Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Поточний ремонт із заміною металопластикових вікон в операційній відділення заготовки та кріоконсервації кісткового мозку центру трансплантації кісткового мозку, за адресою: м. Київ, проспект Перемоги, 119 (корпус 3, поверх 1)»
Очікувана вартість
76 700,00 UAH
UA-2020-07-20-007078-b f3fd74f4823d4ba3af061306e8c930e6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Дибко

+380444512289 8107@ua.fm

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Київський центр трансплантації кісткового мозку" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 30630831
Місцезнаходження: 03115, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Перемоги, буд. 119
Контактна особа: Олена Дибко
+380444512289
8107@ua.fm
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 липня 2020 16:59
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2020 00:00
Очікувана вартість: 76 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 767,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


1. Категорія замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, що зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону "Про публічні закупівлі". 2. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Поточний ремонт із заміною металопластикових вікон в операційній відділення заготовки та кріоконсервації кісткового мозку центру трансплантації кісткового мозку, за адресою: м. Київ, проспект Перемоги, 119 (корпус 3, поверх 1)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги, 119
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 липня 2020 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2020 17:10
Договір підряда поточний ремонт.docx
20 липня 2020 17:10
оголошення заміна вікон.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДІАМАНТ-БУД" 74 338,72
UAH з ПДВ
74 338,72
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 липня 2020 20:58
Проект Договора.pdf
28 липня 2020 20:58
228.imd
28 липня 2020 20:58
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
28 липня 2020 20:58
Акт огляду0002.pdf
28 липня 2020 20:58
228_ДЦ_ССР_5.pdf
28 липня 2020 20:58
Довiдка_лiцензiя.pdf
28 липня 2020 20:58
228_ДЦ_ОПР.pdf
28 липня 2020 20:58
228_ДЦ_ССР_4.pdf
28 липня 2020 20:58
Посвідчення-Масін.Ю..jpg
28 липня 2020 20:58
228_ДЦ_ВРЛС_2-1-1.pdf
28 липня 2020 20:58
228_ДЦ_ВОБ.pdf
28 липня 2020 20:58
228_ДЦ_ДЦ_3.pdf
28 липня 2020 20:58
СТАТУТ ДІАМАНТ-БУД.pdf
28 липня 2020 20:58
228_ДЦ_ДФ_2-1-1.pdf
28 липня 2020 20:58
228_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДІАМАНТ-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДІАМАНТ-БУД"
#41243620
Переможець 74 338,72
UAH з ПДВ
29 липня 2020 15:40

Документи

29 липня 2020 15:40
Електронний підпис
29 липня 2020 15:39
15.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2020 15:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДІАМАНТ-БУД"
#41243620
74 338,72
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 липня 2020 15:40
Електронний підпис
29 липня 2020 15:39
15.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2020 17:12
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2020 12:06
ДУ Діамант буд дог №2008071 від 07.08.20.pdf зміни до договору
08 вересня 2020 11:53
Електронний підпис укладений
07 серпня 2020 11:04
2008071.pdf укладений
07 серпня 2020 11:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 2008071
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору №2008071 від 07.08.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 69 596,46
UAH (в тому числі ПДВ 11 599,41 UAH)