Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Обладнання для STEM лабораторій)
Очікувана вартість
3 246 000,00 UAH
UA-2020-07-21-002772-a ad988b1a061c4147ab19769710f8c6c3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сологуб Олександра Олександрівна

+380952001590 alexssologub@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ СЕРВІСНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР
Код ЄДРПОУ: 32792069
Вебсайт: https://zakupivli24.pb.ua/prozorro/company/UA-EDR/32792069
Місцезнаходження: 08150, Україна , Київська обл., Києво-Святошинський район, місто Боярка, ВУЛИЦЯ ШКІЛЬНА буд. 28
Контактна особа: Сологуб Олександра Олександрівна
+380952001590
alexssologub@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 липня 2020 22:46
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2020 22:59
Оскарження умов закупівлі: до 29 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2020 22:59
Початок аукціону: 03 листопада 2020 15:41
Початок аукціону: 03 листопада 2020 15:41
Очікувана вартість: 3 246 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32 460,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 70000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 комплект
Обладнання для STEM лабораторій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 жовтня 2020 22:28
Додаток_1_кваліфікаційні_критерії_нова_редакція_26_10.doc
26 жовтня 2020 22:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2020 22:28
Перелік змін від 26.10.2020.docx
26 жовтня 2020 22:28
Додаток_5_форма_нова редакція_26.10.doc
26 жовтня 2020 22:28
Додаток_4_проект_договору_нова_редакція_26_10.doc
26 жовтня 2020 22:28
Додаток_2_підстави_відмови_нова_редакція_26_10.doc
26 жовтня 2020 22:28
Додаток_3_технічне_завдання_нова_редакція_26_10.doc
26 жовтня 2020 22:28
Тендерна_документацiя_нова_редація_26_10.doc
15 вересня 2020 01:50
Перелік змін від 15.09.2020.docx
15 вересня 2020 01:50
Додаток_5_форма_нова редакція_15.09.doc
15 вересня 2020 01:50
Додаток_4_проект_договору_нова_редакція_15.09.doc
15 вересня 2020 01:49
Додаток_3_технічне_завдання_нова_редакція_15.09.doc
15 вересня 2020 01:49
Додаток_2_підстави_відмови_нова_редакція_15.09.doc
15 вересня 2020 01:49
Додаток_1_кваліфікаційні_критерії_нова_редакція_15.09.doc
15 вересня 2020 01:48
Тендерна_документацiя_нова_редація_15.09.doc
21 липня 2020 22:46
Додаток_5_форма.doc
21 липня 2020 22:46
Додаток_2_підстави відмови.doc
21 липня 2020 22:46
Додаток_1_кваліфікаційні критерії.doc
21 липня 2020 22:46
Додаток_4_проект договору.docx
21 липня 2020 22:46
Додаток_3_технічне завдання.doc
21 липня 2020 22:46
Тендерна_документацiя.doc
21 липня 2020 22:46
Оголошення.docx
26 жовтня 2020 22:28
Додаток_1_кваліфікаційні_критерії_нова_редакція_26_10.doc
26 жовтня 2020 22:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2020 22:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2020 22:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 01:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 01:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 01:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2020 22:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2020 22:28
Перелік змін від 26.10.2020.docx
26 жовтня 2020 22:28
Додаток_5_форма_нова редакція_26.10.doc
26 жовтня 2020 22:28
Додаток_4_проект_договору_нова_редакція_26_10.doc
26 жовтня 2020 22:28
Додаток_2_підстави_відмови_нова_редакція_26_10.doc
26 жовтня 2020 22:28
Додаток_3_технічне_завдання_нова_редакція_26_10.doc
26 жовтня 2020 22:28
Тендерна_документацiя_нова_редація_26_10.doc
15 вересня 2020 01:50
Перелік змін від 15.09.2020.docx
15 вересня 2020 01:50
Додаток_5_форма_нова редакція_15.09.doc
15 вересня 2020 01:50
Додаток_4_проект_договору_нова_редакція_15.09.doc
15 вересня 2020 01:49
Додаток_3_технічне_завдання_нова_редакція_15.09.doc
15 вересня 2020 01:49
Додаток_2_підстави_відмови_нова_редакція_15.09.doc
15 вересня 2020 01:49
Додаток_1_кваліфікаційні_критерії_нова_редакція_15.09.doc
15 вересня 2020 01:48
Тендерна_документацiя_нова_редація_15.09.doc
21 липня 2020 22:46
Додаток_5_форма.doc
21 липня 2020 22:46
Додаток_2_підстави відмови.doc
21 липня 2020 22:46
Додаток_1_кваліфікаційні критерії.doc
21 липня 2020 22:46
Додаток_4_проект договору.docx
21 липня 2020 22:46
Додаток_3_технічне завдання.doc
21 липня 2020 22:46
Тендерна_документацiя.doc
21 липня 2020 22:46
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення інформації
Дата подання: 22 липня 2020 13:34
Дата відповіді: 27 липня 2020 17:36
Ретельно ознайомившись з вимогами технічного завдання предмету закупівлі, прошу надати відповіді на наступні запитання: 1. До пункту: Ноутбук вчителя (1.1) – 1 шт.:. - Для яких класів (вікової групи) треба запропонувати цифрові навчальні посібники (проінстальовані на ноутбук учителя)? - Чи треба у склад пропозиції включити перелік, слайди та pdf-документ вчителя з цілями кожного уроку? 2. До пункту: Інтерактивна дошка, мультимедійний короткофокусний проектор з комплектом кріплень, акустична система (1.2): - Чи будуть розглядатись пропозиції інтерактивної дошки, розмір проекційного зображення активної поверхні дошки за діагоналлю більше 77” (195 см), співвідношення сторін 4:3 або 16:, але за габаритними розмірами буте більша ніж: ширина - 166 см, висота - 129 см.; - У зв’язку з дуже об’ємним описом вимог до програмного забезпечення інтерактивної дошки чи будуть розглядатись пропозиції які включають програмне забезпечення та готові інтерактивні уроки від різних виробників? - 60000 інтерактивних уроків повинні відповідати темам, змісту, мові викладання НУШу? - Чи будуть розглядатись пропозиції на проектор у складі яких буде додаткова лампа для виконання вимоги «Термін експлуатації одної лампи мультимедійного проектора - не менше 6500 годин в стандартному режимі роботи лампи і не менше 8000 годин в режимі економії;»?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику. На Ваше запитання щодо закупівлі ДК 021:2015 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Обладнання для STEM лабораторій) Комунальний заклад Київської обласної ради «Сервісно-ресурсний центр» повідомляє таке.
У додатку 3 тендерної документації встановлено вичерпний перелік технічних характеристики предмету закупівлі яким має відповідати запропонований учасниками закупівлі товар.
Повідомляємо, що цифрові навчальні посібники (проінстальовані на ноутбук учителя) мають бути розроблені для початкової школи. Замовником не встановлено вимог до учасників процедури закупівлі щодо надання переліку, слайдів та pdf-документів вчителя з цілями кожного уроку у складі тендерної пропозиції. Також повідомляємо, що Замовником не встановлено жодних обмежень щодо кількості виробників програмного забезпечення.
Відповідно технічних характеристик предмету закупівлі та вимог до програмного забезпечення інтерактивної дошки користувач повинен мати безкоштовний доступ до OnLine бібліотеки не менше 60000 готових інтерактивних уроків, гейміфікованих завдань, зображень, відео, 3D контенту, з різних предметів, для всіх класів початкової, середньої і старшої школи
Разом з тим повідомляємо, що відповідно технічних характеристик предмету закупівлі термін експлуатації одної лампи мультимедійного проектора має складати не менше 6500 годин в стандартному режимі роботи лампи і не менше 8000 годин в режимі економії.
Уточнення
Дата подання: 27 липня 2020 18:06
Дата відповіді: 30 липня 2020 10:23
Доброго дня! Шановний Замовнику, у Технічному Завданні до Тендерної документації Ви зазначаєте про наявність не менш ніж 250 цифрових навчальних посібників (проінстальованих на ноутбук учителя) до уроків з 4-х предметів НУШ: математика, українська мова, я досліджую світ, англійська мова. Скажіть, будь ласка, для яких класів потрібні такі підручники?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику. На Ваше запитання щодо закупівлі ДК 021:2015 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Обладнання для STEM лабораторій) Комунальний заклад Київської обласної ради «Сервісно-ресурсний центр» повідомляє, що цифрові навчальні посібники (проінстальовані на ноутбук учителя) мають бути розроблені для початкової школи.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-21-002772-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: Фізична особа-підприємець Бронін Сергій Вадимович, Код ЄДРПОУ:2904813513
Дата подання: 22 липня 2020 13:47
Щодо дискримінаційних вимог технічного опису товару, що є предметом закупівлі
Відповідно до частини 4 статті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Прошу прибрати дискримінаційні вимоги.



У пункті 1.1 Таблиці Додатку 3 до Документації ТД містяться вимоги до ноутбука вчителя, які є дискримінаційними:

У вимозі до «Спеціалізоване програмне забезпечення для ноутбука вчителя» з’явилася вимога: «Учасник повинен надати у складі пропозиції діюче Інтернет посилання можливістю завантажити пробну версію не менше ніж 10 цифрових навчальних посібників до уроків кожного з 4-х предметів НУШ: математика, українська мова, я досліджую світ, англійська мова, з можливістю перевірки зазначених вище вимог. Цифрові навчальні посібники мають повноцінно взаємодіяти з програмним забезпеченням інтерактивної дошки запропонованої учасником». Більшість виробників Спеціалізованого програмного забезпечення не надають права на завантаження пробних версій у кількості не менше ніж 10 цифрових навчальних посібників до уроків кожного з 4-х предметів НУШ: математика, українська мова, я досліджую світ, англійська мова, з можливістю перевірки зазначених вище вимог ТД, а дають можливість ознайомитись з переліком тем уроків, або можуть згенерувати код доступу для перевірки, тому в цьому формулюванні дана вимога суттєво звужує потенційним учасникам можливість запропонувати Спеціалізоване програмне забезпечення для ноутбука вчителя, що відповідає вимогам ТД.



У пункті 1.2 Таблиці Додатку 3 до Документації ТД містяться вимоги до інтерактивної дошки, програмного забезпечення та проектора:



У комплекті поставки, після внесення змін до ТД, Замовником вимагається ˗ пакет безстрокового програмного забезпечення, ліцензія або декілька ліцензій мінімум з 1 роком підписки та активації не менш ніж 4 комп’ютерів та можливістю підключення не менше 50 персональних пристроїв учнів (смартфони і планшетні ПК) під час роботи з дошкою, на мій погляд це необґрунтована вимога, а саме, необґрунтована необхідна кількість ліценцій для кожного комплекту для кожного кабінету, а саме, 4 комп’ютери та 50 персональних пристроїв учнів (смартфони і планшетні ПК). Дана вимога притаманна цілісному комплексу програмних засобів, як наприклад SMART Learning Suite, у разі якщо пропонувати пропозицію з декількох пакетів програмного забезпечення різних виробників, то підібрати варіант саме з типом ліцензування на пристрої не є можливим, або буде потреба купувати 4 + 50 повних ліцензій, що є не зовсім адекватним для комплектації кожного окремого «Комплекту комп’ютерного та мультимедійного обладнання для кабінету», бо класів початкової школи з 4 вчителями та 50-ма учнями НЕ ІСНУЄ. Відповідно до Закону про «Повну загальну середню освіту», ухвалений Верховною Радою 16 січня 2020 року, встановлено мінімальну і максимальну кількість учнів у класі, а саме: відповідно до Частини 2 Статті 12 наповненість класу державного, комунального закладу освіти не може становити менше 5 учнів та більше: 24 учнів, які здобувають початкову освіту. Також більшість виробників ліцензують свої продукти на користувача та не обмежують кількість пристроїв на яких його можна встановити (логіка такої практики обґрунтовується необхідністю надання учням можливості використання програмного забезпечення (проведення учбового процесу) як в школі, так і за межами школи (вдома) на різних пристроях. А в даному положенні ТД вимога розповсюджується саме на пристрої, що не відповідає реальній потребі забезпечення учбового процесу (в такому разі заявлена вимога буде обмежувати учбовий процес прив’язкою ПЗ до конкретних пристроїв, а не суб’єктів учбового процесу – учні та вчителі). Також звертаємо увагу, що дане питання я не мав змогу уточними, так як дані зміни були внесені Замовником після закінчення періоду уточнень.

Виходячи з технічних вимог, Замовник встановлює вимогу щодо діагоналі інтерактивної дошки, яка повинна бути не менше 77” (195 см), при цьому, встановлює також габаритні розміри дошки, які повинні бути не більше: ширина - 166 см, висота - 129 см. Такий технічний опис характеризує продукт певного суб’єкта господарювання, при цьому Замовником в порушення вимог частини 4 статті 23 Закону не надано обґрунтувань необхідності конкретних габаритних розмірів інтерактивної дошки, при цьому Замовник позбавляє потенційних учасників пропонувати еквівалентні товари з діагоналлю більшою ніж 77” (195 см), оскільки останні будуть мати більші габаритні розміри. Слід також зауважити, що під вказані габаритні розміри та технічні характеристики учасники можуть запропонувати товари лише єдиного виробника, а саме SMART Technologes моделі SMART Board. Також замовник встановлює вимогу до співвідношення сторін 4:3, що унеможливлює запропонувати дошки зі співвідношенням 16:10, що є більш актуальним на сьогоднішній момент.

Додатково Замовником встановлені вимоги щодо програмного забезпечення, яке має постачатись у складі разом з інтерактивними дошками, проте, виробником даного програмного забезпечення (SMART Learning Suite) є також SMART Technologes. Замовником встановлюються вимоги до такого програмного забезпечення, характеристики якого (у сукупності) притаманні лише SMART Learning Suite, а саме:

- ПЗ повинно працювати під управлінням операційних систем Windows та MacOS. При цьому, у складі закупівлі передбачені ноутбуки з операційною системою Microsoft® Windows® 10 Pro;

- Програмне забезпечення повинно інтегруватися в популярні програми інших розробників, зокрема в Microsoft Word, Excel, PowerPoint та інші, а саме писати, конвертувати замітки в друкований текст і зберігати цифрові або текстові замітки в форматах цих програм. Проте, для написання, конвертування заміток в друкований текст і зберігання цифрових або текстових заміток достатньо інтеграції лише з ПЗ Microsoft Word та Excel, яку мають більшість програмних забезпечень, що постачаються у складі інтерактивних дошок інших виробників;

- Користувач повинен мати безкоштовний доступ до OnLine бібліотеки не менше 60000 готових інтерактивних уроків, гейміфікованих завдань, зображень, відео, 3D контенту, з різних предметів, для всіх класів початкової, середньої і старшої школи. Обов’язково у складі пропозиції Учасник повинен вказати діюче посилання на цей Інтернет ресурс – дана кількість притаманна лише програмному забезпеченню SMART Learning Suite, аналогічної кількості (60000 готових інтерактивних уроків, гейміфікованих завдань, зображень, відео, 3D контенту, з різних предметі) не має жоден виробник, до того ж не уточнюється мова цих уроків та відповідність вимогам та тематиці навчальних програм початкової школи.

- Програмне забезпечення повинно підтримувати імпорт файлів .ppt, .pptx, .xps, .iwb – імпорт даних форматів може забезпечити лише SMART Learning Suite;

- ПЗ повинно підтримувати експорт у WEB сторінку, файли малюнків, PowerPoint, PDF, CFF – дані функції (всі) може забезпечити лише SMART Learning Suite;

- Колекція контенту програмного забезпечення повинна містити мінімум 6000 об'єктів, зокрема графічні фрагменти, фони, відео, аудіо кліпи і інтерактивні завдання - дана кількість притаманна лише програмному забезпеченню SMART Learning Suite, аналогічної кількості (6000) не має жоден виробник;



Таким чином, потенційні учасники не зможуть виконати вимоги, встановлені Замовником, адже запропоновані ними товари інших виробників не відповідатимуть зазначеним технічним вимогам Замовника, хоча на ринку існують еквіваленті інтерактивні дошки інших виробників, які за своїми технічними характеристиками (у сукупності, що вимагається) не є гіршими, окрім перерахованим вище, що притаманні лише інтерактивним дошкам SMART Technologes моделі SMART Board та програмному забезпеченню SMART Learning Suite.

Звертаємо Вашу увагу, що такі вимоги є незаконними та дискримінуючими з огляду на наступне:

Зазначені вище вимоги прямо порушують основні принципи здійснення закупівель, обмежують коло потенційних учасників, що в свою чергу призводить до недобросовісної конкуренції та дискримінації учасників. Їх треба виключити.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 липня 2020 17:47
Шановний Учаснику! На Вашу вимогу щодо закупівлі ДК 021:2015 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Обладнання для STEM лабораторій) Комунальний заклад Київської обласної ради «Сервісно-ресурсний центр» надає відповідь у доданому файлі.
Номер вимоги: UA-2020-07-21-002772-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 27 липня 2020 18:14
Внесення змін до Технічного завдання
Доброго дня!
У Технічному завданні до Тендерної документації Ви прописуєте :
"Наявність не менш ніж 250 цифрових навчальних посібників (проінстальованих на ноутбук учителя) до уроків з 4-х предметів НУШ: математика, українська мова, я досліджую світ, англійська мова. Кожен цифровий навчальний посібник до уроку складається з не менш ніж з 9 слайдів з різноманітними інтерактивними завданнями, які розвивають як предметні компетентності, так і особливі навички. До кожної розробки додається PDF-документ вчителя з цілями уроку, описом завдань, інтерактивних дій біля дошки та індексами досягнень згідно Державного стандарту початкової освіти. Практичні завдання на слайдах мають передбачають різноманітні дії: написати; розподілити; назвати; скласти; порахувати; підписати; з’єднати; класифікувати тощо. При цьому частина завдань має передбачати парну або групову роботу біля дошки чи використання персональних пристроїв учнів для одночасної роботи всього класу. Учасник повинен надати у складі пропозиції діюче Інтернет посилання,з можливістю завантажити пробну версію не менше ніж 10 цифрових навчальних посібників до уроків кожного з 4-х предметів НУШ: математика, українська мова, я досліджую світ, англійська мова, з можливістю перевірки зазначених вище вимог. Цифрові навчальні посібники мають повноцінно взаємодіяти з програмним забезпеченням інтерактивної дошки запропонованої учасником."
Проте повідомляємо Вам, що вказані цифрові навчальні посібники може надати лише 1 учасник, оскільки їх неможливо закупити всім іншим потенційним учасникам. Таким чином, ця вимога є дискримінаційною та порушує принципи здійснення публічних закупівель, передбачені ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Наполягаємо на вилученні такої дискримінаційної вимоги та забезпеченні рівної та добросовісної конкуренції при здійсненні даної закупівлі.
Оскільки порушення чинного законодавства призведе до того, зо закупівля не відбудеться.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 липня 2020 10:35
Шановний Учаснику!
На Вашу вимогу щодо закупівлі ДК 021:2015 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Обладнання для STEM лабораторій) Комунальний заклад Київської обласної ради «Сервісно-ресурсний центр» надає відповідь у доданому файлі.
Номер вимоги: UA-2020-07-21-002772-a.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 27 липня 2020 18:20
Усунення дискримінаційних вимог
Шановний Замовнику!
Наполягаємо на внесенні змін до Технічного Завдання Тендерної документації, а саме до технічних та якісних характеристик ноутбука та цифрових навчальних посібників, оскільки таке прописання є занадто уточнюючим та унеможливлює участь у даній закупівлі всіх добросовісних Учасників. Приберіть всі детальні характеристики, оскільки вони дозволяють підібрати лише 1 модель від одного виробника. Це в свою чергу порушує законодавство про здійснення державних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 липня 2020 10:42
Шановний Учаснику!
На Вашу вимогу щодо закупівлі ДК 021:2015 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Обладнання для STEM лабораторій) Комунальний заклад Київської обласної ради «Сервісно-ресурсний центр» надає відповідь у доданому файлі.

Документи

27 липня 2020 17:47
Відповідь на вимогу.docx

Документи

30 липня 2020 10:34
Відповідь на вимогу.docx
30 липня 2020 10:34
Відповідь на вимогу.docx

Документи

30 липня 2020 10:42
Відповідь на вимогу.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-21-002772-a.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Фізична особа-підприємець Бронін Сергій Вадимович, Код ЄДРПОУ:2904813513
Дата подання: 01 серпня 2020 17:55
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
КОМУНАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «СЕРВІСНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР» (далі по тексту – «Замовник») було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор UA-2020-07-21-002772-a. Предмет закупівлі: - Обладнання для STEM лабораторій, ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання, що зазначено у оголошенні та Тендерній документації (далі по тексту – «ТД»). ФОП Бронін С.В. (далі по тексту – «Скаржник») виявив бажання взяти участь у закупівлі UA-2020-07-21-002772-a. При цьому, в ході ознайомлення з ТД, Скаржник виявив в ній вимоги та положення, які не відповідають законодавству, є дискримінаційними та обмежують конкуренцію, що безпосередньо порушує право скаржника на участь у торгах у відповідності до умов та положень, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» та спеціальними нормативно-правовими актами України. Визначення Замовником дискримінаційних умов у ТД робить недоцільним прийняття Скаржником участі у торгах, оскільки виконати встановлені Замовником окремі умови зможе лише обмежена кількість учасників ринку, які співпрацюють з конкретним виробником програмного забезпечення. При цьому, Скаржник може запропонувати за замістом аналогічні або навіть кращі по характеристикам продукти, аніж ті, які запропонує той учасник, який співпрацює з конкретним виробником або його представником. Тобто, ТД орієнтована на конкретного виробника програмного забезпечення та інтерактивних дошок (без об’єктивної потреби та доцільності), або навіть і конкретного учасника, що безпосередньо порушує право та охоронюваний законом інтерес Скаржника. Дана скарга обґрунтовується фактами, викладеними в доданих файлах.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 серпня 2020 21:55
рішення від 05.08.2020№15018.pdf
Дата публікації: 05 серпня 2020 21:55
рішення від 25.08.2020№16000.pdf
Дата публікації: 28 серпня 2020 19:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: Антимонопольним комітетом України було прийнято рішення №16000-р/пк-пз 25.08.2020, згідно з яким Колегія постановила: Зобов'язати комунальний заклад Київської обласної ради "Сервісно-ресурсний центр внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – "ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-07-21-002772-a, з метою усунення порушень, які викладені у мотивувальній частині рішення. Рішення було опубліковано 28.08.2020р. 15.09.2020р. було внесено зміни до тендерної документації та виконано рішення Антимонопольного комітету України №16000-р/пк-пз 25.08.2020
Дата виконання рішення замовником: 03 листопада 2020 10:52
Номер скарги: UA-2020-07-21-002772-a.a5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ", Код ЄДРПОУ:40955533
Дата подання: 17 вересня 2020 15:33
Скарга на внесені Замовником зміни до умов тендерної документації
Скарга у вкладенні
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 вересня 2020 23:41
рішення від 21.09.2020 №17688.pdf
Дата публікації: 21 вересня 2020 23:40
інформація про перенесення від 30.09.2020 № 15402.pdf
Дата публікації: 01 жовтня 2020 13:14
інформація про перенесення від 02.10.2020 №15526.pdf
Дата публікації: 05 жовтня 2020 19:05
інформація про перенесення від 13.10.2020 № 16138.pdf
Дата публікації: 15 жовтня 2020 12:51
рішення від 16.10.2020 № 19435.pdf
Дата публікації: 21 жовтня 2020 21:14
Коментар замовника щодо усунення порушення: Антимонопольним комітетом України було прийнято рішення № 19435-р/пк-пз від 16.10.2020, згідно з яким Колегія постановила: Зобов'язати комунальний заклад Київської обласної ради "Сервісно-ресурсний центр" внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за 10 № UA-2020-07-21-002772-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. Рішення було опубліковано 21.10.2020р. 26.10.2020р. було внесено зміни до тендерної документації та виконано рішення Антимонопольного комітету України № 19435-р/пк-пз від 16.10.2020
Дата виконання рішення замовником: 26 жовтня 2020 22:10

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 листопада 2020 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МКОМ" 3 209 580,00
UAH з ПДВ
3 209 580,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДРАЧЕВСЬКА ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА" 3 244 000,00
UAH з ПДВ
3 244 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГРАФІКАПРОМ" 3 245 970,00
UAH з ПДВ
3 245 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 листопада 2020 21:35
Електронний підпис
14 листопада 2020 21:31
документи переможця мком.pdf
05 листопада 2020 20:35
Електронний підпис
05 листопада 2020 20:32
Лист згода персональні.pdf
02 листопада 2020 19:03
Електронний підпис
02 листопада 2020 19:02
Технічна частина.pdf
02 листопада 2020 19:02
Кваліфікаційна частина.pdf
21 вересня 2020 23:17
Електронний підпис
21 вересня 2020 23:16
Технічна частина.pdf
21 вересня 2020 23:16
Кваліфікаційна частина.pdf

Публічні документи

02 листопада 2020 17:23
Цінова.pdf
02 листопада 2020 17:23
сертифікати.pdf
02 листопада 2020 17:23
Проект длоговору.pdf
02 листопада 2020 17:23
Порівняльна.pdf
02 листопада 2020 17:23
Документи.pdf
02 листопада 2020 17:23
Детальний опис .pdf
02 листопада 2020 17:23
Аналог. договори.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2020 14:42
Електронний підпис
30 жовтня 2020 14:42
Протокол НР.7Z
30 жовтня 2020 14:42
Наказ Фролова Ю.М.7Z
30 жовтня 2020 14:42
Лист для клієнтів.7z
30 жовтня 2020 14:42
Гарантія 6795-20.7z
30 жовтня 2020 14:42
Витяг із Статуту.7z
30 жовтня 2020 14:42
Банківська ліцензія.7z
30 жовтня 2020 14:42
2. Технічна частина.pdf.p7s
30 жовтня 2020 14:42
2. Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МКОМ"

ФОП "ДРАЧЕВСЬКА ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА"

ТОВ "ГРАФІКАПРОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МКОМ"
#43115132
Переможець 3 209 580,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2020 20:33
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 листопада 2020 15:46

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до вимог пункту 1 розділу 3 тендерної документації повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі підтверджується: випискою з протоколу засновників або копією наказу про призначення, або довіреністю або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та/або договору. Також, учасником надається лист-згода на обробку персональних даних. Разом з тим на виконання положень частини 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог тендерної документації, Учасник повідомляє про наявність у складі підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для належного виконання умов договору про закупівлю та надає довідку відповідно до Додатку 1.2 тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей: надана у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МКОМ» довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №20 від 02.11.2020 містить перелік працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, проте у складі пропозиції не надано листів-згод на обробку персональних даних таких працівників. Враховуючи положення ч.9, ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути вищезазначені невідповідності шляхом подання інформації та/або документів: листи-згоди на обробку персональних даних працівників зазначених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2020 20:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МКОМ"
#43115132
3 209 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 09:19
Електронний підпис укладений
13 грудня 2020 01:10
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2020 15:03
1811 ДУ_2 МКОМ.pdf зміни до договору
18 листопада 2020 15:00
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2020 14:55
1811 ДУ_1 МКОМ.pdf зміни до договору
18 листопада 2020 14:53
1811 ДУ_1 МКОМ.pdf зміни до договору
18 листопада 2020 14:51
Електронний підпис укладений
18 листопада 2020 14:41
Договір 1811 МКОМ.pdf укладений
18 листопада 2020 14:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни в розділ 1 Договору та викласти його в наступній редакції: «1.1. Продавець зобов'язується передати у власність Покупцеві, а Покупець прийняти та оплатити предмет закупівлі: ДК 021:2015 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Обладнання для STEM лабораторій) відповідно до Додатку 1 до Договору (Специфікація) (далі – Товар)». 1.2. Закупівля Товару здійснюється в межах обсягів кошторисних призначень та відповідних бюджетних асигнувань на 2020 рік. 1.3. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами у повному обсязі, крім випадків встановлених згідно статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Сторони дійшли взаємної згоди доповнити розділ 2 Договору пунктом 2.3 наступного змісту: «2.3. Ціна договору включає витрати на доставку Товару до закладів освіти Київської області за адресами згідно пункту 4.3 Договору (витрати на транспортування, навантаження та розвантаження та інші витрати, необхідні для здійснення поставки), монтаж.» 3. Сторони дійшли взаємної згоди покращити якість предмета закупівлі наступним чином: "Акустичну систему Trust Arys Compact 2.0 (TR22945)", змінити на «Акустичну систему Trust 2.0 Cronos BLACK (TR22365)», "Ламінатор 2E L-418 A4", змінити на "Ламінатор 2E L-328 A3"без збільшення суми, визначеної в договорі та викласти Додаток №1 до Договору в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 18/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли взаємної згоди доповнити розділ 12 Договору пунктом 12.2 наступного змісту: «12.2 Невід’ємною частиною цього Договору є Умови гарантійного обслуговування (Додаток 2 до Договору).
Номер договору про закупівлю: 18/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 209 580,00
UAH (в тому числі ПДВ 534 930,00 UAH)