Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги мобільного телефонного зв’язку
Очікувана вартість
127 500,00 UAH
UA-2020-07-21-002770-c ● 54c22b4839c54e11a54c6d9c67337fbe
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Печерського району м.Києва |
Код ЄДРПОУ: | 26188550 |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , Київська обл., Київ, Івана Мазепи, 2 |
Контактна особа: |
Фадіна Світлана Ігорівна lana.s466i@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 липня 2020 14:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 липня 2020 17:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 серпня 2020 18:00 |
Очікувана вартість: | 127 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 637,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64210000-1: Послуги телефонного зв’язку та передачі даних
Детальний опис предмету Закупівлі надається в технічних вимогах як Додаток № 1 до Закупівлі, кваліфікаційні вимоги та спосіб їх підтредження надається як Додаток № 2 та проект договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги мобільного телефонного зв’язку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01010, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Івана Мазепи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 серпня 2020
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 64210000-1 — Послуги телефонного зв’язку та передачі даних
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 липня 2020 13:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 липня 2020 13:25 |
Технічний опис предмету закупівлі.docx | |
21 липня 2020 14:28 |
Проект договору_телеком.docx | |
21 липня 2020 14:28 |
кваліфікаційні вимоги Додаток №2.docx |
24 липня 2020 13:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 липня 2020 13:25 |
Технічний опис предмету закупівлі.docx
|
|||
21 липня 2020 14:28 |
Проект договору_телеком.docx
|
|||
21 липня 2020 14:28 |
кваліфікаційні вимоги Додаток №2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-21-002770-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙФСЕЛЛ", Код ЄДРПОУ:22859846
Дата подання: 24 липня 2020 13:28
Технічні вимоги
Доброго дня! Проаналізувавши документацію закупівлі, що оголошена Комунальним некомерційним підприємством "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Печерського району м.Києва (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-21-002770-c), виявлено та встановлено наявність дискримінаційних положень, що суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого Законом порядку. Технічними вимогами до предмета закупівлі ДК 021:2015, код ДК 021:2015: 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних, передбачені параметри, які, суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі, а саме: технічне завдання (Додаток №1 до документації) - його пункти суперечать Статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме п. 1 та п.4 даної статті "добросовісна конкуренція серед учасників", "недискримінація учасників та рівне ставлення до них" та "Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників". В технічному завданні є дискримінаційна вимога, яку може виконати лише один з учасників на ринку мобільного звязку. А саме: вимоги до особистого кабінету самообслуговування (пункт 6 Додатку №1 до документації.). Просимо технічні вимоги до сайту з самообслуговування Замовника (Управління Адміністратором Клієнта) привести у відповідність стандартних характеристик для всіх Операторів мобільного зв’язку. Задані в технічному завданні характеристики можуть бути надані як послуга не лише через один канал обслуговування - WEB інтерфейс, але й через інші канали – кол-центр, особистий менеджер корпорації). В результаті чого, у нас відсутня можливість запропонувати еквівалент даної послуги. Просимо Внести зміни в тендерну документацію в пункт 6 Додатку 3 до документації і викласти в наступній редакції: Пункт 6. «Управління Адміністратором Клієнта, через WEB інтерфейс, в он-лайн режимі, що включає:
- Перегляд усіх О/Р підприємства з найменуванням енергосистем, та ПІБ для абонентів вторинної корпоративної мережі. • Повна інформація за всіма номерами підприємства, не зважаючи на О/Р ( у т.ч. введення неповного номеру ) що включає: - № абонента; - № SIM картки; - PUK код; - тарифний пакет, абонплата; - витрати абонента у реальному часі, з початку місяця; - залишок можливості зв’язку у тарифному пакеті кожного номеру; - перелік підключених послуг ( роумінг, міжн. зв’язок і т.п.) • Підключення – Відключення послуг за номером у заданий час. • Переключення ( зміна ) тарифного пакету протягом доби. • Повний перегляд деталізації за номерами підприємства за поточний та попередній місяці ( у ел. вигляді ). • Перегляд та завантаження рахунків по О/Р за закритими періодами до 6 міс. (у ел. вигляді). • Можливість створення для номерів – загального та особистого рахунків. • Підключення «ЗАБОРОНА» чи «ДОСТУП» номеру до загального рахунку понад тарифний пакет.
Для підтвердження достовірності інформації своїх функціональних можливостей, Учасник надає скріншоти чи фотороздруківки «Управління Віддаленим Адміністратором Клієнта», через WEB інтерфейс, в он-лайн режимі, які підтверджують наявність вказаного вище функціоналу.»
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 липня 2020 17:27
Щодо технічних вимог до предмету закупівлі зазначаємо про те, що в технічній документації викладено вимоги, які є необхідними для замовника в процесі виконання його функцій та завдань. Щодо твердження учасника про те що вимоги до предмету закупівлі містять дискримінаційні вимоги щодо учасників не відповідає дійсності, оскільки вказані у технічній документації вимоги стосуються виключно предмету закупівлі і жодним чином не стосуються кваліфікаційних вимог до учасників процедури закупівлі.
Система самообслуговання з доступом через WEB інтерфейс це можливість в будь-який час в будь-якому місці здійснювати операції з номерами та отримувати повну інформацію по мобільному зв’язку без сторонньої допомоги, це дозволяє бути повністю мобільним та не залежати від графіку роботи інших організацій та їхніх процедур на відміну кол-центру або особистого менеджеру корпорації, що може призвести до неналежного виконання Замовником своїх функцій. Замовник здійснює закупівлю послуг відповідно до своїх потреб.
Вимоги для особистого кабінету самообслуговування є однією з істотних умов для Замовника. Можливість безоплатного та цілодобового контролю дзвінків та витрат по корпоративним номерам компанії з боку технічного та адміністративного персоналу являє собою комерційну та функціональну необхідність для Замовника. Замовник не володіє інформацією про те, хто з учасників ринку мобільного зв’язку має можливість виконати умови, до вказаного предмету закупівлі.
Звертаємо також Вашу увагу на те, що технічні вимоги до предмету закупівлі містять чітку потребу у безоплатному отриманні інформації щодо корпоративних номерів.
Із наведених вище підстав вказана вимога не підлягає задоволенню.
Розгорнути
Згорнути
Система самообслуговання з доступом через WEB інтерфейс це можливість в будь-який час в будь-якому місці здійснювати операції з номерами та отримувати повну інформацію по мобільному зв’язку без сторонньої допомоги, це дозволяє бути повністю мобільним та не залежати від графіку роботи інших організацій та їхніх процедур на відміну кол-центру або особистого менеджеру корпорації, що може призвести до неналежного виконання Замовником своїх функцій. Замовник здійснює закупівлю послуг відповідно до своїх потреб.
Вимоги для особистого кабінету самообслуговування є однією з істотних умов для Замовника. Можливість безоплатного та цілодобового контролю дзвінків та витрат по корпоративним номерам компанії з боку технічного та адміністративного персоналу являє собою комерційну та функціональну необхідність для Замовника. Замовник не володіє інформацією про те, хто з учасників ринку мобільного зв’язку має можливість виконати умови, до вказаного предмету закупівлі.
Звертаємо також Вашу увагу на те, що технічні вимоги до предмету закупівлі містять чітку потребу у безоплатному отриманні інформації щодо корпоративних номерів.
Із наведених вище підстав вказана вимога не підлягає задоволенню.
Щодо технічних вимог до предмету закупівлі зазначаємо про те, що в технічній документації викладено вимоги, які є необхідними для замовника в процесі виконання його функцій та завдань.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРАТ "ВФ УКРАЇНА" #14333937 |
Переможець |
127 500,00
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2020 10:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 15:40
|
Електронний підпис | укладений |
07 серпня 2020 16:33
|
Договір мобільний звязок.pdf | укладений |
07 серпня 2020 15:56
|