Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з заправки та відновлення катриджі
Очікувана вартість
107 280,00 UAH
UA-2020-07-21-001055-b 621e8ae92c2843faafd70dcfbbf13c86
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ділігодін Євгеній Володимирович

0442078585 dwrz-urist@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ДАРНИЦЬКИЙ ВАГОНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081263
Місцезнаходження: 02092, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ АЛМАТИНСЬКА, будинок 74
Контактна особа: Ділігодін Євгеній Володимирович
0442078585
dwrz-urist@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 липня 2020 10:03
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 06 серпня 2020 14:32
Очікувана вартість: 107 280,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 536,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Детальна інформація стосовно предмету закупівлі зазначена в документації, яка додається до закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з заправки та відновлення катриджі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг відповідно до умов договору Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 липня 2020 10:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2020 10:00
ТД послуги з заправки та відновлення катриджі.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-21-001055-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М.", Код ЄДРПОУ:24095427
Дата подання: 22 липня 2020 14:51
Дискримінаційні умови
Шановний Замовнику, під час аналізу Тендерної документації на закупівлю UA-2020-07-21-001055-b, за предметом «код ДК 021:2015 ЄЗС – 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з заправки та відновлення катриджі)», було виявлено умову, яка обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації (ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року).
Зазначена умова викладена у колонці №1 п. 2 Додатку №5 до Тендерної документації, де від учасників вимагають надати: «Зареєстровані повні технічні умови, видані уповноваженим органом, на витратні матеріали та комплектуючі, що використовуються для заправки та відновлення картриджів (тонери, фотобарабани, очищувальні леза/чистячі леза, дозуючі леза, магнітні вали, вали заряду/вали первинного заряду, чіпи, мастило струмопровідне) до фотокопіювального та друкуючого обладнання лазерного та струменевого друку, затверджені печаткою та підписом організації, якій було видано технічні умови.»
Така вимога Тендерної документації обмежує право на участь у торгах учасників, які пропонують імпортні витратні матеріали та/або не є їх виробниками.
Так особа, що не є виробником відповідних витратних матеріалів, комплектуючих, а придбає їх вже введеними в обіг в Україні для надання послуг, що є предметом закупівлі не зобов’язана мати технічні умови на виробництво таких витратних матеріалів, комплектуючих (вітчизняних або імпортних) – отже, незважаючи на те, що предметом закупівлі є послуги, а не товар, від участі в Торгах внаслідок дискримінації усуваються учасники, що можуть якісно надати послуги з заправки та відновлення картриджів, однак не мають власного виробництва витратних матеріалів, комплектуючих.
Зверніть також увагу, що чинним законодавством України не встановлено будь-яких обмежень щодо кола осіб, які мають право здійснювати продаж витратних матеріалів чи надавати послуги шляхом використання відповідних товарів.
При цьому технічні умови є документами, що отримуються безпосередньо виробником товару, та підтверджують технічні можливості підприємства-заявника щодо забезпечення стабільного випуску продукції/надання послуг, які відповідають вимогам нормативних документів, а також встановлюють внутрішні технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, процес або послуга.
Таким чином, у разі відсутності будь-яких відносин з виробником товару, що буде використовуватися при наданні послуг, учасник позбавляється можливості надати копії технічних умов, що є дискримінацією по відношенню до потенційних учасників торгів.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, розглянувши скаргу No UA-2020-05-05-003993-b.b3 від 15.05.2020 року, ухвалила Рішення № 10546-р/пк-пз від 28.05.2020 року.
Предметом оскарження була вимога Замовника надання у складі пропозиції документів (серед яких «копії зареєстрованих та затверджених відповідно до законодавства, технічних умов, відповідно до яких виробляються витратні матеріали
(картриджі тонерні, фотобарабани, чіпи та магнітні вали), надається засвідчена
виробником копія(ї) їх титульної(их) сторінки(ок) із зазначенням строку дії, органу, який
провів реєстрацію та реквізитів реєстрації»), які стосуються саме «фотобарабанів», «чіпів», «магнітних валів», «інших витратних матеріалів для друкуючих пристроїв», що не є предметом закупівлі, а тому спричиняють порушення положень статей 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», так як Замовник має право встановлювати вимоги лише щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
Колегія в Рішенні No 10546-р/пк-пз від 28.05.2020 року дійшла наступного висновку «Замовник не довів необхідність встановлення наведеної вище умови Документації саме у наведеній редакції.»
Таким чином, предметом закупівлі є послуги, а не товари, а тому вимога Тендерної документації щодо надання технічних умов на «тонери, фотобарабани, очищувальні леза/чистячі леза, дозуючі леза, магнітні вали, вали заряду/вали первинного заряду, чіпи, мастило струмопровідне», значно обмежує коло учасників Торгів лише виробниками відповідних витратних матеріалів, комплектуючих.
До того ж, оскільки іноземні підприємства не зобов’язані мати технічні умови, а також проводити реєстраційні дії щодо них в Україні, то вони не можуть брати участь у цих торгах самостійно, а учасники, які пропонують їх товари, внаслідок дискримінації за ознакою «українського виробництва», позбавлені можливості використовувати дані витратні матеріали під час надання послуг.
Також, вимога, що викладена у колонці №1 п. 2 Додатку №5 до Тендерної документації є надмірною та непотрібною з огляду на те, що у колонці №1 п. 3 та колонці №2 п. 2 Додатку №5 до Тендерної документації від учасників вимагають надати «Сертифікат на систему управління якістю, або будь-який інший документ, виданий уповноваженою державною установою, на підтвердження того, що надання послуг відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015» та «Сертифікат на систему екологічного корегування, або будь-який інший документ, виданий уповноваженою державною установою, на підтвердження того, що надана послуга відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015».
Наявність в учасника закупівлі запроваджених зазначених систем контролю якості ДСТУ ISO підтверджує належну якість послуг, а тому отримання зайвих документів, як то технічних умов, несе в собі виключно необґрунтовані витрати, і по суті не покращує якість послуг, але використовується недобросовісними замовниками/учасниками для обмеження конкуренції між учасниками Торгів.
Враховуючи викладене вище вимагаємо виключити з Тендерної документації вимогу колонки №1 п. 2 Додатку №5 до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 липня 2020 14:39
Шановний Замовнику, під час аналізу Тендерної документації на закупівлю UA-2020-07-21-001055-b, за предметом «код ДК 021:2015 ЄЗС – 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з заправки та відновлення катриджі)», було виявлено умову, яка обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації (ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року). Зазначена умова викладена у колонці №1 п. 2 Додатку №5 до Тендерної документації, де від учасників вимагають надати: «Зареєстровані повні технічні умови, видані уповноваженим органом, на витратні матеріали та комплектуючі, що використовуються для заправки та відновлення картриджів (тонери, фотобарабани, очищувальні леза/чистячі леза, дозуючі леза, магнітні вали, вали заряду/вали первинного заряду, чіпи, мастило струмопровідне) до фотокопіювального та друкуючого обладнання лазерного та струменевого друку, затверджені печаткою та підписом організації, якій було видано технічні умови.» Така вимога Тендерної документації обмежує право на участь у торгах учасників, які пропонують імпортні витратні матеріали та/або не є їх виробниками. Так особа, що не є виробником відповідних витратних матеріалів, комплектуючих, а придбає їх вже введеними в обіг в Україні для надання послуг, що є предметом закупівлі не зобов’язана мати технічні умови на виробництво таких витратних матеріалів, комплектуючих (вітчизняних або імпортних) – отже, незважаючи на те, що предметом закупівлі є послуги, а не товар, від участі в Торгах внаслідок дискримінації усуваються учасники, що можуть якісно надати послуги з заправки та відновлення картриджів, однак не мають власного виробництва витратних матеріалів, комплектуючих. Зверніть також увагу, що чинним законодавством України не встановлено будь-яких обмежень щодо кола осіб, які мають право здійснювати продаж витратних матеріалів чи надавати послуги шляхом використання відповідних товарів. При цьому технічні умови є документами, що отримуються безпосередньо виробником товару, та підтверджують технічні можливості підприємства-заявника щодо забезпечення стабільного випуску продукції/надання послуг, які відповідають вимогам нормативних документів, а також встановлюють внутрішні технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, процес або послуга. Таким чином, у разі відсутності будь-яких відносин з виробником товару, що буде використовуватися при наданні послуг, учасник позбавляється можливості надати копії технічних умов, що є дискримінацією по відношенню до потенційних учасників торгів. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, розглянувши скаргу No UA-2020-05-05-003993-b.b3 від 15.05.2020 року, ухвалила Рішення № 10546-р/пк-пз від 28.05.2020 року. Предметом оскарження була вимога Замовника надання у складі пропозиції документів (серед яких «копії зареєстрованих та затверджених відповідно до законодавства, технічних умов, відповідно до яких виробляються витратні матеріали (картриджі тонерні, фотобарабани, чіпи та магнітні вали), надається засвідчена виробником копія(ї) їх титульної(их) сторінки(ок) із зазначенням строку дії, органу, який провів реєстрацію та реквізитів реєстрації»), які стосуються саме «фотобарабанів», «чіпів», «магнітних валів», «інших витратних матеріалів для друкуючих пристроїв», що не є предметом закупівлі, а тому спричиняють порушення положень статей 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», так як Замовник має право встановлювати вимоги лише щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Колегія в Рішенні No 10546-р/пк-пз від 28.05.2020 року дійшла наступного висновку «Замовник не довів необхідність встановлення наведеної вище умови Документації саме у наведеній редакції.» Таким чином, предметом закупівлі є послуги, а не товари, а тому вимога Тендерної документації щодо надання технічних умов на «тонери, фотобарабани, очищувальні леза/чистячі леза, дозуючі леза, магнітні вали, вали заряду/вали первинного заряду, чіпи, мастило струмопровідне», значно обмежує коло учасників Торгів лише виробниками відповідних витратних матеріалів, комплектуючих. До того ж, оскільки іноземні підприємства не зобов’язані мати технічні умови, а також проводити реєстраційні дії щодо них в Україні, то вони не можуть брати участь у цих торгах самостійно, а учасники, які пропонують їх товари, внаслідок дискримінації за ознакою «українського виробництва», позбавлені можливості використовувати дані витратні матеріали під час надання послуг. Також, вимога, що викладена у колонці №1 п. 2 Додатку №5 до Тендерної документації є надмірною та непотрібною з огляду на те, що у колонці №1 п. 3 та колонці №2 п. 2 Додатку №5 до Тендерної документації від учасників вимагають надати «Сертифікат на систему управління якістю, або будь-який інший документ, виданий уповноваженою державною установою, на підтвердження того, що надання послуг відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015» та «Сертифікат на систему екологічного корегування, або будь-який інший документ, виданий уповноваженою державною установою, на підтвердження того, що надана послуга відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015». Наявність в учасника закупівлі запроваджених зазначених систем контролю якості ДСТУ ISO підтверджує належну якість послуг, а тому отримання зайвих документів, як то технічних умов, несе в собі виключно необґрунтовані витрати, і по суті не покращує якість послуг, але використовується недобросовісними замовниками/учасниками для обмеження конкуренції між учасниками Торгів. Враховуючи викладене вище вимагаємо виключити з Тендерної документації вимогу колонки №1 п. 2 Додатку №5 до Тендерної документації.
Шановний потенційний Учасник! У колонці №1 п. 2 Додатку №5 до Тендерної документації, викладена вимога де від учасників вимагають надати: «Зареєстровані повні технічні умови, видані уповноваженим органом, на витратні матеріали та комплектуючі, що використовуються для заправки та відновлення картриджів (тонери, фотобарабани, очищувальні леза/чистячі леза, дозуючі леза, магнітні вали, вали заряду/вали первинного заряду, чіпи, мастило струмопровідне) до фотокопіювального та друкуючого обладнання лазерного та струменевого друку, затверджені печаткою та підписом організації, якій було видано технічні умови.» Технічні умови - це стандарт підприємства на продукцію, що випускається, в якому встановлюються вимоги до продукції, що забезпечують її якість і безпеку. Технічні умови для виробника стають документом, в якому формулюються вимоги, згідно з якими налаштовується техпроцес виробництва: починаючи створенням оригінал-макету і закінчуючи поставками готової продукції до замовників. У них визначаються обов’язки виготовлювача перед споживачем в області дотримання рівня якості продукції, який мав би бути нижче, ніж зазначено в ТУ.
Зареєстровані повні технічні умови, видані уповноваженим органом, на витратні матеріали та комплектуючі, що використовуються для заправки та відновлення картриджів (тонери, фотобарабани, очищувальні леза/чистячі леза, дозуючі леза, магнітні вали, вали заряду/вали первинного заряду, чіпи, мастило струмопровідне) до фотокопіювального та друкуючого обладнання лазерного та струменевого друку дають змогу Замовнику перевірити такі основні вимоги: сфера застосування, технічні вимоги, вимоги щодо безпеки, правила приймання, методи контролю, транспортування та зберігання, вказівки з експлуатації, гарантії виробника. Предметом закупівлі є послуги з заправки та відновлення катриджів при наданні яких використовуються тонери, фотобарабани, очищувальні леза/чистячі леза, дозуючі леза, магнітні вали, вали заряду/вали первинного заряду, чіпи, мастило струмопровідне.
До того ж, даний документ можна вільно отримати в уповноваженому органі або запросити у виробника даної продукції, який вже має в наявності даний документ.
Окремо слід відмітити, що зазначене Учасником у вимозі рішення АМКУ № 10546-р/пк-пз від 28.05.2020 року - не може бути підставою для внесення змін до Тендерної документації, оскільки обставини, які стали підставою для винесення зазначеного рішення є відмінними від обставин, на які Ви посилаєтесь як на підставу внесення змін.
У зв’язку з вищевикладеним, заявлена вимога не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2020-07-21-001055-b.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М.", Код ЄДРПОУ:24095427
Дата подання: 22 липня 2020 15:57
Вимога на дискримінацію учасників процедури закупівлі
Шановний Замовнику, уважно ознайомившись з умовами Вашої Тендерної документації на закупівлю UA-2020-07-21-001055-b, за предметом «код ДК 021:2015 ЄЗС – 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з заправки та відновлення катриджі)», та враховуючи положення ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року , просимо внести зміни до Тендерної документації, виходячи з наступного.
Відповідно до інформації з п.8 колонки №1 Додатку №5 до Тендерної документації в разі, якщо Учасник не є виробником тонерів та витратних матеріалів та комплектуючих (фотобарабани, очищувальні леза/чистячі леза, дозуючі леза, магнітні вали, вали заряду/вали первинного заряду, чіпи, мастило струмопровідне), що використовуються для заправки та відновлення картриджів, необхідно додатково надати у складі своєї пропозиції оригінал листа авторизації Учасника від виробника тонерів та витратних матеріалів та комплектуючих (фотобарабани, очищувальні леза/чистячі леза, дозуючі леза, магнітні вали, вали заряду/вали первинного заряду, чіпи, мастило струмопровідне), що використовуються для заправки та відновлення картриджів, в якому буде зазначено, що учасник є авторизованим партнером або офіційним представником. Даний лист повинен бути адресований Замовнику торгів та містити ідентифікатор закупівлі та назву предмету закупівлі.
Вважаємо зазначену вимогу Тендерної документації щодо надання листа авторизації дискримінаційною до осіб, які не є авторизованим партнером або офіційним представником виробника тонерів, витратних матеріалів та комплектуючих. Разом з тим, тонер, витратні матеріали та комплектуючі картриджів перебувають у вільному обігу, чинним законодавством не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають право здійснювати продаж даних товарів, а також не передбачено необхідність їх придбання учасниками лише у виробників. Таким чином, учасник, який придбає зазначений товар не повинен мати статусу авторизованого партнера або офіційного представника виробника. Вимога ж Тендерної документації про те, що учасник повинен підтверджувати листом авторизації від виробника свій статус авторизованого партнеру або офіційним представника виробника тонерів, витратних матеріалів та комплектуючих є неправомірною, дискримінуючою, та підлягає виключенню з Тендерної документації, адже учасники торгів, можуть мати укладені господарські договори з дистриб’юторами, які не є ані виробниками, ані імпортерами відповідних товарів, а тому позбавлені можливості виконати вимогу про надання авторизаційного листа, що підтверджує партнерські відносини.
Звертаємо увагу, що в подібній справі Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, розглянувши скаргу ТОВ «Технології для бізнесу» від 12.03.2020 No UA-2020-02-28-000636-a.b8, ухвалила Рішення No 6233-р/пк-пз від 01.04.2020 року (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-28-000636-a ).
Предметом оскарження була вимога Замовника надання у складі пропозиції «листа від виробника або офіційного представництва виробника, який знаходиться на території̈ України, що підтверджує партнерські повноваження учасника із зазначенням ідентифікатором закупівлі (номеру оголошення), що оприлюднений на веб- порталі Уповноваженого органу, назву предмету закупівлі та назву замовника відповідно до оголошення» у разі якщо Учасник не є виробником товару.
Колегія в Рішенні No 6233-р/пк-пз від 01.04.2020 року дійшла наступного висновку «Замовник не довів необхідність встановлення наведеної вище умови Документації саме у наведеній редакції.»
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають відносини з виробником товарів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог, порушують вимоги ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року , якими передбачена недискримінація учасників, а також їх права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та принципи відкритості і прозорості на всіх стадіях закупівель.
Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Отже, керуючись ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, вимагаємо:
1. Внести зміни до п. 8 колонки №1 Додатку №5 до Тендерної документації на закупівлю UA-2020-07-21-001055-b, за предметом «код ДК 021:2015 ЄЗС – 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з заправки та відновлення катриджі)», шляхом виключення вимоги: «В разі, якщо Учасник не є виробником тонерів та витратних матеріалів та комплектуючих (фотобарабани, очищувальні леза/чистячі леза, дозуючі леза, магнітні вали, вали заряду/вали первинного заряду, чіпи, мастило струмопровідне), що використовуються для заправки та відновлення картриджів, необхідно додатково надати у складі своєї пропозиції оригінал листа авторизації Учасника від виробника тонерів та витратних матеріалів та комплектуючих (фотобарабани, очищувальні леза/чистячі леза, дозуючі леза, магнітні вали, вали заряду/вали первинного заряду, чіпи, мастило струмопровідне), що використовуються для заправки та відновлення картриджів, в якому буде зазначено, що учасник є авторизованим партнером або офіційним представником. Даний лист повинен бути адресований Замовнику торгів та містити ідентифікатор закупівлі та назву предмету закупівлі.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 липня 2020 11:23
Шановний потенційний Учасник! Відповідно до інформації з п.8 колонки №1 Додатку №5 до Тендерної документації в разі, якщо Учасник не є виробником тонерів та витратних матеріалів та комплектуючих (фотобарабани, очищувальні леза/чистячі леза, дозуючі леза, магнітні вали, вали заряду/вали первинного заряду, чіпи, мастило струмопровідне), що використовуються для заправки та відновлення картриджів, необхідно додатково надати у складі своєї пропозиції оригінал листа авторизації Учасника від виробника тонерів та витратних матеріалів та комплектуючих (фотобарабани, очищувальні леза/чистячі леза, дозуючі леза, магнітні вали, вали заряду/вали первинного заряду, чіпи, мастило струмопровідне), що використовуються для заправки та відновлення картриджів, в якому буде зазначено, що учасник є авторизованим партнером або офіційним представником. Даний лист повинен бути адресований Замовнику торгів та містити ідентифікатор закупівлі та назву предмету закупівлі. Вимога про надання Учасником оригінал листа авторизації Учасника від виробника, надає змогу Замовнику бути впевненим, що витратні матеріали не є предметом будь-якого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним в Україні законодавством щодо походження товарів з країн стосовно яких діє Закон України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII та тимчасово окупованих територій та мають легальне походження на території України. Також дана вимога захищає Замовника від товарів незаконного обігу, контрафактної (підробленої) продукції, тобто надання Учасником оригіналу листа авторизації Учасника, в якому буде зазначено, що учасник є авторизованим партнером або офіційним представником виробника є документальним підтвердженням, що продукція запропонована учасником є оригінальною, легально завезеною на територію України та сплачено податки та збори згідно законодавства (регулюється положеннями ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції»).
Окремо слід відмітити, що зазначене Учасником у вимозі рішення АМКУ № 6233-р/пк-пз від 01.04.2020 року - не може бути підставою для внесення змін до Тендерної документації, оскільки обставини, які стали підставою для винесення зазначеного рішення є відмінними від обставин, на які Ви посилаєтесь як на підставу внесення змін.
У зв’язку з вищевикладеним, заявлена вимога не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2020-07-21-001055-b.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М.", Код ЄДРПОУ:24095427
Дата подання: 22 липня 2020 17:33
Дискримінаційні умови
Доброго дня. Шановний Замовнику, керуючись ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року звертаємося до Вас, у зв’язку з наявною у Додатку №5 до Тендерній документації вимогою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації потенційних учасників торгів.
Зокрема, у п. 1 колонки №2 Додатку №5 до Тендерної документації встановлено вимогу надати: «Оригінал або нотаріально завірені копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на підтвердження того, що сировина (тонер) та основні комплектуючі (фотобарабани, очищувальні леза/чистячі леза, дозуючі леза, магнітні вали, вали заряду/вали первинного заряду, чіпи, мастило струмопровідне), які використовуються при наданні послуг з заправки/відновлення картриджів є безпечними для застосування за призначенням, та оточуючого персоналу, дійсні на момент розкриття пропозицій.»
Згідно з положенням п. 22 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року предмет закупівлі – це товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Відповідно до ст. ст. 22-23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, замовник має право встановлювати вимоги лише щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
Виходячи з зазначеного, вимоги щодо надання документів, які стосуються «тонеру» «фотобарабанів», «очищувального леза/чистячого леза», «дозуючого леза», «магнітного валу», «валу заряду/валу первинного заряду», «чіпів», «мастила струменневого», що не є предметом закупівлі, є неправомірними вимогами Тендерної документації Замовника до тендерних пропозицій потенційних учасників відповідно до статей 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року.
До такого ж висновку дійшла Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у Рішенні № 10546-р/пк-пз від 28.05.2020 року на скаргу No UA-2020-05-05-003993-b.b3 від 15.05.2020 року (номер закупівлі - UA-2020-05-05-003993-b).
Таким чином, предметом закупівлі є послуги, а не товари, а тому вимога Тендерної документації щодо надання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на «тонери, фотобарабани, очищувальні леза/чистячі леза, дозуючі леза, магнітні вали, вали заряду/вали первинного заряду, чіпи, мастила струмопровідні», значно обмежує коло учасників Торгів лише виробниками відповідної сировини та комплектуючих.
Також, вимога, що викладена у п. 1 колонки №2 Додатку №5 до Тендерної документації є надмірною та непотрібною з огляду на те, що у колонці №1 п. 3 та колонці №2 п. 2 Додатку №5 до Тендерної документації від учасників вимагають надати «Сертифікат на систему управління якістю, або будь-який інший документ, виданий уповноваженою державною установою, на підтвердження того, що надання послуг відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015» та «Сертифікат на систему екологічного корегування, або будь-який інший документ, виданий уповноваженою державною установою, на підтвердження того, що надана послуга відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015».
Наявність в учасника закупівлі запроваджених зазначених систем контролю якості ДСТУ ISO підтверджує належну якість послуг, а тому отримання зайвих документів, як то висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, несе в собі виключно необґрунтовані витрати, і по суті не покращує якість послуг, але використовується недобросовісними замовниками/учасниками для обмеження конкуренції між учасниками Торгів.
Враховуючи викладене вимагаємо виключити з Тендерної документації вимогу п. 1 колонки №2 Додатку №5 до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 липня 2020 11:24
Шановний потенційний Учасник! Відповідно до інформації п. 1 колонки №2 Додатку №5 до Тендерної документації встановлено вимогу надати: «Оригінал або нотаріально завірені копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на підтвердження того, що сировина (тонер) та основні комплектуючі (фотобарабани, очищувальні леза/чистячі леза, дозуючі леза, магнітні вали, вали заряду/вали первинного заряду, чіпи, мастило струмопровідне), які використовуються при наданні послуг з заправки/відновлення картриджів є безпечними для застосування за призначенням, та оточуючого персоналу, дійсні на момент розкриття пропозицій.» Дана вимога зазначена з метою забезпечення екологічних заходів із захисту довкілля, які спрямовані на дотримання безпеки щодо впливу на довкілля і здоров’я людини протягом всього життєвого циклу. Враховуючи вищезазначене Замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною в зв’язку з тим, що дана вимога підтверджує екологічну безпечність надаваємих послуг. Предметом закупівлі є послуги з заправки та відновлення картриджів, до складу яких входить використання тонеру та основних комплектуючих (фотобарабани, очищувальні леза/чистячі леза, дозуючі леза, магнітні вали, вали заряду/вали первинного заряду, чіпи, мастило струмопровідне), тому Замовник вимагає підтвердження якісного та безпечного надання даних послуг з використання якісного та безпечного тонеру та основних комплектуючих (фотобарабани, очищувальні леза/чистячі леза, дозуючі леза, магнітні вали, вали заряду/вали первинного заряду, чіпи, мастило струмопровідне).
До того ж, даний документ можна вільно отримати в уповноваженому органі або запросити у виробника/заявника експертизи щодо даної продукції, який вже має в наявності даний документ.
Окремо слід відмітити, що зазначене Учасником у вимозі рішення АМКУ 10546-р/пк-пз від 28.05.2020 року - не може бути підставою для внесення змін до Тендерної документації, оскільки обставини, які стали підставою для винесення зазначеного рішення є відмінними від обставин, на які Ви посилаєтесь як на підставу внесення змін.
У зв’язку з вищевикладеним, заявлена вимога не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2020-07-21-001055-b.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М.", Код ЄДРПОУ:24095427
Дата подання: 15 серпня 2020 19:49
Не відповідає вимогам тендерної документації
Шановний Замовнику, звертаємося до Вас з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця торгів процедури закупівлі UA-2020-07-21-001055-b за предметом «код ДК 021:2015 ЄЗС – 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з заправки та відновлення катриджі)» Товариства з обмеженою відповідальністю «СІНТ», у тому числі поясніть її переваги порівняно з нашою тендерною пропозицією (ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року).
Крім того, при наданні відповіді просимо роз’яснити чому під час прийняття рішення викладеного у вигляді Протоколу засідання тендерного комітету філії «Дарницький вагоноремонтний завод» акціонерного товариства «Українська залізниця» (про визначання переможця та прийняття рішення про намір укласти договір на закупівлю ДК021:2015 КОД 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з заправки та відновлення катриджі)) №208 від 13.08.2020 року, щодо визнання переможцем торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «СІНТ» не було взято до уваги такі суттєві недоліки та невідповідності його тендерної пропозиції:
1. У п.п. 1.2 п. 1 Додатку №6 до Тендерної документації встановлено вимогу: «Учасник надає документи, що підтверджують наявність необхідного обладнання та/або матеріально–технічної бази для надання послуг або виконання робіт (наприклад: копія документу на право власності виробничого приміщення для заправки картриджів або копія договору оренди виробничого приміщення для заправки картриджів, такі документи повинні підтверджуватись Висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи на виробниче приміщення для заправки картриджів).»
На виконання зазначеної вимоги Товариство з обмеженою відповідальністю «СІНТ» надає у складі тендерної пропозиції копію Договору оренди (найму) нежитлового приміщення №19-15 від 08.08.2019 року та Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 08.02/7924.В/1444 від 15.10.2007 року.
Проте, Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 08.02/7924.В/1444 від 15.10.2007 року є недійсним, а тому не може братися до уваги Замовником, адже на час видачі зазначеного документу діяли такі нормативні документи санітарного законодавства, що на сьогодні втратили чинність: 1) загальні вимоги безпеки до виробничих процесів і обладнання - ГОСТ 12.3.002, ГОСТ 12.2.003 і СП 1042; 2) загальні вимоги з електробезпеки - ГОСТ 27487.1; 3) вимоги до системи припливно-витяжної та місцевої вентиляції - ГОСТ 12.4.021; СНіП 2.04.05; 4) вимоги до освітлення на робочих місцях - СНиП 11-4; 5) параметри мікроклімату на робочих місцях - ГОСТ 12.1.005 і ДСН 3.3.6.042; 6) рівень шуму і звукового тиску на робочих місцях - ДСН 3.3.6.037 , ГОСТ 12.1.003; 7) вібрація на робочих місцях - ДСН 3.3.6.039, ГОСТ 12.1.012; 8) загальні вимоги пожежної безпеки - ГОСТ 12.1.004 і СНіП 2.01.02. На заміну перерахованим положенням санітарного законодавства прийшли та активно застосовуються такі: 1) загальні вимоги безпеки до виробничих процесів і обладнання – ДСТУ 3273; 2) загальні вимоги з електробезпеки – ДСТУ 7237; 3) вимоги до системи припливно-витяжної та місцевої вентиляції – ДСТУ БА.3.2-12 і ДБН В.2.5-67; 4) вимоги до освітлення на робочих місцях – ДБН В.2.5-28; 5) параметри мікроклімату на робочих місцях – ГОСТ 12.1.005 і ДСН 3.3.6.042; 6) рівень шуму і звукового тиску на робочих місцях – ДСН 3.3.6.037; 7) вібрація на робочих місцях - ДСН 3.3.6.039; 8) загальні вимоги пожежної безпеки - НАПБА 01.001. Тобто, Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 08.02/7924.В/1444 від 15.10.2007 року видавався на підставі положень законодавства, які на сьогодні є застарілими та неактуальними, а тому зазначений документ не може слугувати виконанням вимоги п.п. 1.2 п. 1 Додатку №6 до Тендерної документації.
2. Відповідно до п. п. 1.3 п. 1 Додатку №6 до Тендерної документації учасники відкритих торгів у складі тендерних пропозицій мали надати підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів. При цьому досвід роботи Виконавця в даній сфері має бути не менше 5 років.
Товариство з обмеженою відповідальністю «СІНТ» у складі тендерної пропозиції надає Договір про закупівлю послуг за державні кошти №15/19В від 19 від 19.03.2019 року, Договір про надання послуг №21-58 від 13.03.2017 року, Договір про надання послуг №78-54 від 17.09.2019 року, що свідчить про наявність трьох років досвіду у зазначеній сфері, а тому такий Виконавець не відповідає вимогам Замовника, що зазначені у Тендерній документації.
3. У Додатку №5 до Тендерної документації встановлено вимоги надати копії документів, що підтверджують наявність в учасника станції очистки картриджів (заповнений належним чином технічний паспорт/ оборотно-сальдова відомість або витяг з неї/ договір оренди тощо) та копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на станцію очистки картриджів, яка використовується для очистки лазерних картриджів від залишків тонеру під час робіт пов’язаних із заправкою/відновленням тонерних картриджів, дійсного на момент розкриття пропозицій (п. 5 та п. 6 Додатку №5 до Тендерної документації).
У тендерній пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «СІНТ» надано Паспорт на станцію очистки картриджів StaryPrint, «Витяг з оборотно-сальдової відомості по рахунку: 112 Підрозділ; Місце знаходження; Необоротні активи за 01.06.20 – 16.06.2020», Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2-18-1/11041 від 19.05.2020 року та ТУ У 29.7-16285789-003-2004, де зазначено, що учасник є виробником установки для очищення картриджів.
Проте, у Атестаті виробництва №80143.АТ.001-19 від 15.08.2019 року, що наданий у тендерній пропозиції, відсутня інформація про ТУ У 29.7-16285789-003-2004, з чого слід зробити висновок, що Товариство з обмеженою відповідальністю «СІНТ» не є виробником установки для очищення картриджів, яка буде використовуватися під час надання послуг, а тому Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2-18-1/11041 від 19.05.2020 року та Паспорт на станцію очистки картриджів StaryPrint не можуть братися Замовником до уваги, як виконання вимог п. 5 та п. 6 Додатку №5 до Тендерної документації, адже видані на обладнання виробництво якого є сумнівним.
4. У п. 7 Додатку №5 до Тендерної документації встановлено вимогу надати: «Атестат виробництва, виданий органом сертифікації та дійсний на момент розкриття пропозицій, який підтверджує, що стан ВИРОБНИЦТВА ПОСЛУГ З ЗАПРАВКИ ТА ВІДНОВЛЕННЯ КАРТРИДЖІВ, а також тонерів та витратних матеріалів та комплектуючих, що використовуються для заправки та відновлення картриджів забезпечує стабільність показників безпеки процедури виробництва, що відповідають вимогам законодавства України, та діючих нормативних документів.»
У поданому Товариством з обмеженою відповідальністю «СІНТ» Атестаті виробництва №80143.АТ.001-19 від 15.08.2019 року відсутня інформація про «стан виробництва послуг з заправки та відновлення картриджів», а тому учасником не виконана вимога п. 7 Додатку №5 до Тендерної документації, що є підставою для відхилення пропозиції.
5. Згідно з п. 2 Додатку №5 до Тендерної документації учасники мали надати: «Зареєстровані ПОВНІ технічні умови, видані уповноваженим органом, на витратні матеріали та комплектуючі, що використовуються для заправки та відновлення картриджів (тонери, фотобарабани, очищувальні леза/чистячі леза, дозуючі леза, магнітні вали, вали заряду/вали первинного заряду, чіпи, мастило струмопровідне) до фотокопіювального та друкуючого обладнання лазерного та струменневого друку, затверджені печаткою та підписом організації, якій було видано технічні умови.»
У супереч вимозі п. 2 Додатку №5 до Тендерної документації Товариство з обмеженою відповідальністю «СІНТ» надає лише першу сторінку ТУ У 28.2-16285789-004:2019 «Витратні матеріали та комплектуючі для ремонту і технічного обслуговування фотокопіювального та друкуючого обладнання, заправка та/або відновлення», що є підставою для відхилення такої тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене, вимагаємо скасувати рішення, що оформлене у вигляді Протоколу засідання тендерного комітету філії «Дарницький вагоноремонтний завод» акціонерного товариства «Українська залізниця» (про визначання переможця та прийняття рішення про намір укласти договір на закупівлю ДК021:2015 КОД 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з заправки та відновлення катриджі)) №208 від 13.08.2020 року, та відхилити тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «СІНТ», як таку що не відповідає положенням чинного законодавства та вимогам Замовника.
У випадку відсутності жодних дій з боку Замовника, для усунення порушень, що виникли під час прийняття рішення, викладеного у вигляді Протоколу засідання тендерного комітету філії «Дарницький вагоноремонтний завод» акціонерного товариства «Українська залізниця» (про визначання переможця та прийняття рішення про намір укласти договір на закупівлю ДК021:2015 КОД 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з заправки та відновлення катриджі)) №208 від 13.08.2020 року, вимушені будемо звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України у відповідності до положень ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 серпня 2020 15:59
Надаємо Вам відповідь на Вимогу (Скарга) Товариства з обмеженою відповідальністю "В.М." від 15.08.2020, 19:49. ID: UA-2020-07-21-001055-b.

1.У п.п. 1.2 п. 1 Додатку №6 до Тендерної документації встановлено вимогу: «Учасник надає документи, що підтверджують наявність необхідного обладнання та/або матеріально–технічної бази для надання послуг або виконання робіт (наприклад: копія документу на право власності виробничого приміщення для заправки картриджів або копія договору оренди виробничого приміщення для заправки картриджів, такі документи повинні підтверджуватись Висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи на виробниче приміщення для заправки картриджів).»
У тендерній пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «СІНТ надано копію Договору оренди (найму) нежитлового приміщення №19-15 від 08.08.2019 року та Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на виробниче приміщення для заправки картриджів № 08.02/7924.В/1444 від 15.10.2007 року, який є чинним на дату розкриття тендерної пропозиції. Що повністю відповідає умовам тендерної документації.
2. Відповідно до п. п. 1.3 п. 1 Додатку №6 до Тендерної документації учасники відкритих торгів у складі тендерних пропозицій мали надати: кількість – 2, надаються копії договорів за останні 5 років.
У тендерній пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «СІНТ» надано Договір про закупівлю послуг за державні кошти №15/19В від 19 від 19.03.2019 року, Договір про надання послуг №21-58 від 13.03.2017 року, Договір про надання послуг №78-54 від 17.09.2019 року, що підтверджує досвід виконання двох аналогічних договорів. Що повністю відповідає умовам тендерної документації.
3. У Додатку №5 до Тендерної документації встановлено вимоги надати копії документів, що підтверджують наявність в учасника станції очистки картриджів (заповнений належним чином технічний паспорт/ оборотно-сальдова відомість або витяг з неї/ договір оренди тощо) та копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на станцію очистки картриджів, яка використовується для очистки лазерних картриджів від залишків тонеру під час робіт пов’язаних із заправкою/відновленням тонерних картриджів, дійсного на момент розкриття пропозицій (п. 5 та п. 6 Додатку №5 до Тендерної документації).
У тендерній пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «СІНТ» надано Паспорт на станцію очистки картриджів StaryPrint, «Витяг з оборотно-сальдової відомості по рахунку: 112 Підрозділ; Місце знаходження; Необоротні активи за 01.06.20 – 16.06.2020», Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2-18-1/11041 від 19.05.2020 року та ТУ У 29.7-16285789-003-2004, де зазначено, що учасник є виробником установки для очищення картриджів, що повністю відповідає умовам Тендерної документації стосовно вимоги про наявність у Учасника станції очистки картриджів. Що повністю відповідає умовам тендерної документації.
4. У п. 7 Додатку №5 до Тендерної документації встановлено вимогу надати: «Атестат виробництва, виданий органом сертифікації та дійсний на момент розкриття пропозицій, який підтверджує, що стан виробництва заправки та відновлення картриджів, а також тонерів та витратних матеріалів та комплектуючих, що використовуються для заправки та відновлення картриджів забезпечує стабільність показників безпеки процедури виробництва, що відповідають вимогам законодавства України, та діючих нормативних документів.»
У тендерній пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «СІНТ» надано Атестат виробництва №80143.АТ.001-19 від 15.08.2019 року, в якому наявна інформація про те, що стан виробництва заправки та відновлення картриджів, а також тонерів та витратних матеріалів та комплектуючих, що використовуються для заправки та відновлення картриджів забезпечує стабільність показників безпеки процедури виробництва, що відповідають вимогам законодавства України та діючих нормативних документів. Що повністю відповідає умовам тендерної документації.
5. Згідно з п. 2 Додатку №5 до Тендерної документації учасники мали надати: «Зареєстровані повні технічні умови, видані уповноваженим органом, на витратні матеріали та комплектуючі, що використовуються для заправки та відновлення картриджів (тонери, фотобарабани, очищувальні леза/чистячі леза, дозуючі леза, магнітні вали, вали заряду/вали первинного заряду, чіпи, мастило струмопровідне) до фотокопіювального та друкуючого обладнання лазерного та струменневого друку, затверджені печаткою та підписом організації, якій було видано технічні умови.»
У тендерній пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «СІНТ» надано «Зареєстровані повні технічні умови ТУ У 28.2-16285789-004:2019, видані уповноваженим органом, на витратні матеріали та комплектуючі, що використовуються для заправки та відновлення картриджів (тонери, фотобарабани, очищувальні леза/чистячі леза, дозуючі леза, магнітні вали, вали заряду/вали первинного заряду, чіпи, мастило струмопровідне) до фотокопіювального та друкуючого обладнання лазерного та струменневого друку, затверджені печаткою та підписом організації, якій було видано технічні умови.». Що повністю відповідає умовам тендерної документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-21-001055-b.c5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М.", Код ЄДРПОУ:24095427
Дата подання: 21 серпня 2020 12:06
Не відповідає вимогам тендерної документації
Товариство з обмеженою відповідальністю «В.М.» прийняло участь у публічній закупівлі, замовником якої виступило ФІЛІЯ "ДАРНИЦЬКИЙ ВАГОНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ за предметом код ДК 021:2015 ЄЗС – 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з заправки та відновлення катриджі), згідно з оголошенням UA-2020-07-21-001055-b. ТОВ «В.М.» не погоджується з прийнятим рішенням щодо обрання Переможця, яке оформлено Протоколом, вважає його необґрунтованим, протиправним та таким, що порушує умови Закону
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 серпня 2020 21:37
рішення від 26.08.2020 №16066.pdf
Дата публікації: 26 серпня 2020 21:37
інформація про перенесення розгляду скарги № 14595.pdf
Дата публікації: 16 вересня 2020 23:45
рішення від 18.09.2020 № 17653.pdf
Дата публікації: 23 вересня 2020 21:54
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасовано рішення про визначення переможця від 13.08.2020 №208 та відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «СІНТ» на підставі рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.09.2020 №17653-р/пк-пз.
Дата виконання рішення замовником: 28 січня 2021 15:22

Документи подані скаржником

21 серпня 2020 13:22
Скарга ТОВ В.М..pdf

Документи подані замовником

31 серпня 2020 14:41
Пояснення АМКУ.docx
31 серпня 2020 14:41
Скарга АМКУ.docx.p7s

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 14:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 92 020,44
UAH з ПДВ
92 020,44
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СІНТ 107 208,00
UAH з ПДВ
107 208,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТЕХНОСОФТСЕРВІС 107 274,22
UAH з ПДВ
107 274,22
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2020 16:18
Електронний підпис
05 серпня 2020 14:59
Електронний підпис
05 серпня 2020 14:56
Технічна частина.rar
05 серпня 2020 14:56
Відсутність підстав.rar
05 серпня 2020 14:56
Аналогічний договір.rar

Публічні документи

05 серпня 2020 11:46
Електронний підпис
05 серпня 2020 11:46
Кваліфікаційна2.pdf
05 серпня 2020 11:46
Кваліфікаційна.pdf
05 серпня 2020 11:46
Цінова.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

ТОВ СІНТ

ТОВ ТЕХНОСОФТСЕРВІС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
Рішення скасоване 92 020,44
UAH з ПДВ
24 вересня 2020 13:39
ТОВ СІНТ
#16285789
Рішення скасоване 107 208,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2020 13:39
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
Відхилено 92 020,44
UAH з ПДВ
24 вересня 2020 15:30
ТОВ СІНТ
#16285789
Відхилено 107 208,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2020 15:45
ТОВ ТЕХНОСОФТСЕРВІС
#34795318
Відхилено 107 274,22
UAH з ПДВ
29 вересня 2020 16:34

Документи

11 серпня 2020 16:13
Електронний підпис
06 серпня 2020 15:00
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

24 вересня 2020 15:30
Електронний підпис
24 вересня 2020 13:40
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
24 вересня 2020 13:40
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

24 вересня 2020 15:45
Електронний підпис
24 вересня 2020 15:30
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
29 вересня 2020 16:34
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі