Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лабораторні дослідження робочих місць (атестація робочих місць) за кодом ДК 021:2015 90740000-6 Послуги з відстеження, моніторингу забруднювачів і відновлення
Очікувана вартість
53 333,33 UAH
UA-2020-07-20-004903-b 973196472df24abcbb29608ca4e0d403
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колесник Вікторія Володимирівна

(048) 729-35-44 VVKO@ODS.USPA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОДЕСЬКА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ ОДЕСЬКОГО МОРСЬКОГО ПОРТУ)
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, 65026, Одеська обл., місто Одеса, Приморський район, ПЛОЩА МИТНА, будинок 1
Контактна особа: Колесник Вікторія Володимирівна
(048) 729-35-44
VVKO@ODS.USPA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 липня 2020 14:50
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 05 серпня 2020 13:55
Очікувана вартість: 53 333,33 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 533,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90740000-6: Послуги з відстеження, моніторингу забруднювачів і відновлення


Лабораторні дослідження робочих місць (атестація робочих місць) за кодом ДК 021:2015 90740000-6 Послуги з відстеження, моніторингу забруднювачів і відновлення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Лабораторні дослідження робочих місць (атестація робочих місць)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90740000-6 — Послуги з відстеження, моніторингу забруднювачів і відновлення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг оплата за надані послуги здійснюється замовником протягом 15-ти банківських днів з моменту підписання сторонами акта приймання-передачі наданих послуг та на підставі отриманого замовником належним чином оформленого рахунку від виконавця, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок виконавця (власні кошти) Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2020 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 12:14
вимоги.pdf
20 липня 2020 14:49
проект договору (1).pdf
20 липня 2020 14:49
оголошення 20.07 (1).pdf
24 липня 2020 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 12:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2020 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 12:14
вимоги.pdf
20 липня 2020 14:49
вимоги до учасників (1).pdf
20 липня 2020 14:49
проект договору (1).pdf
20 липня 2020 14:49
оголошення 20.07 (1).pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-20-004903-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: "ЧОРНОМОРСЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ" ( ДП "ЧЕТЦ" ), Код ЄДРПОУ:20950040
Дата подання: 24 липня 2020 15:26
Підтвердження відповідності вимогам
Доброго дня! Шановний Замовнику. Просимо внести зміни в п.2.5 Переліку документів, які надаються учасником для підтвердження відповідності вимогам оголошення , а саме
- листа, виданого Державною службою України з питань праці (Держпраці) про визнання лабораторії атестованою, згідно «Порядком атестації лабораторій на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу», затвердженим спільним Наказом Міністерства соціальної політики України та Міністерства охорони здоров’я України від 29 травня 2018 року № 784/1012, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України від 03 серпня 2018 року за № 905/32357, та внесення інформації про лабораторію до Інформаційного переліку лабораторій, атестованих на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу та розміщення на офіційному веб - сайті Держпраці http://dsp.gov.ua/informatsiia-pro-atestovani-laboratorii/; достатньо для проведення лабораторних досліджень робочих місць (атестації робочих місць).

Згідно Наказу Міністерства соціальної політики України Міністерства охорони здоров’я України від 29.05.2018 року № 784/1012 «Про затвердження Порядку атестації лабораторій на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу» надавати Свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями, або Свідоцтво про відповідність системи вимірювань або Сертифікат визнання вимірювальних можливостей, із Переліком вимірювальних можливостей: вібрація загальна та локальна, шум, інфразвук, неіонізуюче випромінювання, мікроклімат, освітлення не має необхідності .

Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення закупівельника: Вимога відхилена
24 липня 2020 17:05
Відповідно до п. 1 Порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці, затвердженого Постановою КМУ від 01.08.1992 р. № 442 та п. 1.3. Методичних рекомендацій для проведення атестації робочих місць за умовами праці, затверджених Постановою Мінпраці України від 01.09.1992 р. № 41, атестація робочих місць за умовами праці проводиться на підприємствах, на робочих місцях, де технологічний процес, використовуване обладнання, сировина та матеріали є потенційними джерелами шкідливих і небезпечних виробничих факторів, що можуть несприятливо впливати на стан здоров’я працівників, а також на їх нащадків як тепер, так і в майбутньому.
Відповідно до вимог Постанови КМУ від 01.08.1992 р. № 442 дослідження потенційно шкідливих чинників, що можуть негативно вплинути на здоров’я працівника проводиться ліцензованою МОЗ лабораторією.
Відповідно до Наказу України від 29.05.2018 року № 784/1012 «Про затвердження Порядку атестації лабораторій на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу» встановлений відповідний механізм атестації лабораторій на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу. Атестація лабораторій є складовою системи забезпечення контролю за якістю проведення атестації робочих місць за умовами праці та здійснюється з метою забезпечення ефективності дослідження факторів виробничого середовища і трудового процесу для атестації робочих місць за умовами праці.
Наказом Мінсоцполітики та МОЗ України від 29.05.2018 № 784/1012 затверджено Порядок атестації лабораторій на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу. У пункті 5 Порядку наведено перелік документів, що необхідно подати для отримання ліцензії. У підпункті 3 пункту 5 Порядку значиться: «відомості про засоби вимірювальної техніки для виконання досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу (додаток 3). У додатку № 3, у встановленої формі подачі відомостей про засоби вимірювальної техніки, у стовбці 6 треба навести дати та номера свідоцтв або документів про відповідальність, дати звірки ЗВТ, термін дії.
Таким чином, лабораторія повинна мати свідоцтва на усі свої вимірювальні прилади та реактиви, які свідчать про їх придатність для застосування та встановлюють гранічну дату їх експлуатації (у яку треба робити їх нову повірку та отримувати нове свідоцтво). Наявність якісних та справних інструментів та реагентів запорука проведення якісних досліджень шкідливих факторів.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-07-20-004903-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НДІ ПМ", Код ЄДРПОУ:34392304
Дата подання: 12 серпня 2020 13:19
Скарга на рішення про відхилення пропозиції Учасника
Скарга на рішення про відхилення пропозиції Учасника
Рішення закупівельника: Вимога не задоволена
12 серпня 2020 15:17
На вашу вимогу повідомляємо наступне: Вимоги до предмета закупівлі, які включають в себе вимоги до учасників та інформацію про технічні якісні та інші характеристики предмета закупівлі (далі – вимоги до закупівлі) не містять вимог щодо надання витягу з додатка до свідоцтва, оскільки в вимогах до закупівлі чітко зазначено, що учасником надається свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями або свідоцтво про відповідність системи вимірювань, або сертифікат визнання вимірювальних можливостей із переліком вимірювальних можливостей: вібрація загальна та локальна, шум, інфразвук, неіонізуюче випромінювання, мікроклімат, освітлення, видані Уповноваженим органом учаснику. Тобто, даною вимогою до учасників ми звернули увагу на те, що в переліку до вищезазначених свідоцтв обов’язково мають бути вимірювальні можливості такі як: вібрація загальна та локальна, шум, інфразвук, неіонізуюче випромінювання, мікроклімат, освітлення.
Вам, як учаснику було видано ДП Харківським регіональним науковим-виробничим центром стандартизації, метрології та сертифікації Свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та чітко зазначено в свідоцтві, що без додатку свідоцтво не дійсне та додаток до свідоцтва є його невід’ємною частиною. З наданих вами сторінок Додатку до свідоцтва №01-0195/2017 від 18 грудня 2018 року вбачається, що в цілому додаток складається з 80 аркушів, тоді як вами надано окремо 47 аркушів, що не є повним Додатком в цілому до свідоцтва, виданим вам уповноваженим органом.
Керуючись вимогами п.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє пропозицію учасника яка не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
Також, звертаємо вашу увагу, що кожен учасник спрощеної закупівлі, керуючись п.7 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» має право у період уточнення інформації звернутись до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненнями щодо інформації зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі.

Документи

Документи подані скаржником

12 серпня 2020 13:19
Скарга.pdf

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2020 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НДІ ПМ" 32 000,00
UAH
32 000,00
UAH
Документи
ПП А-ТЕСТ 35 200,00
UAH
35 200,00
UAH
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НДІ ПМ"

ПП А-ТЕСТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НДІ ПМ"
#34392304
Відхилено 32 000,00
UAH
12 серпня 2020 09:54
ПП А-ТЕСТ
#22420501
Переможець 35 200,00
UAH
12 серпня 2020 09:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2020 09:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП А-ТЕСТ
#22420501
35 200,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 12:10
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 12:53
договір атестація 2819-В-ОДФ-20-1-11.pdf укладений
27 серпня 2020 11:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 42 240,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 040,00 UAH)