Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво радіотелевізійної передаючої станції в Попаснянському районі Луганської області»
Очікувана вартість
44 819 048,40 UAH
UA-2020-07-21-004419-c 4f79cf05f156406a825ed40fc8eab0b4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Васюк Олена Миколаївна

+38095-699-32-00 PAVEL_RAM2017@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІННОВАЦІЙНО-ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЦЕНТР"
Код ЄДРПОУ: 05456992
Місцезнаходження: 93405, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, ПРОСПЕКТ ЦЕНТРАЛЬНИЙ, будинок 59
Контактна особа: Васюк Олена Миколаївна
+38095-699-32-00
PAVEL_RAM2017@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 липня 2020 17:00
Звернення за роз’ясненнями: до 01 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 12 серпня 2020 12:35
Очікувана вартість: 44 819 048,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 224 095,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Будівництво радіотелевізійної передаючої станції в Попаснянському районі Луганської області», під час проведення процедури закупівлі тендерні пропозиції готуються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
«Будівництво радіотелевізійної передаючої станції в Попаснянському районі Луганської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93340, Україна, Луганська область, смт. Комишуваха, Попаснянський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Приймання виконаних Підрядником робіт здійснюється на підставі наданих ним Замовнику Актів приймання виконаних будівельних Робіт (форма КБ-2в), Актів здачі-приймання змонтованого обладнання, Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3). Оплата фактично виконаних робіт здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання вищевказаних документів Пiсляоплата 30 Календарні 70
Підписання договору Замовник відповідно до абзацу 2 п. 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 та згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070, може перераховувати Підряднику аванс, який спрямовується на рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором згідно з рахунком протягом 30 календарних днів з дня підписання договору Аванс 30 Календарні 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2020 09:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 09:53
Перелік внесених змін 03_08_2020.docx
03 серпня 2020 17:02
ТД РТПС в редакції від 03.08.20.docx
03 серпня 2020 17:02
ТД РТПС в редакції від 03.08.20.docx
28 липня 2020 15:50
Перелік внесених змін 28_07_2020.docx
28 липня 2020 15:50
Перелік внесених змін 28_07_2020.docx
21 липня 2020 16:58
01-007-2019-ПОБ том 12.pdf
21 липня 2020 16:57
01-007-2019 том 1.pdf
21 липня 2020 16:57
Додаток 3 Проект договору.docx
04 серпня 2020 09:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2020 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 09:53
Перелік внесених змін 03_08_2020.docx
03 серпня 2020 17:02
Перелік внесених змін 03_08_2020.docx
03 серпня 2020 17:02
ТД РТПС в редакції від 03.08.20.docx
28 липня 2020 15:50
ТД РТПС в редакції від 28.07.20.docx
03 серпня 2020 17:02
ТД РТПС в редакції від 03.08.20.docx
28 липня 2020 15:50
ТД РТПС в редакції від 28.07.20.docx
21 липня 2020 16:58
ТД РТПС 21.07.20.docx
28 липня 2020 15:50
Перелік внесених змін 28_07_2020.docx
28 липня 2020 15:50
Перелік внесених змін 28_07_2020.docx
21 липня 2020 16:58
01-007-2019-ПОБ том 12.pdf
21 липня 2020 16:57
01-007-2019 том 1.pdf
21 липня 2020 16:57
Додаток 3 Проект договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-07-000044 ● f68eeda4071b40369695fcc767d98e00
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2020 16:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

07.10.2020 № 208

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



В.о. начальника Валентин ДОВГИЙ



Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 07.10.2020 № 208
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 6 UA-2020-07-21-004419-c 21.07.2020 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІННОВАЦІЙНО-ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЦЕНТР" (код за ЄДРПОУ 05456992) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

  • UA-M-2021-06-10-000005 ● 91d5854a6aad4ed59f35e50f220226ea
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 червня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2021 13:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

10.06.2021 254
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 10.06.2021 № 254

Перелік процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-07-21-004419-с 21.07.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) Комунальне підприємство «Інноваційно-інформаційний центр» надає аргументовані заперечення до Висновку Північно-Східного офісу Державної аудиторської служби України про результати моніторингу процедури закупівлі «Будівництво радіотелевізійної передаючої станції в Попаснянському районі Луганської області», ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-21-004419-с ● 4f79cf05f156406a825ed40fc8eab0b4/ (надалі – Висновок). 1. Щодо встановлення порушення вимог частин 4, 5 статті 41 Закону. Статтею 638 Цивільного кодексу України встановлено, що договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Порядок укладання, виконання, зміна та розірвання договорів будівельного підряду встановлений в § 3 глави 61 розділу ІІІ Цивільного кодексу України. Так, згідно статті 875 Цивільного кодексу України за договором будівельного підряду підрядник зобов'язується збудувати і здати у встановлений строк об'єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов'язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов'язок не покладається на підрядника, прийняти об'єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх. Частиною четвертою статті 41 Закону встановлено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Так, зокрема, Додатковою угодою № 1 від 08.09.2020 до Договору будівельного генпідряду від 31.08.2021 № 60 (надалі – Договір) було: - змінено нумерацію пунктів розділів 9 та 18 та Додатку №2 до Договору; - пункт 13.1 приведено у відповідність до вимог діючого законодавства (із пункту вилучено Постанову Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва», оскільки фінансування є змішаним, а не державним). Отже, зміни, що вносилися до Договору не відрізняються від умов тендерної документації, не є істотними в розумінні статті 875 Цивільного кодексу України, а тому порушень вимог частин 4, 5 статті 41 Закону немає. 2. Щодо встановлення порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Частиною 7 статті 41 Закону передбачено, що у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою цієї статті, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю. Таким чином, істотними умовами договору, які підлягають обов’язковому оприлюдненню протягом трьох робочих днів з дати їх укладання є: «1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії; 3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку; 6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті». Із вищезазначеного переліку істотних умов лише дві додаткові угоди до Договору (про продовження строку дії Договору) підлягали обов’язковій публікації в інформаційно-телекомунікаційній системі «Prozorro»: № 2 від 01.12.2021 та № 9 від 22.06.2021, що були опубліковані в день їх укладання - 01.12.2021 та 22.06.2021 відповідно. Разом з цим слід зазначити, що технічним функціоналом інформаційно-телекомунікаційної системи «Prozorro» передбачено внесення лише змін, що передбачені пунктом 4 частини 5 ст. 41 Закону. Отже, враховуючи вищенаведене, поршень вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону щодо строків публікації додаткових угод немає. 3. Щодо вимоги усунення порушень шляхом розірвання договору. Статтею 217 Цивільного кодексу України встановлено, що «недійсність окремої частини правочину не має наслідком недійсності інших його частин і правочину в цілому, якщо можна припустити, що правочин був би вчинений і без включення до нього недійсної частини». Питання щодо правомірності укладання Договору та відповідності його умов діючому законодавству під час проведення моніторингу не порушувалося, а отже вимога щодо розірвання Договору з підстав внесення до нього змін є незаконною.

2021-07-12 11:02:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 липня 2021
Кінцевий строк оскарження: 21 липня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позивач вважає, що зазначені у Висновку порушення не доведені Відповідачем, а вимога щодо усунення порушень шляхом розірвання договору будівельного генпідряду з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України є протиправною та такою, що підлягає скасуванню
Дата публікації: 19 липня 2021
Номер відкриття провадження: 360/3819/21
Дата відкриття провадження: 26 липня 2021

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2020 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ШАХТОБУРІННЯ 44 664 042,46
UAH з ПДВ
44 439 943,64
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СТУДІЯ-7" 44 800 796,09
UAH з ПДВ
44 576 700,85
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2020 11:01
Електронний підпис
17 серпня 2020 10:58
Ліцензія та дозволи
14 серпня 2020 18:20
Електронний підпис
14 серпня 2020 18:05
Інформаційна модель ДЦ
14 серпня 2020 18:05
Кошторисні розрахунки
14 серпня 2020 18:05
Кошторисні розрахунки
14 серпня 2020 18:05
Кошторисні розрахунки
14 серпня 2020 18:05
Кошторисні розрахунки
14 серпня 2020 18:05
Кошторисні розрахунки
14 серпня 2020 18:05
Кошторисні розрахунки
14 серпня 2020 18:05
Кошторис
14 серпня 2020 18:05
Кошторис
14 серпня 2020 18:05
Кошторис
14 серпня 2020 18:05
Кошторис
14 серпня 2020 18:05
Кошторис
14 серпня 2020 18:05
Кошторис
14 серпня 2020 18:05
Кошторисні розрахунки
14 серпня 2020 18:05
Кошторисні розрахунки
14 серпня 2020 18:05
Договірна ціна
14 серпня 2020 18:05
Тендерна пропозиція
11 серпня 2020 17:27
Електронний підпис
11 серпня 2020 17:06
ОПР та адмін. витрати.pdf
11 серпня 2020 17:06
Розрахунок зп.pdf
11 серпня 2020 17:06
ТЕО часть 4.pdf
11 серпня 2020 17:06
ТЕО часть 3.pdf
11 серпня 2020 17:06
ТЕО часть 2.pdf
11 серпня 2020 17:06
ТЕО часть 1.pdf
11 серпня 2020 17:06
Підсумкова ч.2.pdf
11 серпня 2020 17:06
Підсумкова ч.1.pdf
11 серпня 2020 17:06
ЛС ч. 11.pdf
11 серпня 2020 17:06
ЛС ч.10.pdf
11 серпня 2020 17:06
ЛС ч.9.pdf
11 серпня 2020 17:06
ЛС ч.8.pdf
11 серпня 2020 17:06
ЛС ч. 7.pdf
11 серпня 2020 17:06
ЛС ч.6.pdf
11 серпня 2020 17:06
ЛС ч.5.pdf
11 серпня 2020 17:06
ЛС ч.4.pdf
11 серпня 2020 17:06
ЛС ч.3.pdf
11 серпня 2020 17:05
ЛС ч. 2.pdf
11 серпня 2020 17:05
ЛС ч. 1.pdf
11 серпня 2020 17:05
ДЦ.pdf
11 серпня 2020 17:05
10.imd
11 серпня 2020 17:05
Проект договора..pdf
11 серпня 2020 17:05
Відповідність.pdf
11 серпня 2020 17:05
Кваліфікація частина 2.pdf
11 серпня 2020 17:05
Кваліфікація частина 1.pdf
11 серпня 2020 17:05
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

11 серпня 2020 15:54
Електронний підпис
11 серпня 2020 15:53
33.imd
11 серпня 2020 15:53
поясн.зап..pdf
11 серпня 2020 15:53
ОПР ЛС 7-2-1.pdf
11 серпня 2020 15:53
ОПР ЛС 7-1-1.pdf
11 серпня 2020 15:53
ОПР ЛС 6-2-1.pdf
11 серпня 2020 15:53
ОПР ЛС 6-1-1.pdf
11 серпня 2020 15:53
ОПР ЛС 5-1-1.pdf
11 серпня 2020 15:53
ОПР ЛС 4-2-1.pdf
11 серпня 2020 15:53
ОПР ЛС 4-1-2.pdf
11 серпня 2020 15:53
ОПР ЛС 4-1-1.pdf
11 серпня 2020 15:53
ОПР ЛС 2-2-8.pdf
11 серпня 2020 15:53
ОПР ЛС 2-2-6.pdf
11 серпня 2020 15:53
ОПР ЛС 2-2-4.pdf
11 серпня 2020 15:53
ОПР ЛС 2-2-3.pdf
11 серпня 2020 15:53
ОПР ЛС 2-2-2.pdf
11 серпня 2020 15:53
ОПР ЛС 2-2-1.pdf
11 серпня 2020 15:53
ОПР ЛС 2-1-4.pdf
11 серпня 2020 15:53
ОПР ЛС 2-1-2.pdf
11 серпня 2020 15:53
ОПР ЛС 2-1-1.pdf
11 серпня 2020 15:53
ОПР ЛС 1-1-1.pdf
11 серпня 2020 15:53
ЛС 7-2-2.pdf
11 серпня 2020 15:53
ЛС 7-2-1.pdf
11 серпня 2020 15:53
ЛС 7-1-1.pdf
11 серпня 2020 15:53
ЛС 6-2-1.pdf
11 серпня 2020 15:53
ЛС 6-1-1.pdf
11 серпня 2020 15:53
ЛС 5-1-1.pdf
11 серпня 2020 15:53
ЛС 4-2-2.pdf
11 серпня 2020 15:53
ЛС 4-2-1.pdf
11 серпня 2020 15:53
ЛС 4-1-3.pdf
11 серпня 2020 15:53
ЛС 4-1-2.pdf
11 серпня 2020 15:53
ЛС 4-1-1.pdf
11 серпня 2020 15:53
ЛС 2-2-9.pdf
11 серпня 2020 15:53
ЛС 2-2-8.pdf
11 серпня 2020 15:53
ЛС 2-2-7.pdf
11 серпня 2020 15:53
ЛС 2-2-6.pdf
11 серпня 2020 15:53
ЛС 2-2-5.pdf
11 серпня 2020 15:53
ЛС 2-2-4.pdf
11 серпня 2020 15:53
ЛС 2-2-3.pdf
11 серпня 2020 15:53
ЛС 2-2-2.pdf
11 серпня 2020 15:53
ЛС 2-2-1.pdf
11 серпня 2020 15:53
ЛС 2-1-4.pdf
11 серпня 2020 15:53
ЛС 2-1-3.pdf
11 серпня 2020 15:53
ЛС 2-1-2.pdf
11 серпня 2020 15:53
ЛС 2-1-1.pdf
11 серпня 2020 15:53
ЛС 1-1-1.pdf
11 серпня 2020 15:53
ИВР.pdf
11 серпня 2020 15:53
Цінова пропозиція.pdf
11 серпня 2020 15:53
Статут підприємства.pdf
11 серпня 2020 15:53
Свiдоцтво_ПДВ.pdf
11 серпня 2020 15:53
свiдоцтво_eдин_под.pdf
11 серпня 2020 15:53
перелiк_робiт_лiценцii.pdf
11 серпня 2020 15:53
Ліцензія підприємства.pdf
11 серпня 2020 15:53
Лист відгук.pdf
11 серпня 2020 15:53
КБ2 акт32.pdf
11 серпня 2020 15:53
КБ2 акт31.pdf
11 серпня 2020 15:53
КБ2 акт30.pdf
11 серпня 2020 15:53
КБ2 акт29.pdf
11 серпня 2020 15:53
КБ2 акт28.pdf
11 серпня 2020 15:53
ІПН.pdf
11 серпня 2020 15:53
Згода з договором.pdf
11 серпня 2020 15:53
Договірна ціна.pdf
11 серпня 2020 15:53
договір замовник.pdf
11 серпня 2020 15:53
виписка_2019_2..pdf
11 серпня 2020 15:53
виписка_2019_1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ШАХТОБУРІННЯ

ПП "СТУДІЯ-7"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ШАХТОБУРІННЯ
#31619520
Переможець 44 439 943,64
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 15:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 15:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ШАХТОБУРІННЯ
#31619520
44 439 943,64
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 14:11
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2021 16:06
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2021 16:06
14 Протокол про виправлення помилки під час публікації додаткової угоди 29_10_2021.docx зміни до договору
29 жовтня 2021 16:06
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2021 13:50
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2021 13:49
ДУ № 12.pdf зміни до договору
29 жовтня 2021 13:49
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2021 16:17
Додаткова угода від 28_09_2021 № 11.pdf зміни до договору
29 вересня 2021 16:16
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2021 14:56
ДУ 10 від 12_08_2021 (1).pdf зміни до договору
13 серпня 2021 14:56
Електронний підпис зміни до договору
22 червня 2021 15:49
ДУ №9 від 22_06_2021 (1).pdf зміни до договору
22 червня 2021 15:49
Електронний підпис укладений
22 червня 2021 15:49
Електронний підпис укладений
22 червня 2021 15:49
Електронний підпис укладений
22 червня 2021 15:48
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2021 08:43
ДУ №8 від 21_05_2021 (1).pdf зміни до договору
25 травня 2021 08:43
Електронний підпис укладений
25 травня 2021 08:42
Електронний підпис зміни до договору
13 квітня 2021 09:50
ДУ 7 від 13_04_2021 (1).pdf зміни до договору
13 квітня 2021 09:50
Електронний підпис укладений
13 квітня 2021 09:49
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2021 11:07
ДУ № 6 від 02_02_2021 (1).pdf зміни до договору
02 лютого 2021 11:07
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 11:06
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 13:46
ДУ № 5 від 29_12_2020 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 13:42
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 13:41
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 09:30
ДУ 4 від 29_12_2020 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 09:30
ДУ № 3 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 09:30
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 08:53
ДУ № 2 (1).pdf зміни до договору
01 грудня 2020 08:53
ДУ 1 від 08_09_2020 (1).pdf зміни до договору
01 грудня 2020 08:53
2_ДУ № 2.pdf укладений
01 грудня 2020 08:49
1_ДУ 1 від 08_09_2020.pdf укладений
01 грудня 2020 08:49
2_ДУ № 2.pdf укладений
01 грудня 2020 08:46
1_ДУ 1 від 08_09_2020.pdf укладений
01 грудня 2020 08:46
2_ДУ № 2.pdf укладений
01 грудня 2020 08:45
1_ДУ 1 від 08_09_2020.pdf укладений
01 грудня 2020 08:45
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 08:39
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 12:49
Договір від 31_08_2020 № 60.pdf укладений
01 вересня 2020 12:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження (п. 4 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі").
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення обсягу фінансування на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення обсягу фінансування
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна розміру попердньої оплати за рахунок власних коштів підприємства.
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до частини першої статті 878 Цивільного кодексу України.
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна юридичної адреси Замовника
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. (п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі")
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна календарного графіку виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю (п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі").
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин (п. 4 ч. 5 сь. 41 Закону України "Про публічні закупівлі"),
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження (п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі").
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 44 439 943,64
UAH (в тому числі ПДВ 7 406 657,27 UAH)