Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

60650000-9 Прокат водного транспортного устаткування з екіпажем (послуги з фрахтування земкараванів (на умовах тайм-чартеру))
60650000-9 Hire of water transport equipment with crew (Services for the dredging convoys chartering (under the terms of the time-charter))
Очікувана вартість
255 000 000,00 UAH
UA-2020-07-20-004554-c a2c79e7c4e3b4e09870e6792919acd05
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ларіна Тетяна Сергіївна

+380443240072 TETIANA.LARINA@USPA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ДНОПОГЛИБЛЮВАЛЬНИЙ ФЛОТ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 41933856
Місцезнаходження: 01135, Україна , Київська область обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 14
Контактна особа: Ларіна Тетяна Сергіївна
+380443240072
TETIANA.LARINA@USPA.GOV.UA
Додаткові контактні особи: Ремезовський Євген Миколайович
+380443240072
Yevhen.Remezovskyi@uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Dredging Fleet Branch of State Enterprise «Ukrainian Sea Port Authority»
National ID: 41933856
Contact point: Larina Tetiana Tetiana
+380443240072
TETIANA.LARINA@USPA.GOV.UA
Additional contacts: Yevhen Remezovskyi
+380443240072
Yevhen.Remezovskyi@uspa.gov.ua

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 липня 2020 22:33
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 вересня 2020 14:00
Початок аукціону: 05 жовтня 2020 13:54
Очікувана вартість: 255 000 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 550 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7650000 UAH
Publication date: 20 липня 2020 22:33
Enquiries until: 22 серпня 2020 14:00
Complaints submission until: до 28 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 вересня 2020 14:00

Information

Estimated total value: 255 000 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 2 550 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60650000-9: Прокат водного транспортного устаткування з екіпажем


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з фрахтування земкараванів (на умовах тайм-чартеру) (обсяг надання послуг: згідно з Технічними вимогами; місце надання послуг: внутрішні водні шляхи України; строк надання послуг: 2020 - 2023 роки; 60651000-6 Прокат суден із екіпажем; категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання; джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства; тендерні пропозиції повинні бути складені українською та/або російською мовою, відповідно до тендерної документації; вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія банківської установи; строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; інші умови надання забезпечення тендерної пропозиції: відповідно до тендерної документації)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 60650000-9 — Прокат водного транспортного устаткування з екіпажем

Services for the dredging convoys chartering (under the terms of the time-charter) (amount of the provided services: according to technical requirements; place of the provided services: inland waterways of Ukraine; service duration: 2020 – 2023; CPV: 60650000-9 Hire of water transport equipment with crew; 60651000-6 Hire of vessels with crew; The Customer category: legal entities and/or business entities that carry out activities in certain areas of business; Funding source: assets of an enterprise; Tender offers must be drawn up in Ukrainian and/or Russian in accordance with the tender documentation; type of tender guarantee: bank guarantee; The period of validity of the tender proposal security: no less than 120 days from the date of the deadline for the submission of tender proposals; the other terms of providing a tender guarantee: according to Tender documentation )
Розгорнути Згорнути
CPV: 60650000-9
Період постачання: по 31 грудня 2023

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється щомісячно за фактично надані Послуги протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дня підписання Сторонами Акту (Актів) здачі-приймання наданих послуг на підставі отриманого від Судновласника оригіналу належним чином оформленого рахунку. Event: services. Type of Payment: collect on delivery (COD). The payment is carried out monthly for the services actually provided within 15 (fifteen) days from the date of signing by the Parties of the Act (Acts) of Acceptance of the Services Rendered on the basis of the duly executed the original invoice received from the Contractor. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2020 12:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 12:47
Перелік змін до ТД 21.08.2020.doc
21 серпня 2020 12:47
Тендерна документація фрахт земкараванів в ред від 21.08.2020 (подання до 01.09..doc
21 серпня 2020 12:47
Додатки 1-5 до ТД фрахт земкараванів в ред ТД від 21.08.2020.doc
21 серпня 2020 12:47
Додаток 6 до ТД проект договору фрахт земкараванів в ред ТД від 21.08.2020.docx
13 серпня 2020 14:05
Тендерна документація фрахт земкараванів в ред від 13.08.2020 (подання до 21.08..doc
13 серпня 2020 14:05
Перелік змін до ТД 13.08.2020.doc
13 серпня 2020 14:05
Додаток 6 до ТД проект договору фрахт земкараванів в ред ТД від 13.08.2020.docx
13 серпня 2020 14:05
Додатки 1-5 до ТД фрахт земкараванів в ред ТД від 13.08.2020.doc
04 серпня 2020 14:10
роз'яснення 2 фрахт земкараванів.docx
28 липня 2020 10:15
роз'яснення фрахт земкараванів.docx
20 липня 2020 22:30
Додаток 6 до ТД проект договору фрахт земкараванів.docx
20 липня 2020 22:30
Додатки 1-5 до ТД фрахт земкараванів.doc
20 липня 2020 22:30
Тендерна документація фрахт земкараванів.doc
21 серпня 2020 12:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 14:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 14:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 10:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 10:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2020 22:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 12:47
Перелік змін до ТД 21.08.2020.doc
21 серпня 2020 12:47
Тендерна документація фрахт земкараванів в ред від 21.08.2020 (подання до 01.09..doc
21 серпня 2020 12:47
Додатки 1-5 до ТД фрахт земкараванів в ред ТД від 21.08.2020.doc
21 серпня 2020 12:47
Додаток 6 до ТД проект договору фрахт земкараванів в ред ТД від 21.08.2020.docx
13 серпня 2020 14:05
Тендерна документація фрахт земкараванів в ред від 13.08.2020 (подання до 21.08..doc
13 серпня 2020 14:05
Перелік змін до ТД 13.08.2020.doc
13 серпня 2020 14:05
Додаток 6 до ТД проект договору фрахт земкараванів в ред ТД від 13.08.2020.docx
13 серпня 2020 14:05
Додатки 1-5 до ТД фрахт земкараванів в ред ТД від 13.08.2020.doc
04 серпня 2020 14:10
роз'яснення 2 фрахт земкараванів.docx
28 липня 2020 10:15
роз'яснення фрахт земкараванів.docx
20 липня 2020 22:30
Додаток 6 до ТД проект договору фрахт земкараванів.docx
20 липня 2020 22:30
Додатки 1-5 до ТД фрахт земкараванів.doc
20 липня 2020 22:30
Тендерна документація фрахт земкараванів.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тип земснаряду
Дата подання: 30 липня 2020 16:23
Дата відповіді: 04 серпня 2020 14:11
Шановний замовнику, просимо уточнити. У пункті 7.1 зазначено необхідність надання Несамохідного землесоса (далі - якірний землесос) – 1 од.. Просимо уточнити, чи є даний тип земснаряду саме землесосом або фрезерним земснарядом з ножицями та наявним пульпопроводом з певними характеристиками. Дякую.
Відповідь: До складу кожного земкаравану має входити несамохідний землесос з гідравлічним розпушувачем, призначений для виконання робіт траншейним способом. Землесос має бути укомплектований плавучим пульпопроводом з характеристиками, визначеними в п.7.1 Додатку 2 до тендерної документації.
Також повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені зміни в частині уточнення технічних характеристик суден земкараванів.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-20-004554-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: WHITEFORM CONTRACTS LTD, Код ЄДРПОУ:HE332191
Дата подання: 23 липня 2020 10:20
Чи позбавляється права на участь у тендері нерезидент??
Умовами ТД передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді з накладанням електронного цифрового підпису (далі - ЕЦП) або з накладанням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП).

У свою чергу, чинним українським законодавством не передбачено, що електронні довірчі послуги можуть надаватись нерезидентам. Більш того, відсутня будь-яка затверджена нормативна процедура для офіційного оформлення нерезидентом ЕЦП та/або КЕП. Нерезиденти не мають кодів ЄДРПОУ. Підприємства, які є адміністраторами/операторами надання електронних довірчих послуг відмовляють нерезидентам в оформленні та видачі ЕЦП та/або КЕП з цієї причини. За повідомленням технічної підтримки PROZORRO учасники нерезиденти приймають участь в тендерних закупівлях без використання ЕЦП та/або КЕП. Замовники мають диференціювати вимоги до резидентів та нерезидентів щодо використання ЕЦП та/або КЕП у тендерних закупівлях.

Таким чином, з метою недопущення дискримінації учасників щодо участі у тендері, просимо унести зміни у ТД щодо скріплення документів учасниками ЕЦП та/або КЕП відокремивши вимогу щодо використання ЕЦП та/або КЕП лише резидентами України, залишивши можливість нерезидентам прийняти участь у тендері без використання ЕЦП та/або КЕП.
Розгорнути Згорнути
Рішення закупівельника: Вимога задоволена
28 липня 2020 10:14
Згідно з п.3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис (далі – КЕП) посадової особи.
Відповідно до ч.1 ст.38 Закону України «Про електронні довірчі послуги», електронні довірчі послуги, що надаються відповідно до вимог нормативно-правових актів, що регулюють правові відносини у сфері електронних довірчих послуг в іноземних державах, визнаються в Україні електронними довірчими послугами того самого виду в разі відповідності хоча б одній з таких умов:
кваліфікований надавач електронних довірчих послуг іноземної держави відповідає вимогам цього Закону, що підтверджується центральним засвідчувальним органом (або засвідчувальним центром у разі надання електронних довірчих послуг у банківській системі України та при здійсненні переказу коштів);
кваліфікований надавач електронних довірчих послуг внесений до Довірчого списку держави, з якою Україна уклала відповідний двосторонній або багатосторонній міжнародний договір.
Враховуючи зазначене, в тендерній документації були встановлені загальні вимоги щодо накладання КЕП / ЕЦП.
На даний час Замовником підготовлено звернення до Уповноваженого органу (Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України) та авторизованого електронного майданчика Замовника щодо з’ясування можливості практичної реалізації встановленої вимоги. Після одержання відповіді до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-31-000085 ● 6e36d5d727844ee294ddb623904bf93c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 грудня 2020 13:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


30.12.2020 № 377

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 30.12.2020 № 377


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2020-07-20-004554-c 20.07.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Лілія КРИВОНОС

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-06 14:31:30

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі 60650000-9 Прокат водного транспортного устаткування з екіпажем (послуги з фрахтування земкараванів (на умовах тайм-чартеру)) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID:
UA-2020-07-20-004554-c)та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість?
2. З якої причини очікувана вартість закупівлі не відповідає очікуваній вартості закупівлі зазначеної у річному плані закупівель на 2020 рік?
3. Яким чином вами здійснена оцінка відповідності тендерних пропозицій ТОВ «Позитив-В» та ТОВ «Собі» вимогам підпункту 2 пункту 1 розділу 1 додатку № 1 тендерної документації, зокрема, щодо надання у складі тендерної пропозиції чинного на кінцеву дату подання тендерних пропозицій документу, що підтверджує право користування кожним несамохідним землесосом, зважаючи на те, що ТОВ «Позитив-В» надано кваліфікаційні свідоцтва на право користування суднами (землесосами) Дніпровський 301 терміном дії до 03.07.2016 року та Дніпровський 27 терміном дії до 12.06.2014 року, а ТОВ «Собі» надано кваліфікаційне свідоцтво на право користування судном (землесосом) Саві 2 без терміну дії свідоцтва?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-13 17:19:00

Пояснення Замовника на запит Держаудитслужби

Пояснення Замовника

Відповідно до наказу Держаудитслужби від 30.12.2020 № 377 «Про початок моніторингу процедур закупівель» Держаудитслужбою, на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» розпочато моніторинг закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015 60650000-9 Прокат водного транспортного устаткування з екіпажем (послуги з фрахтування земкараванів (на умовах тайм-чартеру)) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-20-004554-c), яку проводило Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі філії «Днопоглиблювальний флот» Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (далі - Замовник).
До Замовника 06.01.2020 через електронну систему закупівель надійшов запит про надання пояснення, інформації, документів стосовно даної процедури закупівлі, з огляду на що відповідно до ч.4 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) повідомляємо наступне.

1. Стосовно питання, яким чином та на підставі яких документів визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість.
Зазначена процедура закупівлі здійснювалася з метою забезпечення можливості виконання Замовником поставлених перед ним завдань згідно з. 1.6 Положення про навігаційне забезпечення судноплавства на внутрішніх водних шляхах України, затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 14.06.2007 № 498, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.08.2007 за № 905/14172, вирішення проблеми дефіциту власних потужностей, а також відмови від аутсорсингу при виконанні днопоглиблювальних робіт.
Відповідно, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовано з урахуванням вимог статті 23 Закону, а також досвіду виконання робіт з ремонтного черпання із залученням підрядних організацій та наявною інформацією у відкритих джерелах щодо днопоглиблювального обладнання.
Очікувана вартість закупівлі розрахована із дотриманням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 12.02.2020 №275, з використанням методу порівняння ринкових цін шляхом направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (Замовником було направлено п’ять листів-запитів потенційним контрагентам, від яких одержано три листи-відповіді).

2. Стосовно питання, з якої причини очікувана вартість закупівлі не відповідає очікуваній вартості закупівлі зазначеної у річному плані закупівель на 2020 рік.
Очікувана вартість закупівлі була визначена Замовником шляхом порівняння ринкових цін на рівні 255 000 000,00 грн. без ПДВ / 306 000 000,00 грн. з ПДВ.
Відповідно, Річним планом ДП «АМПУ» на 2020 рік затверджено проведення закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015 60650000-9 Прокат водного транспортного устаткування з екіпажем (послуги з фрахтування земкараванів (на умовах тайм-чартеру)) очікуваною вартістю 306 000 000,00 грн. з ПДВ, тобто з урахуванням всіх податків і зборів.
При поданні тендерної пропозиції учасники закупівлі, відповідно до умов тендерної документації на дану закупівлю (далі – Тендерна документація), мали зазначати ціну своєї тендерної пропозиції у гривнях без ПДВ.
Враховуючи той факт, що згідно з ч.4 ст.26 Закону ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі, в оголошення про проведення закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015 60650000-9 Прокат водного транспортного устаткування з екіпажем (послуги з фрахтування земкараванів (на умовах тайм-чартеру)) було визначено очікувану вартість без урахування ПДВ, а саме: 255 000 000,00 грн. без ПДВ.

3. Стосовно питання, яким чином здійснена оцінка відповідності тендерних пропозицій ТОВ «Позитив-В» та ТОВ «Собі» вимогам підпункту 2 пункту 1 розділу 1 додатку № 1 тендерної документації, зокрема, щодо надання у складі тендерної пропозиції чинного на кінцеву дату подання тендерних пропозицій документу, що підтверджує право користування кожним несамохідним землесосом, зважаючи на те, що ТОВ «Позитив-В» надано кваліфікаційні свідоцтва на право користування суднами (землесосами) Дніпровський 301 терміном дії до 03.07.2016 року та Дніпровський 27 терміном дії до 12.06.2014 року, а ТОВ «Собі» надано кваліфікаційне свідоцтво на право користування судном (землесосом) Саві 2 без терміну дії свідоцтва.
Перелік документів, які мали надати учасники для підтвердження відповідності встановленому Замовником кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» викладено в п/п.1 п.1 р.1 Тендерної документації.
Нижче наводимо інформацію стосовно документів, наданих ТОВ «Позитив-В» у складі тендерної пропозиції на виконання вищезазначених вимог Замовника:

№ з/п Вимоги Замовника щодо надання документів / Документи, надані ТОВ «Позитив-В» / Відповідність вимогам Замовника
(так / ні)
Вимога Замовника: Довідка в довільній формі про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі. Надано: Довідка в довільній формі про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі (файл «Довідка МТБ_.pdf») з інформацією про орендовані земснаряди ДН-27 та ДН-301. Відповідність: Так
Вимога Замовника: Чинний (-і) на кінцеву дату подання тендерних пропозицій документ (-и) (та/або його (їх) копія), що підтверджує право користування (розпорядження тощо) кожним несамохідним землесосом для надання послуг за визначеним предметом закупівлі (наприклад, свідоцтво про право власності, або судновий білет, або сертифікат з інформацією про власника, або інший аналогічний документ) Надано: 1) договір тайм-чартеру від 20.08.2020 №69/2020-П щодо судна ДН-27 (файл «Договір оренди ДН-27_.pdf» з правом Фрахтувальника (ТОВ «Позитив-В») укладати від свого імені самостійний договір чартеру (фрахтування) з третьою стороною та зі строком дії до 01.09.2021 (тобто, договір є чинним на момент подання тендерних пропозицій);
2) договір тайм-чартеру від 20.08.2020 №318 щодо, зокрема, судна ДН-301 (файл «Договір оренди ДН-301_.pdf» з правом Фрахтувальника (ТОВ «Позитив-В») укладати від свого імені самостійний договір чартеру (фрахтування) з третьою стороною та зі строком дії до 01.09.2021 (тобто, договір є чинним на момент подання тендерних пропозицій). Відповідність: Так.
Замовник не визначав вичерпний перелік документів, якими учасник мав підтвердити право користування (розпорядження тощо) зазначеними земснарядами, а лише навів приклади, з огляду на що підстави для відхилення пропозиції ТОВ «Позитив-В» в цій частині відсутні.
Вимога Замовника: У разі, якщо складові земкараванів (за виключенням несамохідних землесосів) на дату подання тендерної пропозиції не знаходяться в наявності (розпорядженні тощо) у учасника – гарантійний лист з інформацією, що на дату підписання договору учасником буде забезпечена наявність (можливість розпорядження тощо) такими складовими кожного земкаравану. Надано: Гарантійний лист (файл «Гарантійний лист земкараван_. pdf») з інформацією, що на дату подання тендерної пропозиції у ТОВ «Позитив-В» наявні землесоси за діючими договорами оренди, а стосовно інших складових земкараванів, які на дату подання тендерної пропозиції не знаходяться в наявності (розпорядженні тощо), гарантовано забезпечення наявності (можливості розпорядження тощо) на дату підписання договору. Відповідність: Так.
Вимога Замовника: Гарантійний лист з інформацією, що на дату підписання договору учасником буде забезпечено наявність чинних класифікаційних документів, виданих Регістром судноплавства України або іншим класифікаційним товариством, стосовно всіх суден кожного земкаравану, які повинні мати такі класифікаційні документи згідно з правилами Регістра судноплавства України. Надано: Гарантійний лист (файл «Гарантійний лист регістрові документи_.pdf») з інформацією, що ТОВ «Позитив-В» на дату підписання договору учасником буде забезпечено наявність чинних класифікаційних документів, виданих Регістром судноплавства України або іншим класифікаційним товариством, стосовно всіх суден кожного земкаравану, які повинні мати такі класифікаційні документи згідно з правилами Регістра судноплавства України. Відповідність: Так.
Замовник не встановлював вимоги надавати у складі тендерної пропозиції чинні класифікаційні документі, видані Регістром судноплавства України або іншим класифікаційним товариством, стосовно суден кожного земкаравану, з огляду на що підстави для відхилення пропозиції ТОВ «Позитив-В» в цій частині відсутні.
При цьому відповдіно до п.6 р.ІІІ тендерної документації на розсуд Учасника можливе надання будь-якої додаткової інформації та/або документів, а тому надання ТОВ «Позитив-В» копій класифікаційних свідоцтв на запропоновані земснаряди, видані Регістром судноплавства України, які на дату подання тендерних пропозицій втратили чинність, не може бути підставою для відхилення пропозиції ТОВ «Позитив-В».

Стосовно пропозиції ТОВ «Собі» повідомляємо наступне.
На виконання вимог тендерної документації для підтвердження відповідності встановленому Замовником кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» ТОВ «СОБІ» у складі тендерної пропозиції надано, зокрема, чинні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій документи (їх копії), що підтверджує право користування (розпорядження тощо) кожним несамохідним землесосом для надання послуг за визначеним предметом закупівлі, а саме:
завірена копія Свідоцтва про право власності на судно «Собі-4» від 16.09.2009 №03226 (у складі файлу «Собі-4.pdf»);
завірена копія Свідоцтва про право власності на судно «Собі-2» від 11.10.2006 №02320 (у складі файлу «Собі-2.pdf»),
з огляду на що підстави для відхилення пропозиції ТОВ «СОБІ» в цій частині відсутні.
Замовник не встановлював вимоги надавати у складі тендерної пропозиції чинні класифікаційні документі, видані Регістром судноплавства України або іншим класифікаційним товариством, стосовно суден кожного земкаравану, з огляду на що надання ТОВ «СОБІ» у складі пропозиції класифікаційного свідоцтва на судно «Собі-2» від 18.08.2020 №311-06528-20, виданого Регістром судноплавства України, в якому не зазначено термін дії свідоцтва, не є підставою для відхилення його пропозиції.
Додатково повідомляємо, що класифікаційні свідоцтва, видані Регістром судноплавства України, підтверджують не право користування (розпорядження тощо), а той факт, що судно задовольняє вимогам Правил Регістра і відповідає класу. Перевірити чинність класифікаційнийх свідоцтв можна за посиланням на сайті державного підприємства «Класифікаційне товариство Регістр судноплавства України» за посиланням: http://www.shipregister.ua/ships.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-01-29 20:11:54

Інформація про оскарження висновку до суду

Інформація щодо поданої позовної заяви.
З метою належного виконання вимог ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник повідомляє, що 29 січня 2021 року Замовником було подано позовну заяву до Держаудитслужби про визнання протиправним та скасування висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015 60650000-9 Прокат водного транспортного устаткування з екіпажем (послуги з фрахтування земкараванів (на умовах тайм-чартеру)) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-20-004554-c), який оприлюднено 20.01.2021, в частині встановлення порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч. 10 ст. 8 Закону у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження.
Про відкриття Окружним адміністративним судом м. Києва провадження у справі буде зазначено в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та буде зазначено номер такого провадження.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до Висновку Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-07-20-004554-с від 20 січня 2021 року Відповідно до наказу Держаудитслужби від 30.12.2020 № 377 «Про початок моніторингу процедур закупівель» Держаудитслужбою, на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) розпочато моніторинг закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015 60650000-9 Прокат водного транспортного устаткування з екіпажем (послуги з фрахтування земкараванів (на умовах тайм-чартеру)) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-20-004554-c), яку проводило Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі філії «Днопоглиблювальний флот» Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (далі - Замовник). За результатами проведення моніторингу закупівлі Держаудитслужбою складено та оприлюднено в електронній системі закупівель Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі – Висновок), в якому зазначено, що за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Позитив-В» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, надання роз’яснень на вимоги щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Собі», своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору – порушень не установлено. У Висновку зазначено, що ТОВ «Позитив-В» у складі своєї тендерної пропозиції надав кваліфікаційні свідоцтва на право користування суднами (землесосами) Дніпровський 301 терміном дії до 03.07.2016 року та Дніпровський 27 терміном дії до 12.06.2014 року чим недотримано вимоги підпункту 2 пункту 1 розділу 1 додатку № 1 до тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Позитив-В», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, та допустив її до аукціону. Замовник не погоджується із порушенням (інформацією), викладеним у Висновку, а саме, що Замовником порушено вимоги абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону та не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Позитив-В», в зв’язку з чим надає наступні аргументовані заперечення до Висновку. На виконання вимог статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовником у тендерній документації на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015 за кодом ДК 021:2015 60650000-9 Прокат водного транспортного устаткування з екіпажем (послуги з фрахтування земкараванів (на умовах тайм-чартеру)), далі – Тендерна документація, було встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». При цьому згідно з частиною першою статті 16 Закону, враховуючи Роз’яснення Мінекономрозвитку України від 07.02.2017 №3302-06/3812-06, Замовником самостійно встановлено перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх встановленому критерію. З огляду на це, згідно з п.1 р.1 Додатку 1 до тендерної документації, учасники для підтвердження їх відповідності встановленому критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» мали надати: 1) довідку в довільній формі про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі. При цьому довідка мала щонайменше містити наступну інформацію: - про наявність в Учасника несамохідних землесосів з необхідними характеристиками та комплектацією, що планується для надання у фрахт; - опис в довільній формі інших складових кожного земкаравану, що наявні або будуть в наявності (розпорядженні тощо) у учасника під час укладення договору про закупівлю для підтвердження відповідності вимогам Замовника; - про підставу користування (розпорядження тощо) суднами кожного земкаравану, що наявні або будуть в наявності (розпорядженні тощо) у учасника під час укладення договору про закупівлю (власне/орендоване/інше право користування (розпорядження тощо) на підставі договору (у разі, якщо інше – зазначити яке)); 2) чинний (-і) на кінцеву дату подання тендерних пропозицій документ (-и) (та/або його (їх) копія), що підтверджує право користування (розпорядження тощо) кожним несамохідним землесосом для надання послуг за визначеним предметом закупівлі (наприклад, свідоцтво про право власності, або судновий білет, або сертифікат з інформацією про власника, або інший аналогічний документ); 3) у разі, якщо складові земкараванів (за виключенням несамохідних землесосів) на дату подання тендерної пропозиції не знаходяться в наявності (розпорядженні тощо) у учасника – гарантійний лист з інформацією, що на дату підписання договору учасником буде забезпечена наявність (можливість розпорядження тощо) такими складовими кожного земкаравану; 4) гарантійний лист з інформацією, що на дату підписання договору учасником буде забезпечено наявність чинних класифікаційних документів, виданих Регістром судноплавства України або іншим класифікаційним товариством, стосовно всіх суден кожного земкаравану, які повинні мати такі класифікаційні документи згідно з правилами Регістра судноплавства України. ТОВ «Позитив-В» у складі тендерної пропозиції на виконання п.1 р.1 Додатку 1 до тендерної документації було надано: 1) довідку в довільній формі про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі (файл «Довідка МТБ_.pdf») з інформацією, передбаченою для подання у даній довідці згідно з п.1 р.1 Додатку 1 до тендерної документації, зокрема про підставу користування (розпорядження тощо) суднами кожного земкаравану, що наявні або будуть в наявності (розпорядженні тощо) у учасника під час укладення договору про закупівлю. При цьому щодо запропонованих земснарядів ДН-27 та ДН-301 зазначена наступна підстава користування: «оренда за договором (копія договору оренди - додається)»; 2) завірену копію договору димайз-чартеру від 20.08.2020 №69/2020-П щодо судна ДН-27 (файл «Договір оренди ДН-27_.pdf») з правом Фрахтувальника (ТОВ «Позитив-В») укладати від свого імені самостійний договір чартеру (фрахтування) з третьою стороною та зі строком дії до 01.09.2021 (тобто, договір є чинним на момент подання тендерних пропозицій), а також копію договору тайм-чартеру від 20.08.2020 №318 щодо, зокрема, судна ДН-301 (файл «Договір оренди ДН-301_.pdf») з правом Фрахтувальника (ТОВ «Позитив-В») укладати від свого імені самостійний договір чартеру (фрахтування) з третьою стороною та зі строком дії до 01.09.2021 (тобто, договір є чинним на момент подання тендерних пропозицій); 3) гарантійний лист (файл «Гарантійний лист земкараван_. pdf») з інформацією, що на дату подання тендерної пропозиції у ТОВ «Позитив-В» наявні землесоси за діючими договорами оренди, а стосовно інших складових земкараванів, які на дату подання тендерної пропозиції не знаходяться в наявності (розпорядженні тощо), гарантовано забезпечення наявності (можливості розпорядження тощо) на дату підписання договору. Замовник не визначав вичерпний перелік документів, якими учасник мав підтвердити право користування (розпорядження тощо) зазначеними земснарядами, а лише навів приклади, якими документами учасник міг підтвердити право власності на запропоновані земснаряди. З огляду на той факт, що учасники у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, мали право навести як підставу користування (розпорядження тощо) суднами кожного земкаравану таку підставу як оренда, ТОВ «Позитив-В», у складі тендерної пропозиції якого на підтвердження права користування (розпорядження тощо) кожним несамохідним землесосом надано копії договору оренди такого землесосу, дотримано вимоги тендерної документації в цій частині, а тому у Замовника були відсутні підстави для відхилення його пропозиції; 4) гарантійний лист (файл «Гарантійний лист регістрові документи_.pdf») з інформацією, що ТОВ «Позитив-В» на дату підписання договору учасником буде забезпечено наявність чинних класифікаційних документів, виданих Регістром судноплавства України або іншим класифікаційним товариством, стосовно всіх суден кожного земкаравану, які повинні мати такі класифікаційні документи згідно з правилами Регістра судноплавства України. Слід зазначити, що Замовник не встановлював вимоги надавати у складі тендерної пропозиції чинні класифікаційні документі, видані Регістром судноплавства України або іншим класифікаційним товариством, стосовно суден кожного земкаравану, з огляду на що підстави для відхилення пропозиції ТОВ «Позитив-В» в цій частині відсутні. При цьому відповідно до п.6 р.ІІІ тендерної документації на розсуд Учасника можливе надання будь-якої додаткової інформації та/або документів, а тому надання ТОВ «Позитив-В» копій класифікаційних свідоцтв за формою 1.2.1 на запропоновані земснаряди, видані Регістром судноплавства України, які на дату подання тендерних пропозицій втратили чинність, не може бути підставою для відхилення пропозиції ТОВ «Позитив-В». Відповідно до п.9.1.3 ч.1 Правил огляду суден Регістра судноплавства України, розміщених за посиланням: http://www.shipregister.ua/books/POS1.pdf, класифікаційне свідоцтво за формою 1.2.1 є документом, що посвідчує наявність класу Регістру (примітка: в класифікаційних свідоцтвах за формою 1.2.1 зазначено, що даним свідоцтвом посвідчується той факт, що на підставі проведеного огляду судно (його пристрої, обладнання) задовольняють вимогам Правил Регістра і відповідність класу). Відповідно, класифікаційне свідоцтво на судно, видане Регістром судноплавства України, не є документом, що підтверджує право власності чи інше право користування (розпорядження тощо) судном. З огляду на це, твердження у Висновку щодо невідповідності пропозиції ТОВ «Позитив-В» вимогам підпункту 2 пункту 1 розділу 1 додатку № 1 до тендерної документації через ненадання щодо запропонованих земснарядів чинних класифікаційних свідоцтв Регістра судноплавства України для підтвердження права користування (розпорядження тощо) кожним несамохідним землесосом для надання послуг за визначеним предметом закупівлі, за умови надання копій чинних договорів оренди таких землесосів, є таким, що не відповідає дійсності. Оскільки ТОВ «Позитив-В» у складі тендерної пропозиції було надано копії договорів, що підтверджують можливість розпорядження запропонованими земснарядами, чинні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, а саме, копії договору димайз-чартеру від 20.08.2020 №69/2020-П та договору тайм-чартеру від 20.08.2020 №318, учасником (ТОВ «Позитив-В») було дотримано вимоги тендерної документації в цій частині, а тому у Замовника були відсутні підстави для відхилення його пропозиції. З огляду на вищезазначене, Замовник вважає, що Висновок в частині встановлення порушення стосовно тендерної пропозиції ТОВ «Позитив-В» вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону є необґрунтованим, а викладені у ньому доводи прийняті внаслідок помилкового та суб’єктивного аналізу, без всебічного дослідження наявних документів та обставин, всупереч вимогам законодавства. Додатково повідомляємо, що з огляду на незгоду Замовника з інформацією, викладеною у Висновку, Висновок відповідно до частини 10 статті 8 Закону буде оскаржено в судовому порядку у строки, визначені Законом. Згідно з п.3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Моніторинг зазначеної процедури було розпочато згідно з наказом Держаудитслужби від 30.12.2020 № 377 «Про початок моніторингу процедур закупівель». Даний наказ, відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупвель, підписаний заступником Голови Олександром Шкуропатом. Витяг з Додатку до даного наказу підписаний заступником директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Лілією Кривонос. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі в електронній системі закупівель розміщено з накладанням електронного підпису, при перевірці якого на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify встановлено, що він належить Михайлову Олександру Юрійовичу. При цьому при перевірці підпису визначити, чи належить Михайлов Олександр Юрійович до посадових осіб Держаудитслужби неможливо. З огляду на зазначене, розміщення повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу вищезазначеної процедури закупівлі в електронній системі закупівель з накладанням електронного підпису Михайлова Олександра Юрійовича може свідчити про недотримання Держаудитслужбою вимог Порядку.

2021-01-26 17:53:01


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 04 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: З метою належного виконання вимог ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник повідомляє, що 29 січня 2021 року Замовником було подано позовну заяву до Окружного адміністративного суду міста Києва про визнання протиправним та скасування висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015 60650000-9 Прокат водного транспортного устаткування з екіпажем (послуги з фрахтування земкараванів (на умовах тайм-чартеру)) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-20-004554-c), який оприлюднено 20.01.2021, в частині встановлення порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». 05 лютого 2021 року від Окружного адміністративного суду міста Києва надійшла інформація про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження у справі (Ухвала від 04.02.2021 № 640/2339/21).
Дата публікації: 05 лютого 2021

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 29 вересня 2020
UA-2020-07-20-004554-ca2c79e7c4e3b4e09870e6792919acd05
Найменування закупівельника: ФІЛІЯ "ДНОПОГЛИБЛЮВАЛЬНИЙ ФЛОТ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 41933856
Місцезнаходження закупівельника: 01135, Україна, Київська область обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 14
Учасник Документи Рішення
ТОВ ПОЗИТИВ-В Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОБІ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

01 вересня 2020 14:10
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

31 серпня 2020 19:38
Електронний підпис
31 серпня 2020 19:38
Електронний підпис
31 серпня 2020 19:24
Статут ПОЗИТИВ-В_.pdf
31 серпня 2020 19:24
СВІДОЦТВО ДН-27_.pdf
31 серпня 2020 19:24
Протокол директор_.pdf
31 серпня 2020 19:24
Наказ директор_.pdf
31 серпня 2020 19:24
Договір оренди ДН-301_.pdf
31 серпня 2020 19:24
Договір оренди ДН-27_.pdf
31 серпня 2020 19:24
Довідка субпідрядник_.pdf
31 серпня 2020 19:24
Довідка ст.17_.pdf
31 серпня 2020 19:24
Довідка МТБ_.pdf
31 серпня 2020 19:24
Довідка бенеф.власник_.pdf
31 серпня 2020 19:24
гарантія ЕЦП.zip
31 серпня 2020 19:24
Відомості_.pdf

Документи

01 вересня 2020 14:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

09 жовтня 2020 12:07
Електронний підпис
09 жовтня 2020 12:06
Dovidka_20280406190220450936.pdf.p7s
09 жовтня 2020 12:06
Dovidka_20280406190220450936.pdf
09 жовтня 2020 12:06
Статут.pdf
09 жовтня 2020 12:06
Протокол правочин.PDF
09 жовтня 2020 12:06
Пропозиція.PDF
09 жовтня 2020 12:06
Платіжне доручення.PDF
09 жовтня 2020 12:06
Наказ,протокол.PDF
09 жовтня 2020 12:06
Наказ антикорупційна.PDF
09 жовтня 2020 12:06
Інформація.PDF
09 жовтня 2020 12:06
Довідка ч2 17.PDF
09 жовтня 2020 12:06
Довідка податкова.PDF
09 жовтня 2020 12:06
Довідка п.2,3,8.PDF
09 жовтня 2020 12:06
Довідка п.12.PDF
01 вересня 2020 11:02
Електронний підпис
01 вересня 2020 11:02
Електронний підпис
01 вересня 2020 11:01
Статут.pdf
01 вересня 2020 11:01
Протокол правочин.PDF
01 вересня 2020 11:01
Про субпідрядника.PDF
01 вересня 2020 11:01
Платіжне доручення.PDF
01 вересня 2020 11:01
Наказ,протокол.PDF
01 вересня 2020 11:01
МТБ.PDF
01 вересня 2020 11:01
Лист-погодження.PDF
01 вересня 2020 11:01
Лист-гарантія Стаття17.PDF
01 вересня 2020 11:01
Гарантійний лист.PDF
01 вересня 2020 11:01
Відомості про учасника.PDF
01 вересня 2020 11:01
Собі-4.pdf
01 вересня 2020 11:01
Собі-2.pdf
01 вересня 2020 11:01
Nakaz.zip
01 вересня 2020 11:01
Dovirenist_Nazarenko.zip
01 вересня 2020 11:01
Dovidka pro nazvu.zip
01 вересня 2020 11:01
Bank_licenzia.zip
01 вересня 2020 11:01
576_ГР_2097_7 650 000.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПОЗИТИВ-В

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОБІ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОБІ" 254 500 000,00
UAH
212 868 000,00
UAH
Документи
ТОВ ПОЗИТИВ-В 254 800 000,00
UAH
212 870 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2020 12:07
Електронний підпис
09 жовтня 2020 12:06
Dovidka_20280406190220450936.pdf.p7s
09 жовтня 2020 12:06
Dovidka_20280406190220450936.pdf
09 жовтня 2020 12:06
Статут.pdf
09 жовтня 2020 12:06
Протокол правочин.PDF
09 жовтня 2020 12:06
Пропозиція.PDF
09 жовтня 2020 12:06
Платіжне доручення.PDF
09 жовтня 2020 12:06
Наказ,протокол.PDF
09 жовтня 2020 12:06
Наказ антикорупційна.PDF
09 жовтня 2020 12:06
Інформація.PDF
09 жовтня 2020 12:06
Довідка ч2 17.PDF
09 жовтня 2020 12:06
Довідка податкова.PDF
09 жовтня 2020 12:06
Довідка п.2,3,8.PDF
09 жовтня 2020 12:06
Довідка п.12.PDF
01 вересня 2020 11:02
Електронний підпис
01 вересня 2020 11:02
Електронний підпис
01 вересня 2020 11:01
Статут.pdf
01 вересня 2020 11:01
Протокол правочин.PDF
01 вересня 2020 11:01
Про субпідрядника.PDF
01 вересня 2020 11:01
Платіжне доручення.PDF
01 вересня 2020 11:01
Наказ,протокол.PDF
01 вересня 2020 11:01
МТБ.PDF
01 вересня 2020 11:01
Лист-погодження.PDF
01 вересня 2020 11:01
Лист-гарантія Стаття17.PDF
01 вересня 2020 11:01
Гарантійний лист.PDF
01 вересня 2020 11:01
Відомості про учасника.PDF
01 вересня 2020 11:01
Собі-4.pdf
01 вересня 2020 11:01
Собі-2.pdf
01 вересня 2020 11:01
Nakaz.zip
01 вересня 2020 11:01
Dovirenist_Nazarenko.zip
01 вересня 2020 11:01
Dovidka pro nazvu.zip
01 вересня 2020 11:01
Bank_licenzia.zip
01 вересня 2020 11:01
576_ГР_2097_7 650 000.zip

Публічні документи

31 серпня 2020 19:38
Електронний підпис
31 серпня 2020 19:38
Електронний підпис
31 серпня 2020 19:24
Статут ПОЗИТИВ-В_.pdf
31 серпня 2020 19:24
СВІДОЦТВО ДН-27_.pdf
31 серпня 2020 19:24
Протокол директор_.pdf
31 серпня 2020 19:24
Наказ директор_.pdf
31 серпня 2020 19:24
Договір оренди ДН-301_.pdf
31 серпня 2020 19:24
Договір оренди ДН-27_.pdf
31 серпня 2020 19:24
Довідка субпідрядник_.pdf
31 серпня 2020 19:24
Довідка ст.17_.pdf
31 серпня 2020 19:24
Довідка МТБ_.pdf
31 серпня 2020 19:24
Довідка бенеф.власник_.pdf
31 серпня 2020 19:24
гарантія ЕЦП.zip
31 серпня 2020 19:24
Відомості_.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОБІ"

ТОВ ПОЗИТИВ-В

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОБІ"
#16476986
Переможець 212 868 000,00
UAH
08 жовтня 2020 16:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2020 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОБІ"
#16476986
212 868 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 серпня 2022 15:14
звіт ВД фрахтування земкараванів.pdf укладений
17 серпня 2022 15:13
додаткова угода про розірвання договору фрахт земкараванів.pdf укладений
17 серпня 2022 15:13
Електронний підпис зміни до договору
14 лютого 2022 19:46
повідомлення та інформація про внесення змін 8 до договору фрахт земкараванів.pdf зміни до договору
14 лютого 2022 19:40
додаткова угода №8 фрахт земкараванів.pdf зміни до договору
14 лютого 2022 19:40
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2021 20:26
повідомлення та інформація про внесення змін 7 до договору фрахт земкараванів.pdf зміни до договору
29 листопада 2021 20:26
додаткова угода №7 фрахт земкараванів.pdf зміни до договору
29 листопада 2021 20:26
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2021 18:54
повідомлення та інформація про внесення змін 6 до договору фрахт земкараванів.pdf зміни до договору
08 листопада 2021 18:53
додаткова угода №6 фрахт земкараванів.pdf зміни до договору
08 листопада 2021 18:53
Електронний підпис укладений
08 листопада 2021 18:50
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2021 18:48
повідомлення та інформація про внесення змін 6 до договору фрахт земкараванів.pdf зміни до договору
08 листопада 2021 18:47
додаткова угода №6 фрахт земкараванів.pdf зміни до договору
08 листопада 2021 18:47
Електронний підпис зміни до договору
11 жовтня 2021 21:31
повідомлення та інформація про внесення змін 5 до договору фрахт земкараванів.pdf зміни до договору
11 жовтня 2021 21:31
додаткова угода №5 фрахт земкараванів.pdf зміни до договору
11 жовтня 2021 21:31
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2021 20:44
додаткова угода №4 фрахт земкараванів (1).pdf зміни до договору
02 липня 2021 20:44
повідомлення та інформація про внесення змін 4 до договору фрахт земкараванів (1).pdf зміни до договору
02 липня 2021 20:44
Електронний підпис зміни до договору
12 травня 2021 19:37
повідомлення та інформація про внесення змін 3 до договору фрахт земкаравану (1).pdf зміни до договору
12 травня 2021 19:36
додаткова угода №3 фрахт земкараванів (1).pdf зміни до договору
12 травня 2021 19:36
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2021 16:36
повідомлення та інформація про внесення змін 2 до договору фрахт земкаравану (1) (1).pdf зміни до договору
16 березня 2021 16:36
додаткова угода №2 фрахт земкараванів (1).pdf зміни до договору
16 березня 2021 16:36
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2020 16:11
повідомлення та інформація про внесення змін 1 до договору фрахт земкараванів (1).pdf зміни до договору
17 листопада 2020 16:10
додаткова угода №1 фрахт земкараванів (1).pdf зміни до договору
17 листопада 2020 16:10
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 17:18
договір №53-В-ФДФ-20 фрахт земкараванів.pdf укладений
29 жовтня 2020 17:17
звіт УД фрахт земкараванів.pdf укладений
29 жовтня 2020 17:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опис змін, що внесені до істотних та інших умов договору: - п. 9.3.14 Договору викладено в новій редакції; - Специфікацію (Додаток №2 до Договору) викладено в новій редакції; - Розрахунок вартості Послуг (Додаток №3 до Договору) викладено в новій редакції; - ціну договору зменшено до 212 722 000,00 грн. без ПДВ / 255 266 400,00 грн. з ПДВ. Номер додаткової угоди: 1. Сума договору після внесення змін: 212 722 000,00 грн. без ПДВ / 255 266 400,00 грн. з ПДВ (двісті дванадцять мільйонів сімсот двадцять дві тисячі гривень 00 коп. без ПДВ / двісті п’ятдесят п’ять мільйонів двісті шістдесят шість тисяч чотириста гривень 00 коп. з ПДВ). Обсяг надання послуг після внесення змін: згідно з Технічними вимогами (Додаток №1 до Договору).
Номер договору про закупівлю: 53-В-ФДФ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Істотні умови договору не змінено. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: істотні умови договору не змінено. Опис змін, що внесені до інших умов договору: - пункти 14.3 та 14.4 Договору викладено в новій редакції. Номер додаткової угоди: 2. Сума договору після внесення змін: 212 722 000,00 грн. без ПДВ / 255 266 400,00 грн. з ПДВ (двісті дванадцять мільйонів сімсот двадцять дві тисячі гривень 00 коп. без ПДВ / двісті п’ятдесят п’ять мільйонів двісті шістдесят шість тисяч чотириста гривень 00 коп. з ПДВ). Обсяг надання послуг після внесення змін: згідно з Технічними вимогами (Додаток №1 до Договору). Причина згідно із ст. 41 Закону обрана лише тому, що функціонал майданчика дозволяє оприлюднювати лише зміни до істотних умов договору.
Номер договору про закупівлю: 53-В-ФДФ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Істотні умови договору не змінено. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: істотні умови договору не змінено. Опис змін, що внесені до інших умов договору: - пункт 7.7 Договору викладено в новій редакції; - пункт 16 Технічних вимог (Додаток №1 до Договору, що є його невід’ємною частиною) викладено в новій редакції. Номер додаткової угоди: 3. Сума договору після внесення змін: 212 722 000,00 грн. без ПДВ / 255 266 400,00 грн. з ПДВ (двісті дванадцять мільйонів сімсот двадцять дві тисячі гривень 00 коп. без ПДВ / двісті п’ятдесят п’ять мільйонів двісті шістдесят шість тисяч чотириста гривень 00 коп. з ПДВ). Обсяг надання послуг після внесення змін: згідно з Технічними вимогами (Додаток №1 до Договору). Причина згідно із ст. 41 Закону обрана лише тому, що функціонал майданчика дозволяє оприлюднювати лише зміни до істотних умов договору.
Номер договору про закупівлю: 53-В-ФДФ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опис змін, що внесені до істотних та інших умов договору: - п. 6.2 Договору викладено в новій редакції; - п. 11.2 Договору викладено в новій редакції; - Технічні вимоги (Додаток №1 до Договору) викладено в новій редакції; - Розрахунок вартості Послуг (Додаток №3 до Договору) викладено в новій редакції; - ціну договору зменшено до 212 715 573,12 грн. без ПДВ / 255 258 687,74 грн. з ПДВ. Номер додаткової угоди: 4. Сума договору після внесення змін: 212 715 573,12 грн. без ПДВ / 255 258 687,74 грн. з ПДВ (двісті дванадцять мільйонів сімсот п’ятнадцять тисяч п’ятсот сімдесят три гривні 12 коп. без ПДВ / двісті п’ятдесят п’ять мільйонів двісті п’ятдесят вісім тисяч шістсот вісімдесят сім гривень 74 коп. з ПДВ). Обсяг надання послуг після внесення змін: згідно з Технічними вимогами (Додаток №1 до Договору).
Номер договору про закупівлю: 53-В-ФДФ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опис змін, що внесені до істотних та інших умов договору: - Розрахунок вартості Послуг (Додаток №3 до Договору) викладено в новій редакції; - ціну договору зменшено до 212 702 070,41грн. без ПДВ / 255 242 484,49 грн. з ПДВ. Номер додаткової угоди: 5. Сума договору після внесення змін: 212 702 070,41 грн. без ПДВ / 255 242 484,49 грн. з ПДВ (двісті дванадцять мільйонів сімсот дві тисячі сімдесят гривень 41 коп. без ПДВ / двісті п’ятдесят п’ять мільйонів двісті сорок дві тисячі чотириста вісімдесят чотири гривні 49 коп. з ПДВ). Обсяг надання послуг після внесення змін: згідно з Технічними вимогами (Додаток №1 до Договору).
Номер договору про закупівлю: 53-В-ФДФ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опис змін, що внесені до істотних та інших умов договору: - Розрахунок вартості Послуг (Додаток №3 до Договору) викладено в новій редакції; - ціну договору зменшено до 212 681 904,81 грн. без ПДВ / 255 218 285,77 грн. з ПДВ. Номер додаткової угоди: 6. Сума договору після внесення змін: 212 681 904,81 грн. без ПДВ / 255 218 285,77 грн. з ПДВ (двісті дванадцять мільйонів шістсот вісімдесят одна тисяча дев’ятсот чотири гривні 81 коп. без ПДВ / двісті п’ятдесят п’ять мільйонів двісті вісімнадцять тисяч двісті вісімдесят п’ять гривень 77 коп. з ПДВ). Обсяг надання послуг після внесення змін: згідно з Технічними вимогами (Додаток №1 до Договору).
Номер договору про закупівлю: 53-В-ФДФ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опис змін, що внесені до істотних та інших умов договору: - Розрахунок вартості Послуг (Додаток №3 до Договору) викладено в новій редакції; - ціну договору зменшено до 212 681 904,81 грн. без ПДВ / 255 218 285,77 грн. з ПДВ. Номер додаткової угоди: 6. Сума договору після внесення змін: 212 681 904,81 грн. без ПДВ / 255 218 285,77 грн. з ПДВ (двісті дванадцять мільйонів шістсот вісімдесят одна тисяча дев’ятсот чотири гривні 81 коп. без ПДВ / двісті п’ятдесят п’ять мільйонів двісті вісімнадцять тисяч двісті вісімдесят п’ять гривень 77 коп. з ПДВ). Обсяг надання послуг після внесення змін: згідно з Технічними вимогами (Додаток №1 до Договору).
Номер договору про закупівлю: 53-В-ФДФ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6 (оприлюднення)
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опис змін, що внесені до істотних та інших умов договору: - Розрахунок вартості Послуг (Додаток №3 до Договору) викладено в новій редакції; - ціну договору зменшено до 212 671 166,53 грн. без ПДВ / 255 205 399,84 грн. з ПДВ. Номер додаткової угоди: 7. Сума договору після внесення змін: 212 671 166,53 грн. без ПДВ / 255 205 399,84 грн. з ПДВ (двісті дванадцять мільйонів шістсот сімдесят одна тисяча сто шістдесят шість гривень 53 коп. без ПДВ / двісті п’ятдесят п’ять мільйонів двісті п’ять тисяч триста дев’яносто дев’ять гривень 84 коп. з ПДВ). Обсяг надання послуг після внесення змін: згідно з Технічними вимогами (Додаток №1 до Договору).
Номер договору про закупівлю: 53-В-ФДФ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опис змін, що внесені до істотних та інших умов договору: - Розрахунок вартості Послуг (Додаток №3 до Договору) викладено в новій редакції; - ціну договору зменшено до 212 670 522,96 грн. без ПДВ / 255 204 627,55 грн. з ПДВ. Номер додаткової угоди: 8. Сума договору після внесення змін: 212 670 522,96 грн. без ПДВ / 255 204 627,55 грн. з ПДВ (двісті дванадцять мільйонів шістсот сімдесят тисяч п’ятсот двадцять дві гривні 96 коп. без ПДВ / двісті п’ятдесят п’ять мільйонів двісті чотири тисячі шістсот двадцять сім гривень 55 коп. з ПДВ). Обсяг надання послуг після внесення змін: згідно з Технічними вимогами (Додаток №1 до Договору).
Номер договору про закупівлю: 53-В-ФДФ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 жовтня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 70 913 300,35
UAH (в тому числі ПДВ 11 818 883,39 UAH)
Причини розірвання договору: за домовленістю Сторін, відповідно до п. 16.3 Договору та ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України