Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the highway of state importance T-18-01 Rivne - Zdolbuniv - Mizoch – Dubno (individual sections)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25894919 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська область обл., Рівне, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 19 |
Контактна особа: |
Шинкарук Юрій Миколайович 0503752875 tender07@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | ROAD SERVICE IN RIVNE OBLAST |
National ID: | 25894919 |
Contact point: |
Shinkaruk Yuriy 0503752875 tender07@meta.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 липня 2020 17:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 серпня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 серпня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 24 вересня 2020 15:03 |
Очікувана вартість: | 174 176 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 870 880,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1741760 UAH |
Publication date: | 21 липня 2020 17:25 |
Enquiries until: | 18 серпня 2020 18:00 |
Complaints submission until: | до 24 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 серпня 2020 18:00 |
Information
Estimated total value: | 174 176 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 870 880 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Customer category: paragraph 3 of part 4 of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" - enterprises, institutions, organizations specified in paragraph 3 of part one of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement". Language (languages) in which tender proposals should be prepared: Ukrainian.
Conditions for providing tender security: tender security must be provided in the form of an unconditional and irrevocable electronic bank guarantee with an electronic digital signature / qualified electronic signature of the guarantor (hereinafter - the guarantor bank) in accordance with applicable law. The electronic guarantee must contain a link to the details of the purchase, its name and number on the web portal of the Authorized Body.
The bank guarantee provided by a resident bank of Ukraine must be issued in accordance with the requirements of the resolution of the NBU Board dated 15.12.2004 № 639 "On approval of the regulations on the procedure for banks to carry out guarantee operations in national and foreign currencies". The term of the tender offer security (guarantee period) is not less than 120 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers.
Details of the Customer for the bank guarantee and detailed conditions for providing security for tender proposals are specified in the Tender documentation. Date and time of opening of tender offers: 28.08.2020, 18:00.
(If the announcement of a competitive procurement procedure is published in accordance with part three of Article 10 of the Law, on the day and time of the deadline for submission of tender proposals specified in the announcement, the electronic procurement system automatically discloses all tender files, except information on the tender price. Disclosure of price information is carried out automatically by the electronic procurement system immediately after the end of the electronic auction.)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата робіт проводиться в межах виділеного фінансування по фактично виконаних обсягах робіт згідно форми № КБ-2в та форми № КБ-3 по мірі надходження коштів на рахунок Замовника. Попередня оплата може здійснюватись відповідно до вимог Постанови КМУ від 04.12.2019р. № 1070. Джерело фінансування закупівлі – Державний бюджет України. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 серпня 2020 16:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 серпня 2020 16:11 |
Огол. англ. (від 19.08.20).doc | |
19 серпня 2020 16:11 |
Перелік змін від 19.08.2020.doc | |
19 серпня 2020 16:11 |
Тендерна документація - нова редакція (1).doc | |
21 липня 2020 17:22 |
Огол. англ..doc | |
21 липня 2020 17:22 |
Проєкт договору поточний середній ремонт (Додаток № 5).doc | |
21 липня 2020 17:22 |
Тендерна документація.doc |
19 серпня 2020 16:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 серпня 2020 16:11 |
Огол. англ. (від 19.08.20).doc
|
|||
19 серпня 2020 16:11 |
Перелік змін від 19.08.2020.doc
|
|||
19 серпня 2020 16:11 |
Тендерна документація - нова редакція (1).doc
|
|||
21 липня 2020 17:22 |
Огол. англ..doc
|
|||
21 липня 2020 17:22 |
Проєкт договору поточний середній ремонт (Додаток № 5).doc
|
|||
21 липня 2020 17:22 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-21-000024 ● 9c63d47a0bbd402197efef6e5973b3cb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2020 16:51 |
21.09.2020 № 187
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 № 003100-18/4942-2020 та № 003100-18/4943-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 21.09.2020 № 187
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6 UA-2020-07-21-004566-c 21.07.2020 СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (код за ЄДРПОУ 25894919) дані автоматичних індикаторів ризику
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-23 16:47:30
Про надання пояснень
питання у файлі UA-2020-07-21-004566-c
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-09-28 18:40:40
Надання пояснень на запит UA-2020-07-21-004566-c
1. Відповідно до п.1.1.3. Додатку №2 Учасник в складі тендерної пропозиції окремо повинен подати інформаційну довідку згідно форми Таблиці про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) із зазначенням типу, найменування, марки, моделі тощо з наступним документальним підтвердженням.
В підтвердження наявності в Учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає:
- копію(ї) договору(ів) оренди (лізингу) (для договору (ів) оренди: договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку виконання робіт;
- копію(ї) акту(ів) приймання-передачі Учаснику такого(их) асфальтобетоного(их) заводу(ів) до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання);
- оригінал листа-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для виконання робіт , що є предметом закупівлі.
У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку згідно форми Таблиці та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів відпуску асфальтобетону та/або ЩМАС Виробником /Постачальником щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт . В підтвердження інформації, викладеної в довідці згідно форми Таблиці Учасник надає:
- копію договору (договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), чинного протягом всього строку виконання робіт, що є предметом закупівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначенно марка, тип, кількість та обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС);
- гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі).
Учасник додатково у складі своєї тендерної пропозиції надає картку(ки) обліку основних засобів власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (інвентарна(ні) картка(ки) за типовою формою №ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України.
Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва та посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору).
Учасником ТОВ "Спільне українсько-німецьке підприємство "Автострада" надано відповідну довідку про наявність асфальтобетонного заводу №680 від 16.09.2020 року, в якій зазначений АБЗ знаходиться за адресою: Рівненська область, Березнівський район, с. Яринівка, вул. Лісова 3 та перебуває в правовому статусі - право користування, залучений згідно Договору поставки продукції.
Дана інформація підтверджена наступними документами:
- Копія договору поставки продукції №18/08 від 18.08.2020 року між ТОВ "Спільне українсько-німецьке підприємство "Автострада"(Покупець) та ТОВ "ВВВ МОНТАЖ" (Постачальник), чинного протягом всього строку виконання робіт.
- Копія договору оренди частини майнового комплексу №201904 від 04.04.2019 року(далі - Договір), чинного протягом всього строку виконання робіт між ТОВ "Гостомель-Промтранс"(Орендодавець) та ТОВ "ВВВ МОНТАЖ" (Орендар) з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору. Предметом даного договору є частина майнового комплексу за адресою: Рівненська область, Березнівський район, с.Яринівка, вул. Лісова 3 із переліком об’єктів, що складають АБЗ. Згідно Додаткової угоди до вказаного вище Договору, строк оренди починає свій перебіг з моменту передачі майнового комплексу Орендарю за Актом прийому-передач та закінчується 31 грудня 2021 року.
- Гарантійний лист від виробника асфальтобетону та/або ЩМАС, а саме ТОВ "ВВВ МОНТАЖ" про безперебійне постачання ТОВ "Спільне українсько-німецьке підприємство "Автострада" асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт.
- Посвідчена копія атестату виробництва виданого ТОВ "ВВВ МОНТАЖ" та посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору.
Варто зазначити, що інвентарна картка обліку основних засобів типової форми №03-6 оформлюється власником основних засобів.
Виходячи із описаного вище, інвентарна картка обліку основних засобів типової форми №03-6 на установку асфальтозмішувачу ДС-16837 надана саме від ТОВ «Гостомель-Промтранс», як від безпосереднього власника даного майна, яке здається в суборенду.
Отже, Учасником на виконання вимог Тендерної документації надані всі необхідні документи на підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям.
2. Згідно питання №2 запиту про надання пояснень вказується:
«При цьому, копії наказів про призначення не надані на наступних працівників:
• Компанієць О.В.,
• Усатий С.В.,
• Лисий Д.В.,
• Гуральчук Д.С.,
• Черчик М.В.»
У складі тендерної пропозиції ТОВ "Спільне українсько-німецьке підприємство "Автострада" надано наступні накази на працівників:
1) Компанієць Олександр Васильович, посада «Виконавець робіт», наказ №19/к від «30» січня 2020 року (Архівний документ - 19.17. Накази1.rar, файл - 19.20.pdf)
2) Усатий Сергій Вікторович, посада «Машиніст бульдозера», наказ 192/к від «13» квітня 2020 року (Архівний документ - 19.18. Накази2.rar, файл - 192.20.pdf)
3) Лисий Денис Васильович, посада «Машиніст котка самохідного з рівними вальцями», наказ №105/к від «27» лютого 2020 року (Архівний документ - 19.17. Накази1.rar, файл - 105.20.pdf) та наказ №208/к від «27» квітня 2020 року (Архівний документ - 19.18. Накази2.rar, файл - 208.20.pdf)
4) Гуральчук Дмитро Сергійович, посада «Машиніст котка самохідного з рівними вальцями», наказ №162/к від «19» березня 2020 року (Архівний документ - 19.18. Накази2.rar, файл - 162.20.pdf)
5) Черчик Микола Володимирович, посада «Машиніст дорожньо-транспортних машин (Машиніст поливально-мийної машини)», наказ №268/к від «12» червня 2020 року (Архівний документ - 19.18. Накази2.rar, файл - 268.20.pdf)
Отже, враховуючи вищенаведену інформацію, у складі пропозиції ТОВ "Спільне українсько-німецьке підприємство "Автострада" надано усі накази на працівників, які зазначені у довідці про наявність працівників.
3. Згідно питання №3 запиту про надання пояснень вказується:
«Аналізом наданих у складі тендерної пропозиції актів форми КБ-2в встановлено об’єм холодного фрезерування асфальтобетонного покриття у кількості 77829,2 м2, що не відповідає вимогам тендерної документації.»
У складі пропозиції ТОВ "Спільне українсько-німецьке підприємство "Автострада" надано ІНФОРМАЦІЮ № 611/01/20 від «31» липня 2020 року про виконання аналогічного договору (файл - «20. Інформаційна довідка аналогічні договора.pdf»).
У інформації № 611/01/20 Учасником вказано досвід виконання 3 (трьох) аналогічних договорів, які підтверджують виконання такого виду робіт як – «холодне фрезерування асфальтобетонного покриття», а саме:
1) Договір № 107/19-П, який укладено із САД у Вінницькій області. Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття, м2 - 51 817,20
2) Договір № 126/19-П, який укладено із САД у Вінницькій області. Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття, м2 - 26 012,00
3)Договір № 105/19-П, який укладено із САД у Вінницькій області. Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття, м2 - 42 804,00
Загальний обсяг підтвердженого виду робіт «холодне фрезерування асфальтобетонного покриття» згідно наданих аналогічних договорів становить - 120 633,20 м2, і є більшим за вимоги тендерної документації (78510 м2).
Враховуючи вищесказане, у складі пропозиції ТОВ "Спільне українсько-німецьке підприємство "Автострада" надано підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», зокрема підтверджено наявність досвіду виконання таких робіт як – «холодне фрезерування асфальтобетонного покриття» у обсягах більших ніж ті, що передбачені тендерною документацією.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-12-02 18:13:48
Відкриття провадження у справі
номер провадження - 460/7888/20
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до наказу від 21.09.2020 № 187 Східним офісом Держаудитслужби був здійснений моніторинг відкритих торгів на закупівлю поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Т-18-01 Рівне – Здолбунів – Мізоч - Дубно (окремими ділянками), проведених Службою автомобільних доріг в Рівненській області (далі – Замовник) (інформація про процедуру закупівлі опублікована в електронній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-21-004566-c). Висновок про результати моніторингу закупівлі опубліковано 07.10.2020 року. За результатами моніторингу закупівлі Східним офісом Держаудитслужби 07.10.2020 року опубліковано висновок, відповідно до якого за результатами розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в частині не відхилення тендерної пропозиції ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд». Як наслідок, на підставі пункту 2 частини 1 статті 32 Закону торги підлягали відміні. Поряд з цим Східний офіс Держаудитслужби зобов’язав Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону, зокрема, шляхом дотримання принципів публічних закупівель через забезпечення неупередженого розгляду і відхилення тендерних пропозицій у відповідності до вимог статті 31 Закону, відміни торгів у відповідності до вимог статті 32 Закону та недопущення таких порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Служба автомобільних доріг в Рівненській області категорично не погоджується з висновками Східного офісу Держаудитслужби, заперечує наявність будь-яких порушень під час проведення даних відкритих торгів та,користуючись наданим абзацом 2 частини 8 статті8 Закону правом, надає свої аргументовані заперечення до висновку. Так, твердження щодо порушень Замовником Закону ґрунтуються на вільній інтерпретації вимог тендерної документації (нова редакція), затвердженої рішенням тендерного комітету від 19.08.2020 протокол № 316 (далі – тендерна документація), попри їх чітке та однозначне викладення Замовником, та на суб’єктивних судженнях службових осібСхідного офісу Держаудитслужби наведених в констатуючій частині висновку, зокрема у висновку вказано: «Моніторингом установлено, що учасник ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» надав дозвіл №5624683301-17 на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. Згідно з балансовою (бухгалтерською) довідкою від 25.08.2020 №1939 АБЗ належить ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд». Проте, у додатку до дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами у пункті 4 «Заходи щодо скорочення викидів забруднюючих речовин» стосуються АБЗ ТОВ «ВВВ МОНТАЖ». Таким чином, наданий документ не відповідає вимогам пункту 1.1.3. Додатку 2 до тендерної документації». Замовник заперечує такий висновок ґрунтуючись на однозначності вимог тендерної документації та фактично наданих документів в складі тендерної пропозиції учасника ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд». В пункті 1.1.3 додатку № 2 до тендерної документації міститься окрема вимога щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції копій дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. При цьому, Замовником не уточняєтьсякому саме (учаснику, власнику, виробнику, постачальнику тощо) мають бути видані такі дозвільні документи та на які саме стаціонарні джерела (асфальтобетонні заводи, генератори тощо) мають бути видані такі дозвільні документи, більше того в тендерній документації відсутня вимога, що копії дозвільних документів мають бути надані саме на асфальтобетонний завод, вказаний в інформаційній довідці згідно форми Таблиці про наявність асфальтобетонного заводу та документах, наданих в підтвердження наявності в учасника власного асфальтобетонного заводу, в тому числі в бухгалтерській довідці про знаходження асфальтобетонного заводу, який включений учасником до довідки, на балансі учасника, не вимагається. Також Замовником не встановлюються будь-які вимоги щодо оформлення таких дозвільних документів та інформації, яку повинні такі дозвільні документи містити в тому числі надання додатків до таких дозвільних документів. На виконання даної вимоги тендерної документації учасником ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» в складі пропозиції надано копію дозволу № 5624683301-17 на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, який видано Департаментом екології та природних ресурсів Рівненської ОДА Приватному акціонерному товариству «Рівнеавтошляхбуд» на строк з 04.06.2019 по 04.06.2029 за рішенням ГУ Держпродспоживслужби в Рівненській області від 08.04.2019 № 04-02-20/1826. Описаний документ повністю відповідає та задовольняє вимоги пункту 1.1.3 додатку № 2 до тендерної документації, надавши його в складі пропозиції учасник ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» беззаперечно виконав умови пункту 1.1.3 додатку № 2 до тендерної документації, а отже висновок службових осіб Східного офісу Держаудитслужби щодо невідповідності пропозиції учасника ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» тендерній документації в цій частині є цілком надуманим та таким, що не відповідає дійсності. В кінці вищенаведеного абзацу можна поставити «крапку» щодо розгляду даного питання, однак в якості роз’яснення слід додати, що учасником ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» в складі пропозиції насправді було надано також копію додатку до дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами «Умови, які встановлюються в дозволі та дозволені обсяги викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами» (далі – Додаток), який, по-перше, не являється невід’ємною частиною дозволу № 5624683301-17 на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (така інформація відсутня в дозволі), тобто його надання в складі тендерної пропозиції не вимагається тендерною документацією, зокрема п. 1.1.3 додатку № 2 до тендерної документації, по-друге, навіть при аналізі даного документу жодним чином не вбачається його невідповідність вимогам п. 1.1.3 додатку № 2 до тендерної документації, які описані вище, з огляду на наступне: в пункті 1 Додатку зазначені контактні дані суб’єкта господарювання, зокрема, повне найменування юридичної особи – Приватне акціонерне товариство «Рівнеавтошляхбуд», місцезнаходження об’єкта – виробничий майданчик (асфальтобетонний завод станція Обарів (АБЗ ст.Обарів)) – Рівненська обл., Рівненський р-н, с. Городок, вул. Привокзальна, 2А;в пункті 4 Додатку вказано заходи щодо скорочення викидів забруднюючих речовин, при цьому відсутня інформація, що ці заходи стосуються АБЗ ТОВ «ВВВ Монтаж», як вказано у констатуючій частині висновку, наведено лише речення: «АБЗ ТОВ «ВВВ Монтаж» згідно Постанови Кабміну України від 11 липня 2002 року № 956 не вважається об’єктом підвищеної небезпеки.», - що ніяк інакше не тлумачиться ніж у прямому сенсі і не більше того. Тобто службовими особами Східного офісу Держаудитслужби внаслідок невірного трактування інформації, наведеної в документі, зроблено щонайменше хибний висновок невідповідності такого документу вимогам тендерної документації. Ще раз наголошуємо на тому, що пункт 1.1.3 додатку № 2 до тендерної документації не містив жодних вимог щодо суб’єктів видачі, об’єктів видачі, інформаційного наповнення, оформлення тощо дозвільних документів. У констатуючій частині висновку також вказано про невідповідність тендерної пропозиції учасника ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» вимогам пункту 1.2 додатку № 2 до тендерної документації та пункту 7 розділу І тендерної документації, оскільки учасником ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» не надано трудові книжки на Вавулича Володимира Васильовича, Свінтозельського Михайла Миколайовича, Посільського Михайла Михайловича та у складі тендерної пропозиції ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» відсутній переклад трудових книжок Овчарука Михаила Филипповича, Кашпера Петра Васильовича, Скорохода Владимира Васильевича, Мастялярчука Павла Евгеньевича. Замовник заперечує такий висновок ґрунтуючись на однозначності вимог тендерної документації та фактично наданих документів в складі тендерної пропозиції учасника ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд», а саме: 1. В пункті 1.2 додатку № 2 до тендерної документації міститься зокремавимога про надання у складі тендерної пропозиції, на підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, яка міститься в довідці, копій трудових книжок (перша сторінка та сторінка з інформацією про останнє місце роботи). На виконання вказаної вимоги тендерної документації ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» в складі пропозиції надано копії трудових книжок (перша сторінка та сторінка з інформацією про останнє місце роботи) на всіх працівників, вказаних в довідці, в тому числі: - на Вавулича Володимира Васильовича – міститься у файлі «18.2. Трудові книжки.pdf» на сторінках 5-6; - на Свінтозельського Михайла Миколайовича – міститься у файлі «18.4. Трудові книжки.pdf» на сторінці 21; - на Посільського Михайла Михайловича – міститься у файлі «18.8. Трудові книжки.pdf» на сторінці 29. 2. Пунктом 7 розділу І тендерної документації визначено, що всі документи, що підготовлені безпосередньо Учасником для участі у цій процедурі закупівлі, викладаються українською мовою.Ця вимога не стосується оригіналів або належним чином засвідчених копій оригіналів документів виданих органами державної влади, підприємствами / установами / організаціями іноземних держав. Разом з такими документами обов’язково подається їх переклад українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. А також, як вже було зазначено, в пункті 1.2 додатку № 2 до тендерної документації міститься зокремавимога про надання у складі тендерної пропозиції, на підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, яка міститься в довідці, копій трудових книжок (перша сторінка та сторінка з інформацією про останнє місце роботи).На виконання вказаних вимог тендерної документації ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» в складі пропозиції надано копії трудових книжок (перша сторінка та сторінка з інформацією про останнє місце роботи) на всіх працівників, вказаних в довідці, а також їх переклади українською мовою (якщо такий необхідний відповідно до вимог тендерної документації) виконані перекладачем, справжність підпису якого засвідчено нотаріально, в тому числі: - на Овчарука Михаила Филипповича – міститься у файлі «18.1. Трудові книжки.pdf» на сторінках 9-12; - на Кашпера Петра Васильовича – міститься у файлі «18.1. Трудові книжки.pdf» на сторінках 14-16; - на Мастялярчука Павла Евгеньевича – міститься у файлі «18.7. Трудові книжки.pdf» на сторінках 3-7; - трудова книжка на Скорохода Владимира Васильевича по-перше, підготовлена не безпосередньо учасникомПрАТ «Рівнеавтошляхбуд», а тому вимога щодо її викладення українською мовою об’єктивно не може бути застосована до цього документа, при цьому записи внесені до неї ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» викладені українською мовою, по-друге, не є документом виданим органами державної влади, підприємствами / установами / організаціями іноземних держав, а тому не потребуєперекладу відповідно до вимог тендерної документації(копія трудової книжки міститься у файлі «18.1. Трудові книжки.pdf» на сторінці 18). Таким чином, висновок службових осіб Східного офісу Держаудитслужби щодо невідповідності пропозиції учасника ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» тендерній документації в цій частині є цілком надуманим та таким, що не відповідає дійсності. Крім того слід зазначити, що відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Так як відповідний запит стосовно тендерної пропозиції учасника ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» від посадової особи органу державного фінансового контролю не надходив, у Замовника була відсутня можливість надати відповідні пояснення. Враховуючи все вищевикладене Служба автомобільних доріг у Рівненській області вимагає скасувати висновок про результати моніторингу закупівлі, проведеного Східним офісом Держаудитслужби, опублікований в системі електронних закупівель 07.10.2020, визнати процедуру закупівлі поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Т-18-01 Рівне – Здолбунів – Мізоч - Дубно (окремими ділянками), (інформація про процедуру закупівлі опублікована в електронній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-21-004566-c) такою, що проведена у відповідності до Закону. У разі невиконання зазначених законних вимог, для захисту наших інтересів будемо змушені звернутися до судових органів в порядку передбаченому Законом та, з метою недопущення подібних незаконних дій з боку службових осіб Східного офісу Держаудитслужби – до Центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю (Державної аудиторської служби України) для надання об’єктивної оцінки компетентності службових осіб Східного офісу Держаудитслужби, які безпосередньо проводили моніторинг закупівлі та затверджували висновок за його результатами.
2020-10-13 14:06:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • не усунуто
Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає надання висновків на заперечення. На ваше звернення на підставі частини 8 статті 8 Закону надаємо роз’яснення щодо змісту висновку (закупівля UA-2020-07-21-004566-c). Відповідно до вимог пункту 1.1.3. Додатку 2 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає копії дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. Моніторингом установлено, що учасник ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» надав дозвіл №5624683301-17 на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. Згідно з балансовою (бухгалтерською) довідкою від 25.08.2020 №1939 АБЗ належить ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд». Проте, у додатку до дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами у пункті 4 «Заходи щодо скорочення викидів забруднюючих речовин» стосуються АБЗ ТОВ «ВВВ МОНТАЖ». Таким чином, наданий документ не відповідає вимогам пункту 1.1.3. Додатку 2 до тендерної документації. Щодо відсутності трудових книжок працівників, повідомляємо наступне. У складі тендерної пропозиції ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» не надано трудові книжки на Вавулич Володимир Васильович, надано на Вавуліч Володимир Васильович, Свінтозельський Михайло Миколайович, надано на Свентозельський Михайло Миколайович, Посільський Михайло Михайлович, надано на Посильський Михайло Михайлович. Окрім того, відсутній переклад трудових книжок; Овчарук Михаил Филиппович, надано на Овчарук Михайло Філінович; Кашпер Петр Васильович, надано на Кашпер Павло Васильович Скороход Владимир Васильевич Мастялярчук Павел Евгеньевич, надано Мастемарчук Павло Євгенійович. Окремо доводимо до вашого відома про переклад трудових книжок Маліщук Олег Мілентійович – надано Мамщук Олег Мілентійович; Ворончук Микола Микитович – надано Варанчук Микола Микитович. Оскільки зазначені трудові книжки надано українською мовою, у ході проведення моніторингу їх переклад не враховувався. Таким чином, ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» не дотримано вимоги пункту 7 розділу І тендерної документації та пункту 1.2 Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг). Отже при проведенні моніторингу закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Т-18-01 Рівне – Здолбунів – Мізоч - Дубно (окремими ділянками)» посадові особи Східного офісу Держаудитслужби діяли лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
2020-10-16 09:17:01
Оскарження в суді
Опис: | На виконання частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Служба автомобільних доріг у Рівненській області повідомляє про оскарження висновку про результати моніторингу процедури закупівлі до суду. |
Дата публікації: | 21 жовтня 2020 |
Документи:
21 жовтня 2020 13:03
|
Електронний підпис |
21 жовтня 2020 13:02
|
Подання позову (скан опису та накладної).pdf |
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25894919 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область обл., Рівне, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 19 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 вересня 2020 16:09
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 вересня 2020 15:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" |
173 400 000,00
UAH з ПДВ
|
173 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" |
174 050 000,00
UAH з ПДВ
|
174 050 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" #31435931 |
Переможець |
173 400 000,00
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2020 13:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2023 16:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 10:10
|
ДУ № 6 до Д № 39.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 10:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 16:52
|
ДУ № 5 до Д № 39.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 16:51
|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2020 14:28
|
Розрахунки.pdf | укладений |
13 жовтня 2020 14:27
|
Договір № 39.pdf | укладений |
13 жовтня 2020 14:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до рішення технічної ради від 26.10.2021р. № 6, згідно пп. 3 п.3.19, п.10.3. Договору, керуючись п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з покращенням якості предмета закупівлі, Сторони дійшли згоди внести зміни в Додатки до Договору «Технічна специфікація» (Додаток №1), «Договірна ціна» (Додаток №2) та викласти їх у редакції, що додається: Додатки: «Технічна специфікація» (Додаток №1); «Договірна ціна» (Додаток №2). Покращення якості предмета закупівлі не призвело до збільшення суми за Договором, визначеної пунктом 3.1. Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 39 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою дотримання технологічного процесу та недопущення порушень будівельних норм та стандартів, контролю якісних показників, керуючись пп.4 п.1.19 Договору, п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору і викласти та п.10.1. Договору в наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 31.12.2022 року, а в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.» |
Номер договору про закупівлю: | 39 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |