Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Студентські квитки державного зразка з безконтактним чипом АСОП м. Києва для професійно-технічних, вищих навчальних закладів І-ІІ, ІІІ-ІV рівня акредитації
Очікувана вартість
56 000,00 UAH
UA-2020-07-20-007415-b 9a35c31b3260410c998e07e382d9534d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Гладка

+380679707678 tender.akadem@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНА МУЗИЧНА АКАДЕМІЯ УКРАЇНИ ІМЕНІ П.І. ЧАЙКОВСЬКОГО
Код ЄДРПОУ: 02214188
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Городецького, буд. 1-3/11
Контактна особа: Ірина Гладка
+380679707678
tender.akadem@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 липня 2020 17:53
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 05 серпня 2020 15:26
Очікувана вартість: 56 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 280,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30160000-8: Магнітні картки


У відповідності до ч. 7 ст. 14 Закону 22.07.2020 в електронній системі закупівель оприлюднено звернення від Учасника за роз’ясненням щодо відсутності в електронній системі закупівель Додатку № 1 до Оголошення щодо Закупівлі під час проведення спрощеної закупівлі (далі – Звернення).
У зв'язку з вищевикладеним необхідно:
1. Надати роз’яснення на Звернення щодо Закупівлі.
2. Затвердити зміни до Оголошення.
3. Оприлюднити роз’яснення на Звернення Учасника, розмістити зміни до Оголошення у вигляді нової редакції документу, розмістити відсутній Додаток № 1 до Оголошення та продовжити строк для подання пропозицій в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні відповідно до вимог ч.7 ст. 14 та п. 4 ч. 1 ст. 10 Закону.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
450 штуки
Cтудентські квитки державного зразка з додатком для використання в автоматизованій системі обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва для професійно-технічних, вищих навчальних закладів I-II, III-IV рівнів акредитації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30160000-8 — Магнітні картки
50 штуки
Дублікати студентських квитків державного зразка з додатком для використання в автоматизованій системі обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва для професійно-технічних, вищих навчальних закладів I-II, III-IV рівнів акредитації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Городецького, 1-3/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30160000-8 — Магнітні картки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється у національній грошовій одиниці України (гривні) шляхом переказу Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі рахунка-фактури та видаткової накладної протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання видаткової накладної. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 липня 2020 19:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2020 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2020 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2020 17:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2020 19:50
ОГОЛОШЕННЯ для СЗ Студ. квитки та дублікати 2020 НОВА РЕДАКЦІЯ 2.docx
22 липня 2020 15:18
ОГОЛОШЕННЯ для СЗ Студ. квитки та дублікати 2020 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
20 липня 2020 17:53
ОГОЛОШЕННЯ для СЗ Студ. квитки та дублікати 2020.docx
23 липня 2020 19:50
Додаток № 4 до Оголошення Проек Договору НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
20 липня 2020 17:53
Додаток № 4 до Оголошення Проек Договору.docx
22 липня 2020 15:18
Додаток № 1 до Оголошення Док. від Учасника НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
20 липня 2020 17:53
Додаток № 6 до Оголошення Інформація про Учасника.docx
20 липня 2020 17:53
Додаток № 5 до Оголошення Лист-згода на обробку пер.даних.docx
20 липня 2020 17:53
Додаток № 2 до Оголошення Цінова пропозиція.docx
20 липня 2020 17:53
Додаток № 3 до Оголошення ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відсутність додатку 1 до оголошення
Дата подання: 22 липня 2020 10:09
Дата відповіді: 22 липня 2020 15:12
Доброго дня. В оголошенні до тендеру у пункті 15 зазначено документ під назвою: Додаток № 1 – Документи, які Учасник повинен надати у складі Пропозиції. Однак у тендерній документації даний документ відсутній, через що неможливо підготувати документацю для подання пропозиції. Прохання додати документ або уточнити, чи достатньо для участі у закупівлі подати лише цінову пропозицію без надання документів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
"При розміщенні спрощеної закупівлі (ідентифікатор Закупівлі: UA-2020-07-20-007415-b) в електронній системі закупівель виникла технічна помилка, яка призвела до відсутності Додатку № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Необхідні зміни до зазначеної Закупівлі будуть внесені 22.07.2020 в електронній системі закупівель".

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-20-007415-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ДП Поліграфічний комбінат Зоря, Код ЄДРПОУ:32068913
Дата подання: 23 липня 2020 17:32
Вимога щодо строків поставки товару
В п. 5 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначається, що строк поставки товару - протягом 10 (десяти) календарних днів з дня отримання від Замовника затвердженого підтвердження на виготовлення продукції (але не пізніше 28.08.2020).
Також в п. 2.2.3. проекту Договору (додаток № 4 до Оголошення) зазначеється також, що виконавець зобо'вязується протягом 10 (десяти) календарних днів виготовити продукцію.
Одночасно, хочемо зазначити, що згідно порядку, що визначений Положенням про студентські (учнівські) квитки державного зразка, затвердженим наказ Міністерства освіти і науки України 25.10.13 № 1474 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 31.12.13 за № 2245/24777 (із змінами та доповненнями), Товар (студентські квитки) поставляється Постачальником протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня подачі замовлення.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо змінити строк поставки товару з 10 (десяти) календарних днів на 30 (тридцять) календарних днів з дня подачі замовлення та внести відповідні зміни в Оголошення та проект Договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 липня 2020 19:42
При розміщенні спрощеної закупівлі (ідентифікатор Закупівлі: UA-2020-07-20-007415-b) в електронній системі закупівель була допущена помилка щодо строку поставки товару. Необхідні зміни до зазначеної Закупівлі будуть внесені 23.07.2020 в електронній системі закупівель

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2020 15:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП Поліграфічний комбінат Зоря 53 730,00
UAH з ПДВ
53 730,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне акціонерне товариство "Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій" 55 980,00
UAH з ПДВ
55 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2020 16:54
Електронний підпис
03 серпня 2020 16:46
Проект договору.PDF
03 серпня 2020 16:46
Цінова пропозиція.PDF
03 серпня 2020 16:46
Лист щодо ліцензії.PDF
03 серпня 2020 16:46
Сертифікат ISO 9001.PDF
03 серпня 2020 16:46
Гарантійний лист.PDF
03 серпня 2020 16:46
Статут.pdf

Публічні документи

31 липня 2020 14:10
Електронний підпис
31 липня 2020 13:03
Проект договору.pdf
31 липня 2020 13:03
Свідоцтво ПДВ0001.pdf
31 липня 2020 13:03
Витяг ПДВ.pdf
31 липня 2020 13:03
Витяг Наказ № 33-к.pdf
31 липня 2020 13:03
Виписка зі зборів СР.pdf
31 липня 2020 13:03
Виписка ЗЗА.pdf
31 липня 2020 13:03
Статут.pdf
31 липня 2020 13:03
Цінова Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП Поліграфічний комбінат Зоря

Приватне акціонерне товариство "Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП Поліграфічний комбінат Зоря
#32068913
Переможець 53 730,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 17:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2020 17:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП Поліграфічний комбінат Зоря
#32068913
53 730,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 00:34
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 00:23
ЗОРЯ ДУ.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 00:22
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 15:26
Додаток № 2 до Дог. № 109-08-20-З.pdf укладений
27 серпня 2020 15:26
Додаток № 1 до Дог. № 109-08-20-З.pdf укладений
27 серпня 2020 15:25
Договір № 109-08-20-З від 27.08.2020.pdf укладений
27 серпня 2020 15:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Причина внесення змін у відповідності до статті 41 Закону "Про публічні закупівлі": зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 109-08/20-З
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 42 554,16
UAH (в тому числі ПДВ 7 092,36 UAH)