Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Гравій, пісок, щебінь 1 наповнювачі
Очікувана вартість
1 155 000,00 UAH
UA-2020-07-21-004111-c c54ff6f097844673ab3ef69bf3a8eb67
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ситник Тарас

380322644653 obl.avto@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"
Код ЄДРПОУ: 31978981
Місцезнаходження: 79053, Україна , Львівська обл., Львів, Володимира Великого, 54
Контактна особа: Ситник Тарас
380322644653
obl.avto@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 липня 2020 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2020 09:10
Початок аукціону: 06 серпня 2020 11:14
Очікувана вартість: 1 155 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11550 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3500 тони
Пісок із відсів дроблення гранітів для будівельних робіт фр.0-5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 липня 2020 22:07
П Е Р Е Л І К.docx
27 липня 2020 22:07
ці нова пропозиція .docx
27 липня 2020 22:07
типовий договір з доставкою.docx
27 липня 2020 22:04
2 Кваліфікаційні критерії 1.docx
27 липня 2020 22:04
1 Типова тендерна документація.docx
27 липня 2020 08:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2020 08:50
Сканировать10001.PDF
21 липня 2020 16:24
3 технічні вимоги .docx
21 липня 2020 16:24
4 Тендерне забезпечення.docx
27 липня 2020 22:07
П Е Р Е Л І К.docx
27 липня 2020 22:07
ці нова пропозиція .docx
21 липня 2020 16:24
ці нова пропозиція .docx
27 липня 2020 22:07
типовий договір з доставкою.docx
21 липня 2020 16:24
типовий договір з доставкою.docx
27 липня 2020 22:04
2 Кваліфікаційні критерії 1.docx
21 липня 2020 16:24
2 Кваліфікаційні критерії 1.docx
27 липня 2020 22:04
1 Типова тендерна документація.docx
21 липня 2020 16:24
1 Типова тендерна документація.docx
27 липня 2020 08:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2020 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2020 08:50
Сканировать10001.PDF
21 липня 2020 16:24
3 технічні вимоги .docx
21 липня 2020 16:24
4 Тендерне забезпечення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 24 липня 2020 15:15
Дата відповіді: 27 липня 2020 17:47
Шановний Замовнику торгів. Просимо прояснити наступну інформацію: в Додатку №2 до Тендерної документації в частині підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та наявності працівників відповідної кваліфікації вказано про надання довідки в довільній формі без підтверджуючих документів щодо наданої інформації. З метою забезпечення надання якісних послуг та вчасного постачання товару просимо підтвердити Вас чи достатньо буде лише надання довідки в довільній формі без будь-яких підтверджуючих документів? Також з метою забезпечення швидких поставок товару чи потрібно буде наявність складських запасів у Учасника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На ваше питання повідомляємо, що Замовником внесено зміни до додатку №2 до Тендерної документації , а саме :
П.4 викладено в такій редакції - Довідка у довільній формі «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника», з обов’язковим вказанням найменування матеріально-технічної бази,типу(марки) та року випуску, кількості, власна, орендована чи лізинг(у кого) або залучається (в тому числі надаються послуги)(ким), №,дата Договору на підставі якого перебуває в користуванні(у разі такого),найменування власника
П.5 викладено в такій редакції - Довідка у довільній формі «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» з обов’язковим вказанням прізвища, імя , по батькові працівника, посади, освіти(спеціальності, досвіду роботи на цій посаді в підприємстві(роки),;
П.7 викладено в такій редакції - Належним чином завірені копії чинних договорів з виробником або постачальником Товару, підтверджуючі документи виконання поставок від виробника або постачальника, та сертифікат якості продукції та довідки з зазначенням власних складських запасів предмету закупівлі
Щодо місця постачання товару
Дата подання: 24 липня 2020 15:15
Дата відповіді: 27 липня 2020 17:43
Шановний Замовнику торгів. В зв’язку з не визначенням точного місця та способу поставки продукції на приклад (по Львівській області, в т.ч.ст. Явора, Турківський р-н) пропонуємо доповнити тендерну документації наступним пунктом: - «Доставка товару може здійснюватися автомобільним та залізничним транспортом за рахунок Постачальника згідно попередніх заявок Замовника з визначенням точного місця постачання»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 5.1. Додатку 2-1 до Регламенту закупівельної діяльності:
Постачальник здійснює поставку Товару на умовахDDP(склад покупця, транспортні витрати за рахунок постачальника –по Львівській області, в т.ч. станція Явора, Турківський р-н, ). Покупець надає Постачальнику письмову заявку. У заявці Покупця вказується:
- найменування товару;
- кількість товару;
- найменування структурного Підрозділу, до складу якого постачається Товар;
- адреса місця постачання;
- перелік матеріально-відповідальних осіб, що уповноважені Покупцем одержувати Товар.
Щодо умов розрахунків
Дата подання: 24 липня 2020 15:16
Дата відповіді: 27 липня 2020 17:42
Шановний Замовнику торгів. На нашу думку вимога щодо умов розрахунків протягом 90-120 календарних днів з моменту отримання Товару та супровідних документів до нього, є досить таки дискримінаційною, та не кожен Учасник може собі дозволити виконати постачання товару з такими вимогами щодо оплати. Пропонуємо розширити коло потенційних учасників Закупівлі прибравши умову щодо оплати за поставлений Товар відповідно до Ваших попередніх договорів виклавши ії за наступною редакцією: «Умови розрахунків: на протязі від 30 до 60 календарних днів з моменту отримання Товару та супровідних документів до нього.», також просимо внести зміни в проект Договору виклавши пункт 4.3. за наступною редакцією «Сторони свідчать, що Покупець зобов’язується розрахуватися з Постачальником за отриманий Товар на протязі від 30 до 60 календарних днів з моменту отримання від Постачальника документів, зазначений в п. 4.1., п. 4.2. цього Договору, проте в будь-якому випадку лише після отримання повного розрахунку від Замовника на відповідні цілі. У випадку затримки Постачальником передачі повного пакету документів, визначених Договором цінним листом з описом вкладення Покупцю, обов'язок оплати відстрочується на цей період і настає лише після належного виконання Постачальником взятих на себе зобов'язань»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до умов Тендерної документації та умов договору Сторони свідчать, що Покупець зобов’язується розрахуватися з Постачальником за отриманий Товар на протязі 120 календарних дні з моменту отримання від Постачальника документів, зазначений в п. 4.1., п. 4.2. цього Договору, проте в будь-якому випадку лише після отримання повного розрахунку від Замовника на відповідні цілі, про що Замовником внесено зміни до Тендерної документації.
Щодо очікуваної вартості продукції
Дата подання: 24 липня 2020 15:17
Шановний Замовнику торгів. Повідомляємо що ціна Товару відповідно до очікуваної вартості є економічно не обґрунтованою та на час проведення закупівлі є нижче ринкової вартості відповідно до нижченаведених розрахунків: Приклад: - Середня вартість Ж/Д тарифу від станції Клесів становить 200 грн/т з ПДВ; - Вартість додаткових послуг по поданню та прибиранню вагонів становить 45грн/т з ПДВ; - Вартість щебеневої продукції на кар’єрі в середньому становить 190 грн/т з ПДВ; - Собівартість продукції в середньому становить – 435 грн/т з ПДВ ; - Вказана вартість не враховує адміністративні, загальновиробничі, складські витрати, рентабельність, податки та обов’язкові збори; Також було проведено аналіз щодо попередніх закупівель Дочірнього підприємства «Львівський облавтодор» та інших Замовників. Відповідно до оголошеної закупівлі очікувана вартість піску із відсіву дроблених гранітів для будівельних робіт фр. 0-5мм становить – 330,00 грн/з ПДВ Відповідно до аналізу інших закупівель очікування вартість відсіву гранітного фр.0-5 становить 420 грн/т з ПДВ https://www.dzo.com.ua/tenders/5810239 Пропонуємо внести зміни стосовно кількості Товару враховуючи аналіз раніше проведених закупівель та середнього розрахунку собівартості
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ 150 ТРЕСТУ "ПІВДЕНЗАХІДТРАНСБУД" 1 032 500,00
UAH з ПДВ
1 032 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Коллаба 1 155 000,00
UAH з ПДВ
1 155 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 18:44
Електронний підпис
04 серпня 2020 18:44
9. Лист-Відгук.PDF
04 серпня 2020 18:44
6. Довідка про МТБ.pdf
04 серпня 2020 18:44
3. ПДВ.pdf
04 серпня 2020 18:44
19. Банківська гарантія.rar
04 серпня 2020 18:44
16. Технічні вимоги1.pdf
04 серпня 2020 18:44
1. Цінова_пропозиція.pdf

Публічні документи

05 серпня 2020 08:23
Електронний підпис
05 серпня 2020 08:15
5.1 проект договору.pdf
05 серпня 2020 08:15
2.3.2 витяг єдрпоу.pdf
05 серпня 2020 08:15
5.1 проект договору.pdf
05 серпня 2020 08:15
2.3.2 витяг єдрпоу.pdf
04 серпня 2020 21:24
гарантія UA-2020-07-21-004111-c.zip
04 серпня 2020 21:24
3. Тех вимоги.pdf
04 серпня 2020 21:24
2.9 складські запаси.pdf
04 серпня 2020 21:24
2.4.1 Договір оренди ТЗ.pdf
04 серпня 2020 21:23
2.4 Довідка мтб.pdf
04 серпня 2020 21:23
2.3.1 Паспорт.pdf
04 серпня 2020 21:23
4.2 радіологія_паспорти.PDF
04 серпня 2020 21:23
4.1 Сертифікати.pdf
04 серпня 2020 21:23
2.3 Статутні документи.PDF
04 серпня 2020 21:23
2.2 Витяг платника пдв.PDF
04 серпня 2020 21:23
1. Комерційна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ 150 ТРЕСТУ "ПІВДЕНЗАХІДТРАНСБУД"

ТОВ Коллаба

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ 150 ТРЕСТУ "ПІВДЕНЗАХІДТРАНСБУД"
#39733628
Відхилено 1 032 500,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 15:19
ТОВ Коллаба
#41737637
Переможець 1 155 000,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 15:26

Документи

12 серпня 2020 15:19
Рішення 1.PDF

Документи

12 серпня 2020 15:25
Рішення 2.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2020 15:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Коллаба
#41737637
1 155 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 серпня 2020 15:25
Рішення 2.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 16:38
Договір 20-08.pdf укладений
25 серпня 2020 16:37