Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка схем організації дорожнього руху
Очікувана вартість
950 000,00 UAH
UA-2020-07-20-007727-b 22590642cbd8498eb63d83b328d7942f
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кирилл Федорчук

+380633289283 kf7030@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ""Міськавтопарк" Дніпропетровської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 23357437
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., М. ДНІПРО, ПЛОЩА ГЕРОЇВ МАЙДАНУ, БУД.1. ОФІС 324
Контактна особа: Кирилл Федорчук
+380633289283
kf7030@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 липня 2020 21:44
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2020 18:00
Очікувана вартість: 950 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


ДК 021:2015 : 71320000-7 Послуги з інженерного
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розробка схем організації дорожнього руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник при наявності коштів має право здійснити попередню оплату у розмірі 30% вартості послуги на строк, що не перевищує 2 (два) місяці від дати перерахування коштів від Замовника до Виконавця, що передбачено Постанова КМУ від 4 грудня 2019 р. № 1070. Аванс 60 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами акту здачі-приймання наданих послуг протягом 30 (тридцяти) календарних днів. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

обсяги робіт
Дата подання: 21 липня 2020 14:43
Дата відповіді: 23 липня 2020 18:01
в тендерній документації відсутні обсяги робіт, де необхідно розробляти схему ОДР (окрім "100 штук"). Відповідно не уявляється можливим визначити вартість пропозиції, витрати на топо-геодезичні роботи та ін. Уточніть в тенднрній документації обсяги робіт.
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо наступне.
100 схем організації дорожнього руху необхідно розробити на ділянки доріг, розташованих у місті Дніпрі.
Безпосередньо адреси і ділянки доріг будуть надаватись за заявкою Замовника після укладання договору про закупівлю.
щодо умов тендерної документації
Дата подання: 22 липня 2020 14:39
Дата відповіді: 23 липня 2020 18:05
Розділом ІІІ Додатку 4 до Документації встановлено вимогу: Переможець торгів у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме: - довідка (оригінал (сканована копія з оригіналу) або нотаріально завірена копія довідки), видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 5, 6, частини 1 ст. 17 Закону; Тобто за 10 днів необхідно отримати дану Довідку. Прошу Вас уточнити, в який термін Департамент інформатизації МВС України видає дані довідки і поставити реальний для Учасника термін.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Граничний строк надання зазначеного у Вашому запиту документу визначений ч. 6 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі", у зв'язку з чим зазначення інших термінів у тендерній документації, аніж тих, що встановлені законом, не вбачається можливим.
щодо умов тендерної документації
Дата подання: 22 липня 2020 14:48
Дата відповіді: 23 липня 2020 18:08
Розділ 3 Тендерної документації містить вимогу: Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні бути пронумеровані та містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки*. Учаснику необхідно поставити підпис, печатку, номери сторінок і на оригіналах документів, наприклад, отриманих від інших організацій? Навіщо, щоб сканувати оригінал документу, необхідно його псувати? Просимо прибрати дану вимогу, яка нищить документи і взагалі мала сенс в 20-му столітті при роботі з пропозиціями в паперовому вигляді. Ми беремо участь в електронних торгах!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: п. 1 розділу 3 Тендерної документації визначено, що Якщо Замовником вимагається завантаження до електронної системи закупівель:
оригіналів документів, створених не самим учасником, а виданих іншим органом, установою, підприємством, організацією (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій, повноважень, дозволів та ін..), то такий документ, має бути перед кольоровим скануванням перевірений Учасником на предмет його оригінальності (що це не кольорова копія, а безпосередньо оригінал документу).
обсяги робіт 2
Дата подання: 24 липня 2020 16:20
Дата відповіді: 29 липня 2020 09:49
Шановний Замовник! Ви закуповуєте не горіхи і закуповуєте за державні кошти! Учасник для участи у даній закупівлі має визначити ціну своєї пропозиції, яка розраховується виходячи із об'ємів робіт. Об'ємами робіт для розробки схем організації дорожнього руху, як мінімум є назви вулиць (доріг) і їх довжина. по-вашому, Учасник має поставити якусь ціну невідомо за що? Або, наприклад, Ви можете заплатити 950000 грн. за 100 схем вулиць по 100 м? Ваш підхід схожий на корупційний.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо Вашої вимоги найближчим часом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Дата відміни
15 серпня 2020 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій