Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція дитячого садка з надбудовою одноповерхової частини по вул. Бондаревського, 3 в с. Дружня Бородянського району Київської області. II черга будівництва
Очікувана вартість
5 302 906,80 UAH
UA-2020-07-20-006813-b ab6424c3207147f3be191b460d935c86
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марта Чайкун

+380442067433 drrgkh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Марта Чайкун
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 липня 2020 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 06 серпня 2020 12:47
Очікувана вартість: 5 302 906,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 514,53 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 26000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (детальніше в тендерній документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція дитячого садка з надбудовою одноповерхової частини по вул. Бондаревського, 3 в с. Дружня Бородянського району Київської області. II черга будівництва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07807, Україна, Київська область, с. Дружня, вул. Бондаревського, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів. Пiсляоплата 100 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 липня 2020 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2020 16:38
додатки 1-6 до ТД дитячий садок Дружня.PDF
20 липня 2020 16:38
Додаток 7 до ТД проєкт договору Дружня.pdf
20 липня 2020 16:38
ТД дитячий садок Дружня.PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-20-006813-b.b1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.В.С. ГРУП", Код ЄДРПОУ:37165039
щодо вимог тендерної документації
Вважаємо, що такі вимоги з надання документального підтвердження виконання аналогічних договорів саме в закладах освіти та вимога щодо їх надання в кількох копій (не менше двох),є незаконними та дискримінуючими, обмежуючи коло потенційних учасників і таким чином порушує принципи закупівлі, визначені ЗУ «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями), а також право учасника на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях Закупівель. Просимо внести відповідні зміни та виключити дані вимоги з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 13:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.В.С. ГРУП" 4 988 665,20
UAH з ПДВ
4 908 865,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС "УНІВЕРСАЛ" 5 298 993,60
UAH з ПДВ
4 930 465,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 13:38
Електронний підпис
13 серпня 2020 13:36
Довідка МВС.PDF
13 серпня 2020 13:36
НАЗК уповн.особа.rar
13 серпня 2020 13:36
НАЗК учасник.rar
13 серпня 2020 13:36
ДПІ.pdf
05 серпня 2020 09:38
Електронний підпис
05 серпня 2020 09:37
Лист про ознайомлення.PDF
05 серпня 2020 09:31
Електронний підпис
05 серпня 2020 09:29
Перс.дані.PDF
05 серпня 2020 09:22
Електронний підпис
04 серпня 2020 20:29
Електронний підпис
04 серпня 2020 20:21
Протокол (правочин).PDF
04 серпня 2020 20:21
Пропозиція.PDF
04 серпня 2020 20:21
Інф про аналог дог.rar
04 серпня 2020 20:21
Інші.rar
04 серпня 2020 20:21
Відомості про субпідр.rar
04 серпня 2020 20:21
Кошт.розрах.rar
04 серпня 2020 20:21
Забезп.тен.проп.rar
04 серпня 2020 20:21
Інф про техніку.rar
04 серпня 2020 20:21
Календарний графік.PDF

Публічні документи

04 серпня 2020 21:03
Електронний підпис
04 серпня 2020 21:02
37588619_3094015599_DS181211143934.ZS2.p7s
04 серпня 2020 21:02
Проект Договору.PDF
04 серпня 2020 21:02
Договір сміття.PDF
04 серпня 2020 21:02
3605.imd
04 серпня 2020 21:02
ДЦ, ЛК, ПВ, розрахунки.pdf
04 серпня 2020 21:02
Банківська гарантія.rar
04 серпня 2020 21:02
Довідки з банку.pdf
04 серпня 2020 21:02
Ліцензія та дозвіл.pdf
04 серпня 2020 21:02
Відомісті з ЄДР.pdf
04 серпня 2020 21:02
Статут.pdf
04 серпня 2020 21:02
Технічне завдання.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.В.С. ГРУП"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС "УНІВЕРСАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.В.С. ГРУП"
#37165039
Переможець 4 908 865,20
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 11:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2020 11:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.В.С. ГРУП"
#37165039
4 908 865,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 14:19
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 11:56
Додаткова угода № 2 від 29.12.2020_3-20.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 11:55
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 10:38
Додаткова угода № 1 від 29.12.2020_3-20.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 10:38
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 10:36
Додаткова угода № 1 від 29.12.2020_3-20.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 10:36
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 13:55
Договір № 3-20 від 26.08.2020.PDF укладений
26 серпня 2020 13:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 3-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 3-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 3-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 759 234,10
UAH (в тому числі ПДВ 793 205,68 UAH)