Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування та ремонт автомобілів головного підприємства
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2020-07-21-002988-c 1f778ad8fc4446a4b0df1c0122edec64
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пашина Оксана Валеріївна

+380442067195 o.pashyna@nais.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП Національні інформаційні системи
Код ЄДРПОУ: 39787008
Вебсайт: https://nais.gov.ua/
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 4
Контактна особа: Пашина Оксана Валеріївна
+380442067195
o.pashyna@nais.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 липня 2020 14:41
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 17 серпня 2020 15:41
Очікувана вартість: 2 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічне обслуговування та ремонт автомобілів головного підприємства
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця вказаний у даному Договорі, протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами акту приймання-передачі Послуг Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 10:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 10:15
ПЕРЕЛІК ЗМІН-2.docx
06 серпня 2020 10:15
ТД ТО авто ГП-2 (зі змінами-2).docx
28 липня 2020 11:47
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
21 липня 2020 14:41
ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ_СТО_2020 ( повт).docx
06 серпня 2020 10:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 09:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2020 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 10:15
ПЕРЕЛІК ЗМІН-2.docx
06 серпня 2020 09:23
ПЕРЕЛІК ЗМІН-2.docx
06 серпня 2020 10:15
ТД ТО авто ГП-2 (зі змінами-2).docx
06 серпня 2020 09:23
ТД ТО авто ГП-2 (зі змінами-2).docx
28 липня 2020 11:47
ТД ТО авто ГП-2 (зі змінами).docx
21 липня 2020 14:41
ТД ТО авто ГП-2.docx
28 липня 2020 11:47
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
21 липня 2020 14:41
ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ_СТО_2020 ( повт).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-21-002988-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Автоцентр "Європа-Сервіс", Код ЄДРПОУ:38129614
Дата подання: 23 липня 2020 16:24
Вимога щодо усунення порушень, а саме виключення із тендерної документації дискримінаційних вимог
Шановний Замовник, звертаємось до Вас з приводу встановленої дискримінаційної вимоги для потенційних Учасників, а саме щодо пункту 5 Додатку 5до тендерної документації, згідно якої вимагається: «Наявність у Учасника мережі СТО в м. Києві, а саме не менше однієї СТО на лівому березі, й не менше однієї СТО на правому березі м. Києва. (На підтвердження відповідності вказаній вимозі учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції довідку із планом-схемою проїзду, а також копію документа, що підтверджує місцезнаходження приміщень СТО учасника (копія свідоцтва про право власності приміщень або копія договору оренди приміщень).» Така вимога для значної більшості потенційних Учасників у м.Києві з потужною матеріально-технічною базою та великим досвідом - є дискримінаційною і має ознаки змови із бажаним власником не менше однієї СТО на лівому березі, й не менше однієї СТО на правому березі м. Києва!

По-друге, місцезнаходження Вашої організації на правому березі м.Києва за адресою вул. Бульварно-Кудрявська, 4. Вимога наявності не менше однієї СТО на лівому березі взагалі є нелогічною! Адже автомобілі організації зазвичай кожного робочого дня відправляються з адреси місцезнаходження Замовника та повертаються на адресу місцезнаходження Замовника, і, доцільніше, для економії часу та експлуатаційних витрат, було б вимагати місцезнаходження СТО ближче до адреси Замовника. А у випадку необхідності, в разі аварійного технічного стану автомобіля, завжди є можливість надання послуг евакуатора для доставки на СТО. На крайню необхідність, можна відремонтувати автомобіль на СТО партнера Учасника на іншому березі Дніпра, за договором субпідряду з Учасником.

Наполегливо вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу у п.5 Технічних вимог Додатку 5 до тендерної документації щодо наявності у Учасника не менше однієї СТО на лівому березі, й не менше однієї СТО на правому березі м. Києва. На підтвердження оперативності надання послуг з ремонту автомобіля Вашої організації, встановити можливість надати копії договору субпідряду з Учасником та партнером Учасника, на іншому березі м.Києва, а також надання підтвердження можливості здійснення перевезення автомобіля в аварійному стані на СТО Учасника за допомогою евакуатора. В іншому випадку, ми будемо вимушені звертатись до АМКУ!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 липня 2020 09:44
Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-07-21-002988-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АВТОПУЛЬС-КИЇВ", Код ЄДРПОУ:38375916
Дата подання: 24 липня 2020 20:52
Внесення змін до Тендерної документації
Згідно з пунктом 5 Додатку 5 до Тендерної документації на закупівлю за предметом: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, код ДК 021:2015 – 50110000-9 (Технічне обслуговування та ремонт автомобілів головного підприємства), затвердженої протокольним рішення від 21 липня 2020 р. № 26, Замовником вимагається наявність у Учасника мережі СТО в м. Києві, а саме не менше однієї СТО на лівому березі, й не менше однієї СТО на правому березі м. Києва. (На підтвердження відповідності вказаній вимозі учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції довідку із планом-схемою проїзду, а також копію документа, що підтверджує місцезнаходження приміщень СТО учасника (копія свідоцтва про право власності приміщень або копія договору оренди приміщень).
Зазначена вимога не тільки суперечить принципам Закону України «Про публічні закупівлі», але й порушує і норми Закону України «Про захист економічної конкуренції». Разом з тим, встановлена вимога порушує наші права, як потенційного учасника, пропозиція якого відповідатиме всім визначеним кваліфікаційним та технічним вимогам Замовника. Так, ми готові забезпечити надання послуг на станціях технічного обслуговування на правобережній та лівобережній частині, однак при наданні зазначених послуг плануємо залучати матеріально-технічну базу за іншими видами господарських договорів, зокрема договорами про надання послуг. Тому, вимога щодо підтвердження місцезнаходження приміщень станції технічного обслуговування, на якій надаватимуться послуги, копією свідоцтва про право власності приміщень або копією договору оренди приміщень, є дискримінаційною по відношенню до нас.
У зв’язку з зазначеним вище, вимагаємо внести зміни до тендерної документації, а саме пункту 5 Додатку 5, шляхом розширення списку підтверджуючих місцезнаходження станції технічного обслуговування документів, а саме доповненням списку договором субпідряду чи надання відповідних послух.
Разом з тим, просимо Вас при розгляді нашої вимоги звернути увагу на існуючу практику Антимонопольного комітету України щодо розгляду скарг про встановлення тендерною документацією аналогічних дискримінаційних вимог.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 липня 2020 09:45
Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 16:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД", 874 861,65
UAH з ПДВ
689 745,29
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРПАРТС +" 1 068 990,00
UAH з ПДВ
689 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Автолайф Центр 1 237 734,00
UAH з ПДВ
690 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автоцентр "Європа-Сервіс" 1 224 632,70
UAH з ПДВ
1 224 632,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗС АВТО ГРУП" 1 827 848,22
UAH з ПДВ
1 807 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2020 14:19
Електронний підпис
03 вересня 2020 11:07
Електронний підпис
01 вересня 2020 19:10
Електронний підпис
26 серпня 2020 18:50
Електронний підпис
26 серпня 2020 18:42
public_doc (13).pdf
26 серпня 2020 18:42
public_doc (1).p7s
17 серпня 2020 20:14
Електронний підпис
17 серпня 2020 18:53
public_doc.p7s
14 серпня 2020 14:59
Електронний підпис
05 серпня 2020 19:13
Електронний підпис
05 серпня 2020 17:27
Ліцензія.zip
05 серпня 2020 17:27
Рейтинг (2020).zip
05 серпня 2020 17:27
Гарантия_5199.zip
05 серпня 2020 17:27
31. Витяг ЄДР_1006695161.rtf.pdf
05 серпня 2020 17:27
public_doc.p7s
05 серпня 2020 17:26
10.3. Відгук ДО ДУС.pdf
05 серпня 2020 17:26
3. Протокол № 8.pdf
05 серпня 2020 17:26
2. Наказ от 22.07..pdf

Публічні документи

14 серпня 2020 14:39
Електронний підпис
14 серпня 2020 14:38
Витяг ПДВ.pdf
14 серпня 2020 14:38
Витяг 2020.pdf
14 серпня 2020 14:38
Випіска з ЄДРПОУ 2.pdf
14 серпня 2020 14:38
Випіска ЄДРПОУ 1.pdf
14 серпня 2020 14:38
28 Довідка евакуатор.pdf
14 серпня 2020 14:38
21 гарант лист довкілля.pdf
14 серпня 2020 14:38
19 лист перс данних.pdf
14 серпня 2020 14:38
17 цінова.pdf
14 серпня 2020 14:38
15 сертифікат iso.pdf
14 серпня 2020 14:38
14 довідка утилізація.pdf
14 серпня 2020 14:38
13 довідка охорона.pdf
14 серпня 2020 14:38
12 Довідка ПО.pdf
14 серпня 2020 14:38
8 довідка маршрут.pdf
14 серпня 2020 14:38
7 тех вимоги.pdf
14 серпня 2020 14:38
6 довідка ст 17.pdf
14 серпня 2020 14:38
4 довідка працівників.pdf
14 серпня 2020 14:38
3 довідка МТБ.pdf

Публічні документи

14 серпня 2020 15:38
Електронний підпис
14 серпня 2020 15:31
37Лист згода.pdf
14 серпня 2020 15:31
19Копія штатного.pdf
14 серпня 2020 15:31
35Довідка ст 17.pdf
14 серпня 2020 15:31
34Фін звітність.pdf
14 серпня 2020 15:31
13Виписка.pdf
14 серпня 2020 15:31
30Щодо дії ліцензії.pdf
14 серпня 2020 15:31
12Витяг ЄДР.pdf
14 серпня 2020 15:31
10Протокол Водолага.pdf
14 серпня 2020 15:31
26Сертифікат якості.PDF
14 серпня 2020 15:31
9Наказ Водолага.pdf
14 серпня 2020 15:31
8Копія статуту.pdf
14 серпня 2020 15:31
25Калібрування.pdf
14 серпня 2020 15:31
7Відгук.pdf
14 серпня 2020 15:31
22 Сертифікат ВААІД.pdf
14 серпня 2020 15:31
21Договір на евакуатор.pdf
14 серпня 2020 15:31
6Відгук.pdf
14 серпня 2020 15:31
5Відгук.pdf

Публічні документи

14 серпня 2020 15:57
Електронний підпис
14 серпня 2020 15:49
Статут Нова редакція.pdf

Публічні документи

14 серпня 2020 15:22
Електронний підпис
14 серпня 2020 15:22
Лист-згода з договором.pdf
14 серпня 2020 14:58
Електронний підпис
14 серпня 2020 14:57
договір утилізація - 2.pdf
14 серпня 2020 14:57
договір утилізація -1.pdf
14 серпня 2020 14:57
довідка Еліт.pdf
14 серпня 2020 14:57
Укрметртестстандарт.pdf
14 серпня 2020 14:57
Витяг ЄДР -ЗС 22.05.2020.pdf
14 серпня 2020 14:57
контракт Еліт.pdf
14 серпня 2020 14:57
ЗС_Охрана № 217.pdf
14 серпня 2020 14:57
Про Учасника, ст 16.pdf
14 серпня 2020 14:57
Розрахунок пропозиції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД",

ТОВ "УКРПАРТС +"

ТОВ Автолайф Центр

ТОВ "Автоцентр "Європа-Сервіс"

ТОВ "ЗС АВТО ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД",
#39952932
Переможець
689 745,29
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 12:55
Обґрунтування аномально низької ціни
до 19 серпня 2020 00:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2020 12:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД",
#39952932
689 745,29
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 серпня 2021 10:31
Звіт про виконання договору укладений
12 серпня 2021 10:28
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 15:02
Повідомлення про зміни до договору ТО Авто ГП 2.docx зміни до договору
01 квітня 2021 14:59
2021-04-01 - ДУ1_Договору ТО Авто ГП 2.pdf зміни до договору
01 квітня 2021 14:59
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 11:59
Договір укладений
07 вересня 2020 11:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 5.4 Договору викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: КІ-39952932/163489
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 вересня 2020 — 31 липня 2021
Сума оплати за договором: 284 309,75
UAH (в тому числі ПДВ 47 384,96 UAH)