Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт покрівлі будівлі госпіталю ДУ «ТМО МВС України по місту Києву», за адресою: вул. Платона Майбороди, 17 Шевченківського району м. Києва)
Очікувана вартість
1 692 050,00 UAH
UA-2020-07-21-003513-b ● f1b2ba2494194ecab1a027f07b60e3bf
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа «Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по місту Києву» |
Код ЄДРПОУ: | 37027405 |
Вебсайт: | https://kyiv-tmo.mvs.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 04050, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. П.Майбороди, 19 |
Контактна особа: |
Наталія Дудіна +380967588303 hospital_mvd@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 липня 2020 12:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 липня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 06 серпня 2020 12:26 |
Очікувана вартість: | 1 692 050,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 460,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі будівлі госпіталю ДУ «ТМО МВС України по місту Києву», за адресою: вул. Платона Майбороди, 17 Шевченківського району м. Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04050, Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Платона Майбороди,19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата вартості Робіт за цим Договором здійснюється Замовником у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця в такому порядку: вартість виконаних Робіт за цим Договором сплачується Замовником протягом 30 (тридцять) календарних днів, від дати підписання Сторонами Акта приймання виконаних робіт і Довідки про вартість виконаних робіт. У випадку відсутності бюджетних коштів на реєстраційному рахунку Замовника для оплати робіт Замовник здійснює розрахунок протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання ним бюджетних коштів на рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 липня 2020 13:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 липня 2020 13:46 |
Тендерна документація Капітальний ремонт покрівлі госпіталю.doc |
23 липня 2020 13:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 липня 2020 13:46 |
Тендерна документація Капітальний ремонт покрівлі госпіталю.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічний договір
Дата подання: 23 липня 2020 11:40
Дата відповіді: 23 липня 2020 13:47
Шановний Замовнику. Ваша вимога до надання копії аналогічного договору, укладеного протягом року або попереднього року значно звужує кількість учасників закупівлі і є дискримінаційною. Вважаю за необхідне видалити ці обмеження термінів виконання аналогічного договору.
Відповідь: За результатами розгляду вимоги повідомляємо наступне.
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 визначено що «У тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, …. та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - один з найактуальніших кваліфікаційних критеріїв.
Саме цей критерій дає змогу зрозуміти, що Учасник вже виконував роботи, аналогічні предмету закупівлі, робив це якісно і сумлінно, а значить, збільшується вірогідність того, що учасник є надійний, і він виконає взяті на себе зобов'язання.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Разом із тим інформуємо що до тендерної документації внесено зміни наступного змісту: «3.2.Копія аналогічного договору, укладеного протягом останніх трьох років, що підтверджує ремонт (завершені роботи) принаймні одного об’єкту подібного характеру та рівня складності.»
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 визначено що «У тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, …. та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - один з найактуальніших кваліфікаційних критеріїв.
Саме цей критерій дає змогу зрозуміти, що Учасник вже виконував роботи, аналогічні предмету закупівлі, робив це якісно і сумлінно, а значить, збільшується вірогідність того, що учасник є надійний, і він виконає взяті на себе зобов'язання.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Разом із тим інформуємо що до тендерної документації внесено зміни наступного змісту: «3.2.Копія аналогічного договору, укладеного протягом останніх трьох років, що підтверджує ремонт (завершені роботи) принаймні одного об’єкту подібного характеру та рівня складності.»
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-21-003513-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРУПА АТЕНА", Код ЄДРПОУ:33728853
Дата подання: 17 серпня 2020 15:01
Про скасування Протоколу №68 від 11.08.2020р.
ТОВ "ГРУПА АТЕНА" (далі - Учасник) не може погодитися з Протоколом №68 від 11.08.2020р. Замовника, оскільки вважає, що останнім було порушено порядок проведення процедури закупівлі та неправомірно відхилено пропозицію ТОВ "ГРУПА АТЕНА", оскільки тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає кваліфікаційним вимогам закупівлі, умовам Тендерної документації Замовника та Закону України «Про публічні закупівлі» з огляду на наступне.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 серпня 2020 01:48
1. Згідно тендерної документації Учасник має надати Довідку, складена в довільній формі, що може містити наступну інформацію: загальна чисельність персоналу; посада, ПІБ, освіта, кваліфікація, досвід роботи загальний та на займаній посаді. Учасник може включити додатково до цієї довідки також іншу інформацію, що відноситься до цього тематичного пункту по суті та яку він вважає за потрібне зазначити.
В довідці Вих.№6 від 04 серпня 2020 poку міститься наступна інформація № з/п, ПІБ, посада, кваліфікація, досвід роботи загальний та на займаній посаді. Інформація про загальну чисельність персоналу в поданій довідці відсутня.
2. Щодо відхилення Замовником пропозиції на підставі не надання документів, які в свою чергу не вимагав в оголошенні інформуємо що згідно Тендерної документації Учасник має надати копію аналогічного договору, укладеного протягом останніх трьох років, що підтверджує ремонт (завершені роботи) принаймні одного об’єкту подібного характеру та рівня складності.
Учасник надав Договір №1 від 15.06.2020 року. Термін виконання робіт до 25.11.2020 року (п.5.1. Договору). Згідно пн.4.2 Договору Здача-приймання виконаних робіт оформляється актами про виконані роботи форми КБ-2в з довідкою форми КБ-3в, підписаними сторонами. Тож підтвердженням виконання договору №1 від 15.06.2020 року є документи вказані в договорі.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - один з найактуальніших кваліфікаційних критеріїв. Саме цей критерій дає змогу зрозуміти, що Учасник вже постачав товари, виконував роботи, аналогічні Нашому предмету закупівлі, робив це якісно і сумлінно, а значить, збільшується вірогідність того, що така організація є надійною і виконає взяті на себе зобов'язання. Надані Вами аналогічні договори, укладені в 2020 році, роботи по даним договорам є не завершені, таким чином такі договори зараховані по даному пункту бути не можуть (так як в них відсутнє підтвердження їх виконання).
3. Щодо доставки будівельних матеріалів на об’єкт шляхом ручного завантаження розвантаження з використанням ліфтів чи сходів, інформуємо що капітальний ремонт покрівлі даху будівлі госпіталю в нашому випадку передбачає виконання цих робіт без призупинення експлуатації будівлі. В будівлі госпіталю цілодобово на стаціонарному лікуванні перебувають приблизно 246 хворих (терапевтичні, гастроентерологічні, неврологічні, кардіологічні в тому числі хворі на Covid-19). З метою не поширення в ДУ «ТМО МВС України по місту Києву» інфекційного захворювання Covid-19, у будівлях розділений рух пацієнтів, медичних працівників, адміністративно-управлінського персоналу та обслуговуючого персоналу. Вся будівля поділена на чисту та грязну зону. Ліфти в даному приміщенні госпіталю використовуються для підйому пацієнтів (у відділення та в разі необхідності спуску їх до відділення анестезіології та інтенсивної терапії ). Прохід по сходах частково обмежений. Разом із цим при екстрених ситуаціях з пацієнтами шлях до відділень для медичного персоналу має бути вільний. Таким чином підйом габаритного обладнання та будь-яких буд матеріалів може обмежити рух як пацієнтів так і медичного персоналу, що призведе до порушення прав пацієнтів з надання їм якісної швидкої медичної допомоги.
Отже кран підйомний при виконанні робіт на даній будівлі є обов’язковим. Не врахування даних тонкощів при виконанні робіт, доводить що Учасник з об’єктом (приміщенням госпіталю) не ознайомлений.
В довідці Вих.№6 від 04 серпня 2020 poку міститься наступна інформація № з/п, ПІБ, посада, кваліфікація, досвід роботи загальний та на займаній посаді. Інформація про загальну чисельність персоналу в поданій довідці відсутня.
2. Щодо відхилення Замовником пропозиції на підставі не надання документів, які в свою чергу не вимагав в оголошенні інформуємо що згідно Тендерної документації Учасник має надати копію аналогічного договору, укладеного протягом останніх трьох років, що підтверджує ремонт (завершені роботи) принаймні одного об’єкту подібного характеру та рівня складності.
Учасник надав Договір №1 від 15.06.2020 року. Термін виконання робіт до 25.11.2020 року (п.5.1. Договору). Згідно пн.4.2 Договору Здача-приймання виконаних робіт оформляється актами про виконані роботи форми КБ-2в з довідкою форми КБ-3в, підписаними сторонами. Тож підтвердженням виконання договору №1 від 15.06.2020 року є документи вказані в договорі.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - один з найактуальніших кваліфікаційних критеріїв. Саме цей критерій дає змогу зрозуміти, що Учасник вже постачав товари, виконував роботи, аналогічні Нашому предмету закупівлі, робив це якісно і сумлінно, а значить, збільшується вірогідність того, що така організація є надійною і виконає взяті на себе зобов'язання. Надані Вами аналогічні договори, укладені в 2020 році, роботи по даним договорам є не завершені, таким чином такі договори зараховані по даному пункту бути не можуть (так як в них відсутнє підтвердження їх виконання).
3. Щодо доставки будівельних матеріалів на об’єкт шляхом ручного завантаження розвантаження з використанням ліфтів чи сходів, інформуємо що капітальний ремонт покрівлі даху будівлі госпіталю в нашому випадку передбачає виконання цих робіт без призупинення експлуатації будівлі. В будівлі госпіталю цілодобово на стаціонарному лікуванні перебувають приблизно 246 хворих (терапевтичні, гастроентерологічні, неврологічні, кардіологічні в тому числі хворі на Covid-19). З метою не поширення в ДУ «ТМО МВС України по місту Києву» інфекційного захворювання Covid-19, у будівлях розділений рух пацієнтів, медичних працівників, адміністративно-управлінського персоналу та обслуговуючого персоналу. Вся будівля поділена на чисту та грязну зону. Ліфти в даному приміщенні госпіталю використовуються для підйому пацієнтів (у відділення та в разі необхідності спуску їх до відділення анестезіології та інтенсивної терапії ). Прохід по сходах частково обмежений. Разом із цим при екстрених ситуаціях з пацієнтами шлях до відділень для медичного персоналу має бути вільний. Таким чином підйом габаритного обладнання та будь-яких буд матеріалів може обмежити рух як пацієнтів так і медичного персоналу, що призведе до порушення прав пацієнтів з надання їм якісної швидкої медичної допомоги.
Отже кран підйомний при виконанні робіт на даній будівлі є обов’язковим. Не врахування даних тонкощів при виконанні робіт, доводить що Учасник з об’єктом (приміщенням госпіталю) не ознайомлений.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-07-21-003513-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ХОФТ", Код ЄДРПОУ:40710017
Дата подання: 14 серпня 2020 14:35
Дата подання: 14 серпня 2020 14:35
Скарга на неправомірну дискваліфікацію ТОВ "ХОФТ" та неправомірне визначення переможця закупівлі
Скарга на неправомірну дискваліфікацію ТОВ "ХОФТ" та неправомірне визначення переможця закупівлі
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 серпня 2020 21:50
рішення від 18.08.2020№15699.pdf
Дата публікації: 18 серпня 2020 21:49
Інформація про перенесення розгляду скарги від 26.08.2020№13289.pdf
Дата публікації: 27 серпня 2020 12:41
Інформація про перенесення розгляду скарги від 11.09.2020 №14353.pdf
Дата публікації: 12 вересня 2020 00:27
Інформація про резолютивну чатсину рішення від 11.09.2020№17267.pdf
Дата публікації: 15 вересня 2020 18:02
рішення від 14.09.2020№17267.pdf
Дата публікації: 17 вересня 2020 16:31
Коментар замовника щодо усунення порушення: Враховуючи вимогу Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Тендерним комітетом:
скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ХОФТ";
скасовано рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "БУД СЕРВІС 2016" переможцем процедури закупівлі—"ДК 021:2015: 45260000-7 —Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-07-21-003513-b,
скинуто кваліфікацію всіх учасників (ТОВ «ПРЕСТИЖ-БК» 2) ТОВ "ГРУПА АТЕНА" 3) ТОВ ХОФТ 4) ТОВ "БУД СЕРВІС 2016; 5) ПП "ГОРИНЬ") процедури закупівлі —"ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-07-21-003513-b для проведення їх повторної перекваліфікації.
Дата виконання рішення замовником: 22 вересня 2020 12:04
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 13:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРЕСТИЖ-БК" |
1 180 050,00
UAH з ПДВ
|
1 180 050,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРУПА АТЕНА" |
1 458 395,21
UAH з ПДВ
|
1 458 395,21
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ХОФТ" |
1 531 201,46
UAH з ПДВ
|
1 531 201,46
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ БУД СЕРВІС 2016 |
1 575 321,50
UAH з ПДВ
|
1 575 321,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ГОРИНЬ" |
1 604 456,40
UAH з ПДВ
|
1 604 456,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРЕСТИЖ-БК" #41025723 |
Рішення скасоване |
1 180 050,00
UAH з ПДВ
|
21 вересня 2020 09:23
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРУПА АТЕНА" #33728853 |
Рішення скасоване |
1 458 395,21
UAH з ПДВ
|
21 вересня 2020 09:23
|
|
ТОВ "ХОФТ" #40710017 |
Рішення скасоване |
1 531 201,46
UAH з ПДВ
|
21 вересня 2020 09:23
|
|
ТОВ БУД СЕРВІС 2016 #40331527 |
Рішення скасоване |
1 575 321,50
UAH з ПДВ
|
21 вересня 2020 09:23
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРЕСТИЖ-БК" #41025723 |
Відхилено |
1 180 050,00
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2020 12:33
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРУПА АТЕНА" #33728853 |
Відхилено |
1 458 395,21
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2020 17:36
|
|
ТОВ "ХОФТ" #40710017 |
Відхилено |
1 531 201,46
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2020 14:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 вересня 2020 17:56
|
ТОВ БУД СЕРВІС 2016 #40331527 |
Переможець |
1 575 321,50
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2020 14:38
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 12:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 жовтня 2020 13:52
|
Додатки до Додаткової угоди №1 від 21.10.2020 року Договір ВТ-2027 від 09.10.2020.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2020 13:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 жовтня 2020 17:07
|
Додаткова угода зміна предмету договору покрівля госпіталю.pdf | зміни до договору |
21 жовтня 2020 17:06
|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2020 13:09
|
Договір капремонт госпіталь.pdf | укладений |
09 жовтня 2020 13:08
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
27 жовтня 2020 11:15
|
652 233,14 UAH | UA488201720343160001000063746 ДУ "ТМО МВС України по місту Києву" |
UA633052990000026006036216241 ТОВ "БУД СЕРВІС 2016" |
Оплачений |
12 листопада 2020 12:23
|
636 014,58 UAH | UA488201720343160001000063746 ДУ "ТМО МВС України по місту Києву" |
UA633052990000026006036216241 ТОВ "БУД СЕРВІС 2016" |
Оплачений |
20 листопада 2020 12:14
|
287 073,78 UAH | UA488201720343160001000063746 ДУ "ТМО МВС України по місту Києву" |
UA633052990000026006036216241 ТОВ "БУД СЕРВІС 2016" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін в предмет договору, а саме: Предметом договору № ВТ-2027 від 09.10.2020 року, вважати виконання робіт за кодом CPV за ДК 021:2015-45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт покрівлі будівлі госпіталю ДУ «ТМО МВС України по місту Києву», за адресою: вул. Платона Майбороди, 17 Шевченківського району м. Києва») |
Номер договору про закупівлю: | ВТ-2027 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Д/У №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін в предмет договору, а саме: Предметом договору № ВТ-2027 від 09.10.2020 року, вважати виконання робіт за кодом CPV за ДК 021:2015-45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт покрівлі будівлі госпіталю ДУ «ТМО МВС України по місту Києву», за адресою: вул. Платона Майбороди, 17 Шевченківського району м. Києва») |
Номер договору про закупівлю: | ВТ-2027 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додатки до Додаткової угоди №1 від 21.10.2020 Договір №ВТ-2027 від 09.10.2020 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |