Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Гравій, пісок, щебінь 1 наповнювачі
Очікувана вартість
1 155 000,00 UAH
UA-2020-07-21-004111-c ● c54ff6f097844673ab3ef69bf3a8eb67
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" |
Код ЄДРПОУ: | 31978981 |
Місцезнаходження: | 79053, Україна , Львівська обл., Львів, Володимира Великого, 54 |
Контактна особа: |
Ситник Тарас 380322644653 obl.avto@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 липня 2020 16:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 липня 2020 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 серпня 2020 09:10 |
Початок аукціону: | 06 серпня 2020 11:14 |
Очікувана вартість: | 1 155 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 11550 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3500 тони
Пісок із відсів дроблення гранітів для будівельних робіт фр.0-5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 серпня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 липня 2020 22:07 |
П Е Р Е Л І К.docx | |
27 липня 2020 22:07 |
ці нова пропозиція .docx | |
27 липня 2020 22:07 |
типовий договір з доставкою.docx | |
27 липня 2020 22:04 |
2 Кваліфікаційні критерії 1.docx | |
27 липня 2020 22:04 |
1 Типова тендерна документація.docx | |
27 липня 2020 08:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 липня 2020 08:50 |
Сканировать10001.PDF | |
21 липня 2020 16:24 |
3 технічні вимоги .docx | |
21 липня 2020 16:24 |
4 Тендерне забезпечення.docx |
27 липня 2020 22:07 |
П Е Р Е Л І К.docx
|
|||
27 липня 2020 22:07 |
ці нова пропозиція .docx
|
|||
27 липня 2020 22:07 |
типовий договір з доставкою.docx
|
|||
27 липня 2020 22:04 |
2 Кваліфікаційні критерії 1.docx
|
|||
27 липня 2020 22:04 |
1 Типова тендерна документація.docx
|
|||
27 липня 2020 08:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 липня 2020 08:50 |
Сканировать10001.PDF
|
|||
21 липня 2020 16:24 |
3 технічні вимоги .docx
|
|||
21 липня 2020 16:24 |
4 Тендерне забезпечення.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 24 липня 2020 15:15
Дата відповіді: 27 липня 2020 17:47
Шановний Замовнику торгів. Просимо прояснити наступну інформацію: в Додатку №2 до Тендерної документації в частині підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та наявності працівників відповідної кваліфікації вказано про надання довідки в довільній формі без підтверджуючих документів щодо наданої інформації. З метою забезпечення надання якісних послуг та вчасного постачання товару просимо підтвердити Вас чи достатньо буде лише надання довідки в довільній формі без будь-яких підтверджуючих документів? Також з метою забезпечення швидких поставок товару чи потрібно буде наявність складських запасів у Учасника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На ваше питання повідомляємо, що Замовником внесено зміни до додатку №2 до Тендерної документації , а саме :
П.4 викладено в такій редакції - Довідка у довільній формі «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника», з обов’язковим вказанням найменування матеріально-технічної бази,типу(марки) та року випуску, кількості, власна, орендована чи лізинг(у кого) або залучається (в тому числі надаються послуги)(ким), №,дата Договору на підставі якого перебуває в користуванні(у разі такого),найменування власника
П.5 викладено в такій редакції - Довідка у довільній формі «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» з обов’язковим вказанням прізвища, імя , по батькові працівника, посади, освіти(спеціальності, досвіду роботи на цій посаді в підприємстві(роки),;
П.7 викладено в такій редакції - Належним чином завірені копії чинних договорів з виробником або постачальником Товару, підтверджуючі документи виконання поставок від виробника або постачальника, та сертифікат якості продукції та довідки з зазначенням власних складських запасів предмету закупівлі
П.4 викладено в такій редакції - Довідка у довільній формі «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника», з обов’язковим вказанням найменування матеріально-технічної бази,типу(марки) та року випуску, кількості, власна, орендована чи лізинг(у кого) або залучається (в тому числі надаються послуги)(ким), №,дата Договору на підставі якого перебуває в користуванні(у разі такого),найменування власника
П.5 викладено в такій редакції - Довідка у довільній формі «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» з обов’язковим вказанням прізвища, імя , по батькові працівника, посади, освіти(спеціальності, досвіду роботи на цій посаді в підприємстві(роки),;
П.7 викладено в такій редакції - Належним чином завірені копії чинних договорів з виробником або постачальником Товару, підтверджуючі документи виконання поставок від виробника або постачальника, та сертифікат якості продукції та довідки з зазначенням власних складських запасів предмету закупівлі
Щодо місця постачання товару
Дата подання: 24 липня 2020 15:15
Дата відповіді: 27 липня 2020 17:43
Шановний Замовнику торгів. В зв’язку з не визначенням точного місця та способу поставки продукції на приклад (по Львівській області, в т.ч.ст. Явора, Турківський р-н) пропонуємо доповнити тендерну документації наступним пунктом:
- «Доставка товару може здійснюватися автомобільним та залізничним транспортом за рахунок Постачальника згідно попередніх заявок Замовника з визначенням точного місця постачання»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 5.1. Додатку 2-1 до Регламенту закупівельної діяльності:
Постачальник здійснює поставку Товару на умовахDDP(склад покупця, транспортні витрати за рахунок постачальника –по Львівській області, в т.ч. станція Явора, Турківський р-н, ). Покупець надає Постачальнику письмову заявку. У заявці Покупця вказується:
- найменування товару;
- кількість товару;
- найменування структурного Підрозділу, до складу якого постачається Товар;
- адреса місця постачання;
- перелік матеріально-відповідальних осіб, що уповноважені Покупцем одержувати Товар.
Постачальник здійснює поставку Товару на умовахDDP(склад покупця, транспортні витрати за рахунок постачальника –по Львівській області, в т.ч. станція Явора, Турківський р-н, ). Покупець надає Постачальнику письмову заявку. У заявці Покупця вказується:
- найменування товару;
- кількість товару;
- найменування структурного Підрозділу, до складу якого постачається Товар;
- адреса місця постачання;
- перелік матеріально-відповідальних осіб, що уповноважені Покупцем одержувати Товар.
Щодо умов розрахунків
Дата подання: 24 липня 2020 15:16
Дата відповіді: 27 липня 2020 17:42
Шановний Замовнику торгів. На нашу думку вимога щодо умов розрахунків протягом 90-120 календарних днів з моменту отримання Товару та супровідних документів до нього, є досить таки дискримінаційною, та не кожен Учасник може собі дозволити виконати постачання товару з такими вимогами щодо оплати.
Пропонуємо розширити коло потенційних учасників Закупівлі прибравши умову щодо оплати за поставлений Товар відповідно до Ваших попередніх договорів виклавши ії за наступною редакцією: «Умови розрахунків: на протязі від 30 до 60 календарних днів з моменту отримання Товару та супровідних документів до нього.», також просимо внести зміни в проект Договору виклавши пункт 4.3. за наступною редакцією «Сторони свідчать, що Покупець зобов’язується розрахуватися з Постачальником за отриманий Товар на протязі від 30 до 60 календарних днів з моменту отримання від Постачальника документів, зазначений в п. 4.1., п. 4.2. цього Договору, проте в будь-якому випадку лише після отримання повного розрахунку від Замовника на відповідні цілі. У випадку затримки Постачальником передачі повного пакету документів, визначених Договором цінним листом з описом вкладення Покупцю, обов'язок оплати відстрочується на цей період і настає лише після належного виконання Постачальником взятих на себе зобов'язань»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до умов Тендерної документації та умов договору Сторони свідчать, що Покупець зобов’язується розрахуватися з Постачальником за отриманий Товар на протязі 120 календарних дні з моменту отримання від Постачальника документів, зазначений в п. 4.1., п. 4.2. цього Договору, проте в будь-якому випадку лише після отримання повного розрахунку від Замовника на відповідні цілі, про що Замовником внесено зміни до Тендерної документації.
Щодо очікуваної вартості продукції
Дата подання: 24 липня 2020 15:17
Шановний Замовнику торгів. Повідомляємо що ціна Товару відповідно до очікуваної вартості є економічно не обґрунтованою та на час проведення закупівлі є нижче ринкової вартості відповідно до нижченаведених розрахунків:
Приклад:
- Середня вартість Ж/Д тарифу від станції Клесів становить 200 грн/т з ПДВ;
- Вартість додаткових послуг по поданню та прибиранню вагонів становить 45грн/т з ПДВ;
- Вартість щебеневої продукції на кар’єрі в середньому становить 190 грн/т з ПДВ;
- Собівартість продукції в середньому становить – 435 грн/т з ПДВ ;
- Вказана вартість не враховує адміністративні, загальновиробничі, складські витрати, рентабельність, податки та обов’язкові збори;
Також було проведено аналіз щодо попередніх закупівель Дочірнього підприємства «Львівський облавтодор» та інших Замовників.
Відповідно до оголошеної закупівлі
очікувана вартість піску із відсіву дроблених гранітів для будівельних робіт фр. 0-5мм становить – 330,00 грн/з ПДВ
Відповідно до аналізу інших закупівель очікування вартість відсіву гранітного фр.0-5 становить 420 грн/т з ПДВ
https://www.dzo.com.ua/tenders/5810239
Пропонуємо внести зміни стосовно кількості Товару враховуючи аналіз раніше проведених закупівель та середнього розрахунку собівартості
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 11:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ 150 ТРЕСТУ "ПІВДЕНЗАХІДТРАНСБУД" |
1 032 500,00
UAH з ПДВ
|
1 032 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Коллаба |
1 155 000,00
UAH з ПДВ
|
1 155 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ 150 ТРЕСТУ "ПІВДЕНЗАХІДТРАНСБУД" #39733628 |
Відхилено |
1 032 500,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2020 15:19
|
ТОВ Коллаба #41737637 |
Переможець |
1 155 000,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2020 15:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 серпня 2020 16:38
|
Договір 20-08.pdf | укладений |
25 серпня 2020 16:37
|