Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Орган державної влади "Департамент капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації" |
Код ЄДРПОУ: | 04014045 |
Місцезнаходження: | 40030, Україна , Сумська обл., місто Суми, вул Шишкарівська 9 |
Контактна особа: |
Ревнівцева Олена Юріївна +380542221638 ukb-sumy@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 липня 2020 16:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 липня 2020 16:40 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 серпня 2020 16:40 |
Початок аукціону: | 06 серпня 2020 11:34 |
Очікувана вартість: | 15 085 762,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 75 428,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 75428 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 14 | Календарні | 5 | |
Виконання робіт | Підписання акту виконаних робіт | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 95 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 липня 2020 16:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 липня 2020 15:55 |
Перелік змін до тендерної документації.doc | |
29 липня 2020 15:55 |
дог.підряду (тендерний) 2020-додаток 3-змінений.doc | |
29 липня 2020 15:55 |
ТД-нова слобода-.docx | |
21 липня 2020 16:35 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc | |
21 липня 2020 16:35 |
додаток 4.doc | |
21 липня 2020 16:35 |
Том 3.pdf | |
21 липня 2020 16:35 |
Технічні вимоги-додаток 5.docx | |
21 липня 2020 16:35 |
ПЗ_ АБ .pdf | |
21 липня 2020 16:35 |
БЗ.pdf | |
21 липня 2020 16:35 |
2_СД_ИВР-додаток 7.rtf | |
21 липня 2020 16:35 |
2_СД_ВОБ-додаток 6.rtf | |
21 липня 2020 16:35 |
2_СД_ВОБ-додаток 2-гарантыйний лист.rtf |
29 липня 2020 16:01 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 липня 2020 15:55 |
Перелік змін до тендерної документації.doc
|
|||
29 липня 2020 15:55 |
дог.підряду (тендерний) 2020-додаток 3-змінений.doc
|
|||
29 липня 2020 15:55 |
ТД-нова слобода-.docx
|
|||
21 липня 2020 16:35 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc
|
|||
21 липня 2020 16:35 |
додаток 4.doc
|
|||
21 липня 2020 16:35 |
Том 3.pdf
|
|||
21 липня 2020 16:35 |
Технічні вимоги-додаток 5.docx
|
|||
21 липня 2020 16:35 |
ПЗ_ АБ .pdf
|
|||
21 липня 2020 16:35 |
БЗ.pdf
|
|||
21 липня 2020 16:35 |
2_СД_ИВР-додаток 7.rtf
|
|||
21 липня 2020 16:35 |
2_СД_ВОБ-додаток 6.rtf
|
|||
21 липня 2020 16:35 |
2_СД_ВОБ-додаток 2-гарантыйний лист.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-18-000003 ● 0a15c522de9846799cf0fcc561ff3795
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 серпня 2020 10:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.08.2020 № 32
Суми
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 18.08.2020 № 32
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-07-21-002389-a 21.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Департамент капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) заперечує проти висновку про результату моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт будівлі (заміна покрівлі, заміна віконних та дверних блоків, утеплення фасаду) Новослобідський навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад Новослобідської сільської ради Путивльського району Сумської області по вул. Велика, 1 с. Нова Слобода Путивльського район Сумська область (коригування) (ID:UA-2020-07-21-002389-a). 1) Щодо порушення законодавства в частині інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції на веб-порталі Уповноваженого органу. На виконання вимог статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовником було оприлюднено тендерну документацію, в порядку та у спосіб, визначені Законом. Так, в електронній системі закупівель інформація про мову якою повинно бути складено тендерні пропозиції зазначено в тендерній документації підпункті 7.1 та підпункті 7.2 пункту 7 розділу І. Враховуючи наведене, а також положення частини другої статті 19 Конституції України, відповідно до якої органи державної влади, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, дії Замовника вчинені на підставі та у спосіб, визначений Законом. 2) Щодо порушення законодавства в частині вимог, про надання переможцем торгів документів. Так, в пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації не передбачено вимоги, щодо надання документів визначених пунктами 2, 3, 8 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». 12 серпня 2020 року переможцем відкритих торгів по вищевказаному об’єкту було визначено ТОВ «ТОПАЗ». Згідно ч. 6 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Крім того, Замовник серед іншого діяв також на підставі пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, якою встановлено вимоги до змісту тендерної документації та визначено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Враховуючи наведене, Замовником дотримані вимоги статті 17 Закону. 3) Щодо не підтвердження учасником своєї відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази». Згідно з підпунктами 5.1, 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації учасником зазначаються лише ті обладнання, машини та механізми, які будуть використовуватись при виконанні робіт, що є предметом закупівлі з урахуванням даних, зазначених у додатку 7 до тендерної документації «Підсумкова відомість ресурсів». Таким чином, тендерною документацією не вимагалось наявності у учасників обладнання та механізмів у повній відповідності (такого самого), що зазначено у додатку 7 «Підсумкова відомість ресурсів». Зазначене питання вже порушувалось учасниками при оскарженні рішень Департаменту, проте Антимонопольний комітету України погодився з доводами Замовника та дійшов висновку з аналогічного питання про те, що в документації відсутня окрема вимога щодо обов'язковості зазначення у довідці про наявність матеріально-технічної бази обладнання, яке зазначене у додатку 7 Документації (рішення АМКУ від 02.05.2018 № 4078-р/пк-пз у процедурі закупівлі UA-2018-03-14-001628-a). Враховуючи наведене, а також інформацію та документи, надані ТОВ «ТОПАЗ» у складі тендерної пропозиції, тендерний комітет Департаменту дійшов висновку про відповідність учасника кваліфікаційному критерію наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Слід також зауважити, що тендерна документація не містить окремих вимог щодо порядку/способу зазначення учасником обладнання субпідрядників, які будуть використовуватись при виконанні робіт. За змістом підпункту 5.1, 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації учасник для документального підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують його право власності або користування. Таким чином, на нашу думку, ТОВ «ТОПАЗ» не порушило умови тендерної документації в цій частині. 4) Щодо не підтвердження учасником своєї відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». На підтвердження відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТОПАЗ» були надані копії витягів з трудових книжок працівників та договори підряду, що відповідають вимогам підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовника, де зазначено, що Учасником подаються копії розпорядчих документів, що підтверджують наявність трудових відносин працівників з Учасником.
2020-08-27 14:28:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення законодавства в частині повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів)
Оскарження в суді
Опис: | Позовна заява |
Дата публікації: | 04 вересня 2020 |
Документи:
04 вересня 2020 15:13
|
Електронний підпис |
04 вересня 2020 14:19
|
позовна заява |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 12:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ТОПАЗ |
12 200 000,00
UAH з ПДВ
|
12 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МАЙСТЕР - БУД 7" |
12 738 169,20
UAH з ПДВ
|
12 738 169,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Спеціалізоване управління "Хіммонтаж-14" |
13 749 513,60
UAH з ПДВ
|
13 674 084,79
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ПРИВАТБУДСЕРВІС |
14 096 000,00
UAH з ПДВ
|
13 749 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ГАРАНТ УКРАЇНИ" |
15 016 064,40
UAH з ПДВ
|
15 016 064,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ТОПАЗ #32778704 |
Переможець |
12 200 000,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2020 16:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2021 14:24
|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2021 14:01
|
Додаткова угода _3.pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2021 13:59
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 16:40
|
ДУ _ 2 до Д _ 28 від 31.08.2020.pdf | зміни до договору |
04 січня 2021 16:38
|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2020 10:31
|
ДУ _ 1 до Д-ру _ 28 від 31.08.2020.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2020 10:29
|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2020 14:58
|
Договір | зміни до договору |
02 вересня 2020 14:55
|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2020 11:24
|
протокол108.pdf | зміни до договору |
02 вересня 2020 11:11
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2020 09:17
|
Договір | укладений |
01 вересня 2020 09:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | - |
Номер договору про закупівлю: | 28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | - |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | - |
Номер договору про закупівлю: | 28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | - |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | закінчення виконання робіт серпень 2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із проведенням коригування проектної документації та зменшенням обсягу закупівлі, Сторони дійшли згоди зменшити договірну ціну |
Номер договору про закупівлю: | 28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |