Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
«Будівництво радіотелевізійної передаючої станції в Попаснянському районі Луганської області»
Очікувана вартість
44 819 048,40 UAH
UA-2020-07-21-004419-c 4f79cf05f156406a825ed40fc8eab0b4
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Васюк Олена Миколаївна

+38095-699-32-00 PAVEL_RAM2017@UKR.NET

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІННОВАЦІЙНО-ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЦЕНТР"
Код ЄДРПОУ: 05456992
Місцезнаходження: 93405, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, ПРОСПЕКТ ЦЕНТРАЛЬНИЙ, будинок 59
Контактна особа: Васюк Олена Миколаївна
+38095-699-32-00
PAVEL_RAM2017@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 01 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 12 серпня 2020 12:35
Очікувана вартість: 44 819 048,40 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 224 095,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Будівництво радіотелевізійної передаючої станції в Попаснянському районі Луганської області», під час проведення процедури закупівлі тендерні пропозиції готуються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
«Будівництво радіотелевізійної передаючої станції в Попаснянському районі Луганської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93340, Україна, Луганська область, смт. Комишуваха, Попаснянський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Приймання виконаних Підрядником робіт здійснюється на підставі наданих ним Замовнику Актів приймання виконаних будівельних Робіт (форма КБ-2в), Актів здачі-приймання змонтованого обладнання, Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3). Оплата фактично виконаних робіт здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання вищевказаних документів Пiсляоплата 30 Календарні 70
Підписання договору Замовник відповідно до абзацу 2 п. 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 та згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070, може перераховувати Підряднику аванс, який спрямовується на рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором згідно з рахунком протягом 30 календарних днів з дня підписання договору Аванс 30 Календарні 30

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-07-000044 ● f68eeda4071b40369695fcc767d98e00
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2020 16:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

07.10.2020 № 208

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



В.о. начальника Валентин ДОВГИЙ



Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 07.10.2020 № 208
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 6 UA-2020-07-21-004419-c 21.07.2020 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІННОВАЦІЙНО-ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЦЕНТР" (код за ЄДРПОУ 05456992) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2020 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ШАХТОБУРІННЯ 44 664 042,46
UAH з ПДВ
44 439 943,64
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СТУДІЯ-7" 44 800 796,09
UAH з ПДВ
44 576 700,85
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2020 11:01
sign.p7s
17 серпня 2020 10:58
Ліцензія та дозволи
14 серпня 2020 18:20
sign.p7s
14 серпня 2020 18:05
Інформаційна модель ДЦ
14 серпня 2020 18:05
Кошторисні розрахунки
14 серпня 2020 18:05
Кошторисні розрахунки
14 серпня 2020 18:05
Кошторисні розрахунки
14 серпня 2020 18:05
Кошторисні розрахунки
14 серпня 2020 18:05
Кошторисні розрахунки
14 серпня 2020 18:05
Кошторисні розрахунки
14 серпня 2020 18:05
Кошторис
14 серпня 2020 18:05
Кошторис
14 серпня 2020 18:05
Кошторис
14 серпня 2020 18:05
Кошторис
14 серпня 2020 18:05
Кошторис
14 серпня 2020 18:05
Кошторис
14 серпня 2020 18:05
Кошторисні розрахунки
14 серпня 2020 18:05
Кошторисні розрахунки
14 серпня 2020 18:05
Договірна ціна
14 серпня 2020 18:05
Тендерна пропозиція
11 серпня 2020 17:27
sign.p7s
11 серпня 2020 17:06
ОПР та адмін. витрати.pdf
11 серпня 2020 17:06
Розрахунок зп.pdf
11 серпня 2020 17:06
ТЕО часть 4.pdf
11 серпня 2020 17:06
ТЕО часть 3.pdf
11 серпня 2020 17:06
ТЕО часть 2.pdf
11 серпня 2020 17:06
ТЕО часть 1.pdf
11 серпня 2020 17:06
Підсумкова ч.2.pdf
11 серпня 2020 17:06
Підсумкова ч.1.pdf
11 серпня 2020 17:06
ЛС ч. 11.pdf
11 серпня 2020 17:06
ЛС ч.10.pdf
11 серпня 2020 17:06
ЛС ч.9.pdf
11 серпня 2020 17:06
ЛС ч.8.pdf
11 серпня 2020 17:06
ЛС ч. 7.pdf
11 серпня 2020 17:06
ЛС ч.6.pdf
11 серпня 2020 17:06
ЛС ч.5.pdf
11 серпня 2020 17:06
ЛС ч.4.pdf
11 серпня 2020 17:06
ЛС ч.3.pdf
11 серпня 2020 17:05
ЛС ч. 2.pdf
11 серпня 2020 17:05
ЛС ч. 1.pdf
11 серпня 2020 17:05
ДЦ.pdf
11 серпня 2020 17:05
10.imd
11 серпня 2020 17:05
Проект договора..pdf
11 серпня 2020 17:05
Відповідність.pdf
11 серпня 2020 17:05
Кваліфікація частина 2.pdf
11 серпня 2020 17:05
Кваліфікація частина 1.pdf
11 серпня 2020 17:05
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

11 серпня 2020 15:54
sign.p7s
11 серпня 2020 15:53
33.imd
11 серпня 2020 15:53
поясн.зап..pdf
11 серпня 2020 15:53
ОПР ЛС 7-2-1.pdf
11 серпня 2020 15:53
ОПР ЛС 7-1-1.pdf
11 серпня 2020 15:53
ОПР ЛС 6-2-1.pdf
11 серпня 2020 15:53
ОПР ЛС 6-1-1.pdf
11 серпня 2020 15:53
ОПР ЛС 5-1-1.pdf
11 серпня 2020 15:53
ОПР ЛС 4-2-1.pdf
11 серпня 2020 15:53
ОПР ЛС 4-1-2.pdf
11 серпня 2020 15:53
ОПР ЛС 4-1-1.pdf
11 серпня 2020 15:53
ОПР ЛС 2-2-8.pdf
11 серпня 2020 15:53
ОПР ЛС 2-2-6.pdf
11 серпня 2020 15:53
ОПР ЛС 2-2-4.pdf
11 серпня 2020 15:53
ОПР ЛС 2-2-3.pdf
11 серпня 2020 15:53
ОПР ЛС 2-2-2.pdf
11 серпня 2020 15:53
ОПР ЛС 2-2-1.pdf
11 серпня 2020 15:53
ОПР ЛС 2-1-4.pdf
11 серпня 2020 15:53
ОПР ЛС 2-1-2.pdf
11 серпня 2020 15:53
ОПР ЛС 2-1-1.pdf
11 серпня 2020 15:53
ОПР ЛС 1-1-1.pdf
11 серпня 2020 15:53
ЛС 7-2-2.pdf
11 серпня 2020 15:53
ЛС 7-2-1.pdf
11 серпня 2020 15:53
ЛС 7-1-1.pdf
11 серпня 2020 15:53
ЛС 6-2-1.pdf
11 серпня 2020 15:53
ЛС 6-1-1.pdf
11 серпня 2020 15:53
ЛС 5-1-1.pdf
11 серпня 2020 15:53
ЛС 4-2-2.pdf
11 серпня 2020 15:53
ЛС 4-2-1.pdf
11 серпня 2020 15:53
ЛС 4-1-3.pdf
11 серпня 2020 15:53
ЛС 4-1-2.pdf
11 серпня 2020 15:53
ЛС 4-1-1.pdf
11 серпня 2020 15:53
ЛС 2-2-9.pdf
11 серпня 2020 15:53
ЛС 2-2-8.pdf
11 серпня 2020 15:53
ЛС 2-2-7.pdf
11 серпня 2020 15:53
ЛС 2-2-6.pdf
11 серпня 2020 15:53
ЛС 2-2-5.pdf
11 серпня 2020 15:53
ЛС 2-2-4.pdf
11 серпня 2020 15:53
ЛС 2-2-3.pdf
11 серпня 2020 15:53
ЛС 2-2-2.pdf
11 серпня 2020 15:53
ЛС 2-2-1.pdf
11 серпня 2020 15:53
ЛС 2-1-4.pdf
11 серпня 2020 15:53
ЛС 2-1-3.pdf
11 серпня 2020 15:53
ЛС 2-1-2.pdf
11 серпня 2020 15:53
ЛС 2-1-1.pdf
11 серпня 2020 15:53
ЛС 1-1-1.pdf
11 серпня 2020 15:53
ИВР.pdf
11 серпня 2020 15:53
Цінова пропозиція.pdf
11 серпня 2020 15:53
Статут підприємства.pdf
11 серпня 2020 15:53
Свiдоцтво_ПДВ.pdf
11 серпня 2020 15:53
свiдоцтво_eдин_под.pdf
11 серпня 2020 15:53
перелiк_робiт_лiценцii.pdf
11 серпня 2020 15:53
Ліцензія підприємства.pdf
11 серпня 2020 15:53
Лист відгук.pdf
11 серпня 2020 15:53
КБ2 акт32.pdf
11 серпня 2020 15:53
КБ2 акт31.pdf
11 серпня 2020 15:53
КБ2 акт30.pdf
11 серпня 2020 15:53
КБ2 акт29.pdf
11 серпня 2020 15:53
КБ2 акт28.pdf
11 серпня 2020 15:53
ІПН.pdf
11 серпня 2020 15:53
Згода з договором.pdf
11 серпня 2020 15:53
Договірна ціна.pdf
11 серпня 2020 15:53
договір замовник.pdf
11 серпня 2020 15:53
виписка_2019_2..pdf
11 серпня 2020 15:53
виписка_2019_1.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ШАХТОБУРІННЯ
#31619520
Переможець 44 439 943,64
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 15:51
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ШАХТОБУРІННЯ #31619520

№ рішення у справі

25-р/тк

Дата рішення у справі

13.10.2020

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 15:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ШАХТОБУРІННЯ
#31619520
44 439 943,64
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
01 вересня 2020 12:49
Договір від 31_08_2020 № 60.pdf укладений
01 вересня 2020 12:49
sign.p7s зміни до договору
01 грудня 2020 08:53
ДУ № 2 (1).pdf зміни до договору
01 грудня 2020 08:53
ДУ 1 від 08_09_2020 (1).pdf зміни до договору
01 грудня 2020 08:53
2_ДУ № 2.pdf укладений
01 грудня 2020 08:49
1_ДУ 1 від 08_09_2020.pdf укладений
01 грудня 2020 08:49
2_ДУ № 2.pdf укладений
01 грудня 2020 08:46
1_ДУ 1 від 08_09_2020.pdf укладений
01 грудня 2020 08:46
2_ДУ № 2.pdf укладений
01 грудня 2020 08:45
1_ДУ 1 від 08_09_2020.pdf укладений
01 грудня 2020 08:45
sign.p7s зміни до договору
01 грудня 2020 08:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження (п. 4 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі").
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку