Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт шляхопроводу з підходами на км 301+900 автомобільної дороги загального користування державного значення М-04 Знам’янка – Луганськ – Ізварине (на м. Волгоград через мм. Дніпро, Донецьк)» (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь )
Очікувана вартість
53 089 118,00 UAH
UA-2020-07-21-002772-c 5e1c07fe126a437ebe5d023d0a3b3606
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Свізінська Ганна Анатоліївна

380567445263
svyzynskaia@sad.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області
Код ЄДРПОУ: 25843931
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Воскресенська, 24
Контактна особа: Свізінська Ганна Анатоліївна
380567445263,
svyzynskaia@sad.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 липня 2020 14:18
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 26 серпня 2020 12:36
Очікувана вартість: 53 089 118,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 308,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 265400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1200 метри
Капітальний ремонт шляхопроводу з підходами на км 301+900 автомобільної дороги загального користування державного значення М-04 Знам’янка – Луганськ – Ізварине (на м. Волгоград через мм. Дніпро, Донецьк)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Дніпропетровська область, шляхопровід з підходами на км 301+900 автомобільної дороги загального користування державного значення М-04 Знам’янка – Луганськ – Ізварине (на м. Волгоград через мм. Дніпро, Донецьк)., -----
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт проводиться в межах виділеного фінансування по фактично виконаних обсягах робіт згідно Ф № КБ-2в та ф № КБ-3 шляхом поетапної оплати протягом 30 календарних днів у разі надходження відповідних коштів на рахунок Замовника Пiсляоплата 30 Календарні 71
Виконання робіт Можливе здійснення попередньої оплати (аванс) відповідно до Постанови КМУ від 27 грудня 2001 р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» та Постанови КМУ від 04.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Попередня оплата здійснюється за рішенням головного розпорядника коштів на строк не більше трьох місяців в межах поточного бюджетного періоду у розмірі до 30% від річної вартості Аванс 90 Календарні 29

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2020 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2020 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 14:54
Перелік змін від 14.08.2020.doc
14 серпня 2020 14:54
ТД Кап ремонт М-04 301+900 шляхопровід зі змінами від 14.08.2020.docx
06 серпня 2020 16:06
Перелік змін від 06.08.2020.doc
06 серпня 2020 15:10
Перелік змін від 06.08.2020.doc
06 серпня 2020 15:10
ТД Кап ремонт М-04 301+900 шляхопровід зі змінами від 06.08.2020.docx
21 липня 2020 14:18
Проект договору шлях 301+900.docx
21 липня 2020 14:18
ТД Кап ремонт М-04 301+900 шляхопровід.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-18-000083 ● fc3128338ff6490095069b1754e98b5b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 вересня 2020 15:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


17.09.2020 № 45
Маріуполь



Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник управління Ігор БЄЛІК

Додаток
до наказу управління
від 17.09.2020 № 45
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області UA-2020-07-21-002772-c 21.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-10-08 10:40:29

Пояснення на висновок

Начальнику ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ
СЛУЖБИ УКРАЇНИ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ
СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
І. Бєліку




Про розгляд висновку

Стосовно викладених у висновку порушень законодавства при проведенні закупівель слід зазначити наступне.
Так, моніторингом установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» щодо не розміщення в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Під час проведення моніторингу, розміщення такої інформації, незважаючи на вимоги Закону, на теперішній час технічно не реалізовано. Вказане також підтверджене відділом по роботі з клієнтами майданчику E-Tender на запити Служби. Згідно наданої відповіді вищезазначений функціонал буде реалізований ДП «Прозорро» у майбутньому.
До того ж, Східним офісом Держаудитслужби, як і самою Держаудитслужбою в оголошеннях про проведення відкритих торгів, де вони виступають замовниками, інформація про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, також не розміщується (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-09-27-002255-b,
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-28-001686-c,
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-09-16-001871-b, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-11-001591-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-30-000596-c).

Згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» Службою вся інформація про мову зазначена для учасників в тендерній документації, а саме у розділі 1 частини 7, яка є в загальному доступі.
У разі появи технічної можливості внесення інформації, Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області буде забезпечене її відображення у оголошенні. Проте, на даний час будь-які порушення з боку Служби в частині повноти розміщення інформації у оголошенні відсутні.
Додатки: запит Служби та відповідь електронного майданчику E-Tender на 4 аркушах.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 23 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 13:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД" 47 249 314,74
UAH з ПДВ
47 249 314,74
UAH з ПДВ
Документи
КОНСОРЦІУМ "ІНСІ" 52 127 762,93
UAH з ПДВ
52 127 762,93
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПЕЦПІДЗЕМІНЖБУД" 52 813 623,00
UAH з ПДВ
52 813 623,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 вересня 2020 16:19
Електронний підпис
08 вересня 2020 16:16
Довідка про несудимість.pdf
08 вересня 2020 16:16
Довідки .pdf
08 вересня 2020 16:16
public_doc.p7s
08 вересня 2020 16:16
public_doc.pdf
29 серпня 2020 09:50
Електронний підпис
29 серпня 2020 09:43
Документи до техніки.pdf
25 серпня 2020 16:02
Електронний підпис
25 серпня 2020 15:58
Цінова пропозиція.pdf
25 серпня 2020 15:58
ДЦ до закупівлі.zip
25 серпня 2020 15:58
Банківська гарантія.zip
25 серпня 2020 15:58
4_Проект договора.pdf
25 серпня 2020 15:58
2.2_МТБ (Додаток 2.2.).zip
25 серпня 2020 15:58
2.1_Техніка (Додаток 2.1.).zip

Публічні документи

25 серпня 2020 16:43
Електронний підпис
25 серпня 2020 16:43
Транспорт.rar
25 серпня 2020 16:08
Електронний підпис
25 серпня 2020 16:08
Транспорт .rar
25 серпня 2020 16:08
Луганськ-Ізварино м-04.rar
25 серпня 2020 16:00
Луганськ-Ізварино м-04.rar
25 серпня 2020 16:00
ПАПКА 3 КБ2-3.pdf
25 серпня 2020 16:00
ПАПКА 2КБ2-3-2.rar
25 серпня 2020 16:00
ПАПКА 2 КБ2-3-1.rar
25 серпня 2020 16:00
ПАПКА 1 КБ2-3.pdf
25 серпня 2020 16:00
Договор часть 3.pdf
25 серпня 2020 16:00
Договор часть 2.pdf
25 серпня 2020 16:00
Аналогічний договір2.rar
25 серпня 2020 16:00
Аналогічний договір.rar
25 серпня 2020 16:00
Довідка працівники (1).pdf
25 серпня 2020 16:00
лабораторія.rar
25 серпня 2020 16:00
АБЗ.rar
25 серпня 2020 16:00
наказ-антикорупційна.pdf
25 серпня 2020 16:00
ст. 17.rar
25 серпня 2020 16:00
фінансова звітність.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД"

КОНСОРЦІУМ "ІНСІ"

ТОВ "СПЕЦПІДЗЕМІНЖБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД"
#40446294
Переможець 47 249 314,74
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 15:45
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 серпня 2020 11:54

Вимога про усунення невідповідностей

В процесі розгляду ТОВ «Інжинірингова компанія Планета Буд» виявлені наступні недоліки та невідповідності щодо кваліфікаційної відповідності вимогам згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»: -до тендерної пропозиції долучен атестат про акредитицію №20969 від 11.03.2019р. ISO/IES 17025:2006 ,але згідно додатку 2.5 до тендерної документації учасник долучає до тендерної пропозиції документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) -відсутні додатки до аттестату про акредитицію №20969 від 11.03.2019р -Учасник додатково надає лист-пояснення щодо відповідності системами керування вимірюваннями вимогам ISO/IES 17025:2006(про відповідність лабораторії) -відсутній оригінал лист-підтвердження до договору оренди № 20200730 від 30.07.2020р. -до тендерної пропозиції не долучено свідоцтво на машину маркірувальну HOFMAN H11 на базі К071301 ЗИЛ 431412 1991 р.в. -учасник долучає посвідчену власником копію документу на піскострумневий апарат згідно договіру оренди №3/02 від 21.02.2020р., який підтверджує право власності на вказану техніку -учасник долучає посвідчену власником копію документу на бурову установку для улаштування буронабивних паль БГ-9 1994 р.в. згідно договіру оренди №10/08-20 від 05.08.2020р., який підтверджує право власності на вказану техніку -учасник долучає посвідчену власником копію документу на компресор ПКСД 5,25 ДМ згідно договіру оренди №20200730 від 30.07.2020р., який підтверджує право власності на вказану техніку

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 вересня 2020 15:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД"
#40446294
47 249 314,74
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 квітня 2023 10:31
ДУ-10 КР-П-1.pdf зміни до договору
17 квітня 2023 10:30
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2022 18:29
ДУ 8 КР-П-1.pdf зміни до договору
26 грудня 2022 18:24
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2022 09:03
ДУ7_КР-П-1.pdf зміни до договору
31 жовтня 2022 12:19
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 10:19
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 10:19
ДУ 6 КР-П-1 pdf.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 10:14
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2020 10:45
ДУ2_КР-П-1.pdf зміни до договору
07 жовтня 2020 10:38
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2020 12:54
ДУ 1 КР-П-1.pdf зміни до договору
25 вересня 2020 12:51
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 17:46
КР-П-1.pdf укладений
21 вересня 2020 17:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення обсягу фінансування
Номер договору про закупівлю: КР-П-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення обсягу фінансування та інших умов договору
Номер договору про закупівлю: КР-П-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: КР-П-1
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: КР-П-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та строку виконання обов'язків
Номер договору про закупівлю: КР-П-1
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.12.2024
Номер договору про закупівлю: КР-П-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML