Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивна дошка для навчально-виховної роботи (відповідно до затвердженого Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах (групах) закладів освіти)
Очікувана вартість
42 994,00 UAH
UA-2020-07-20-006778-b d0683e8f2b8c4489a2f2f1ea426b95a4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волошина Ольга Миколаївна

+380544631753 41834905_cb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Чернеччинської сільської ради Охтирського району Сумської області
Код ЄДРПОУ: 41834905
Місцезнаходження: 42744, Україна , Сумська обл., село Чернеччина, вул. М. Готеляка, будинок 14
Контактна особа: Волошина Ольга Миколаївна
+380544631753
41834905_cb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 липня 2020 16:35
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 10 серпня 2020 14:38
Очікувана вартість: 42 994,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 237,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Інтерактивна дошка для навчально-виховної роботи (відповідно до затвердженого Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах (групах) закладів освіти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42700, Україна, Сумська область, Охтирський район, місцезнаходження освітніх закладів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32322000-6 — Мультимедійне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Строк поставки товарів на протязі 14 робочих днів з дати заключення договору Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2020 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 14:53
змін2_до_ ТЕНД ДОК.doc
29 липня 2020 14:53
ТД 3.doc
29 липня 2020 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2020 10:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2020 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 14:53
змін2_до_ ТЕНД ДОК.doc
29 липня 2020 14:53
ТД 3.doc
27 липня 2020 10:06
ТД 2.doc
20 липня 2020 16:36
ТД .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тех вимоги
Дата подання: 25 липня 2020 12:27
Дата відповіді: 27 липня 2020 08:10
Доброго дня! В технічних вимогах до інтерактивної дошки зазначено: Вимоги : робоча поверхня – 1624х1160 мм, діагональ – 1990 мм. Чи будете ви розглядати інтерактивну дошку, що має більшу робочу поверхню та діагональ?
Відповідь: потрібні саме такі рохміри, що вказані в тендкрній документації

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-20-006778-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 25 липня 2020 12:25
Тендерна документація
Шановний Замовник! Вітаємо!
Переглянувши тендерну документацію наполягаємо на внесення змін а саме:
п.6. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати завірені належним чином копії наступних документів:
- авторизаційний лист від виробника/офіційного дилера мультимедійного проектору, копії сертифікатів відповідності, що засвідчують якість та безпеку продукції, відповідність програмного забезпечення вимогам замовника із зазначенням детальної інформації про тендер та учасника, який є авторизованим представником компанії виробника/офіційного дистриб`ютора;
- авторизаційний лист від виробника/офіційного дилера мультимедійного проектору, копії сертифікатів відповідності, що засвідчують якість та безпеку продукції, відповідність
програмного забезпечення вимогам замовника із зазначенням детальної інформації про тендер та учасника, який є авторизованим представником компанії виробника/офіційного дистриб`ютора);
- авторизаційний лист від виробника чи офіційного дистрибютора з зазначенням найменування учасника, номера торгів та назви товару із зазначенням кількості, на документ-камеру;
Просимо прибрати дані вимоги адже предметом закупівлі є інтерактивна дошка ( а не проектор та документ-камера).
Також згідно Додатку 3 тендерної документації:
5. Для підтвердження якості товару Постачальник повинен надати завірені належним чином копії наступних документів:
Авторизаційний лист від виробника/офіційного дилера мультимедійного проектору, копії сертифікатів відповідності, що засвідчують якість та безпеку продукції, відповідність програмного забезпечення вимогам замовника із зазначенням детальної інформації про тендер та учасника, який є авторизованим представником компанії виробника/офіційного дистриб`ютора.
Авторизаційний лист від виробника чи офіційного дистрибютора з зазначенням найменування учасника, номера торгів та назви товару із зазначенням кількості, на документ-камеру.
Просимо прибрати дані вимоги так як предметом закупівлі є інтерактивна дошка!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 липня 2020 09:45
виправлені механічні помилки та внесені зміни до тендерної документаці

Документи

27 липня 2020 09:43
змін 1_до_ ТЕНД ДОК.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 14:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Аверченков Олександр Володимирович 39 800,00
UAH з ПДВ
39 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ФОКІН ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ" 41 998,00
UAH з ПДВ
41 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 12:08
Електронний підпис
13 серпня 2020 17:40
Довідка ч.2 ст.17
13 серпня 2020 17:40
Довідка п.13 ч.1 ст.17
13 серпня 2020 17:40
Довідка п.12 ч.1 ст.17
05 серпня 2020 18:41
Електронний підпис
05 серпня 2020 18:39
17.Гарантійний лист.pdf
04 серпня 2020 15:25
Електронний підпис
04 серпня 2020 15:22
15.Проект Договору.pdf
04 серпня 2020 15:22
14.14001-2015 ePresenter.PDF
04 серпня 2020 15:22
13.9001-2015 ePresenter.pdf
04 серпня 2020 15:22
11.Авторизаційний лист.pdf
04 серпня 2020 15:22
9.Інші довідки.pdf
04 серпня 2020 15:22
8.Тендерна пропозиція.pdf
04 серпня 2020 15:22
5.Документи ФОП.pdf
04 серпня 2020 15:22
3.Порівняльна таблиця.pdf

Публічні документи

06 серпня 2020 16:56
технічні вимоги.pdf
06 серпня 2020 16:56
сервісний центр.pdf
06 серпня 2020 16:56
проект договору.pdf
06 серпня 2020 16:56
право підпису.pdf
06 серпня 2020 16:56
переможець.pdf
06 серпня 2020 16:56
паспорт=код.rar
06 серпня 2020 16:56
лист-відгук.pdf
06 серпня 2020 16:56
дотримання статті 17.pdf
06 серпня 2020 16:56
довідка про персонал.pdf
06 серпня 2020 16:56
гарантійний термін.pdf
06 серпня 2020 16:56
аналогічний досвід.pdf
06 серпня 2020 16:56
авторизаційний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Аверченков Олександр Володимирович

ФОП "ФОКІН ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Аверченков Олександр Володимирович
#3004107973
Переможець 39 800,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 10:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2020 10:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Аверченков Олександр Володимирович
#3004107973
39 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 13:43
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 09:08
SCAN0038.PDF укладений
31 серпня 2020 09:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 39 800,00
UAH