Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі (заміна покрівлі, заміна віконних та дверних блоків, утеплення фасаду) Новослобідський навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад Новослобідської сільської ради Путивльського району Сумської області по вул. Велика, 1 с. Нова Слобода Путивльський район Сумська область (коригування)
Очікувана вартість
15 085 762,80 UAH
UA-2020-07-21-002389-a 1ec936c1f912434a810fbf90fcaa9120
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ревнівцева Олена Юріївна

+380542221638 ukb-sumy@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Орган державної влади "Департамент капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації"
Код ЄДРПОУ: 04014045
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., місто Суми, вул Шишкарівська 9
Контактна особа: Ревнівцева Олена Юріївна
+380542221638
ukb-sumy@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 липня 2020 16:35
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2020 16:40
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2020 16:40
Початок аукціону: 06 серпня 2020 11:34
Очікувана вартість: 15 085 762,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75 428,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 75428 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Капітальний ремонт будівлі (заміна покрівлі, заміна віконних та дверних блоків, утеплення фасаду) Новослобідський навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад Новослобідської сільської ради Путивльського району Сумської області по вул. Велика, 1 с. Нова Слобода Путивльський район Сумська область (коригування)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41530, Україна, Сумська область, с. Нова Слобода, вул. Велика, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 14 Календарні 5
Виконання робіт Підписання акту виконаних робіт Пiсляоплата 14 Календарні 95

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2020 16:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 15:55
Перелік змін до тендерної документації.doc
29 липня 2020 15:55
дог.підряду (тендерний) 2020-додаток 3-змінений.doc
29 липня 2020 15:55
ТД-нова слобода-.docx
21 липня 2020 16:35
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc
21 липня 2020 16:35
додаток 4.doc
21 липня 2020 16:35
Том 3.pdf
21 липня 2020 16:35
Технічні вимоги-додаток 5.docx
21 липня 2020 16:35
ПЗ_ АБ .pdf
21 липня 2020 16:35
БЗ.pdf
21 липня 2020 16:35
2_СД_ИВР-додаток 7.rtf
21 липня 2020 16:35
2_СД_ВОБ-додаток 6.rtf
21 липня 2020 16:35
2_СД_ВОБ-додаток 2-гарантыйний лист.rtf
29 липня 2020 16:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 липня 2020 16:38
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 15:55
Перелік змін до тендерної документації.doc
29 липня 2020 15:55
дог.підряду (тендерний) 2020-додаток 3-змінений.doc
21 липня 2020 16:35
дог.підряду (тендерний) 2020-додаток 3.doc
29 липня 2020 15:55
ТД-нова слобода-.docx
21 липня 2020 16:35
ТД-нова слобода-.docx
21 липня 2020 16:35
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc
21 липня 2020 16:35
додаток 4.doc
21 липня 2020 16:35
Том 3.pdf
21 липня 2020 16:35
Технічні вимоги-додаток 5.docx
21 липня 2020 16:35
ПЗ_ АБ .pdf
21 липня 2020 16:35
БЗ.pdf
21 липня 2020 16:35
2_СД_ИВР-додаток 7.rtf
21 липня 2020 16:35
2_СД_ВОБ-додаток 6.rtf
21 липня 2020 16:35
2_СД_ВОБ-додаток 2-гарантыйний лист.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики закупівлі
Дата подання: 23 липня 2020 12:11
Дата відповіді: 24 липня 2020 13:28
В частині 6 тендерної документації на підтвердження кількісних та якісних показників вимагається від учасника надання гарантійного листа згідно додатку 2 тендерної документації.Розрахунок договірної ціни та локальні кошториси учасник не повинен надавати в складі своєї пропозиції? Тільки переможець? Надайте, будь-ласка, пояснення.Дякуємо.
Відповідь: Розрахунок договірної ціна та локальні кошториси надає переможець процедури закупівлі. Гарантійний лист (додаток 2 до тендерної документації) підписує учасник процедури закупівлі.
Строк робіт
Дата подання: 24 липня 2020 11:57
Дата відповіді: 24 липня 2020 14:02
Коли планується розпочати роботи по предмету закупілв? Чи є можливість відкласти проведення робот у зв'язку з погодними умовами? (чи є можливість перенесення частини робіт, або повного обсяго робіт на наступний рік?)
Відповідь: Будівельні роботи будуть розпочаті після укладання договору підряду з переможцем торгів та отримання дозвільних документів. Роботи будуть виконуватися відповідно до умов договору підряду.
Стосовно змісту подання пропозиції
Дата подання: 24 липня 2020 14:20
Дата відповіді: 27 липня 2020 16:23
Відповідно до п.1.6. частини 1 розділу 111 Тендерної документації прописано: У разі якщо тендерна пропозиція подається обєднанням Учасників, до неї обовязково включаються документи про створення такого обєднання.Надайте пояснення КОНКРЕТНО: які документи потрібно надати, якщо в Учасника буде співвиконавець? Протокол зборів, наказ чи що? Дякуємо завчасно за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для об'єднання учасників надаються документи передбачені чинним законодавством для відповідної форми власності. Для співвиконавця аналогічні документи субпідрядника.
щодо підтвердження кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 24 липня 2020 14:23
Дата відповіді: 27 липня 2020 16:26
Аналогічний договір виконання робіт повинен бути тільки на Капітальний ремонт, чи назва може бути : "Нове будівництво", чи "реконструкція", ящо роботи по даних обєктах аналогічні до робіт закупівлі
Відповідь: Аналогічним договором відповідно до умов тендерної документації є договір, який підтверджує у учасника досвід виконання робіт з капітального ремонту об'єктів.
щодо підтвердження кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 24 липня 2020 14:27
Дата відповіді: 27 липня 2020 16:30
У колонці 4 -ОСВІТА -таблиці "Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації..." Потрібно вказати яка освіта, наприклад:-професійно-технічна, або повна вища, чи вказувати який заклад закінчив працівник? Дякуємо за відповідь
Відповідь: В колонці 4-Освіта "Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" вказати професійно-технічна, повна або вища. Заклад, де навчався працівник зазначати не потрібно.
щодо підтвердження кваліфікаційних критеріїв ст.16 Закону
Дата подання: 24 липня 2020 14:39
Дата відповіді: 27 липня 2020 16:33
Відповідно до п.2.частини 5 Тендерної документації Ви вимагаєте надати кількість робітників - 64 працівника.Алеж робітники, які працюватимуть по ЦПД можуть працювати у вихідні, чи в дві зміни?Чи не порушується даною вимогою Закон? Чи потрібно надати пояснення в тендерній пропозиції щодо графіку роботи?
Відповідь: Кількість працівників та терміни виконання робіт визначені розрахунком згідно з будівельними нормами з урахуванням трудозатрат необхідних для виконання робіт по предмету закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-18-000003 ● 0a15c522de9846799cf0fcc561ff3795
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 серпня 2020 10:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

18.08.2020 № 32

Суми

Про початок
моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 18.08.2020 № 32

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-07-21-002389-a 21.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Департамент капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) заперечує проти висновку про результату моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт будівлі (заміна покрівлі, заміна віконних та дверних блоків, утеплення фасаду) Новослобідський навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад Новослобідської сільської ради Путивльського району Сумської області по вул. Велика, 1 с. Нова Слобода Путивльського район Сумська область (коригування) (ID:UA-2020-07-21-002389-a). 1) Щодо порушення законодавства в частині інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції на веб-порталі Уповноваженого органу. На виконання вимог статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовником було оприлюднено тендерну документацію, в порядку та у спосіб, визначені Законом. Так, в електронній системі закупівель інформація про мову якою повинно бути складено тендерні пропозиції зазначено в тендерній документації підпункті 7.1 та підпункті 7.2 пункту 7 розділу І. Враховуючи наведене, а також положення частини другої статті 19 Конституції України, відповідно до якої органи державної влади, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, дії Замовника вчинені на підставі та у спосіб, визначений Законом. 2) Щодо порушення законодавства в частині вимог, про надання переможцем торгів документів. Так, в пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації не передбачено вимоги, щодо надання документів визначених пунктами 2, 3, 8 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». 12 серпня 2020 року переможцем відкритих торгів по вищевказаному об’єкту було визначено ТОВ «ТОПАЗ». Згідно ч. 6 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Крім того, Замовник серед іншого діяв також на підставі пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, якою встановлено вимоги до змісту тендерної документації та визначено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Враховуючи наведене, Замовником дотримані вимоги статті 17 Закону. 3) Щодо не підтвердження учасником своєї відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази». Згідно з підпунктами 5.1, 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації учасником зазначаються лише ті обладнання, машини та механізми, які будуть використовуватись при виконанні робіт, що є предметом закупівлі з урахуванням даних, зазначених у додатку 7 до тендерної документації «Підсумкова відомість ресурсів». Таким чином, тендерною документацією не вимагалось наявності у учасників обладнання та механізмів у повній відповідності (такого самого), що зазначено у додатку 7 «Підсумкова відомість ресурсів». Зазначене питання вже порушувалось учасниками при оскарженні рішень Департаменту, проте Антимонопольний комітету України погодився з доводами Замовника та дійшов висновку з аналогічного питання про те, що в документації відсутня окрема вимога щодо обов'язковості зазначення у довідці про наявність матеріально-технічної бази обладнання, яке зазначене у додатку 7 Документації (рішення АМКУ від 02.05.2018 № 4078-р/пк-пз у процедурі закупівлі UA-2018-03-14-001628-a). Враховуючи наведене, а також інформацію та документи, надані ТОВ «ТОПАЗ» у складі тендерної пропозиції, тендерний комітет Департаменту дійшов висновку про відповідність учасника кваліфікаційному критерію наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Слід також зауважити, що тендерна документація не містить окремих вимог щодо порядку/способу зазначення учасником обладнання субпідрядників, які будуть використовуватись при виконанні робіт. За змістом підпункту 5.1, 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації учасник для документального підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують його право власності або користування. Таким чином, на нашу думку, ТОВ «ТОПАЗ» не порушило умови тендерної документації в цій частині. 4) Щодо не підтвердження учасником своєї відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». На підтвердження відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТОПАЗ» були надані копії витягів з трудових книжок працівників та договори підряду, що відповідають вимогам підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовника, де зазначено, що Учасником подаються копії розпорядчих документів, що підтверджують наявність трудових відносин працівників з Учасником.

2020-08-27 14:28:37


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення законодавства в частині повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позовна заява
Дата публікації: 04 вересня 2020

Документи:

04 вересня 2020 15:13
Електронний підпис
04 вересня 2020 14:19
позовна заява

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 12:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТОПАЗ 12 200 000,00
UAH з ПДВ
12 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАЙСТЕР - БУД 7" 12 738 169,20
UAH з ПДВ
12 738 169,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Спеціалізоване управління "Хіммонтаж-14" 13 749 513,60
UAH з ПДВ
13 674 084,79
UAH з ПДВ
Документи
ПП ПРИВАТБУДСЕРВІС 14 096 000,00
UAH з ПДВ
13 749 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ГАРАНТ УКРАЇНИ" 15 016 064,40
UAH з ПДВ
15 016 064,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 16:03
Електронний підпис
14 серпня 2020 16:03
довідка МВС України.pdf
14 серпня 2020 14:53
Електронний підпис
13 серпня 2020 17:07
Електронний підпис
13 серпня 2020 17:07
26 12 200.imd
13 серпня 2020 12:09
Електронний підпис
13 серпня 2020 12:09
26 ДЦ по аукціону.imd
13 серпня 2020 12:01
Електронний підпис
13 серпня 2020 11:44
Електронний підпис
13 серпня 2020 11:44
Dovidka_20226305070850320714.pdf
05 серпня 2020 10:28
Електронний підпис
05 серпня 2020 10:27
20204 ТОВ ТОПАЗ p7s.zip
05 серпня 2020 10:27
Проект договору.PDF
05 серпня 2020 10:27
Довідка про субпідряд.PDF
05 серпня 2020 10:26
стаття 17 Закону.PDF
05 серпня 2020 10:26
Працівники ч.2.pdf
05 серпня 2020 10:26
Працівники ч.1.pdf
05 серпня 2020 10:26
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

05 серпня 2020 09:41
Електронний підпис
05 серпня 2020 09:30
g072005517.zip
05 серпня 2020 09:30
20 Проект договору.pdf
05 серпня 2020 09:30
19 ст.17 субпідрядники.pdf
05 серпня 2020 09:30
18 довідки ст.17.pdf
05 серпня 2020 09:30
17про відсут. фін.звіту.pdf
05 серпня 2020 09:30
15 Захист довкілля.pdf
05 серпня 2020 09:30
11 Гарантія про санкції.pdf
05 серпня 2020 09:30
7 Повноваж.пос.особи.pdf
05 серпня 2020 09:30
6 досвід 2.pdf
05 серпня 2020 09:30
6 Довідка_досвід 1.pdf
05 серпня 2020 09:30
5 Працівники_докум..pdf
05 серпня 2020 09:30
3 Дов.обладнання_докум..pdf
05 серпня 2020 09:30
2 Додаток 2.pdf
05 серпня 2020 09:30
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

05 серпня 2020 10:39
Електронний підпис
05 серпня 2020 10:38
Розрахунки.pdf
05 серпня 2020 10:38
Опис_хiммонтаж-14.pdf
05 серпня 2020 10:38
Об_єктний кошторис.pdf
05 серпня 2020 10:38
Накладна перфоратор.pdf
05 серпня 2020 10:37
Локальний кошторис 2-1-4.pdf
05 серпня 2020 10:37
Локальний кошторис 2-1-2.pdf
05 серпня 2020 10:37
Локальний кошторис 2-1-1.pdf
05 серпня 2020 10:37
Локалний кошторис 2-1-3.pdf
05 серпня 2020 10:37
Лiцензiя Хіммонтаж - 14.PDF
05 серпня 2020 10:37
18 Технічні вимоги.pdf
05 серпня 2020 10:37
Календарний графік.pdf
05 серпня 2020 10:37
17 Довідка ст. 17 Фортеця.pdf
05 серпня 2020 10:37
інструмент4.pdf
05 серпня 2020 10:37
інструмент3.pdf
05 серпня 2020 10:37
16 Довідка ст. 17 Елітбуд.pdf
05 серпня 2020 10:37
інструмент2.pdf
05 серпня 2020 10:37
інструмент.pdf
05 серпня 2020 10:37
10 Довідка працівники.pdf
05 серпня 2020 10:36
9 Довідка МТБ.pdf
05 серпня 2020 10:36
8 Довідка досвід робіт.pdf
05 серпня 2020 10:36
Договірна ціна.pdf
05 серпня 2020 10:36
6 Лист згода журнал.pdf
05 серпня 2020 10:36
1 про захист довкілля.pdf

Публічні документи

04 серпня 2020 13:14
Електронний підпис
04 серпня 2020 13:12
Тендерна пропозиція.pdf
04 серпня 2020 11:35
Електронний підпис
04 серпня 2020 11:32
Гарантия.7z
04 серпня 2020 11:32
Довідка зобовязання.pdf
04 серпня 2020 11:32
Рішення правочин.pdf
04 серпня 2020 11:32
Лист-згода журнал.pdf
04 серпня 2020 11:32
Ліцензія.pdf
04 серпня 2020 11:32
Лист-гарантія санкції.pdf
04 серпня 2020 11:32
Дозвола.pdf
04 серпня 2020 11:32
Проект договору.pdf
04 серпня 2020 11:32
Довідка довкілля.pdf
04 серпня 2020 11:32
Тендерна пропозиція.pdf
04 серпня 2020 11:32
Довідка сп.pdf
04 серпня 2020 11:32
Повноваження.pdf
04 серпня 2020 11:32
Гарантійний лист.pdf
04 серпня 2020 11:32
Довідка ст17.pdf
04 серпня 2020 11:32
Кваліфікація3.pdf
04 серпня 2020 11:32
Кваліфікація2.pdf
04 серпня 2020 11:32
Кваліфікація1.pdf

Публічні документи

05 серпня 2020 16:09
19_ Довідка ст 17 ч 2.pdf
05 серпня 2020 16:01
19_ Довідка ст 17 ч 2.pdf
05 серпня 2020 15:33
Електронний підпис
05 серпня 2020 15:29
18 Проект договору.PDF
05 серпня 2020 15:29
15 Довідки.pdf
05 серпня 2020 15:28
13 Накази, ЦПД.pdf
05 серпня 2020 15:28
12 Фін звітність.PDF
05 серпня 2020 15:27
10 Ліцезия Альфа - Ком.pdf
05 серпня 2020 15:27
9 Лист-згода Альфа Ком.pdf
05 серпня 2020 15:27
8 Договір надан посл.PDF
05 серпня 2020 15:27
7 Договір корист майн.PDF
05 серпня 2020 15:27
6 Графік (проєкт).PDF
05 серпня 2020 15:27
5 Статут, наказ.pdf
05 серпня 2020 15:26
3 КБ3 КБ2 дог 22-18.pdf
05 серпня 2020 15:25
2 Додаткові угоди 22-18.PDF
05 серпня 2020 15:25
1 Відгук, Договір 22-18.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТОПАЗ

ТОВ "МАЙСТЕР - БУД 7"

ТОВ "Спеціалізоване управління "Хіммонтаж-14"

ПП ПРИВАТБУДСЕРВІС

ТОВ "БУД ГАРАНТ УКРАЇНИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТОПАЗ
#32778704
Переможець 12 200 000,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 16:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2020 16:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТОПАЗ
#32778704
12 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2021 14:24
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2021 14:01
Додаткова угода _3.pdf зміни до договору
01 жовтня 2021 13:59
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:40
ДУ _ 2 до Д _ 28 від 31.08.2020.pdf зміни до договору
04 січня 2021 16:38
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 10:31
ДУ _ 1 до Д-ру _ 28 від 31.08.2020.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 10:29
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 14:58
Договір зміни до договору
02 вересня 2020 14:55
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 11:24
протокол108.pdf зміни до договору
02 вересня 2020 11:11
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 09:17
Договір укладений
01 вересня 2020 09:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): -
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: -
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): -
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: -
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): закінчення виконання робіт серпень 2021 року
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із проведенням коригування проектної документації та зменшенням обсягу закупівлі, Сторони дійшли згоди зменшити договірну ціну
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 11 485 175,65
UAH (в тому числі ПДВ 1 914 195,94 UAH)