Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт покрівлі будівлі госпіталю ДУ «ТМО МВС України по місту Києву», за адресою: вул. Платона Майбороди, 17 Шевченківського району м. Києва)
Очікувана вартість
1 692 050,00 UAH
UA-2020-07-21-003513-b f1b2ba2494194ecab1a027f07b60e3bf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Дудіна

+380967588303 hospital_mvd@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа «Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по місту Києву»
Код ЄДРПОУ: 37027405
Вебсайт: https://kyiv-tmo.mvs.gov.ua/
Місцезнаходження: 04050, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. П.Майбороди, 19
Контактна особа: Наталія Дудіна
+380967588303
hospital_mvd@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 липня 2020 12:38
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 06 серпня 2020 12:26
Очікувана вартість: 1 692 050,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 460,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі будівлі госпіталю ДУ «ТМО МВС України по місту Києву», за адресою: вул. Платона Майбороди, 17 Шевченківського району м. Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Платона Майбороди,19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата вартості Робіт за цим Договором здійснюється Замовником у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця в такому порядку: вартість виконаних Робіт за цим Договором сплачується Замовником протягом 30 (тридцять) календарних днів, від дати підписання Сторонами Акта приймання виконаних робіт і Довідки про вартість виконаних робіт. У випадку відсутності бюджетних коштів на реєстраційному рахунку Замовника для оплати робіт Замовник здійснює розрахунок протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання ним бюджетних коштів на рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічний договір
Дата подання: 23 липня 2020 11:40
Дата відповіді: 23 липня 2020 13:47
Шановний Замовнику. Ваша вимога до надання копії аналогічного договору, укладеного протягом року або попереднього року значно звужує кількість учасників закупівлі і є дискримінаційною. Вважаю за необхідне видалити ці обмеження термінів виконання аналогічного договору.
Відповідь: За результатами розгляду вимоги повідомляємо наступне.
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 визначено що «У тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, …. та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - один з найактуальніших кваліфікаційних критеріїв.
Саме цей критерій дає змогу зрозуміти, що Учасник вже виконував роботи, аналогічні предмету закупівлі, робив це якісно і сумлінно, а значить, збільшується вірогідність того, що учасник є надійний, і він виконає взяті на себе зобов'язання.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.

Разом із тим інформуємо що до тендерної документації внесено зміни наступного змісту: «3.2.Копія аналогічного договору, укладеного протягом останніх трьох років, що підтверджує ремонт (завершені роботи) принаймні одного об’єкту подібного характеру та рівня складності.»

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-21-003513-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРУПА АТЕНА", Код ЄДРПОУ:33728853
Дата подання: 17 серпня 2020 15:01
Про скасування Протоколу №68 від 11.08.2020р.
ТОВ "ГРУПА АТЕНА" (далі - Учасник) не може погодитися з Протоколом №68 від 11.08.2020р. Замовника, оскільки вважає, що останнім було порушено порядок проведення процедури закупівлі та неправомірно відхилено пропозицію ТОВ "ГРУПА АТЕНА", оскільки тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає кваліфікаційним вимогам закупівлі, умовам Тендерної документації Замовника та Закону України «Про публічні закупівлі» з огляду на наступне.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 серпня 2020 01:48
1. Згідно тендерної документації Учасник має надати Довідку, складена в довільній формі, що може містити наступну інформацію: загальна чисельність персоналу; посада, ПІБ, освіта, кваліфікація, досвід роботи загальний та на займаній посаді. Учасник може включити додатково до цієї довідки також іншу інформацію, що відноситься до цього тематичного пункту по суті та яку він вважає за потрібне зазначити.
В довідці Вих.№6 від 04 серпня 2020 poку міститься наступна інформація № з/п, ПІБ, посада, кваліфікація, досвід роботи загальний та на займаній посаді. Інформація про загальну чисельність персоналу в поданій довідці відсутня.

2. Щодо відхилення Замовником пропозиції на підставі не надання документів, які в свою чергу не вимагав в оголошенні інформуємо що згідно Тендерної документації Учасник має надати копію аналогічного договору, укладеного протягом останніх трьох років, що підтверджує ремонт (завершені роботи) принаймні одного об’єкту подібного характеру та рівня складності.
Учасник надав Договір №1 від 15.06.2020 року. Термін виконання робіт до 25.11.2020 року (п.5.1. Договору). Згідно пн.4.2 Договору Здача-приймання виконаних робіт оформляється актами про виконані роботи форми КБ-2в з довідкою форми КБ-3в, підписаними сторонами. Тож підтвердженням виконання договору №1 від 15.06.2020 року є документи вказані в договорі.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - один з найактуальніших кваліфікаційних критеріїв. Саме цей критерій дає змогу зрозуміти, що Учасник вже постачав товари, виконував роботи, аналогічні Нашому предмету закупівлі, робив це якісно і сумлінно, а значить, збільшується вірогідність того, що така організація є надійною і виконає взяті на себе зобов'язання. Надані Вами аналогічні договори, укладені в 2020 році, роботи по даним договорам є не завершені, таким чином такі договори зараховані по даному пункту бути не можуть (так як в них відсутнє підтвердження їх виконання).

3. Щодо доставки будівельних матеріалів на об’єкт шляхом ручного завантаження розвантаження з використанням ліфтів чи сходів, інформуємо що капітальний ремонт покрівлі даху будівлі госпіталю в нашому випадку передбачає виконання цих робіт без призупинення експлуатації будівлі. В будівлі госпіталю цілодобово на стаціонарному лікуванні перебувають приблизно 246 хворих (терапевтичні, гастроентерологічні, неврологічні, кардіологічні в тому числі хворі на Covid-19). З метою не поширення в ДУ «ТМО МВС України по місту Києву» інфекційного захворювання Covid-19, у будівлях розділений рух пацієнтів, медичних працівників, адміністративно-управлінського персоналу та обслуговуючого персоналу. Вся будівля поділена на чисту та грязну зону. Ліфти в даному приміщенні госпіталю використовуються для підйому пацієнтів (у відділення та в разі необхідності спуску їх до відділення анестезіології та інтенсивної терапії ). Прохід по сходах частково обмежений. Разом із цим при екстрених ситуаціях з пацієнтами шлях до відділень для медичного персоналу має бути вільний. Таким чином підйом габаритного обладнання та будь-яких буд матеріалів може обмежити рух як пацієнтів так і медичного персоналу, що призведе до порушення прав пацієнтів з надання їм якісної швидкої медичної допомоги.

Отже кран підйомний при виконанні робіт на даній будівлі є обов’язковим. Не врахування даних тонкощів при виконанні робіт, доводить що Учасник з об’єктом (приміщенням госпіталю) не ознайомлений.

Документи подані скаржником

17 серпня 2020 14:55
Вимога.PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-21-003513-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ХОФТ", Код ЄДРПОУ:40710017
Дата подання: 14 серпня 2020 14:35
Скарга на неправомірну дискваліфікацію ТОВ "ХОФТ" та неправомірне визначення переможця закупівлі
Скарга на неправомірну дискваліфікацію ТОВ "ХОФТ" та неправомірне визначення переможця закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 серпня 2020 21:50
рішення від 18.08.2020№15699.pdf
Дата публікації: 18 серпня 2020 21:49
рішення від 14.09.2020№17267.pdf
Дата публікації: 17 вересня 2020 16:31
Коментар замовника щодо усунення порушення: Враховуючи вимогу Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Тендерним комітетом: скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ХОФТ"; скасовано рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "БУД СЕРВІС 2016" переможцем процедури закупівлі—"ДК 021:2015: 45260000-7 —Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-07-21-003513-b, скинуто кваліфікацію всіх учасників (ТОВ «ПРЕСТИЖ-БК» 2) ТОВ "ГРУПА АТЕНА" 3) ТОВ ХОФТ 4) ТОВ "БУД СЕРВІС 2016; 5) ПП "ГОРИНЬ") процедури закупівлі —"ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-07-21-003513-b для проведення їх повторної перекваліфікації.
Дата виконання рішення замовником: 22 вересня 2020 12:04

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 13:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРЕСТИЖ-БК" 1 180 050,00
UAH з ПДВ
1 180 050,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРУПА АТЕНА" 1 458 395,21
UAH з ПДВ
1 458 395,21
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ХОФТ" 1 531 201,46
UAH з ПДВ
1 531 201,46
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БУД СЕРВІС 2016 1 575 321,50
UAH з ПДВ
1 575 321,50
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ГОРИНЬ" 1 604 456,40
UAH з ПДВ
1 604 456,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 19:29
Електронний підпис
04 серпня 2020 19:26
16. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
04 серпня 2020 19:26
13. Акт огляду обьєкту.pdf
04 серпня 2020 19:26
7.3. Договір -Офис- 2020.pdf
04 серпня 2020 19:26
11. Довідка ст.17.pdf
04 серпня 2020 19:26
5. Декларация-28.07. 2020.pdf
04 серпня 2020 19:26
5. ВипискаЄДР-20-07-2020.pdf
04 серпня 2020 19:26
5. Витяг платника ПДВ+++.pdf
04 серпня 2020 19:26
3.-Опис-Статут-05-06-19 +++.pdf

Публічні документи

05 серпня 2020 18:07
Електронний підпис
05 серпня 2020 18:05
Статут, опис.pdf
05 серпня 2020 18:05
Ліцензія ДАБІ.pdf
05 серпня 2020 18:05
Дозвіл.pdf
05 серпня 2020 18:05
Витяг ПДВ.pdf
05 серпня 2020 18:05
Витяг_ЄДР_1006986411.zip

Публічні документи

23 вересня 2020 16:37
Електронний підпис
23 вересня 2020 16:36
Лист ТМО МВС.pdf
04 серпня 2020 13:09
Електронний підпис
04 серпня 2020 13:05
HOFT_New 2020.pdf
04 серпня 2020 13:05
21. Акт огляду.pdf
04 серпня 2020 13:05
20. Гарантійний лист.pdf
04 серпня 2020 13:05
19-1. Гринь_оригінал.pdf
04 серпня 2020 13:05
17-1. Витяг ЄДР.pdf
04 серпня 2020 13:05
17. Документ_ЄДР_1006700688.zip
04 серпня 2020 13:05
13. Ліцензія ДАБІ.pdf
04 серпня 2020 13:05
10-2. Опис до Статуту.pdf
04 серпня 2020 13:05
10. Статут.pdf
04 серпня 2020 13:05
7-2. Кошторис.pdf
04 серпня 2020 13:05
7-1. 550.imd
04 серпня 2020 13:05
7. 550.bdcu
04 серпня 2020 13:05
3. Проект договору.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2020 09:53
Електронний підпис
25 серпня 2020 19:01
Електронний підпис
25 серпня 2020 18:59
Оскарження
12 серпня 2020 10:43
Електронний підпис
05 серпня 2020 19:36
Електронний підпис
05 серпня 2020 19:34
Виписка БУД СЕРВІС 2016.pdf
05 серпня 2020 19:34
Документ_ЄДР_1006980769.zip
05 серпня 2020 19:34
100.imd
05 серпня 2020 19:34
Дозвіл _ 871.17.32.pdf
05 серпня 2020 19:34
Дозвіл _ 276.17.32.pdf
05 серпня 2020 19:34
Довіреність.pdf
05 серпня 2020 19:34
Дефектний акт.pdf
05 серпня 2020 19:34
Пояснювальна записка.pdf
05 серпня 2020 19:34
Договірна ціна.pdf
05 серпня 2020 19:34
Лист-пояснення.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРЕСТИЖ-БК"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРУПА АТЕНА"

ТОВ "ХОФТ"

ТОВ БУД СЕРВІС 2016

ПП "ГОРИНЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРЕСТИЖ-БК"
#41025723
Рішення скасоване 1 180 050,00
UAH з ПДВ
21 вересня 2020 09:23
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРУПА АТЕНА"
#33728853
Рішення скасоване 1 458 395,21
UAH з ПДВ
21 вересня 2020 09:23
ТОВ "ХОФТ"
#40710017
Рішення скасоване 1 531 201,46
UAH з ПДВ
21 вересня 2020 09:23
ТОВ БУД СЕРВІС 2016
#40331527
Рішення скасоване 1 575 321,50
UAH з ПДВ
21 вересня 2020 09:23
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРЕСТИЖ-БК"
#41025723
Відхилено 1 180 050,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 12:33
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРУПА АТЕНА"
#33728853
Відхилено 1 458 395,21
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 17:36
ТОВ "ХОФТ"
#40710017
Відхилено 1 531 201,46
UAH з ПДВ
28 вересня 2020 14:26
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 вересня 2020 17:56
ТОВ БУД СЕРВІС 2016
#40331527
Переможець 1 575 321,50
UAH з ПДВ
28 вересня 2020 14:38
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ БУД СЕРВІС 2016 #40331527

№ рішення у справі

60/150-р/к

Дата рішення у справі

27.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Вимога про усунення невідповідностей

Для усунення сумнівів у достовірності наданої документації, ДУ «ТМО МВС України по м. Києву» письмово запитала у ТОВ ХОФТ оригінали документів, з яких були виготовлені сканкопії і подані на сайт, для порівняння (Лист №33/31-809 від 20.08.2020 року). Станом на 21.09.2020 року з ТОВ ХОФТ оригінали документів, до ДУ «ТМО МВС України по м. Києву» не надходили. Це, на думку членів комітету, свідчить та підтверджує факт монтування документів за допомогою комп’ютерних технологій. Згідно умов Тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету (протокол від 21.07.2020 року №64) Замовник залишає за собою право запросити від учасника інші документи, які можуть бути необхідними для уточнення/підтвердження кваліфікаційних вимог до учасника. Тому запит оригіналів документів та їх подання/не подання учасником до тендерного комітету здійснюється згідно з вимогами тендерної документації. Тендерним комітетом встановлено факт, що оригінали документів згідно листа №33/31-809 від 20.08.2020 року, ТОВ «ХОСТ» до тендерного комітету не подані. Посилання у скарзі ТОВ «ХОФТ» до АМК України на те, що відповідно до абзацу третього ч. 3 ст.12 Закону № 922 законодавець передбачив, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги" - тендерна пропозиція була підписана електронним цифровим підписом уповноваженої особи не приймається до уваги, оскільки мова йде про документи, які повинні бути підписані іншими особами, ніж уповноважена особа, яка наклала електронний підпис при поданні документів. Посилання АМК України на п. 4 статті 18 Закону України "Про електронні довірчі послуги" кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису, немає ніякого відношення до фактичних обставин справи. Кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи тендерним комітетом під сумнів не ставиться. Документи, які за думкою членів тендерного комітету, змонтовані за допомогою комп’ютерних технологій, повинні мати підписи інших осіб, ніж уповноважена особа, яка подавала документи та поставила електронний цифровий підпис. АМК України оцінку сканкопій поданих ТОВ ХОФТ документів для участиі в закупівлі: UA-2020-07-21-003513-b, не здійснював. У зв’язку з вищевикладеним та тим, що ТОВ "ХОФТ" стверджує, що сканкопії документів, які були подані до електронної системи https://prozorro.gov.ua/, за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт покрівлі будівлі госпіталю ДУ «ТМО МВС України по місту Києву», за адресою: вул. Платона Майбороди, 17 Шевченківського району м. Києва) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-21-003513-b) виготовлені з оригіналів, з метою пересвідчення, що це дійсно так, Учаснику повторно пропонується надати до ДУ «ТМО МВС України по місту Києву» до 25.09.2020 року оригінали документів, з яких виготовлено сканкопію документів та подані Учасником через електронну систему https://prozorro.gov.ua/ для участиі в закупівлі: UA-2020-07-21-003513-b . У разі ненадання оригіналів документів, з яких виготовлено сканкопії документів, учасник буде автоматично вважатися таким, що не відповідає умовам закупівлі.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ БУД СЕРВІС 2016 #40331527

№ рішення у справі

60/150-р/к

Дата рішення у справі

27.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 вересня 2020 14:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БУД СЕРВІС 2016
#40331527
1 575 321,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 12:43
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2020 13:52
Додатки до Додаткової угоди №1 від 21.10.2020 року Договір ВТ-2027 від 09.10.2020.pdf зміни до договору
23 жовтня 2020 13:52
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2020 17:07
Додаткова угода зміна предмету договору покрівля госпіталю.pdf зміни до договору
21 жовтня 2020 17:06
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 13:09
Договір капремонт госпіталь.pdf укладений
09 жовтня 2020 13:08

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
27 жовтня 2020 11:15
652 233,14 UAH UA488201720343160001000063746
ДУ "ТМО МВС України по місту Києву"
UA633052990000026006036216241
ТОВ "БУД СЕРВІС 2016"
Оплачений
12 листопада 2020 12:23
636 014,58 UAH UA488201720343160001000063746
ДУ "ТМО МВС України по місту Києву"
UA633052990000026006036216241
ТОВ "БУД СЕРВІС 2016"
Оплачений
20 листопада 2020 12:14
287 073,78 UAH UA488201720343160001000063746
ДУ "ТМО МВС України по місту Києву"
UA633052990000026006036216241
ТОВ "БУД СЕРВІС 2016"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін в предмет договору, а саме: Предметом договору № ВТ-2027 від 09.10.2020 року, вважати виконання робіт за кодом CPV за ДК 021:2015-45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт покрівлі будівлі госпіталю ДУ «ТМО МВС України по місту Києву», за адресою: вул. Платона Майбороди, 17 Шевченківського району м. Києва»)
Номер договору про закупівлю: ВТ-2027
Договір:
Номер додаткової угоди: Д/У №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін в предмет договору, а саме: Предметом договору № ВТ-2027 від 09.10.2020 року, вважати виконання робіт за кодом CPV за ДК 021:2015-45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт покрівлі будівлі госпіталю ДУ «ТМО МВС України по місту Києву», за адресою: вул. Платона Майбороди, 17 Шевченківського району м. Києва»)
Номер договору про закупівлю: ВТ-2027
Договір:
Номер додаткової угоди: Додатки до Додаткової угоди №1 від 21.10.2020 Договір №ВТ-2027 від 09.10.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 575 321,50
UAH (в тому числі ПДВ 262 553,58 UAH)