Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення (Послуги з технічного обслуговування обладнання теплового пункту державної резиденції по вул. Грушевського, 5-А (Маріїнський палац))
Очікувана вартість
97 650,00 UAH
UA-2020-07-21-003552-b ● 2e256f0766134c8c92ab692e25bde8ba
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління адміністративними будинками Державного управління справами |
Код ЄДРПОУ: | 21714657 |
Місцезнаходження: | 01220, Україна , Київська обл., Київ, вул.Банкова 11 |
Контактна особа: |
Світлана Мироненко +380987888086 svetmyron@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 липня 2020 12:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 липня 2020 12:21 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 липня 2020 12:21 |
Початок аукціону: | 31 липня 2020 11:30 |
Очікувана вартість: | 97 650,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,61% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50720000-8: Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування обладнання теплового пункту державної резиденції по вул. Грушевського, 5-А (Маріїнський палац) (Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Грушевського, 5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2020
ДК 021:2015: 50720000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 липня 2020 12:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 липня 2020 12:41 |
Додаток 1_Форма пропозиції.docx | |
21 липня 2020 12:41 |
Оголошення.pdf | |
21 липня 2020 12:41 |
Додаток 1_Форма пропозиції.pdf | |
21 липня 2020 12:41 |
Додаток 2_Технічне завдання.pdf | |
21 липня 2020 12:41 |
Додаток 3_Проект договору_з додатками.doc | |
21 липня 2020 12:41 |
Додаток 3_Проект договору_ з додатками.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-21-003552-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ІНЕК СЕРВІС, Код ЄДРПОУ:40572499
Дата подання: 03 серпня 2020 10:36
Оскарження діскваліфікації
1. Відсутність печатки на кожній сторінці проекту договору відноситься до технічної помилки, так як не впливає на суть пропозиції, а є лише формою подачі документації
2. Аріфметичні помилки в Кошторисі є наслідком того, що цифри переносились з кошторисної документації розробленої програмним комплексом АВК 5 згідно будівельних норм та розцінок діючіх в УкраЇні. Одиниця розрахунку у програмному комплексі може становити сотні одиниць, тому при заповненні калькуляції неминуче відбувається округлення, а загальні цифри повинні співпадати з програмним кошторисом. Тому в Кошторисній документації є документ копію якого додано до оскарження. Можете перевірити що, сумми по документу з АВК 5 та в набраному вручну Додатку 2 співпадають.
Прошу розглянути по суті дані заперечення, тому що складається враження, що тендер проводився під учасника, який навіть не брав участі у аукціоні, впевнений у своїй перемозі. Будемо оскаржувати до кінця
Розгорнути
Згорнути
2. Аріфметичні помилки в Кошторисі є наслідком того, що цифри переносились з кошторисної документації розробленої програмним комплексом АВК 5 згідно будівельних норм та розцінок діючіх в УкраЇні. Одиниця розрахунку у програмному комплексі може становити сотні одиниць, тому при заповненні калькуляції неминуче відбувається округлення, а загальні цифри повинні співпадати з програмним кошторисом. Тому в Кошторисній документації є документ копію якого додано до оскарження. Можете перевірити що, сумми по документу з АВК 5 та в набраному вручну Додатку 2 співпадають.
Прошу розглянути по суті дані заперечення, тому що складається враження, що тендер проводився під учасника, який навіть не брав участі у аукціоні, впевнений у своїй перемозі. Будемо оскаржувати до кінця
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 серпня 2020 09:24
1. Відповідно до частини 11 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до п. 14.1.1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (надалі – Оголошення), пропозиція учасника ТОВ «ІНЕК СЕРВІС» надана не в повному обсязі. Не надана інформація, яка зазначена в Додатку 1 до Оголошення та виділена жовтим кольором (прикріплений файл). Це є порушенням умов, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
2. Замовником не вимагалась складання Кошторису за допомогою програмного комплексу АВК–5. При перевірці Кошторису (Додаток 2) до проекту Договору ТОВ «ІНЕК СЕРВІС» виявлені арифметичні помилки в 13 (тринадцяти) позиціях, а саме: 1.1, 1.4, 1.7, 1.8, 1.9, 1.10, 1.12, 1.14, 1.15, 1.16, 1.19, 1.22, 1.23. Стовпчик п’ятий (кратність обслуговування) при підрахунку вартості послуг не був врахований у 21 (двадцяти одній) позиції, а саме: 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, 1.7, 1.8, 1.9, 1.14, 1.15, 1.22, 1.23, 1.24, 1.25, 1.26, 1.2.1, 1.2.2, 1.3.1, 1.3.2, 1.3.3. При підрахунку загальної вартості послуг загальна сума в Кошторисі становить – 90 376,55 грн., що не відповідає сумі в Кошторисі, зазначеній в пропозиції ТОВ «ІНЕК СЕРВІС» - 90 377,15 грн.
3. Відповідно до частини 9 статті 14 Закону пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником. Для цього достатньо уважно читати Оголошення та Технічне завдання і надавати лише ті документи, які зазначені у вищезазначених документах. У зв’язку з цим, відповідно до пункту 14.1.4 Оголошення, проект Договору про закупівлю з додатками згідно з Додатком 3 до Оголошення необхідно надати із заповненням його пунктів та з візою (шляхом підтвердження підпису посадової особи Учасника, а також з відбитком печатки (у разі її наявності) на кожній сторінці).
2. Замовником не вимагалась складання Кошторису за допомогою програмного комплексу АВК–5. При перевірці Кошторису (Додаток 2) до проекту Договору ТОВ «ІНЕК СЕРВІС» виявлені арифметичні помилки в 13 (тринадцяти) позиціях, а саме: 1.1, 1.4, 1.7, 1.8, 1.9, 1.10, 1.12, 1.14, 1.15, 1.16, 1.19, 1.22, 1.23. Стовпчик п’ятий (кратність обслуговування) при підрахунку вартості послуг не був врахований у 21 (двадцяти одній) позиції, а саме: 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, 1.7, 1.8, 1.9, 1.14, 1.15, 1.22, 1.23, 1.24, 1.25, 1.26, 1.2.1, 1.2.2, 1.3.1, 1.3.2, 1.3.3. При підрахунку загальної вартості послуг загальна сума в Кошторисі становить – 90 376,55 грн., що не відповідає сумі в Кошторисі, зазначеній в пропозиції ТОВ «ІНЕК СЕРВІС» - 90 377,15 грн.
3. Відповідно до частини 9 статті 14 Закону пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником. Для цього достатньо уважно читати Оголошення та Технічне завдання і надавати лише ті документи, які зазначені у вищезазначених документах. У зв’язку з цим, відповідно до пункту 14.1.4 Оголошення, проект Договору про закупівлю з додатками згідно з Додатком 3 до Оголошення необхідно надати із заповненням його пунктів та з візою (шляхом підтвердження підпису посадової особи Учасника, а також з відбитком печатки (у разі її наявності) на кожній сторінці).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 липня 2020 11:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ІНЕК СЕРВІС |
90 377,15
UAH з ПДВ
|
90 377,15
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "Данилов і партнери" |
97 650,00
UAH з ПДВ
|
97 650,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ІНЕК СЕРВІС #40572499 |
Відхилено |
90 377,15
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2020 09:56
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "Данилов і партнери" #35507339 |
Переможець |
97 650,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2020 11:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 09:28
|
Електронний підпис | укладений |
07 серпня 2020 10:36
|
Дог 382 - 97 650,00 грн.pdf | укладений |
07 серпня 2020 10:35
|