Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Завершення будівництва ЗОШ І-ІІ ступенів в с. Ільківка, по вул. Зарічна, Вінницького району, Вінницької області
Очікувана вартість
37 650 715,00 UAH
UA-2020-07-21-002608-a 9c9f6abbe7764ceb82508eaecc80fbc3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оливенко Олексій Анатолійович

+380432620222 osvita.vrda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Вінницької районної державної адміністраціі
Код ЄДРПОУ: 02141302
Вебсайт: https://vinrvo.at.ua
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,7
Контактна особа: Оливенко Олексій Анатолійович
+380432620222
osvita.vrda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 липня 2020 17:44
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 06 серпня 2020 13:26
Очікувана вартість: 37 650 715,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 188 253,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 188000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Усі документи, що готуються Замовником та Учасником викладаються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Завершення будівництва ЗОШ І-ІІ ступенів в с. Ільківка, по вул. Зарічна, Вінницького району, Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23231, Україна, Вінницька область, с. Ільківка, вул. Зарічна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Виконання робіт Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 липня 2020 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2020 17:44
Відомість обсягів робіт с.Ільківка школа (1).rtf
21 липня 2020 17:44
ТД Ільківка кап ремонт.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічні договора
Дата подання: 22 липня 2020 11:13
Дата відповіді: 22 липня 2020 15:02
Доброго дня! Чи буде вважатися аналогічним договором "Реконструкція системи опалення ......... ЗОШ" ? Дякую!
Відповідь: Доброго дня! Ні. Назва аналогічного договору має відповідати назві закупівлі.
Працівники
Дата подання: 22 липня 2020 11:17
Дата відповіді: 22 липня 2020 15:14
Доброго дня! Згідно вимоги: Інформаційна довідка повинна містити інформацію про кваліфікацію, досвід керівника(ів) та ІТП, а також працівників робочих професій (в загальній кількості не менше 20 (двадцяти) чоловік). В кількості не менше 20 чоловік, це стосується робочих професій чи загальної кількості працівників? Дякую!
Відповідь: Доброго дня. В кількості не менше 20 чоловік, це стосується робочих професій.
Ознайомлення з проектно-кошторисною документацією
Дата подання: 23 липня 2020 16:51
Дата відповіді: 27 липня 2020 11:20
Доброго дня! Згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» учасник має право ознайомитись з проектно-кошторисною документацією по данній закупівлі. Коли і де це можливо зробити?
Відповідь: Дякуємо за звернення. Учасник може звернутися до Замовника для отримання інформації (ознайомлення з проектною документацією), яка буде йому необхідна для підготовки тендерної пропозиції за адресою: вул. Хмельницьке шосе , 7 м. Вінниця , Вінницька область (12 поверх, кабінет №1206) попердньо зателефонувавши за тел. (0432) 66-13-17, (0432) 66-02-22
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-07-000038 ● 1451277e22d645859209c7bc4d1624fb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2020 16:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

07.10.2020 № 208

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



В.о. начальника Валентин ДОВГИЙ



Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 07.10.2020 № 208
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
UA-2020-07-21-002608-a 21.07.2020 Відділ освіти Вінницької районної державної адміністраціі
(код за ЄДРПОУ 02141302)

виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 11 частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначив розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах менше, ніж 0,5 відсотка від очікуваної вартості закупівлі. Повідомляємо що система сама застосовує понижуучий коефіцієнт 0,5 і зазначає суму без урахування копійок. Моніторингом також установлено, що відповідно до пункту 2 додатка №6 до тендерної документації Замовник встановив, що для підтвердження кваліфікаційного критерію – наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасники повинні надати інформаційну довідку про кваліфікацію, досвід керівника(ів) та ІТП, а також працівників робочих професій. Для підтвердження вищезазначеної інформації Учасник надає копії трудових книжок (перша сторінка з прізвищем, сторінка яка містить запис про прийняття працівника на роботу до Учасника) або копія цивільно-правової угоди або копія наказу про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності) усіх працівників, та копії дипломів ІТП. На порушення вимог пункту 2 додатка №6 до тендерної документації учасником ТОВ «Будівельна компанія СТАМ» не надано трудову книжку Король Наталії Анатоліївни. Повідомляємо що відповідно до критерію відбору учасника в тендерній документації зазначено кількість працівників 20, а ТОВ «БК СТАМ» надав більшу кількість, а саме 34. Також зазначаємо що відбулася технічна помилка Король Наталія Антонівна, сторінка 30 в pdf файлі «Трудові книжки робітників». Також, відповідно до пункту 3 Додатку 6 до тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасники повинні надати копію раніше укладеного договору на виконання будівельних робіт, а саме: Реконструкція будівель закладів освіти. Моніторингом установлено, що учасником ТОВ «Будівельна компанія СТАМ» надано договір підряду від 10.10.2016 №2, у якому зазначені додатки до договору №1 – Договірна ціна та №2 – Локальний кошторис. При цьому, додатки у складі тендерної пропозиції відсутні. Таким чином, учасником надано лише частину договору, що є порушенням статті 16 Закону в частині підтвердження кваліфікаційного критерію – досвід виконання аналогічного договору. Так слід зазначити що замовник вимагав надати тільки копію аналогічних договорів та актів виконаних робіт, позитивний відгук. Моніторингом укладання договору про закупівлю у відповідності до вимог Закону установлено наступне. Відповідно до частини 1 статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Згідно з частиною 1 статті 638 Цивільного кодексу України договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Строком дії господарського договору є час, упродовж якого існують господарські зобов'язання сторін, що виникли на підставі цього договору. Строк дії договору встановлюється сторонами з урахуванням вимог законодавства чи актів державних органів. Згідно зі ст. 252 Цивільного кодексу України строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами. Початок строку чи його закінчення можуть визначатися вказівкою на календарну дату або на подію, що має неминуче настати. На порушення вимог 1 статті 41 Закону укладений за результатами торгів договір не містить дату його укладання. Дата підписання договору зазначена в системі 04.09.2020 та дата закінчення договору, як заноситься до системи вручну.

2020-11-09 15:20:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (На порушення вимог 1 статті 41 Закону укладений за результатами торгів договір не містить дату його укладання.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК СТАМ" 31 650 715,00
UAH з ПДВ
31 085 956,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будівельна Компанія "Норд Вест Буд" 33 868 972,08
UAH з ПДВ
31 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" 32 755 500,00
UAH з ПДВ
32 755 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЖК - Гарант" 33 000 000,00
UAH з ПДВ
33 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 18:44
Електронний підпис
20 серпня 2020 18:44
15.1 Копія ліцензії.pdf
20 серпня 2020 18:03
Електронний підпис
20 серпня 2020 18:00
Довідка ч2 ст17.pdf
20 серпня 2020 18:00
Довідка п8 ч1 ст17.pdf
20 серпня 2020 18:00
Довідка п3 ч1 ст17.pdf
20 серпня 2020 18:00
Довідка п2 ч1 ст17.pdf
20 серпня 2020 18:00
Довідка п12 ч1 ст17.pdf
20 серпня 2020 18:00
Dovidka_20213426470900049219.pdf.p7s
20 серпня 2020 18:00
Dovidka_20213426470900049219.pdf
20 серпня 2020 18:00
Довідка ДФС.pdf
14 серпня 2020 19:22
Електронний підпис
14 серпня 2020 19:22
Трудові3.pdf
14 серпня 2020 19:22
Трудові2.pdf
14 серпня 2020 19:21
Трудові1.pdf
14 серпня 2020 19:21
Трудова2.pdf
14 серпня 2020 19:21
Трудова.pdf
14 серпня 2020 19:21
Протоколи з ОП 2.pdf
14 серпня 2020 19:21
Протоколи з ОП.pdf
05 серпня 2020 17:22
Електронний підпис
05 серпня 2020 17:21
Підписаний_G0820-0823-GL_tender.pdf
05 серпня 2020 17:21
Договір Заява Гарант_я.pdf
05 серпня 2020 17:21
Довідка гарантія.pdf
05 серпня 2020 17:21
Виписка гарантія 2.pdf
05 серпня 2020 17:21
Виписка гарантія 1.pdf
05 серпня 2020 17:21
3.4 Звіт з праці.pdf
05 серпня 2020 17:21
27 Витяг з ЄДР.pdf
05 серпня 2020 17:20
23 Витяг ПДВ.pdf
05 серпня 2020 17:20
15.1 Копія ліцензії.pdf
05 серпня 2020 17:20
11.1 Договірна ціна.pdf
05 серпня 2020 17:20
11 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

05 серпня 2020 17:25
Електронний підпис
05 серпня 2020 12:27
Електронний підпис
05 серпня 2020 12:24
3 Графік робіт.pdf
05 серпня 2020 12:00
Електронний підпис
05 серпня 2020 11:56
Ліцензія _Додат Норд.pdf
05 серпня 2020 11:56
Витяг НОРД.pdf
05 серпня 2020 11:56
Виписка ЄДР НОРД.pdf
05 серпня 2020 11:56
Статут.pdf
05 серпня 2020 11:56
6 Фінансова звітність.pdf
05 серпня 2020 11:56
6 Договір механізми.pdf
05 серпня 2020 11:56
2 Зведений кошторис.pdf
05 серпня 2020 11:56
2 Відомість ресурсів.pdf
05 серпня 2020 11:56
Склад ор НОРД.pdf
05 серпня 2020 11:56
4 лист згода.pdf
05 серпня 2020 11:56
1 Договірна ціна.pdf
05 серпня 2020 11:56
3 Договір.pdf
05 серпня 2020 11:56
2 Прямі витрати.pdf

Публічні документи

05 серпня 2020 17:05
Електронний підпис
05 серпня 2020 17:00
29. Сертифікат ISO.pdf
05 серпня 2020 17:00
19. Тендерна пропозиція.pdf
05 серпня 2020 17:00
13. Довідка щодо ст.17.pdf
05 серпня 2020 17:00
12. Лист-відгук Бар_ЗОШ.pdf
05 серпня 2020 17:00
11. Акти Бар ЗОШ.pdf
05 серпня 2020 17:00
6. Копії протоколів.pdf
05 серпня 2020 17:00
5. Копії дипломів ІТП.PDF

Публічні документи

05 серпня 2020 15:49
Електронний підпис
05 серпня 2020 15:35
тендерна пропозиція.pdf
05 серпня 2020 15:29
Document_USR_1006991242.pdf
05 серпня 2020 14:02
Договірна ціна_compressed.pdf
05 серпня 2020 14:01
договір ДНЗ№4(14).PDF
05 серпня 2020 14:01
дод угода ДНЗ№4(9).PDF
05 серпня 2020 14:01
додаткова №2 ДНЗ№4(8).PDF
05 серпня 2020 14:01
додаткова №3 ДНЗ№4(9).PDF
05 серпня 2020 14:01
дод №4 ДНЗ№4(8).PDF
05 серпня 2020 13:57
Додаткова угода №4.pdf
05 серпня 2020 13:57
Графік.pdf
05 серпня 2020 13:57
2018 червень 455785,57.pdf
05 серпня 2020 13:57
2018 травень 707900,00.pdf
05 серпня 2020 13:57
2018 серпень 396818,60.pdf
05 серпня 2020 13:57
2018 листопад 62597,95.pdf
05 серпня 2020 13:57
2018 квітень 528348,22.pdf
05 серпня 2020 13:57
2018 вересень 399117,04.pdf
05 серпня 2020 13:57
2018 вересень 136541,09.pdf
05 серпня 2020 13:57
2018 березень 289882,92.pdf
05 серпня 2020 13:56
2017 листопад 1367093,82.pdf
05 серпня 2020 13:56
виписка.pdf
05 серпня 2020 13:56
відомості.pdf
05 серпня 2020 13:56
__A5A2~1.PDF
05 серпня 2020 13:56
паспорт директора.pdf
05 серпня 2020 13:56
ua_su_9001_0636_ua.jpg
05 серпня 2020 13:56
Document_USR_1006991242.pdf
05 серпня 2020 13:47
Звіт з ЄСВ 06.20.pdf
05 серпня 2020 13:47
Scan ШР 01.07.2020.pdf
05 серпня 2020 13:42
Диплом Семененко К.М..pdf
05 серпня 2020 13:40
трудова штепа(2).pdf
05 серпня 2020 13:25
Диплом Банасько В.Л..pdf
05 серпня 2020 13:25
Диплом Музичкo П.П..pdf
05 серпня 2020 13:25
Капиця диплом.pdf
05 серпня 2020 13:25
Яцуков_E.Г..pdf
05 серпня 2020 13:25
Семененко_К.М..pdf
05 серпня 2020 13:25
Саволюк_В.В..pdf
05 серпня 2020 13:25
Романiшин_В.В..pdf
05 серпня 2020 13:25
Присяжнюк_С.В..pdf
05 серпня 2020 13:25
Присяжнюк_А.В..pdf
05 серпня 2020 13:25
Праведний_Д.С..pdf
05 серпня 2020 13:25
Олейнiчук_В.В..pdf
05 серпня 2020 13:25
наказ музичка.pdf
05 серпня 2020 13:25
Лисак_Р.В..pdf
05 серпня 2020 13:25
Крикливий_О.Ю..pdf
05 серпня 2020 13:25
Колмогоров_I.В..pdf
05 серпня 2020 13:25
Гриненко В.І..pdf
05 серпня 2020 13:25
Герега_О.М..pdf
05 серпня 2020 13:25
Гасевич_М.О..pdf
05 серпня 2020 13:24
Банас_ко_В.Л..pdf
05 серпня 2020 13:24
Iжакевич_О.Г..pdf
05 серпня 2020 13:24
15. Трудова Музичко П.П..pdf
05 серпня 2020 13:24
Манелюк.pdf
05 серпня 2020 13:24
лапундяк.pdf
05 серпня 2020 13:24
капиця.pdf
05 серпня 2020 13:24
Капиця диплом.pdf
05 серпня 2020 13:24
іванчук.pdf
05 серпня 2020 12:52
посвідчення ОП.pdf
05 серпня 2020 12:52
Витяг з Протоколу ОП.pdf
05 серпня 2020 12:52
Виписка покриття.pdf
05 серпня 2020 12:52
Довідка покриття.pdf
05 серпня 2020 12:52
Довідка рахунку.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК СТАМ"

ТОВ "Будівельна Компанія "Норд Вест Буд"

ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД"

ТОВ "ЖК - Гарант"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БК СТАМ"
#38953893
Переможець 31 085 956,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 16:22
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 серпня 2020 08:15

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей відповідно до ч. 16 ст 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. В наданих до тендерної пропозиції документах на виконання вимог ст. 16. Закону України «Про публічні закупівлі» викладених в додатку 6 тендерної документації містяться копії трудових книжок наступних працівників: Коптенко М.Г; Павлов В.Н; Безпалько В.А; Вакулич С.І; Валявский В.І; Гавриш А.В; Гуменюк С.Н; Гущин В.В; Дяков С.І; Дзимин В.П; Дзюня Т.А; Стаднийчук Ю.С; Стаднийчук М.С; Пидлубняк А.В; Пюро А.Е; Маламура Ю.Н; Мущинский Р.П; Рабчук О.В; Колесник І.І; Кирпач В.С; Коржак С.В; Ковинко А.П; Костюк С.З; Ящук В.Ф, які викладені не українською мовою та не мають автентичного перекладу на українську мову засвідченого нотаріально. Вимагаємо згідно п 7. Розділу 1. тендерної документації привести у відповідність, а саме надати автентичний переклад на українську мову засвідченого нотаріально трудових книжок наступних працівників: Коптенко М.Г; Павлов В.Н; Безпалько В.А; Вакулич С.І; Валявский В.І; Гавриш А.В; Гуменюк С.Н; Гущин В.В; Дяков С.І; Дзимин В.П; Дзюня Т.А; Стаднийчук Ю.С; Стаднийчук М.С; Пидлубняк А.В; Пюро А.Е; Маламура Ю.Н; Мущинский Р.П; Рабчук О.В; Колесник І.І; Кирпач В.С; Коржак С.В; Ковинко А.П; Костюк С.З; Ящук В.Ф. На виконання вимог ст. 16. Закону України «Про публічні закупівлі» викладених в додатку 6 тендерної документації відсутні копії протоколів уповноваженої організації перевірки знань та приймання екзаменів про перевірку знань з питань охорони праці. Вимагаємо на виконання ст. 16. Закону України «Про публічні закупівлі» викладених в додатку 6 тендерної документації надати копії протоколів уповноваженої організації перевірки знань та приймання екзаменів про перевірку знань з питань охорони праці.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 16:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БК СТАМ"
#38953893
31 085 956,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 16:56
Ільківка_ГФР.PDF зміни до договору
24 листопада 2020 16:52
Ільківка_доп2.PDF зміни до договору
24 листопада 2020 16:52
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 15:09
Графік.pdf зміни до договору
21 вересня 2020 15:06
допка.pdf зміни до договору
21 вересня 2020 15:06
Електронний підпис укладений
04 вересня 2020 22:33
договір ільківка.pdf укладений
04 вересня 2020 15:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення бюджетних асигнувань на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 1020-3122-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): додаткове джерело фінансування
Номер договору про закупівлю: 1020-3122-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML