Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Вінницької районної державної адміністраціі |
Код ЄДРПОУ: | 02141302 |
Вебсайт: | https://vinrvo.at.ua |
Місцезнаходження: | 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,7 |
Контактна особа: |
Оливенко Олексій Анатолійович +380432620222 osvita.vrda@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 липня 2020 17:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 липня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 серпня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 06 серпня 2020 13:26 |
Очікувана вартість: | 37 650 715,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 188 253,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 188000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Виконання робіт | Аванс | 30 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 липня 2020 17:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 липня 2020 17:44 |
Відомість обсягів робіт с.Ільківка школа (1).rtf | |
21 липня 2020 17:44 |
ТД Ільківка кап ремонт.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-07-000038 ● 1451277e22d645859209c7bc4d1624fb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 жовтня 2020 16:26 |
07.10.2020 № 208
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 07.10.2020 № 208
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
UA-2020-07-21-002608-a 21.07.2020 Відділ освіти Вінницької районної державної адміністраціі
(код за ЄДРПОУ 02141302)
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 11 частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначив розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах менше, ніж 0,5 відсотка від очікуваної вартості закупівлі. Повідомляємо що система сама застосовує понижуучий коефіцієнт 0,5 і зазначає суму без урахування копійок. Моніторингом також установлено, що відповідно до пункту 2 додатка №6 до тендерної документації Замовник встановив, що для підтвердження кваліфікаційного критерію – наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасники повинні надати інформаційну довідку про кваліфікацію, досвід керівника(ів) та ІТП, а також працівників робочих професій. Для підтвердження вищезазначеної інформації Учасник надає копії трудових книжок (перша сторінка з прізвищем, сторінка яка містить запис про прийняття працівника на роботу до Учасника) або копія цивільно-правової угоди або копія наказу про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності) усіх працівників, та копії дипломів ІТП. На порушення вимог пункту 2 додатка №6 до тендерної документації учасником ТОВ «Будівельна компанія СТАМ» не надано трудову книжку Король Наталії Анатоліївни. Повідомляємо що відповідно до критерію відбору учасника в тендерній документації зазначено кількість працівників 20, а ТОВ «БК СТАМ» надав більшу кількість, а саме 34. Також зазначаємо що відбулася технічна помилка Король Наталія Антонівна, сторінка 30 в pdf файлі «Трудові книжки робітників». Також, відповідно до пункту 3 Додатку 6 до тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасники повинні надати копію раніше укладеного договору на виконання будівельних робіт, а саме: Реконструкція будівель закладів освіти. Моніторингом установлено, що учасником ТОВ «Будівельна компанія СТАМ» надано договір підряду від 10.10.2016 №2, у якому зазначені додатки до договору №1 – Договірна ціна та №2 – Локальний кошторис. При цьому, додатки у складі тендерної пропозиції відсутні. Таким чином, учасником надано лише частину договору, що є порушенням статті 16 Закону в частині підтвердження кваліфікаційного критерію – досвід виконання аналогічного договору. Так слід зазначити що замовник вимагав надати тільки копію аналогічних договорів та актів виконаних робіт, позитивний відгук. Моніторингом укладання договору про закупівлю у відповідності до вимог Закону установлено наступне. Відповідно до частини 1 статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Згідно з частиною 1 статті 638 Цивільного кодексу України договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Строком дії господарського договору є час, упродовж якого існують господарські зобов'язання сторін, що виникли на підставі цього договору. Строк дії договору встановлюється сторонами з урахуванням вимог законодавства чи актів державних органів. Згідно зі ст. 252 Цивільного кодексу України строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами. Початок строку чи його закінчення можуть визначатися вказівкою на календарну дату або на подію, що має неминуче настати. На порушення вимог 1 статті 41 Закону укладений за результатами торгів договір не містить дату його укладання. Дата підписання договору зазначена в системі 04.09.2020 та дата закінчення договору, як заноситься до системи вручну.
2020-11-09 15:20:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (На порушення вимог 1 статті 41 Закону укладений за результатами торгів договір не містить дату його укладання.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 13:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БК СТАМ" |
31 650 715,00
UAH з ПДВ
|
31 085 956,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Будівельна Компанія "Норд Вест Буд" |
33 868 972,08
UAH з ПДВ
|
31 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" |
32 755 500,00
UAH з ПДВ
|
32 755 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЖК - Гарант" |
33 000 000,00
UAH з ПДВ
|
33 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БК СТАМ" #38953893 |
Переможець |
31 085 956,00
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2020 16:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 серпня 2020 08:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2020 16:56
|
Ільківка_ГФР.PDF | зміни до договору |
24 листопада 2020 16:52
|
Ільківка_доп2.PDF | зміни до договору |
24 листопада 2020 16:52
|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2020 15:09
|
Графік.pdf | зміни до договору |
21 вересня 2020 15:06
|
допка.pdf | зміни до договору |
21 вересня 2020 15:06
|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2020 22:33
|
договір ільківка.pdf | укладений |
04 вересня 2020 15:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення бюджетних асигнувань на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 1020-3122-2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | додаткове джерело фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 1020-3122-2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |