 липня 2020 11:56
Добрий день
Прохання вказати розмір тиснення. Також вказати, тиснення сліпе чи фольгою?
Дякую.
Відповідь: Доброго дня! Територіальним управлінням Державної судової адміністрації України в місті Києві розглянуто Ваше питання, найближчим часом будуть внесені зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі з Додатками, які будуть оприлюднені відповідно до законодавства.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-21-006182-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОНВІ ПРІНТ", Код ЄДРПОУ:37356541
Дата подання: 13 серпня 2020 17:12
Щодо скасування рішення про відхилення
Пункт 7 Додатку 3 документації щодо проведення спрощеної закупівлі, містить наступну вимогу: "Довідку в довільній формі про виконання Учасником аналогічного договору із зазначенням найменування контрагента, з яким було укладено договір, суми виконаного договору, кількості поставленого товару, відповідальної особи за поставку товару з боку контрагента, її контактний телефон. Договір, який вказано у вищезазначеній довідці. На підтвердження повного виконання даного договору надаються усі накладні. Оригінал листа-відгука від контрагента, який вказаний у вищезазначеній довідці, у якому має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, а також інформацію про якість поставленого товару і відсутність претензій з боку контрагента." Учасник ТОВ «КОНВІ ПРІНТ» повністю виконав вимогу Замовника щодо надання документального підтвердження виконання аналогічного договору.
Підстава для відхилення, яку зазначено у протоколі №15 від 13.08.2020р., є не правомірною та дискримінаційною. Протоколом зазначено, що в договорі від 15.06.2018р. №150618/01, щодо здійснення виготовлення та поставки бланків документів (далі - Продукція), який було надано Учасником, як аналогічний, відсутня Продукція (додаток№1 до даного Договору), з характеристиками, що відповідають предмету закупівлі. Наголошуємо, що у документації Замовника відсутня вимога щодо зазначення у аналогічному договорі продукції з характеристиками, що відповідають предмету закупівлі. Специфікація вищевказаного договору є підтвердженням виконання поставок товару аналогічного предмету даної закупівлі, а саме поставки папок. Пропозиція Учасника ТОВ «КОНВІ ПРІНТ» відповідає вимогам Замовника. У зв’язку з вищевказаним, звертаємось з вимогою скасувати протокол №15 від 13.08.2020р., та визначити ТОВ «КОНВІ ПРІНТ» переможцем даної процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Підстава для відхилення, яку зазначено у протоколі №15 від 13.08.2020р., є не правомірною та дискримінаційною. Протоколом зазначено, що в договорі від 15.06.2018р. №150618/01, щодо здійснення виготовлення та поставки бланків документів (далі - Продукція), який було надано Учасником, як аналогічний, відсутня Продукція (додаток№1 до даного Договору), з характеристиками, що відповідають предмету закупівлі. Наголошуємо, що у документації Замовника відсутня вимога щодо зазначення у аналогічному договорі продукції з характеристиками, що відповідають предмету закупівлі. Специфікація вищевказаного договору є підтвердженням виконання поставок товару аналогічного предмету даної закупівлі, а саме поставки папок. Пропозиція Учасника ТОВ «КОНВІ ПРІНТ» відповідає вимогам Замовника. У зв’язку з вищевказаним, звертаємось з вимогою скасувати протокол №15 від 13.08.2020р., та визначити ТОВ «КОНВІ ПРІНТ» переможцем даної процедури закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 серпня 2020 14:47
Доброго дня! Територіальним управлінням Державної судової адміністрації України в місті Києві розглянуто Вашу вимогу. Слід зазначити, що з метою забезпечення ефективної і безперебійної діяльності місцевих загальних судів міста Києва, в частині здійснення їх документообігу – є наявність папок-справ відповідного макету. Безпосередньо наявність досвіду виконання аналогічного договору є ключовою вимогою при закупівлі. Тому і було встановлено вимогу стосовно виконання Учасником аналогічного договору та визначено предмет закупівлі: папка-справа за кодом ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне. В Договорі від 15.06.2018р. №150618/01 щодо здійснення виготовлення та поставки бланків документів (далі – Продукція), який було надано Учасником, як аналогічний, відсутня Продукція (додаток №1 до даного Договору), з характеристиками, що відповідають предмету закупівлі. В даному договорі не зазначена назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назва відповідного класифікатора предмета закупівлі, а в додатку №1 до даного Договору зазначено найменування продукції: Папка «До підпису» червона та Папка «До підпису» синя. Що свідчить про те, що цей договір не є аналогічним. Тому, скасування рішення щодо відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «КОНВІ ПРІНТ» не є можливим та суперечить чинному законодавству (пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 серпня 2020 12:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" |
118 800,00
UAH з ПДВ
|
114 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ» |
169 200,00
UAH з ПДВ
|
115 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОНВІ ПРІНТ" |
172 800,00
UAH з ПДВ
|
158 040,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАНЦТОВАРИ-ФПК" |
196 200,00
UAH з ПДВ
|
193 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" #42227163 |
Відхилено |
114 600,00
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2020 17:10
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ» #23702466 |
Відхилено |
115 200,00
UAH з ПДВ
|
11 серпня 2020 11:15
|
ТОВ "КОНВІ ПРІНТ" #37356541 |
Відхилено |
158 040,00
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2020 14:47
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАНЦТОВАРИ-ФПК" #40047950 |
Переможець |
193 800,00
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2020 11:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2021 12:38
|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2020 09:22
|
Підписаний договір №158-20 від 21.08.2020 року.pdf | укладений |
21 серпня 2020 09:10
|