Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі (Оброблені фрукти та овочі)
Очікувана вартість
884 750,00 UAH
UA-2020-07-21-004084-b 8d54c5d81c5c4d829efedbffd906fce6
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кириченко Наталія Анатоліївна

+380613775928 tenderpreslavpni@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Преславський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03188582
Місцезнаходження: 72145, Україна , Запорізька обл., село Преслав, вул. Центральна, 137А
Контактна особа: Кириченко Наталія Анатоліївна
+380613775928
tenderpreslavpni@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 липня 2020 13:30
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2020 13:35
Оскарження умов закупівлі: до 02 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2020 13:35
Початок аукціону: 07 серпня 2020 13:30
Очікувана вартість: 884 750,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 424,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 кг
Зелений горошок консервований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72145, Україна, Запорізька область, Приморський р-н, с. Преслав, вул. Центральна, 137а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
3000 кг
Кабачкова ікра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72145, Україна, Запорізька область, Приморський р-н, с. Преслав, вул. Центральна, 137а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
2400 кг
Помідори консервовані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72145, Україна, Запорізька область, Приморський р-н, с. Преслав, вул. Центральна, 137а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1300 кг
Огірки консервовані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72145, Україна, Запорізька область, Приморський р-н, с. Преслав, вул. Центральна, 137а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
4000 кг
Салати та овочі консервовані в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72145, Україна, Запорізька область, Приморський р-н, с. Преслав, вул. Центральна, 137а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
100 кг
Томатна патста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72145, Україна, Запорізька область, Приморський р-н, с. Преслав, вул. Центральна, 137а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1700 кг
Сухофрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72145, Україна, Запорізька область, Приморський р-н, с. Преслав, вул. Центральна, 137а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
325 кг
Родзинки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72145, Україна, Запорізька область, Приморський р-н, с. Преслав, вул. Центральна, 137а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
5100 кг
Повидло фруктове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72145, Україна, Запорізька область, Приморський р-н, с. Преслав, вул. Центральна, 137а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Загальне питання щодо оголошення
Дата подання: 21 липня 2020 14:00
Дата відповіді: 21 липня 2020 14:14
Доброго дня! Питання щодо технічних вимог, а саме: салати та овочі консервовані в асортименті: квасоля стручкова, баклажани фаршировані, капуста пелюстки- фас.1 кг- 3 кг. Прошу пояснити чи є ці салати консервованими і відповідно розфасовані у скло/банку, або ці салати є маринованими, або соленими та розфасовані у п/відро?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення. Перераховані Вами овочі повинні бути маринованими або соленими та розфасовані у п/е відра вагою 1-3 кг.
загальне питання щодо оголошення
Дата подання: 22 липня 2020 15:27
Дата відповіді: 30 липня 2020 09:53
прошу внести зміни до технічних вимог в ТД ,що стосується горошку консервованого (500 гр -550 гр) ,у зв"язку з тим,що в тарі ємністю 0,5 л маса нетто становить 0,46-0,48 кг
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення. Вказуйте у Вашій тендерній пропозиції фактичну вагу горошку, щоб вийти на загальну масу, яка вимагається тендерною документацією.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-21-000014 ● 57b69f4ecd6d412a84b20ffb33284db6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 серпня 2020 10:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

21.08.2020 № 172

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2020-07-21-004084-b, 15330000-0 – Оброблені фрукти та овочі (Оброблені фрукти та овочі), яка проводиться комунальною установою «Преславський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.




В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання рішення моніторингу, Уповноваженою особою буде усунено всі зауваження.

2020-09-01 23:48:53


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 09 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2020 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП"КНЯЖНА" 666 876,00
UAH з ПДВ
666 876,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Жулінська Олена Василівна 772 050,00
UAH з ПДВ
772 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 09:30
Електронний підпис
18 серпня 2020 09:29
Електронний підпис
18 серпня 2020 09:28
Dovidka_20230521900380574975.pdf.p7s
18 серпня 2020 09:28
Dovidka_20230521900380574975.pdf
18 серпня 2020 09:28
Ліцензування.pdf
18 серпня 2020 09:28
довідка ст. 17.pdf
18 серпня 2020 09:28
довідка санкції.pdf
04 серпня 2020 14:00
Електронний підпис
04 серпня 2020 13:59
4 ЯКІСНІ.pdf
04 серпня 2020 13:59
3 гарантіний лист.pdf
04 серпня 2020 13:59
2 технічні вимоги.pdf
04 серпня 2020 13:59
1 тендерна пропозиція.pdf
04 серпня 2020 13:59
ISO 9001-2015(2).pdf
04 серпня 2020 13:59
ISO 9001-2015.pdf
04 серпня 2020 13:59
ISO 22000.pdf
04 серпня 2020 13:59
СТАТУТ.pdf
04 серпня 2020 13:59
санпаспорт.pdf
04 серпня 2020 13:59
медкнижки.pdf
04 серпня 2020 13:58
Ліцензування.pdf
04 серпня 2020 13:58
КНЯЖНА СЕУ.pdf
04 серпня 2020 13:58
КНЯЖНА СЕУ НААУ.pdf
04 серпня 2020 13:58
згода з договором.pdf
04 серпня 2020 13:58
договір оренди складу.pdf
04 серпня 2020 13:58
договір оренди авто.pdf
04 серпня 2020 13:58
довідка ст. 17.pdf
04 серпня 2020 13:58
довідка санкції.pdf
04 серпня 2020 13:58
довідка про обєднання.pdf
04 серпня 2020 13:58
довідка МТБ.pdf
04 серпня 2020 13:58
дезинфекция авто 2020.pdf
04 серпня 2020 13:58
витяг ПДВ.pdf
04 серпня 2020 13:58
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

04 серпня 2020 08:22
Електронний підпис
04 серпня 2020 08:20
специфікація.pdf
04 серпня 2020 08:20
лист-згода та договір.pdf
04 серпня 2020 08:20
Додаток 3.pdf
04 серпня 2020 08:20
ст.236.pdf
04 серпня 2020 08:20
ст.17.pdf
04 серпня 2020 08:20
документи підприємця.pdf
04 серпня 2020 08:20
фінансова звітність.pdf
04 серпня 2020 08:20
Досвід.pdf
04 серпня 2020 08:20
Про працівників.pdf
04 серпня 2020 08:20
мат.тех.база.pdf
04 серпня 2020 08:20
лист про не демпінг.pdf
04 серпня 2020 08:20
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП"КНЯЖНА"

ФОП Жулінська Олена Василівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП"КНЯЖНА"
#37408222
Переможець 666 876,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 15:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 15:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП"КНЯЖНА"
#37408222
666 876,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 02 вересня 2020 00:24
Кінець періоду оскарження: 13 вересня 2020 00:00
Дата відміни: 13 вересня 2020 00:04
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Керуючись пунктом 1 частини 1 статті 32 Закону, а саме: «замовник відміняє тендер у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг»
Документи:
02 вересня 2020 00:24
Електронний підпис
02 вересня 2020 00:22
Протокол рішення