Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за виконанням робіт по об'єкту: Реконструкція спортивного майданчику ЗОШ №44 по вул. Знаменській, 2/6 у м. Миколаєві (коригування) (ДК 021:2015: 71247000-1 - Нагляд за будівельними роботами)
Очікувана вартість
90 658,98 UAH
UA-2020-07-20-004866-b 5f58480ccdea491982a97963da2c9877
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Кутаєва

+380933799656 y.kutaieva@mkrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41271134
Місцезнаходження: 54055, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, Центральний район ПРОСПЕКТ ЦЕНТРАЛЬНИЙ будинок 135
Контактна особа: Юлія Кутаєва
+380933799656
y.kutaieva@mkrada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 липня 2020 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2020 00:00
Очікувана вартість: 90 658,98 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 453,29 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника - органи місцевого самоврядування (головний розпорядник бюджетних коштів) Критерії оцінки - 100% ціна. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначені в додатку 3 до вимог до предмета закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічний нагляд за виконанням робіт по об'єкту: Реконструкція спортивного майданчику ЗОШ №44 по вул. Знаменській, 2/6 у м. Миколаєві (коригування) (ДК 021:2015: 71247000-1 - Нагляд за будівельними роботами)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Знаменська, 2/6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунок проводиться після підписання Замовником підряднику актів виконаних робіт за формою КБ-2в та довідки за формою КБ-3 пропорційно сумі коштів вказаних у них. Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 липня 2020 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2020 14:47
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx
20 липня 2020 14:47
Додаток 3 Технічне завдання.rtf
20 липня 2020 14:47
Додаток 2 Проект договору.docx
20 липня 2020 14:47
Вимоги до предмета закупівлі..docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "НУЖДОВ ПАВЛО АНАТОЛІЙОВИЧ" 75 263,16
UAH з ПДВ
75 263,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 липня 2020 11:51
Електронний підпис
28 липня 2020 11:30
ТН Нуждов.pdf
28 липня 2020 11:30
страховка.pdf
28 липня 2020 11:30
справки.pdf
28 липня 2020 11:30
Пропозиція, ДЦ.pdf
28 липня 2020 11:30
лабораторія.pdf
28 липня 2020 11:30
Договір №103-24.pdf
28 липня 2020 11:30
відгук.pdf
28 липня 2020 11:30
Витяг ФОП.pdf
28 липня 2020 11:30
Витяг платника.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "НУЖДОВ ПАВЛО АНАТОЛІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "НУЖДОВ ПАВЛО АНАТОЛІЙОВИЧ"
#2863014917
Переможець 75 263,16
UAH з ПДВ
30 липня 2020 10:28

Документи

30 липня 2020 10:28
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2020 10:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "НУЖДОВ ПАВЛО АНАТОЛІЙОВИЧ"
#2863014917
75 263,16
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 липня 2020 10:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 липня 2021 16:48
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2021 16:15
ДУ4_28.07.2021 до дог.129 ТН СМ ЗОШ44.PDF зміни до договору
28 липня 2021 16:15
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 15:44
ДУ3 від 30.12.2020 до дог129 тех.наг. ЗОШ44.PDF зміни до договору
04 січня 2021 15:42
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 18:18
ДУ 2 від 18.12.2020 до дог.129_тех.с.м. ЗОШ 44 кориг.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 18:17
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2020 14:43
ДУ 1 від 10.08.2020 до дог.129_тех.с.м. ЗОШ 44 кориг.pdf зміни до договору
10 серпня 2020 14:41
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 11:46
Дог.129 від 04.08.2020 тех.наг. СМ ЗОШ 44.PDF укладений
04 серпня 2020 11:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1.1. Збільшити суму договору на 2020 рік на 32 421,05 грн. 1.2.Внести зміни у п. 2.1. розділу 2, та викласти його у новій редакції: «2.1. Загальна вартість робіт за цим Договором за згодою сторін складає: 75 263,16 грн. (сімдесят п’ять тисяч двісті шістдесят три гривні 16 копійок), без ПДВ, в т.ч. єдиний податок 3763,16 грн, та визначається в розмірі 2,01% за підсумком пунктів 1-6 договірної ціни, в разі наявності в договірній ціні устаткування, з урахуванням пункту 13 договірної ціни» 2. Сторони дійшли згоди внести зміни у Додаток 2,3 до Договору (які додаються) та викласти їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 129
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору на 2020 рік на 2201,00. Внести зміни у Дод.2,3
Номер договору про закупівлю: 129
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору на 2020 рік на 12039,95 грн. Внести зміни у Додатку №2 до Договору та викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 129
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1.1. Зменшити суму договору на 14 240,95 грн. 1.2.Внести зміни у п. 2.1. розділу 2, та викласти його у новій редакції: «2.1. Загальна вартість робіт за цим Договором за згодою сторін складає: 61 022,21 грн (шістдесят одна тисяча двадцять дві гривні 21 копійка), без ПДВ, в т.ч. єдиний податок та визначається в розмірі 2,01% за підсумком пунктів 1-6 договірної ціни, в разі наявності в договірній ціні устаткування, з урахуванням пункту 13 договірної ціни» 2. Сторони дійшли згоди внести зміни у Додаток № 1,2 до Договору (які додаються) та викласти їх у новій редакції. 3. У зв’язку із зміною реквізитів «Замовника», Сторони домовилися внести відповідні зміни до договору та викласти реквізити «Замовника», що містяться в Розділі 13 Договору «РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН» у новій редакції. 4. Замовник і Виконавець дійшли згоди розірвати Договір від 04.08.2020 №129, укладений між Замовником та Виконавцем за згодою сторін (надалі іменується "Договір").
Номер договору про закупівлю: 129
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 серпня 2020 — 28 липня 2021
Сума оплати за договором: 61 022,21
UAH