Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт електромережі будинку із встановленням індивідуальних приладів обліку багатоквартирного житлового будинку ОСББ "Лінкольна 1" за адресою: м.Львів, вул.Лінкольна, 1
Очікувана вартість
2 026 280,80 UAH
UA-2020-07-21-004677-c 2597b9c8eaf24a2f8ec9cbd8489a81b3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Возняк Андрій Степанович

380322975954 inzhlmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34814670
Місцезнаходження: 79006, Україна , Львівська обл., Львів, пл.Ринок, 1, каб.422
Контактна особа: Возняк Андрій Степанович
380322975954
inzhlmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 липня 2020 17:56
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 07 серпня 2020 13:06
Очікувана вартість: 2 026 280,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,54%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування закупівлі: фінансування здійснюється у відповідності до механізму реалізації Програми затвердженої Ухвалою Львівської міської ради від 04.04.2019 року № 4821 за рахунок коштів міського бюджету м.Львова та коштів співвласників багатоквартирних будинків. Категорія замовника: згідно п.1 част.4 статті 2 Закону. Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції - вказано у тендерній документації
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт електромережі будинку із встановленням індивідуальних приладів обліку багатоквартирного житлового будинку ОСББ "Лінкольна 1" за адресою: м.Львів, вул.Лінкольна, 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Підряднику перераховується аванс у розмірі частки співфінансування зазначеної у п. 2.1 Договору. Зарахування авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ - 2в, ф. КБ - 3) протягом 90 днів з дати перерахування авансу, але не пізніше завершення строків виконання Робіт зазначених у додатку 2 до Договору Аванс 90 Календарні 20
Виконання робіт Розрахунки проводяться за фактично виконані Роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 10-ти календарних дні та тільки в межах бюджетних призначень. Проміжні платежі за виконані Роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються Замовником після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт протягом 14 днів після підписання акта готовності Об’єкта до експлуатації Пiсляоплата 10 Календарні 80

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 липня 2020 18:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2020 18:12
dodatok_4_ТехВИМОГИ.doc
21 липня 2020 18:04
dodatok_2_договір.doc
21 липня 2020 18:04
Документація.doc
21 липня 2020 18:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2020 18:12
dodatok_4_ТехВИМОГИ.doc
21 липня 2020 18:05
dodatok_4_ТехВИМОГИ.doc
21 липня 2020 18:04
dodatok_2_договір.doc
21 липня 2020 18:04
Документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2020 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Підприємство об'єднання громадян "ЦЕНТР КОМПЛЕКС" 1 898 000,00
UAH з ПДВ
1 180 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЛЕС" 1 750 000,00
UAH з ПДВ
1 379 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКО-Н" 2 026 000,00
UAH з ПДВ
2 026 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 14:11
Електронний підпис
06 серпня 2020 13:57
лист зміна назви.pdf
06 серпня 2020 13:57
Лист ліцензія ДАБІ.pdf
06 серпня 2020 13:57
ліцензія будівельна.PDF
06 серпня 2020 13:57
лист персональні дані.pdf
06 серпня 2020 13:57
технічні вимоги.pdf
06 серпня 2020 13:57
лист проект договору.pdf
06 серпня 2020 13:57
лист про пільги з пдв.pdf
06 серпня 2020 13:57
лист якість робіт.pdf
06 серпня 2020 13:57
наявність досвіду.pdf
06 серпня 2020 13:57
наявність працівників.pdf
06 серпня 2020 13:57
лист стаття 17.pdf

Публічні документи

03 вересня 2020 12:30
Електронний підпис
27 серпня 2020 14:28
Електронний підпис
06 серпня 2020 15:50
Електронний підпис
06 серпня 2020 15:48
Технічні вимоги.pdf
06 серпня 2020 15:48
Статут.pdf
06 серпня 2020 15:48
Свідоцтво ПДВ.pdf
06 серпня 2020 15:48
Проект Договору.pdf
06 серпня 2020 15:48
Ліцензія.pdf
06 серпня 2020 15:48
Дозволи.pdf
06 серпня 2020 15:48
Витяг ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

06 серпня 2020 15:48
Тендерна пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Підприємство об'єднання громадян "ЦЕНТР КОМПЛЕКС"

ПП "ЛЕС"

ТОВ "ЕКО-Н"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Підприємство об'єднання громадян "ЦЕНТР КОМПЛЕКС"
#20774040
Рішення скасоване 1 180 000,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 20:13
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Підприємство об'єднання громадян "ЦЕНТР КОМПЛЕКС"
#20774040
Відхилено 1 180 000,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 20:17
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП "ЛЕС"
#36828486
Переможець
1 379 500,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 20:43
Обґрунтування аномально низької ціни
до 28 серпня 2020 00:00

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Підприємство об'єднання громадян "ЦЕНТР КОМПЛЕКС" #20774040

№ рішення у справі

63/17- р/к

Дата рішення у справі

04.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

№ рішення у справі

63/43-р/к

Дата рішення у справі

07.06.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

№ рішення у справі

727-р

Дата рішення у справі

29.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Підприємство об'єднання громадян "ЦЕНТР КОМПЛЕКС" #20774040

№ рішення у справі

63/17- р/к

Дата рішення у справі

04.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

№ рішення у справі

63/43-р/к

Дата рішення у справі

07.06.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

№ рішення у справі

727-р

Дата рішення у справі

29.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

26 серпня 2020 20:16
Електронний підпис
26 серпня 2020 20:15
Рішення.pdf

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 20:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЛЕС"
#36828486
1 379 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 18:01
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2022 17:04
ДД_3.pdf зміни до договору
06 січня 2022 17:03
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 20:23
ДД1.pdf зміни до договору
05 січня 2021 20:22
Електронний підпис укладений
19 вересня 2020 02:21
Договір.pdf укладений
19 вересня 2020 02:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.4 част. 5 статті 41 Закону – продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме: строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт змінено з «16.09.2020 – 18.12.2020» на «16.09.2020 – 2020 - та продовження у наступних бюджетних періодах»
Номер договору про закупівлю: 77 к/ж
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.1 част. 5 статті 41 Закону – зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, а саме: зменшення обсягів закупівлі та відповідно зменшення ціни договору про закупівлю із 1 379 500,00 грн. з ПДВ до 1 322 313,20 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 77 к/ж
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 322 313,20
UAH (в тому числі ПДВ 220 385,53 UAH)