Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

папка-справа
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2020-07-21-006182-b 1c137715c23f44dbbaccf5d0f497c7b3
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Никитенко

+380442851902 nykytenko@ki.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в місті Києві
Код ЄДРПОУ: 26268059
Вебсайт: http://court.gov.ua/tu11/
Місцезнаходження: 01011, Україна , Київська обл., м. Київ, Печерський район, вул. Копиленка, буд. 6
Контактна особа: Наталія Никитенко
+380442851902
nykytenko@ki.court.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 липня 2020 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 04 серпня 2020 12:25
Очікувана вартість: 198 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 990,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60000 штуки
папка-справа 445*300 мм, картон одностороннього крейдування 235 г/м2, друк 1+1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01133, Україна, м. Київ, згідно з Додатком 2 до оголошення (нова редакція) (Додатком 2 до Договору), бульвар Лесі Українки, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару Замовником здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати підписання належним чином оформленої накладної (видаткової накладної) Замовником Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тех питання
Дата подання: 22 липня 2020 14:26
Дата відповіді: 23 липня 2020 11:56
Добрий день Прохання вказати розмір тиснення. Також вказати, тиснення сліпе чи фольгою? Дякую.
Відповідь: Доброго дня! Територіальним управлінням Державної судової адміністрації України в місті Києві розглянуто Ваше питання, найближчим часом будуть внесені зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі з Додатками, які будуть оприлюднені відповідно до законодавства.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-21-006182-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОНВІ ПРІНТ", Код ЄДРПОУ:37356541
Дата подання: 13 серпня 2020 17:12
Щодо скасування рішення про відхилення
Пункт 7 Додатку 3 документації щодо проведення спрощеної закупівлі, містить наступну вимогу: "Довідку в довільній формі про виконання Учасником аналогічного договору із зазначенням найменування контрагента, з яким було укладено договір, суми виконаного договору, кількості поставленого товару, відповідальної особи за поставку товару з боку контрагента, її контактний телефон. Договір, який вказано у вищезазначеній довідці. На підтвердження повного виконання даного договору надаються усі накладні. Оригінал листа-відгука від контрагента, який вказаний у вищезазначеній довідці, у якому має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, а також інформацію про якість поставленого товару і відсутність претензій з боку контрагента." Учасник ТОВ «КОНВІ ПРІНТ» повністю виконав вимогу Замовника щодо надання документального підтвердження виконання аналогічного договору.
Підстава для відхилення, яку зазначено у протоколі №15 від 13.08.2020р., є не правомірною та дискримінаційною. Протоколом зазначено, що в договорі від 15.06.2018р. №150618/01, щодо здійснення виготовлення та поставки бланків документів (далі - Продукція), який було надано Учасником, як аналогічний, відсутня Продукція (додаток№1 до даного Договору), з характеристиками, що відповідають предмету закупівлі. Наголошуємо, що у документації Замовника відсутня вимога щодо зазначення у аналогічному договорі продукції з характеристиками, що відповідають предмету закупівлі. Специфікація вищевказаного договору є підтвердженням виконання поставок товару аналогічного предмету даної закупівлі, а саме поставки папок. Пропозиція Учасника ТОВ «КОНВІ ПРІНТ» відповідає вимогам Замовника. У зв’язку з вищевказаним, звертаємось з вимогою скасувати протокол №15 від 13.08.2020р., та визначити ТОВ «КОНВІ ПРІНТ» переможцем даної процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 серпня 2020 14:47
Доброго дня! Територіальним управлінням Державної судової адміністрації України в місті Києві розглянуто Вашу вимогу. Слід зазначити, що з метою забезпечення ефективної і безперебійної діяльності місцевих загальних судів міста Києва, в частині здійснення їх документообігу – є наявність папок-справ відповідного макету. Безпосередньо наявність досвіду виконання аналогічного договору є ключовою вимогою при закупівлі. Тому і було встановлено вимогу стосовно виконання Учасником аналогічного договору та визначено предмет закупівлі: папка-справа за кодом ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне. В Договорі від 15.06.2018р. №150618/01 щодо здійснення виготовлення та поставки бланків документів (далі – Продукція), який було надано Учасником, як аналогічний, відсутня Продукція (додаток №1 до даного Договору), з характеристиками, що відповідають предмету закупівлі. В даному договорі не зазначена назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назва відповідного класифікатора предмета закупівлі, а в додатку №1 до даного Договору зазначено найменування продукції: Папка «До підпису» червона та Папка «До підпису» синя. Що свідчить про те, що цей договір не є аналогічним. Тому, скасування рішення щодо відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «КОНВІ ПРІНТ» не є можливим та суперечить чинному законодавству (пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі»).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 серпня 2020 12:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" 118 800,00
UAH з ПДВ
114 600,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ» 169 200,00
UAH з ПДВ
115 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОНВІ ПРІНТ" 172 800,00
UAH з ПДВ
158 040,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАНЦТОВАРИ-ФПК" 196 200,00
UAH з ПДВ
193 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2020 16:05
Електронний підпис
03 серпня 2020 16:04
'Цінова пропозиція.pdf
03 серпня 2020 16:04
УО Свят дог+вн (о).pdf
03 серпня 2020 16:04
'Захист довкилля 2.pdf
03 серпня 2020 16:04
'Довідка 2.pdf
03 серпня 2020 16:04
'Довідка 1.pdf
03 серпня 2020 16:04
'Гарантійний лист.pdf
03 серпня 2020 16:04
'Відомості учасника.pdf
03 серпня 2020 16:04
Відгук УО Свят р-н.PDF
03 серпня 2020 16:04
Висновки СЕС.zip
03 серпня 2020 16:04
авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

03 серпня 2020 17:43
Електронний підпис
03 серпня 2020 17:43
Електронний підпис
03 серпня 2020 17:43
Електронний підпис
03 серпня 2020 17:41
Цінова пропозиція.pdf
03 серпня 2020 17:41
Установчий договір.pdf
03 серпня 2020 17:41
Паспорт, код - директор.pdf
03 серпня 2020 17:41
Статут - 24.07.2020.pdf
03 серпня 2020 17:41
Договір 72 від 14.03.2019.pdf
03 серпня 2020 17:41
Свідоцтво ПДВ.pdf
03 серпня 2020 17:41
Висновки ДСЕЕ.pdf
03 серпня 2020 17:41
Видаткова накладна - 2.pdf
03 серпня 2020 17:41
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
03 серпня 2020 17:41
Довідка 4-ОПП.pdf
03 серпня 2020 17:41
Витяг з ЄДРПОУ - 27.07.2020.pdf

Публічні документи

03 серпня 2020 14:54
Електронний підпис
03 серпня 2020 14:54
документи пропозиції.pdf

Публічні документи

03 серпня 2020 14:24
Електронний підпис
03 серпня 2020 14:23
Пропозиція папки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ»

ТОВ "КОНВІ ПРІНТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАНЦТОВАРИ-ФПК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"
#42227163
Відхилено 114 600,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 17:10
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ»
#23702466
Відхилено 115 200,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 11:15
ТОВ "КОНВІ ПРІНТ"
#37356541
Відхилено 158 040,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 14:47
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАНЦТОВАРИ-ФПК"
#40047950
Переможець 193 800,00
UAH з ПДВ
18 серпня 2020 11:52

Документи

11 серпня 2020 11:15
Електронний підпис

Документи

13 серпня 2020 14:47
Електронний підпис

Документи

18 серпня 2020 11:52
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 серпня 2020 11:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАНЦТОВАРИ-ФПК"
#40047950
193 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 серпня 2020 11:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 12:38
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 09:22
Підписаний договір №158-20 від 21.08.2020 року.pdf укладений
21 серпня 2020 09:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 193 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 32 300,00 UAH)