Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт». Поточний середній ремонт моста на автомобільній дорозі Т-21-01 /М-18/-Мерефа–Зміїв, км 12+659 у Харківській області (з розробкою проектної документації) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
ICS I.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works." Current average repair of the overpass on national importance Т-21-01 /М-18/- Merefa-Zmiyiv, km 12+659 in Kharkiv region (with the development of project documentation) (45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Очікувана вартість
8 660 000,00 UAH
UA-2020-07-21-001941-b 862728370f7c45a2936b980de2946776
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кухар Роман Миколайович

0577732521 ADMIN-SAD@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 30885376
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська область обл., Харків, м. Харків, вул. Ахсарова, 2, к.204
Контактна особа: Кухар Роман Миколайович
0577732521
ADMIN-SAD@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Highway services in Kharkiv region
National ID: 30885376
Contact point: Kukhar Roman
0577732521
ADMIN-SAD@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 липня 2020 10:59
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2020 09:00
Початок аукціону: 22 вересня 2020 11:46
Очікувана вартість: 8 660 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 44 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 86600 UAH
Publication date: 21 липня 2020 10:59
Enquiries until: 18 серпня 2020 09:00
Complaints submission until: до 24 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 серпня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 8 660 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 44 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,51 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12.9 пог.м.
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт». Поточний середній ремонт моста на автомобільній дорозі Т-21-01 /М-18/-Мерефа–Зміїв, км 12+659 у Харківській області (з розробкою проектної документації) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

ICS I.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works." Current average repair of the overpass on national importance Т-21-01 /М-18/- Merefa-Zmiyiv, km 12+659 in Kharkiv region (with the development of project documentation) (45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Розгорнути Згорнути
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пункт 5.3 Договору - Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Пункт 5.7 Договору - Проміжні розрахунки за виконані роботи з розробки проектної документації здійснюється не більше ніж 40% від суми вартості проектних робіт визначеної Договірною ціною в межах вартості робіт та виділених коштів на оплату робіт згідно з планом фінансування. Пiсляоплата 30 Робочі 2.11
Надання послуг Пункт 5.3 Договору - Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Пiсляоплата 30 Робочі 3.16
Дата подання заявки Пункт 5.25 Договору - Замовник може прийняти рішення щодо надання попередньої оплати (авансу) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та наказу Державного агентства автомобільних доріг України від 10.02.2020р. № 42 "Про деякі питання попередньої оплати при закупівлі робіт та послуг з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення за рахунок бюджетних коштів у 2020 році службами автомобільних доріг в областях" у розмірі до 30 відсотків бюджетних зобов'язань поточного року на строк не більше 3(трьох) календарних місяців, протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня отримання заявки від Підрядника. Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг - "Акт приймання виконаних будівельних робіт" (форма № КБ - 2в), підписаного уповноваженими представниками Сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з урахуванням індексу інфляції. Замовник не здійснює попередню оплату Підряднику послуг, якщо ним порушено умови договорів щодо попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, укладених із розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів у мережі безпосереднього головного розпорядника бюджетних кошів. Аванс 30 Робочі 28.42
Надання послуг Пункт 5.3 Договору - Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Пiсляоплата 30 Робочі 66.31

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 серпня 2020 10:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2020 10:40
Тендерна документація зі змінами.PDF
20 серпня 2020 10:40
Зміни до ТД.PDF
21 липня 2020 10:56
Тендерна документація.PDF
21 липня 2020 10:56
Проект договору.docx
20 серпня 2020 10:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2020 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2020 10:40
Тендерна документація зі змінами.PDF
20 серпня 2020 10:40
Зміни до ТД.PDF
21 липня 2020 10:56
Тендерна документація.PDF
21 липня 2020 10:56
Проект договору.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 вересня 2020
UA-2020-07-21-001941-b862728370f7c45a2936b980de2946776
Найменування: Служба автомобільних доріг у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 30885376
Місцезнаходження: 61202, Україна, Харківська область обл., Харків, м. Харків, вул. Ахсарова, 2, к.204
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ ІНТЕХ КОМПЛЕКТ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ХАРКІВМІСТДОРБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 вересня 2020 09:47

Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 19:24
Електронний підпис
27 серпня 2020 19:24
Електронний підпис
27 серпня 2020 19:19
1 етап спеціалісти.PDF
27 серпня 2020 19:19
1 етап техника1.pdf
27 серпня 2020 19:19
1етап техника2.pdf
27 серпня 2020 19:19
1 етап дод 2 табл 2.PDF
27 серпня 2020 19:19
1 етап лист-погодження.PDF
27 серпня 2020 19:19
Дод 2 табл 3,4 АБЗ.pdf
27 серпня 2020 19:19
Дод 2 табл 7.PDF
27 серпня 2020 19:19
дод 2 табл 1.PDF
27 серпня 2020 19:19
Дод 2 Табл 2.PDF
27 серпня 2020 19:19
Лабораторія.pdf
27 серпня 2020 19:19
Дод 2 табл 5,6 ЦБЗ.PDF
27 серпня 2020 19:19
дод 2 табл 7 АБЗ.pdf
27 серпня 2020 19:19
Дод 7 Субпідрядники.PDF
27 серпня 2020 19:19
Додаток 6.PDF
27 серпня 2020 19:19
Додаток 3.PDF
27 серпня 2020 19:19
Дод 1 Гарантійний лист.PDF
27 серпня 2020 19:19
Документи А.В. Патока.zip

Вимога про усунення невідповідностей

В процесі розгляду виявлені невідповідності що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», спосіб документального підтвердження яких визначено Додатком 2 тендерної документації: 1.1. Перелік виявлених невідповідностей –В інформації про перелік матеріально-технічної бази ТОВ "МОСТСТРОЙКОМ" для виконання І етапу технічного завдання не зазначено обладнання для виконання вишукувальних робіт (обстежень). 1.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п.1.1 Додатку 2 тендерної документації.. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей –– Надати інформацію про перелік матеріально-технічної бази ТОВ "МОСТСТРОЙКОМ" для виконання І етапу технічного завдання зазначити обладнання для виконання вишукувальних робіт (обстежень). Для підтвердження наявності власного технічного обладнання та адміністративних приміщень Учасник у складі пропозиції надає інвентарну картку обліку об'єкта основних засобів. Для підтвердження наявності технічного обладнання та адміністративних приміщень, що не є власним, Учасник у складі пропозиції надає копію відповідного договору (договору оренди, договору лізингу тощо). 2.1. Перелік виявлених невідповідностей – Не надано документ, що підтверджує наявність ліцензійного програмного забезпечення для розробки графічної частити проектної документації ТОВ "МОСТСТРОЙКОМ" для виконання І етапу технічного завдання . 2.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п.1.1 Додатку 2 тендерної документації.. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей –– Надати документ, що підтверджує наявність ліцензійного програмного забезпечення для розробки графічної частити проектної документації ТОВ "МОСТСТРОЙКОМ" для виконання І етапу технічного завдання. 3.1. Перелік виявлених невідповідностей –В підтвердження інформаційної довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних ((zroj дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) № 236 від 27.08.2020р. не надано документів підтверджуючих приналежність зазначених у графі 6, а саме: п. 18 нарізувач швів EnerSol ECC-180L - В.Н.682, 27.05.2020; п. 24 лебедка автомобільна Electrik Winch 12B, LB 12000, тягове зусилля 5454кг – В.Н.0208/1-2019, 02.08.2019; п. 29 обігрівач дизельний прямої дії Vitals DH-300, 30кВт, 720 м. куб/год, 2,5кг/год, бак 24л – В.Н.27000794902, 07.12.2019; п.33 пила дискова ручна Makita M5802,1050 Вт 185 мм. - В.Н. 27000730062 19.11.2019; п.40 автомобіль марка RENAULT модель MASTER, тип загальний легковий – загальний пасажирський -В – свідоцтво про реєстрацію; п. 48 кран пневмоколісний (25т) КС 5363Б - свідоцтво про реєстрацію (якщо не підлягає державній реєстрації -інший документ, що посвідчує право (обліку) від власника). 3.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п.1.1 Додатку 2 тендерної документації.. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей –– В підтвердження інформаційної довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) № 236 від 27.08.2020р. надати копії документів підтверджуючих приналежність зазначених у графі 6, а саме: п. 18 нарізувач швів EnerSol ECC-180L - В.Н.682, 27.05.2020; п. 24 лебедка автомобільна Electrik Winch 12B, LB 12000, тягове зусилля 5454кг – В.Н.0208/1-2019, 02.08.2019; п. 29 обігрівач дизельний прямої дії Vitals DH-300, 30кВт, 720 м. куб/год, 2,5кг/год, бак 24л – В.Н.27000794902, 07.12.2019; п.33 пила дискова ручна Makita M5802,1050 Вт 185 мм. - В.Н. 27000730062 19.11.2019; п.40 автомобіль марка RENAULT модель MASTER, тип загальний легковий – загальний пасажирський -В – свідоцтво про реєстрацію; п. 48 кран пневмоколісний (25т) КС 5363Б- свідоцтво про реєстрацію (якщо не підлягає державній реєстрації -інший документ, що посвідчує право (обліку) від власника). 4.1. Перелік виявлених невідповідностей – Не надано в складі тендерної пропозиції інформацію в довільній формі, щодо застосування певного програмного комплексу, рекомендованого Мінрегіоном, для розрахунку договірної ціни. 4.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п.1.6 Додатку 2 тендерної документації.. 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей –– Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію в довільній формі, щодо застосування певного програмного комплексу, рекомендованого Мінрегіоном, для розрахунку договірної ціни. 5.1. Перелік виявлених невідповідностей – Для виконання І етапу технічного завдання ТОВ "МОСТСТРОЙКОМ" у довідці не зазначено інженера-проектувальника, який, у разі підписання договору, буде призначений розпорядчим документом учасника головним інженером проекту. 5.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п. 2 Додатку 2 тендерної документації. 5.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей –– Для виконання І етапу технічного завдання ТОВ "МОСТСТРОЙКОМ" у довідці зазначити інженера-проектувальника, який, у разі підписання договору, буде призначений розпорядчим документом учасника головним інженером проекту. 6.1. Перелік виявлених невідповідностей – В підтвердження інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ТОВ "МОСТСТРОЙКОМ" для виконання І етапу технічного завдання на геодезиста Шульгу О. О. не надано підтвердження наявності досвіду зазначеного відповідно до графи 6. 6.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п. 2 Додатку 2 тендерної документації.. 6.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей –– В підтвердження інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ТОВ "МОСТСТРОЙКОМ" для виконання І етапу технічного завдання на геодезиста Шульгу О. О. надати підтвердження наявності досвіду зазначеного відповідно до графи 6. Для документального підтвердження наявності досвіду працівників, Учасник подає копії трудових книжок (за наявності) або інших документів, що підтверджують наявність досвіду на кожну особу зазначену в довідці та копії кваліфікаційних сертифікатів (для головного інженера проекту, інженерів-проектувальників (при наявності), які є безпосередніми розробниками розділів або частин проекту). 7.1. Перелік виявлених невідповідностей – В підтвердження довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт вих. № 232 від 26.08.2020р. не надано документів підтверджуючих інформацію зазначену відповідно графи 2, а саме виконання функцій: п. 2 начальника дільниці та виконавця робіт -Циганок О. О.; п. 7 арматурника – Потебенько В. М.; п. 8 арматурника - Романенко К. В.; п.10 технічного керівництва діяльністю будівельної організації – Пелюгін О. С.; п.12 арматурника – Колісник Г. В.; п.13 арматурника – Кузьмін Д. В.; п.14 підсобника – Кармалицький А. В.; п.15 підсобника – Сабанов І. П.; п.16 підсобника – Мачуженко В. О.; п.22 підсобника – Безкишкий О. О. Зазначений геодезист Шульга О. О. залучений по договору № 15 від 12.08.2020, який укладено не за предметом закупівлі. 7.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п. 2 Додатку 2 тендерної документації.. 7.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей –– В підтвердження довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт вих. № 232 від 26.08.2020р. надати документи підтверджуючі інформацію зазначену відповідно графи 2, а саме виконання функцій: п. 2 начальника дільниці та виконавця робіт -Циганок О. О.; п. 7 арматурника – Потебенько В. М.; п. 8 арматурника - Романенко К. В.; п.10 технічного керівництва діяльністю будівельної організації – Пелюгін О. С.; п.12 арматурника – Колісник Г. В.; п.13 арматурника – Кузьмін Д. В.; п.14 підсобника – Кармалицький А. В.; п.15 підсобника – Сабанов І. П.; п.16 підсобника – Мачуженко В. О.; п.22 підсобника – Безкишкий О. О. Зазначений геодезист Шульга О. О. залучити за предметом закупівлі. 8.1. Перелік виявлених невідповідностей – В підтвердження інформації про виконання аналогічного договору вих. № 241 від 27.08.2020 не надано копії довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3). 8.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п. 3 Додатку 2 тендерної документації.. 8.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей - В підтвердження інформації про виконання аналогічного договору Вих. № 241 від 27.08.2020 надати копії довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3). Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 3 "Інша інформація" та "Відхилення тендерних пропозицій" розділу "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 статті 29 та абз.5 пп.1 ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» .

Документи

Публічні документи

02 жовтня 2020 11:02
Електронний підпис
01 жовтня 2020 17:16
Електронний підпис
15 вересня 2020 17:34
Електронний підпис
15 вересня 2020 17:13
Електронний підпис
28 серпня 2020 01:44
Електронний підпис
28 серпня 2020 01:44
Електронний підпис
28 серпня 2020 01:43
Документи А.В. Патока.zip
28 серпня 2020 01:43
Довідка UA-2020-07-21-001941-b(1).zip
28 серпня 2020 01:43
Виписка UA-2020-07-21-001941-b.zip
28 серпня 2020 01:43
Додаток 6.pdf
28 серпня 2020 01:43
Додаток 3.pdf
28 серпня 2020 01:43
Наявність лабораторії.pdf
28 серпня 2020 01:43
Додаток 7 частина 6.pdf
28 серпня 2020 01:43
Додаток 7 частина 5.pdf
28 серпня 2020 01:43
Додаток 7 частина 4.pdf
28 серпня 2020 01:43
Додаток 7 частина 3.pdf
28 серпня 2020 01:43
Додаток 7 частина 2.pdf
28 серпня 2020 01:43
Додаток 7 частина 1.pdf
28 серпня 2020 01:43
Додаток 2 Таблиця 10.pdf
28 серпня 2020 01:43
Додаток 2 таблиця 7.pdf
28 серпня 2020 01:43
Додаток 2 таблиця 5.pdf
28 серпня 2020 01:43
Додаток 2 таблиця 2.pdf
28 серпня 2020 01:43
Додаток 2 таблиця 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ІНТЕХ КОМПЛЕКТ

ТОВ "ХАРКІВМІСТДОРБУД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 вересня 2020 12:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ХАРКІВМІСТДОРБУД" 8 580 000,00
UAH з ПДВ
8 492 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІНТЕХ КОМПЛЕКТ 8 610 000,00
UAH з ПДВ
8 522 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2020 11:02
Електронний підпис
01 жовтня 2020 17:16
Електронний підпис
15 вересня 2020 17:34
Електронний підпис
15 вересня 2020 17:13
Електронний підпис
28 серпня 2020 01:44
Електронний підпис
28 серпня 2020 01:44
Електронний підпис
28 серпня 2020 01:43
Документи А.В. Патока.zip
28 серпня 2020 01:43
Довідка UA-2020-07-21-001941-b(1).zip
28 серпня 2020 01:43
Виписка UA-2020-07-21-001941-b.zip
28 серпня 2020 01:43
Додаток 6.pdf
28 серпня 2020 01:43
Додаток 3.pdf
28 серпня 2020 01:43
Наявність лабораторії.pdf
28 серпня 2020 01:43
Додаток 7 частина 6.pdf
28 серпня 2020 01:43
Додаток 7 частина 5.pdf
28 серпня 2020 01:43
Додаток 7 частина 4.pdf
28 серпня 2020 01:43
Додаток 7 частина 3.pdf
28 серпня 2020 01:43
Додаток 7 частина 2.pdf
28 серпня 2020 01:43
Додаток 7 частина 1.pdf
28 серпня 2020 01:43
Додаток 2 Таблиця 10.pdf
28 серпня 2020 01:43
Додаток 2 таблиця 7.pdf
28 серпня 2020 01:43
Додаток 2 таблиця 5.pdf
28 серпня 2020 01:43
Додаток 2 таблиця 2.pdf
28 серпня 2020 01:43
Додаток 2 таблиця 1.pdf

Публічні документи

27 серпня 2020 19:24
Електронний підпис
27 серпня 2020 19:24
Електронний підпис
27 серпня 2020 19:19
1 етап спеціалісти.PDF
27 серпня 2020 19:19
1 етап техника1.pdf
27 серпня 2020 19:19
1етап техника2.pdf
27 серпня 2020 19:19
1 етап дод 2 табл 2.PDF
27 серпня 2020 19:19
1 етап лист-погодження.PDF
27 серпня 2020 19:19
Дод 2 табл 3,4 АБЗ.pdf
27 серпня 2020 19:19
Дод 2 табл 7.PDF
27 серпня 2020 19:19
дод 2 табл 1.PDF
27 серпня 2020 19:19
Дод 2 Табл 2.PDF
27 серпня 2020 19:19
Лабораторія.pdf
27 серпня 2020 19:19
Дод 2 табл 5,6 ЦБЗ.PDF
27 серпня 2020 19:19
дод 2 табл 7 АБЗ.pdf
27 серпня 2020 19:19
Дод 7 Субпідрядники.PDF
27 серпня 2020 19:19
Додаток 6.PDF
27 серпня 2020 19:19
Додаток 3.PDF
27 серпня 2020 19:19
Дод 1 Гарантійний лист.PDF
27 серпня 2020 19:19
Документи А.В. Патока.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ХАРКІВМІСТДОРБУД"

ТОВ ІНТЕХ КОМПЛЕКТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ХАРКІВМІСТДОРБУД"
#42281300
Переможець 8 492 000,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2020 11:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2020 11:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ХАРКІВМІСТДОРБУД"
#42281300
8 492 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 09:49
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 09:48
Додаткова угода 6 Т93-МЗ12-20.PDF зміни до договору
30 грудня 2021 09:48
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2021 11:40
Додаткова угода № 3 (1).PDF зміни до договору
06 квітня 2021 11:39
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 17:48
Т93-МЗ12-20.PDF укладений
12 жовтня 2020 17:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі експертного звіту відповідно п.4.1, п. 4.6.2 Договору, п.3 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: Т93-МЗ12/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно п.4.6.4 Договору та п.5 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"- погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни обсягу та якості послуг)
Номер договору про закупівлю: Т93-МЗ12/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 8 287 727,42
UAH (в тому числі ПДВ 1 381 287,90 UAH)