Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (послуги щодо стягнення заборгованості) (за ДК 021:2015: 79110000-8 - Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва)
Очікувана вартість
3 600 000,00 UAH
UA-2020-07-21-002760-a 6e5535fe7b8e4e97a28c0aa6aef04abd
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пещук Юлія Федорівна

+380569506370 kp_teploseti@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Кам'янської міської ради "Центральні тепломережі"
Код ЄДРПОУ: 43158553
Місцезнаходження: 51914, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кам'янське, вулиця Тритузна, будинок 168
Контактна особа: Пещук Юлія Федорівна
+380569506370
kp_teploseti@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 липня 2020 22:22
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 14 серпня 2020 14:11
Очікувана вартість: 3 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 90000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79110000-8: Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва


Категорія – юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої Закону, мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій – розмір – 90 000 грн., вид - банківська гарантія у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП (електронним цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій такі як строк дії банківської гарантії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, умови повернення забезпечення тендерної пропозиції, тощо - прописані в тендерній документації, що додається до оголошення. Обсяг надання послуг 1 шт. (послуги) детальний обсяг закупівлі передбачено у Додатку 3 ТД
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (послуги щодо стягнення заборгованості) (за ДК 021:2015: 79110000-8 - Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, м. Кам'янське
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
1 послуга
Послуги щодо стягнення заборгованості (за ДК 021:2015: 79110000-8 - Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, м. Кам'янське
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг 4.3. Виплата винагороди Виконавцю здійснюється в безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок протягом 10 банківських днів Виконавця. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2020 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 16:44
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
05 серпня 2020 16:44
від 05.08.20 про внесення змін до ТД _Зміни 1.doc
05 серпня 2020 16:44
Додаток 1_Зміни 1.doc
05 серпня 2020 16:44
ТД юридичні послуги_Зміни 1.doc
21 липня 2020 22:26
Додаток 2.doc
21 липня 2020 22:26
Додаток 3.doc
21 липня 2020 22:26
Додаток 4.doc
21 липня 2020 22:26
Додаток 5.doc
05 серпня 2020 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2020 22:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 16:44
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
05 серпня 2020 16:44
від 05.08.20 про внесення змін до ТД _Зміни 1.doc
05 серпня 2020 16:44
Додаток 1_Зміни 1.doc
21 липня 2020 22:26
Додаток 1.doc
05 серпня 2020 16:44
ТД юридичні послуги_Зміни 1.doc
21 липня 2020 22:26
ТД юридичні послуги.doc
21 липня 2020 22:26
Додаток 2.doc
21 липня 2020 22:26
Додаток 3.doc
21 липня 2020 22:26
Додаток 4.doc
21 липня 2020 22:26
Додаток 5.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Яка кількість боржників та чи включені накладні витрати виконавця до винагороди виконавця
Дата подання: 23 липня 2020 16:09
Дата відповіді: 26 липня 2020 18:59
Доброго дня. В технічному завданні не зазначено, з якої кількості боржників (фізичних та/або юридичних осіб) необхідно буде стягнути 20 млн грн Виконавцю. Крім того, з тендерної документації неможливо зробити висновок, чи включені у розмір винагороди Виконавця судовий збір, поштові витрати, транспортні витрати та інші витрати необхідні для надання послуг пов'язаних з про предметом закупівлі. Прошу відповісти на наступні питання: 1. З якої кількості боржників (фізичних та/або юридичних осіб) необхідно буде стягнути 20 млн грн. Виконавцю за цією закупівлею? 2. Чи включені у розмір винагороди Виконавця судовий збір, поштові витрати, транспортні витрати та інші витрати необхідні для надання послуг пов'язаних з про предметом закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
1. 20 млн. грн необхідно буде стягнути з 18 000 абонентів (фізичні особи).
2. У винагороду виконавцю, за виконану роботу, включені всі витрати (судовий збір, поштови витрати, транспортні витрати та інші витрати, необхідні для надання послуг пов'язаних з предметом закупівлі).
Дякуємо за запитання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮРИДИЧНА ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА КОМПАНІЯ "ЮНІС" РІ ГРУП" 2 498 400,00
UAH з ПДВ
2 498 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ "РІАЛ ЮСТ" 3 400 000,00
UAH з ПДВ
2 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АГЕНЦІЯ З ПОВЕРНЕННЯ БОРГУ" 3 580 000,00
UAH з ПДВ
3 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СТАРОСТІН СТЕПАН ВОЛОДИМИРОВИЧ" 3 592 000,00
UAH з ПДВ
3 592 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 10:56
Електронний підпис
13 серпня 2020 09:00
Електронний підпис
13 серпня 2020 08:59
Рішення.pdf
12 серпня 2020 15:30
Електронний підпис
12 серпня 2020 15:29
Платеж 6648-20-1.pdf
12 серпня 2020 15:29
Комисия платеж 6648-20-1.pdf
12 серпня 2020 15:29
6648.zip
12 серпня 2020 15:29
Відгук Техкомплект.pdf
12 серпня 2020 15:28
Платеж 6648-20.pdf
12 серпня 2020 15:28
Комисия платеж 6648-20.pdf
12 серпня 2020 15:28
Проект договору.pdf
12 серпня 2020 15:28
Довідка про Учасника.pdf
12 серпня 2020 15:28
ТЕХКОМПЛЕКТ №080720.pdf
12 серпня 2020 15:28
техкомплект №030720.pdf
12 серпня 2020 15:28
ТЕХКОМПЛЕКТ №030119.pdf
12 серпня 2020 15:28
ТЕХКОМПЛЕКТ №2210-19-3.pdf
12 серпня 2020 15:28
Статут.pdf
12 серпня 2020 15:28
СВ ПАС ТРАНС.pdf
12 серпня 2020 15:28
Протокол.pdf
12 серпня 2020 15:28
Про персональні дані.pdf
12 серпня 2020 15:28
Платеж 6648-20.pdf
12 серпня 2020 15:28
Паспорт - 0012.pdf
12 серпня 2020 15:28
Паспорт - 0011.pdf
12 серпня 2020 15:28
Паспорт - 0010.pdf
12 серпня 2020 15:28
Паспорт - 0009.pdf
12 серпня 2020 15:28
Паспорт - 0008.pdf
12 серпня 2020 15:28
Паспорт - 0007.pdf
12 серпня 2020 15:28
Паспорт - 0006.pdf
12 серпня 2020 15:28
Наказ.pdf
12 серпня 2020 15:28
Лист-підтвердження.pdf
12 серпня 2020 15:28
Комисия платеж 6648-20.pdf
12 серпня 2020 15:27
Код.pdf
12 серпня 2020 15:27
Залишок коштів.pdf
12 серпня 2020 15:27
Відкриття рахунку.pdf
12 серпня 2020 15:27
Витяг.pdf
12 серпня 2020 15:27
Виписка.pdf
05 серпня 2020 17:39
fwd.zip
05 серпня 2020 17:39
Відгук Техкомплект.pdf
05 серпня 2020 17:22
Платеж 6648-20.pdf
05 серпня 2020 17:22
Комисия платеж 6648-20.pdf
05 серпня 2020 17:02
Проект договору.pdf
05 серпня 2020 17:02
Довідка про Учасника.pdf
05 серпня 2020 17:02
ТЕХКОМПЛЕКТ №080720.pdf
05 серпня 2020 17:02
техкомплект №030720.pdf
05 серпня 2020 17:02
ТЕХКОМПЛЕКТ №030119.pdf
05 серпня 2020 17:02
ТЕХКОМПЛЕКТ №2210-19-3.pdf
05 серпня 2020 17:02
Статут.pdf
05 серпня 2020 17:02
СВ ПАС ТРАНС.pdf
05 серпня 2020 17:02
Протокол.pdf
05 серпня 2020 17:02
Про персональні дані.pdf
05 серпня 2020 17:02
Платеж 6649-20.pdf
05 серпня 2020 17:02
Платеж 6648-20.pdf
05 серпня 2020 17:02
Паспорт - 0012.pdf
05 серпня 2020 17:02
Паспорт - 0011.pdf
05 серпня 2020 17:02
Паспорт - 0010.pdf
05 серпня 2020 17:02
Паспорт - 0009.pdf
05 серпня 2020 17:02
Паспорт - 0008.pdf
05 серпня 2020 17:02
Паспорт - 0007.pdf
05 серпня 2020 17:02
Паспорт - 0006.pdf
05 серпня 2020 17:02
Наказ.pdf
05 серпня 2020 17:02
Лист-підтвердження.pdf
05 серпня 2020 17:02
Комисия платеж 6649-20.pdf
05 серпня 2020 17:02
Комисия платеж 6648-20.pdf
05 серпня 2020 17:02
Код.pdf
05 серпня 2020 17:02
Залишок коштів.pdf
05 серпня 2020 17:02
Відкриття рахунку.pdf
05 серпня 2020 17:02
Витяг.pdf
05 серпня 2020 17:02
Виписка.pdf

Публічні документи

12 серпня 2020 18:05
Електронний підпис
12 серпня 2020 18:03
скан наказ - директор.pdf
12 серпня 2020 18:03
технічне завдання.pdf

Публічні документи

11 серпня 2020 13:26
Електронний підпис
11 серпня 2020 13:16
Підписаний_gar1044.pdf

Публічні документи

07 серпня 2020 15:03
Електронний підпис
07 серпня 2020 15:01
Додаток 5.pdf
07 серпня 2020 15:01
ч. 2 ст. 17 264.pdf
07 серпня 2020 15:01
штрафи, збитки 263.pdf
07 серпня 2020 15:01
ч. 1 ст. 17.pdf
07 серпня 2020 15:01
працівики 260.pdf
07 серпня 2020 15:01
паспорт.pdf
07 серпня 2020 15:01
Інформація про ФОП 259.pdf
07 серпня 2020 15:01
персональні дані 258.pdf
07 серпня 2020 15:01
уповноважена особа 257.pdf
07 серпня 2020 15:01
санкції 254.pdf
07 серпня 2020 15:01
субпідрядники 253.pdf
07 серпня 2020 15:01
Додаток 3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮРИДИЧНА ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА КОМПАНІЯ "ЮНІС" РІ ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ "РІАЛ ЮСТ"

ТОВ "АГЕНЦІЯ З ПОВЕРНЕННЯ БОРГУ"

ФОП "СТАРОСТІН СТЕПАН ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЮРИДИЧНА ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА КОМПАНІЯ "ЮНІС" РІ ГРУП"
#40832823
Очікує рішення 2 498 400,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 14:44
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 серпня 2020 22:51

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції щодо закупівлі Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (послуги щодо стягнення заборгованості) (за ДК 021:2015: 79110000-8 - Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва) (№UA-2020-07-21-002760-a) На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні направлені Вам повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах ТОВ "ЮРИДИЧНА ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА КОМПАНІЯ "ЮНІС" РІ ГРУП", що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, поданих у складі тендерної пропозиції, наступного змісту: 1. Перелік виявлених невідповідностей: У довідці №126/2020 від 30.07.2020 «Про наявності матеріально - технічної бази та технологій» відсутня інформація про наявність технологій необхідних для виконання робіт/ надання послуг визначених у технічних вимогах. Також в даній довідці відсутня наявність телефонії. У довідці №129/2020 від 30.07.2020 «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» зазначено про залучення осіб за ЦПХ (чотири особи), хоча вимогами до закупівлі встановлено наявність працівників (штатні або за трудовим договором. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. п. 1.1. п. 1. «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій*» Додаток 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» «Довідка за формою встановленою у даному додатку, в якій зазначається наступна інформація: - наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт/надання послуг визначених у технічних вимогах». Додатком 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» передбачено: «….Виконавець, від імені та в інтересах Замовника зобов’язується вчинювати наступні дії та надавати такі послуги:…. проводити переговори з боржниками з приводу добровільного здійснення останніми погашення сум заборгованості, з використанням засобів телефонного зв’язку, електронної пошти, тощо;….заохочувати Боржника до виконання зобов’язань перед Замовником шляхом надсилання Боржнику повідомлень (в тому числі, але не виключно: IVM, SMS), листів , телеграм, претензій; п.п. 2.1. п. 2 «2.1. Довідка за формою встановленою у даному додатку, в якій зазначається наступна інформація: - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для належного виконання даного замовлення 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Додатково до Довідки «Про наявності матеріально-технічної бази та технологій» Надати «Довідку за формою встановленою у додатку 1 «Про наявності матеріально-технічної бази та технологій», в якій зазначити інформацію про наявність технологій необхідних для виконання робіт/ надання послуг визначених у технічних вимогах. Також у даній довідці зазначити наявність телефонії. Додатково до Довідки «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Надати «Довідку за формою встановленою у додатку 1, в якій зазначити наступну інформація: - наявність САМЕ працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для належного виконання даного замовлення Згідно частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Уповноважена особа ___________________ Ю.Ф.ПЕЩУК

Документи

Інформація про відміну

Скасовано
Дата оприлюднення: 31 серпня 2020 15:09
Кінець періоду оскарження: 11 вересня 2020 00:00
Дата скасування відміни: 24 жовтня 2020 15:14
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону «Замовник відміняє тендер у разі: … 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.» Опис порушення - Замовник не здійснив розгляд тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія", яка за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною, в строк встановлений законом та аргументовано не продовжив строк розгляду тендерної пропозиції на 20 робочих днів. Ураховуючи раніш зазначене Замовником порушено частину 10 статті 29 Закону «… Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно частині 10 статті 29 Закону передбачено, що у разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. ВИРІШИЛА: 1. Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону відмінити тендер із-за неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель рішення про відміну тендеру, у вигляді даного протоколу.
Скарги:
Номер скарги: UA-2020-07-21-002760-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЮРИДИЧНА ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА КОМПАНІЯ "ЮНІС" РІ ГРУП", Код ЄДРПОУ:40832823
Дата подання: 07 вересня 2020 15:49
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Комунального підприємства Кам′янської міської ради «Центральні тепломережі» від 31.08.2020 Пещук Ю.Ф. про відміну тендеру (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-21-002760-a) підлягає скасуванню, оскільки: - Відсутні підстави, визначені ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі»; - В оскаржуваному рішенні від 31.08.2020 вказано посилання на юридичну особу, що не була учасником даного тендеру, - Замовник розглянув пропозицію ТОВ "ЮІАК "ЮНІС" РІ ГРУП", проте не прийнявши рішення відносно неї у встановлені строки, відмінив тендер; - Уповноважена особа Пешук Ю.Ф. упереджено та необ′єктивно прийняла 2 тотожних рішення про безпідставну відміну 2 тендерів, в яких пропозиція ТОВ "ЮІАК "ЮНІС" РІ ГРУП" була найбільш економічно вигідна.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 вересня 2020 23:52
рішення від 10.09.2020 № 16990.pdf
Дата публікації: 10 вересня 2020 23:51
інформація про перенесення від 18.09.2020 № 14753.pdf
Дата публікації: 18 вересня 2020 21:29
рішення від 29.09.2020 № 18317.pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2020 19:56
Коментар замовника щодо усунення порушення: Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи комунальне підприємство Кам'янської міської ради "Центральні тепломережі" м. Кам’янське «23» жовтня 2020 року Порядок денний: Виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України №18317-р/пк-пз 29.09.2020 винесеного за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ЮРИДИЧНА ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА КОМПАНІЯ "ЮНІС" РІ ГРУП" від 07 вересня 2020 № UA-2020-07-21-002760-a.b1 (надалі – Скарга) щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2020-07-21-002760-a. Під час розгляду питання порядку денного: Відповідно до частини 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) «рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження». З метою виконання рішення АМКУ №18317-р/пк-пз 29.09.2020 «зобов'язати Комунальне підприємство Кам'янської міської ради "Центральні тепломережі" скасувати рішення про відміну процедури закупівлі — "ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-07-21-002760-a» уповноважена особа ВИРІШИЛА: - скасувати рішення про відміну процедури закупівлі від 31.08.2020 року — "ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-07-21-002760-a. Документи, які підлягають скасуванню додаються. Уповноважена особа ___________________ Ю.Ф.ПЕЩУК проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-07-21-002760-a
Дата виконання рішення замовником: 29 жовтня 2020 10:10

Документи подані скаржником

07 вересня 2020 14:53
2760.pdf
07 вересня 2020 17:12
Платеж 2760.pdf

Документи подані замовником

Виконано
Дата оприлюднення: 29 жовтня 2020 10:16
Кінець періоду оскарження: 09 листопада 2020 00:00
Дата відміни: 09 листопада 2020 00:00
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 32 Закону відмінити тендер із-за відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Документи:
29 жовтня 2020 10:16
Електронний підпис
29 жовтня 2020 10:14
від 29.10.20 про відміну юридичні послуги.pdf