Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (Капітальний ремонт з переведенням на цифрову технологію рентген діагностичного комплексу РУМ-20М з ПРЗ)
Очікувана вартість
985 000,00 UAH
UA-2020-07-21-001275-b c0d2339dc24e430f8e57d8ee7b24d370
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дунаєвська Лариса Василівна

+380322230356 4kmp_uoz_lviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "4-А МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА"
Код ЄДРПОУ: 23970286
Місцезнаходження: 79049, Україна , Львівська обл., Львів, пр. Червоної калини, 68
Контактна особа: Дунаєвська Лариса Василівна
+380322230356
4kmp_uoz_lviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 липня 2020 10:14
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 06 серпня 2020 15:07
Очікувана вартість: 985 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 925,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50420000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання


Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (Капітальний ремонт з переведенням на цифрову технологію рентген діагностичного комплексу РУМ-20М з ПРЗ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Львів, проспект Червоної Калини, 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020
ДК 021:2015: 50421200-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування рентгенологічного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування - власні кошти Замовника (спец.кошти). Оплата здійснюється протягом 20 календарних днів з дня підписання акту приймання передачі виконаного капітального ремонту медичного обладнання Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 липня 2020 20:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2020 20:35
2-ТД-Кап.рем.рентген.обл.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ РЕМА "ЕСКУЛАП" 978 000,00
UAH з ПДВ
978 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Книшевич Ярослав Богданович 979 000,00
UAH з ПДВ
979 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 20:35
Електронний підпис
20 серпня 2020 20:28
Довідка МВСУ.pdf
18 серпня 2020 15:56
Електронний підпис
18 серпня 2020 15:52
Сертифікат № ТС06040905КР.pdf
04 серпня 2020 21:48
Електронний підпис
04 серпня 2020 21:44
Електронний підпис
04 серпня 2020 15:06
Лист-пояснення.pdf
04 серпня 2020 14:59
лист відгук п..pdf
04 серпня 2020 13:18
Статут РЕМА.pdf
04 серпня 2020 13:18
Протокол №1,Наказ РЕМА.pdf
04 серпня 2020 13:18
лист-відгук.pdf
04 серпня 2020 13:18
Довідка.pdf.p7s
04 серпня 2020 13:18
Довідка.pdf
04 серпня 2020 13:18
Виписка РЕМА ЕСКУЛАП..pdf
04 серпня 2020 13:18
Проект договору 2020.pdf
04 серпня 2020 13:18
Цінова пропозиція..pdf
04 серпня 2020 13:18
Технічна специфікація.pdf
04 серпня 2020 13:18
Сертиф 018 iso13485.pdf
04 серпня 2020 13:18
Ліцензія ДІВ.pdf
04 серпня 2020 13:18
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ 2020 р...pdf
04 серпня 2020 13:18
Договір Прикордонники.pdf
04 серпня 2020 13:18
Договір м. Борислав.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ РЕМА "ЕСКУЛАП"

CПД - ФОП Книшевич Ярослав Богданович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ РЕМА "ЕСКУЛАП"
#37965080
Переможець 978 000,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 16:15
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 серпня 2020 11:41

Вимога про усунення невідповідностей

Від 18.08.2020 р. Кому: ТОВ РЕМА "ЕСКУЛАП" Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей по процедурі відкриті торги на закупівлю - «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (Капітальний ремонт з переведенням на цифрову технологію рентген діагностичного комплексу РУМ-20М з ПРЗ)» Частиною 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». Враховуючи дане положення Закону вимагаємо усунути виявлені у вашій тендерній пропозиції невідповідності, а саме: І. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №1. 1.1. перелік виявлених невідповідностей: У поданих у складі вашої тендерної пропозиції ВІДСУТНІЙ сертифікат / чи посвідчення / чи диплом / чи інший документ, який засвідчує право здійснювати спеціалістом технічне обслуговування, монтаж/демонтаж, ремонт рентгенівського обладнання. 1.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 2.1. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації: «2.1. Довідка складена у формі таблиці, про наявність основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників), робітників (спеціалістів) тощо, які будуть залучатися до виконання робіт, із зазначенням інформації: про кількість таких працівників, посада таких працівників та досвід (чи стаж) кожного з таких працівників. Дана довідка має підтверджувати наявність в учасника кваліфікованого спеціаліста, що пройшов навчання та має право здійснювати технічне обслуговування, монтаж/демонтаж, ремонт рентгенівського обладнання. На підтвердження також подається відповідний сертифікат / чи посвідчення / чи диплом / чи інший документ, який засвідчує право здійснювати таким спеціалістом технічне обслуговування, монтаж/демонтаж, ремонт рентгенівського обладнання». 1.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати (тобто завантажити в електронну систему): - Довідку складена у формі таблиці, про наявність основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників), робітників (спеціалістів) тощо, які будуть залучатися до виконання робіт, із зазначенням інформації: про кількість таких працівників, посада таких працівників та досвід (чи стаж) кожного з таких працівників. (дана довідка завантажується в тому випадку, якщо учасник завантажить документ, який засвідчує право здійснювати технічне обслуговування, монтаж/демонтаж, ремонт рентгенівського обладнання на іншого спеціаліста, який першочергово не вказувався у вже завантаженій довідці про працівників). Дана довідка має підтверджувати наявність в учасника кваліфікованого спеціаліста, що пройшов навчання та має право здійснювати технічне обслуговування, монтаж/демонтаж, ремонт рентгенівського обладнання. - На підтвердження також подається відповідний сертифікат / чи посвідчення / чи диплом / чи інший документ, який засвідчує право здійснювати таким спеціалістом технічне обслуговування, монтаж/демонтаж, ремонт рентгенівського обладнання. ІІ. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №1. 2.1. перелік виявлених невідповідностей: У поданій довідці про виконання аналогічного договору (не менше 2 договори), некоректно відображено відомості про предмети аналогічних договорів, а саме, назва предмета договору, що вказаний у довідці, не співпадає із назвою предмета, що зазначено безпосередньо у самому договорів. 2.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 3.1. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації: «3.1. Довідка складена у довільній формі, про виконання аналогічного договору (не менше 2 договори), де зазначено найменування замовника згідно такого договору; його адреса та контактний номер телефону; прізвище, ініціали посадової особи замовника, що була уповноважена за супровід та виконання договору; відомості про предмет договору; строки виконання (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю чи конфіденційну інформацію).» 2.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати (тобто завантажити в електронну систему): довідку складена у довільній формі, про виконання аналогічного договору (не менше 2 договори), де зазначено найменування замовника згідно такого договору; його адреса та контактний номер телефону; прізвище, ініціали посадової особи замовника, що була уповноважена за супровід та виконання договоруВІДОМОСТІ ПРО ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ; строки виконання (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю чи конфіденційну інформацію).»

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2020 16:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ РЕМА "ЕСКУЛАП"
#37965080
978 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 09:02
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 09:01
Додаткова угода продовження строку.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 10:17
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 13:57
Договір укладений
02 вересня 2020 13:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) та керуючись ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, пп. 3 п. 10.2 розділу X Договору: «Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватись після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» Сторони, за взаємною згодою, вирішили внести зміни до Договору та викласти в новій редакції п. 4.2. Договору: «4.2. ВИКОНАВЕЦЬ зобов’язаний виконати послуги, визначені цим Договоромта додатками до нього до 01.12.2020 року. Дата виконання послуг відповідає даті зазначеній в Акті здачі-прийняття послуг з капітального ремонту медичного обладнання ВИКОНАВЦЯ».
Номер договору про закупівлю: 203
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 978 000,00
UAH