Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 капітальний ремонт пішохідної зони з влаштуванням велодоріжки навколо міського озера на вул. Гетьмана Мазепи в м. Івано-Франківськ, ІІ-га черга – 4 лоти: лот № 1 – асфальтування (CPV ДК 021:2015–45233000-9 будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг).
Очікувана вартість
1 803 000,00 UAH
UA-2020-07-21-005938-b 87e227ef4af3460682735a5a6f1c5537
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойчук Тетяна Олексіівна

+380342532212 dkgtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлової, комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37794186
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вулиця Незалежності, 7
Контактна особа: Бойчук Тетяна Олексіівна
+380342532212
dkgtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі). У 2019 році Департаментом було проведено відкриті торги на закупівлю робіт: ГБН Г.1-218-182:2011 капітальний ремонт пішохідної зони з влаштуванням велодоріжки навколо міського озера на вул. Гетьмана Мазепи в м. Івано-Франківськ, ІІ-га черга – 4 лоти: лот № 1 – асфальтування (CPV ДК 021:2015–45233000-9 будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг). Переможцем відкритих торгів визначено Товариство з обмеженою відповідальністю «ПБС», з яким укладено договір підряду на виконання цих робіт. В процесі виконання робіт виникли непередбачувані обставини. З метою забезпечення якісного виконання робіт з асфальтування велодоріжки навколо міського озера, на ділянці від оглядового майданчика до «Парк Готель», виникла потреба у відведенні поверхневих та підземних вод, що призвело до завищення обсягів робіт та збільшення вартості об’єкта. Товариством з обмеженою відповідальністю «ПРОФ-ГРУП» внесені зміни у проектно-кошторисну документацію. В результаті коректури проектно-кошторисної документації виникли додаткові аналогічні роботи, які не були включені у початковий проект, сума яких перевищує 1,5 мільйона гривень. Для завершення робіт з капітального ремонту пішохідної зони з влаштуванням велодоріжки навколо міського озера на вул. Гетьмана Мазепи в м. Івано-Франківськ, ІІ-га черга – 4 лоти: лот № 1 – асфальтування, необхідно здійснити закупівлю додаткових аналогічних робіт. Відповідно до п. 5 частини 2 ст. 40 Закону, Департамент може застосувати переговорну процедуру закупівлі, якщо після укладення договору підряду у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт можуть бути передбачені в основному договорі підряду, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору підряду, якщо загальна вартість таких робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору підряду, укладеного за результатами проведення тендера.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 липня 2020 16:05
Оскарження наміру укласти договір: 01 серпня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Департамент житлової, комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради, код ЄДРПОУ 37794186, місцезнаходженння: вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, 76008, категорія: юридична особа, орган місцевого самоврядування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ГБН Г.1-218-182:2011 капітальний ремонт пішохідної зони з влаштуванням велодоріжки навколо міського озера на вул. Гетьмана Мазепи в м. Івано-Франківськ, ІІ-га черга – 4 лоти: лот № 1 – асфальтування (додаткові аналогічні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Після підписання актів виконаних робіт Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПБС»
#32872788
Переможець 1 803 000,00
UAH з ПДВ
21 липня 2020 16:05

Документи

21 липня 2020 16:05
Електронний підпис
21 липня 2020 16:04
Протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2020 16:05

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПБС»
#32872788
1 803 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 липня 2020 16:05
Електронний підпис
21 липня 2020 16:04
Протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 16:19
372.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 16:15
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 08:26
Договір.PDF укладений
11 серпня 2020 15:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку із відсутністю у повному обсязі бюджетних призначень на 2020 р., що підтверджує виникнення об'єктивних обставин
Номер договору про закупівлю: 223/20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 372
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML