Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Студентські квитки державного зразка з безконтактним чипом АСОП м. Києва для професійно-технічних, вищих навчальних закладів І-ІІ, ІІІ-ІV рівня акредитації
Очікувана вартість
56 000,00 UAH
UA-2020-07-20-007415-b ● 9a35c31b3260410c998e07e382d9534d
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАЦІОНАЛЬНА МУЗИЧНА АКАДЕМІЯ УКРАЇНИ ІМЕНІ П.І. ЧАЙКОВСЬКОГО |
Код ЄДРПОУ: | 02214188 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Городецького, буд. 1-3/11 |
Контактна особа: |
Ірина Гладка +380679707678 tender.akadem@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 липня 2020 17:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 липня 2020 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 серпня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 05 серпня 2020 15:26 |
Очікувана вартість: | 56 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 280,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30160000-8: Магнітні картки
У відповідності до ч. 7 ст. 14 Закону 22.07.2020 в електронній системі закупівель оприлюднено звернення від Учасника за роз’ясненням щодо відсутності в електронній системі закупівель Додатку № 1 до Оголошення щодо Закупівлі під час проведення спрощеної закупівлі (далі – Звернення).
У зв'язку з вищевикладеним необхідно:
1. Надати роз’яснення на Звернення щодо Закупівлі.
2. Затвердити зміни до Оголошення.
3. Оприлюднити роз’яснення на Звернення Учасника, розмістити зміни до Оголошення у вигляді нової редакції документу, розмістити відсутній Додаток № 1 до Оголошення та продовжити строк для подання пропозицій в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні відповідно до вимог ч.7 ст. 14 та п. 4 ч. 1 ст. 10 Закону.
Розгорнути
Згорнути
У зв'язку з вищевикладеним необхідно:
1. Надати роз’яснення на Звернення щодо Закупівлі.
2. Затвердити зміни до Оголошення.
3. Оприлюднити роз’яснення на Звернення Учасника, розмістити зміни до Оголошення у вигляді нової редакції документу, розмістити відсутній Додаток № 1 до Оголошення та продовжити строк для подання пропозицій в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні відповідно до вимог ч.7 ст. 14 та п. 4 ч. 1 ст. 10 Закону.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
450 штуки
Cтудентські квитки державного зразка з додатком для використання в автоматизованій системі обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва для професійно-технічних, вищих навчальних закладів I-II, III-IV рівнів акредитації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30160000-8 — Магнітні картки
50 штуки
Дублікати студентських квитків державного зразка з додатком для використання в автоматизованій системі обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва для професійно-технічних, вищих навчальних закладів I-II, III-IV рівнів акредитації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30160000-8 — Магнітні картки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата товару здійснюється у національній грошовій одиниці України (гривні) шляхом переказу Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі рахунка-фактури та видаткової накладної протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання видаткової накладної. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 липня 2020 19:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 липня 2020 19:50 |
ОГОЛОШЕННЯ для СЗ Студ. квитки та дублікати 2020 НОВА РЕДАКЦІЯ 2.docx | |
23 липня 2020 19:50 |
Додаток № 4 до Оголошення Проек Договору НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
22 липня 2020 15:18 |
Додаток № 1 до Оголошення Док. від Учасника НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
20 липня 2020 17:53 |
Додаток № 6 до Оголошення Інформація про Учасника.docx | |
20 липня 2020 17:53 |
Додаток № 5 до Оголошення Лист-згода на обробку пер.даних.docx | |
20 липня 2020 17:53 |
Додаток № 2 до Оголошення Цінова пропозиція.docx | |
20 липня 2020 17:53 |
Додаток № 3 до Оголошення ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відсутність додатку 1 до оголошення
Дата подання: 22 липня 2020 10:09
Дата відповіді: 22 липня 2020 15:12
Доброго дня. В оголошенні до тендеру у пункті 15 зазначено документ під назвою: Додаток № 1 – Документи, які Учасник повинен надати у складі Пропозиції. Однак у тендерній документації даний документ відсутній, через що неможливо підготувати документацю для подання пропозиції. Прохання додати документ або уточнити, чи достатньо для участі у закупівлі подати лише цінову пропозицію без надання документів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
"При розміщенні спрощеної закупівлі (ідентифікатор Закупівлі: UA-2020-07-20-007415-b) в електронній системі закупівель виникла технічна помилка, яка призвела до відсутності Додатку № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Необхідні зміни до зазначеної Закупівлі будуть внесені 22.07.2020 в електронній системі закупівель".
"При розміщенні спрощеної закупівлі (ідентифікатор Закупівлі: UA-2020-07-20-007415-b) в електронній системі закупівель виникла технічна помилка, яка призвела до відсутності Додатку № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Необхідні зміни до зазначеної Закупівлі будуть внесені 22.07.2020 в електронній системі закупівель".
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-20-007415-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ДП Поліграфічний комбінат Зоря, Код ЄДРПОУ:32068913
Дата подання: 23 липня 2020 17:32
Вимога щодо строків поставки товару
В п. 5 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначається, що строк поставки товару - протягом 10 (десяти) календарних днів з дня отримання від Замовника затвердженого підтвердження на виготовлення продукції (але не пізніше 28.08.2020).
Також в п. 2.2.3. проекту Договору (додаток № 4 до Оголошення) зазначеється також, що виконавець зобо'вязується протягом 10 (десяти) календарних днів виготовити продукцію.
Одночасно, хочемо зазначити, що згідно порядку, що визначений Положенням про студентські (учнівські) квитки державного зразка, затвердженим наказ Міністерства освіти і науки України 25.10.13 № 1474 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 31.12.13 за № 2245/24777 (із змінами та доповненнями), Товар (студентські квитки) поставляється Постачальником протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня подачі замовлення.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо змінити строк поставки товару з 10 (десяти) календарних днів на 30 (тридцять) календарних днів з дня подачі замовлення та внести відповідні зміни в Оголошення та проект Договору.
Розгорнути
Згорнути
Також в п. 2.2.3. проекту Договору (додаток № 4 до Оголошення) зазначеється також, що виконавець зобо'вязується протягом 10 (десяти) календарних днів виготовити продукцію.
Одночасно, хочемо зазначити, що згідно порядку, що визначений Положенням про студентські (учнівські) квитки державного зразка, затвердженим наказ Міністерства освіти і науки України 25.10.13 № 1474 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 31.12.13 за № 2245/24777 (із змінами та доповненнями), Товар (студентські квитки) поставляється Постачальником протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня подачі замовлення.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо змінити строк поставки товару з 10 (десяти) календарних днів на 30 (тридцять) календарних днів з дня подачі замовлення та внести відповідні зміни в Оголошення та проект Договору.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 липня 2020 19:42
При розміщенні спрощеної закупівлі (ідентифікатор Закупівлі: UA-2020-07-20-007415-b) в електронній системі закупівель була допущена помилка щодо строку поставки товару. Необхідні зміни до зазначеної Закупівлі будуть внесені 23.07.2020 в електронній системі закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 серпня 2020 15:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ДП Поліграфічний комбінат Зоря |
53 730,00
UAH з ПДВ
|
53 730,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне акціонерне товариство "Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій" |
55 980,00
UAH з ПДВ
|
55 980,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП Поліграфічний комбінат Зоря #32068913 |
Переможець |
53 730,00
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2020 17:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 00:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 00:23
|
ЗОРЯ ДУ.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 00:22
|
Електронний підпис | укладений |
27 серпня 2020 15:26
|
Додаток № 2 до Дог. № 109-08-20-З.pdf | укладений |
27 серпня 2020 15:26
|
Додаток № 1 до Дог. № 109-08-20-З.pdf | укладений |
27 серпня 2020 15:25
|
Договір № 109-08-20-З від 27.08.2020.pdf | укладений |
27 серпня 2020 15:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Причина внесення змін у відповідності до статті 41 Закону "Про публічні закупівлі": зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 109-08/20-З |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |