Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги мобільного телефонного зв’язку
Очікувана вартість
127 500,00 UAH
UA-2020-07-21-002770-c 54c22b4839c54e11a54c6d9c67337fbe
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фадіна Світлана Ігорівна

lana.s466i@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Печерського району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 26188550
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська обл., Київ, Івана Мазепи, 2
Контактна особа: Фадіна Світлана Ігорівна
lana.s466i@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2020 17:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 серпня 2020 18:00
Очікувана вартість: 127 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 637,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64210000-1: Послуги телефонного зв’язку та передачі даних


Детальний опис предмету Закупівлі надається в технічних вимогах як Додаток № 1 до Закупівлі, кваліфікаційні вимоги та спосіб їх підтредження надається як Додаток № 2 та проект договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги мобільного телефонного зв’язку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Івана Мазепи, 2, м. Київ, м. Київ, 01010, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2020  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 64210000-1 — Послуги телефонного зв’язку та передачі даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-21-002770-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙФСЕЛЛ", Код ЄДРПОУ:22859846
Дата подання: 24 липня 2020 13:28
Технічні вимоги

Доброго дня! Проаналізувавши документацію закупівлі, що оголошена Комунальним некомерційним підприємством "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Печерського району м.Києва (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-21-002770-c), виявлено та встановлено наявність дискримінаційних положень, що суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого Законом порядку. Технічними вимогами до предмета закупівлі ДК 021:2015, код ДК 021:2015: 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних, передбачені параметри, які, суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі, а саме: технічне завдання (Додаток №1 до документації) - його пункти суперечать Статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме п. 1 та п.4 даної статті "добросовісна конкуренція серед учасників", "недискримінація учасників та рівне ставлення до них" та "Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників". В технічному завданні є дискримінаційна вимога, яку може виконати лише один з учасників на ринку мобільного звязку. А саме: вимоги до особистого кабінету самообслуговування (пункт 6 Додатку №1 до документації.). Просимо технічні вимоги до сайту з самообслуговування Замовника (Управління Адміністратором Клієнта) привести у відповідність стандартних характеристик для всіх Операторів мобільного зв’язку. Задані в технічному завданні характеристики можуть бути надані як послуга не лише через один канал обслуговування - WEB інтерфейс, але й через інші канали – кол-центр, особистий менеджер корпорації). В результаті чого, у нас відсутня можливість запропонувати еквівалент даної послуги. Просимо Внести зміни в тендерну документацію в пункт 6 Додатку 3 до документації і викласти в наступній редакції: Пункт 6. «Управління Адміністратором Клієнта, через WEB інтерфейс, в он-лайн режимі, що включає:
- Перегляд усіх О/Р підприємства з найменуванням енергосистем, та ПІБ для абонентів вторинної корпоративної мережі. • Повна інформація за всіма номерами підприємства, не зважаючи на О/Р ( у т.ч. введення неповного номеру ) що включає: - № абонента; - № SIM картки; - PUK код; - тарифний пакет, абонплата; - витрати абонента у реальному часі, з початку місяця; - залишок можливості зв’язку у тарифному пакеті кожного номеру; - перелік підключених послуг ( роумінг, міжн. зв’язок і т.п.) • Підключення – Відключення послуг за номером у заданий час. • Переключення ( зміна ) тарифного пакету протягом доби. • Повний перегляд деталізації за номерами підприємства за поточний та попередній місяці ( у ел. вигляді ). • Перегляд та завантаження рахунків по О/Р за закритими періодами до 6 міс. (у ел. вигляді). • Можливість створення для номерів – загального та особистого рахунків. • Підключення «ЗАБОРОНА» чи «ДОСТУП» номеру до загального рахунку понад тарифний пакет.
Для підтвердження достовірності інформації своїх функціональних можливостей, Учасник надає скріншоти чи фотороздруківки «Управління Віддаленим Адміністратором Клієнта», через WEB інтерфейс, в он-лайн режимі, які підтверджують наявність вказаного вище функціоналу.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 липня 2020 17:27
Щодо технічних вимог до предмету закупівлі зазначаємо про те, що в технічній документації викладено вимоги, які є необхідними для замовника в процесі виконання його функцій та завдань. Щодо твердження учасника про те що вимоги до предмету закупівлі містять дискримінаційні вимоги щодо учасників не відповідає дійсності, оскільки вказані у технічній документації вимоги стосуються виключно предмету закупівлі і жодним чином не стосуються кваліфікаційних вимог до учасників процедури закупівлі.
Система самообслуговання з доступом через WEB інтерфейс це можливість в будь-який час в будь-якому місці здійснювати операції з номерами та отримувати повну інформацію по мобільному зв’язку без сторонньої допомоги, це дозволяє бути повністю мобільним та не залежати від графіку роботи інших організацій та їхніх процедур на відміну кол-центру або особистого менеджеру корпорації, що може призвести до неналежного виконання Замовником своїх функцій. Замовник здійснює закупівлю послуг відповідно до своїх потреб.
Вимоги для особистого кабінету самообслуговування є однією з істотних умов для Замовника. Можливість безоплатного та цілодобового контролю дзвінків та витрат по корпоративним номерам компанії з боку технічного та адміністративного персоналу являє собою комерційну та функціональну необхідність для Замовника. Замовник не володіє інформацією про те, хто з учасників ринку мобільного зв’язку має можливість виконати умови, до вказаного предмету закупівлі.
Звертаємо також Вашу увагу на те, що технічні вимоги до предмету закупівлі містять чітку потребу у безоплатному отриманні інформації щодо корпоративних номерів.
Із наведених вище підстав вказана вимога не підлягає задоволенню.
Розгорнути Згорнути
Щодо технічних вимог до предмету закупівлі зазначаємо про те, що в технічній документації викладено вимоги, які є необхідними для замовника в процесі виконання його функцій та завдань.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 серпня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРАТ "ВФ УКРАЇНА" 127 500,00
UAH з ПДВ
127 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 11:00
Опис доК.pdf
04 серпня 2020 11:00
Ліцензія LTE+GSM-900.pdf
04 серпня 2020 11:00
Ліцензія 001180 фикс мг.pdf
04 серпня 2020 11:00
Ліцензія 001179 фикс мн.pdf
04 серпня 2020 11:00
Ліцензія 4G № 9512.pdf
04 серпня 2020 11:00
Ліцензія 4G № 9448.pdf
04 серпня 2020 11:00
Ліцензія 4G № 9447.pdf
04 серпня 2020 11:00
Лицензия 3G ВФ Україна.pdf
04 серпня 2020 11:00
Довідка з банку.pdf
04 серпня 2020 11:00
Витяг ВФУ з ЄДР 25-06-2020.pdf
04 серпня 2020 11:00
Виписка з реєстру 2016.pdf
04 серпня 2020 11:00
VF_тендерна_пропозиція.pdf
04 серпня 2020 11:00
VF_довідка_працівники.pdf
04 серпня 2020 11:00
VF_довідка_заборг_под.pdf
04 серпня 2020 11:00
VF_Довідка щодо санкцій.pdf
04 серпня 2020 11:00
VF_гарантійний_лист_дог.pdf
04 серпня 2020 11:00
new Реестр операторов.pdf
04 серпня 2020 11:00
0474-19 Суханова С.М.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРАТ "ВФ УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРАТ "ВФ УКРАЇНА"
#14333937
Переможець 127 500,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 10:14

Документи

05 серпня 2020 10:14
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2020 10:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРАТ "ВФ УКРАЇНА"
#14333937
127 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 серпня 2020 10:14
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 серпня 2020 16:33
Договір мобільний звязок.pdf укладений
07 серпня 2020 15:56