Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Філе куряче
Очікувана вартість
155 800,00 UAH
UA-2020-07-21-003842-c 33538b5a47f343cab7d796a3c0101a13
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черниш Валентина Олексіївна

+380687601254 upr_osv_imr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Іллінецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 41023548
Місцезнаходження: 22700, Україна , Вінницька обл., місто Іллінці, вул. Соборна, 25
Контактна особа: Черниш Валентина Олексіївна
+380687601254
upr_osv_imr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 липня 2020 15:59
Звернення за роз’ясненнями: до 25 липня 2020 16:04
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2020 16:04
Початок аукціону: 07 серпня 2020 15:09
Очікувана вартість: 155 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 779,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1520 кг
Філе куряче
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Вінницька область, Іллінецький р-н, заклади загальної середньої освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату Товару Постачальнику по факту поставки товару протягом 30 календарних днів з моменту отримання Товару за наявності бюджетного фінансування Замовника Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 липня 2020 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2020 15:59
Технічні х-ки.docx
21 липня 2020 15:59
Проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2020 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Валюк Наталія Василівна 112 480,00
UAH з ПДВ
109 424,80
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ключников А.В. 133 760,00
UAH з ПДВ
109 440,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДАР-М" 146 832,00
UAH з ПДВ
146 832,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 13:43
Електронний підпис
06 серпня 2020 13:41
Пропозиція філе.pdf

Публічні документи

03 серпня 2020 11:38
Електронний підпис

Публічні документи

04 серпня 2020 17:42
Електронний підпис
04 серпня 2020 17:39
Статут.pdf
04 серпня 2020 17:39
тех.огляд.pdf
04 серпня 2020 17:39
Тех.паспорт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Валюк Наталія Василівна

ФОП Ключников А.В.

ТОВ "ЮДАР-М"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Валюк Наталія Василівна
#3100514727
Переможець 109 424,80
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 08:13

Документи

13 серпня 2020 08:12
Електронний підпис
13 серпня 2020 08:11
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2020 08:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Валюк Наталія Василівна
#3100514727
109 424,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 серпня 2020 08:12
Електронний підпис
13 серпня 2020 08:11
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 08:30
img733.pdf зміни до договору
18 січня 2021 08:29
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 09:16
img687.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 09:15
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 08:35
договір укладений
25 серпня 2020 08:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік Відповідно частини 6 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIIІ, продовження терміну дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20% суми цього Договору
Номер договору про закупівлю: №25/08
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік Відповідно частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIIІ, продовження терміну дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20% суми цього Договору, а саме на суму 21884.96 грн.
Номер договору про закупівлю: №25/08
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML