Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 - 45453000-7
Очікувана вартість
20 579 845,20 UAH
UA-2020-07-20-004448-c 7ab036dcc9d648c4890dabd24cf5c5bc
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гузь Володимир Ігорович

0442498025 GYZVGPB5@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №5" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 01993730
Вебсайт: http://5roddom.com.ua
Місцезнаходження: 03037, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛОБАНОВСЬКОГО ВАЛЕРІЯ, будинок 2
Контактна особа: Гузь Володимир Ігорович
0442498025
GYZVGPB5@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 липня 2020 18:44
Звернення за роз’ясненнями: до 29 серпня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 вересня 2020 20:00
Початок аукціону: 09 вересня 2020 11:18
Очікувана вартість: 20 579 845,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 205 798,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 102899.22 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
"Капітальний ремонт фасаду (утеплення фасадів) головного, хірургічного та поліклінічного корпусів Київського міського пологового будинку №5", за адресою: проспект Валерія Лобановського, 2 в Солом’янському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03037, Україна, Київська область, Київ, проспект Лобановського,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 вересня 2020 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 вересня 2020 14:40
127 01.09.2020 внесення змін до ТД.pdf
01 вересня 2020 14:40
додаток 1 до ТД зміни від 01.09.2020.pdf
01 вересня 2020 14:40
зміни 1.09.2020.pdf
01 вересня 2020 14:40
ТД зі змінами від 01.09.2020.pdf
03 серпня 2020 15:59
Перелік змін від 03.08.2020.pdf
03 серпня 2020 15:59
додаток 7 до ТД від 03.08.2020.pdf
03 серпня 2020 15:59
додаток 6 до ТД від 03.08.2020.pdf
03 серпня 2020 15:59
додаток 5 до ТД зміни від 03.08.2020.pdf
03 серпня 2020 15:59
додаток 4 до ТД зміни від 03.08.2020.pdf
03 серпня 2020 15:59
додаток 3 до ТД договір зміни від 03.08.2020.pdf
03 серпня 2020 15:59
додаток 2 до ТД зміни від 03.08.2020.pdf
03 серпня 2020 15:59
додаток 1 до ТД зміни від 03.08.2020.pdf
03 серпня 2020 15:59
ТД зі змінами від 03.08.2020.pdf
30 липня 2020 14:40
ТД зі змінами 30.07.2020.pdf
30 липня 2020 14:40
118 30.07.2020 перелік внесення змін до ТД.doc
29 липня 2020 15:02
115 29.07.2020 внесення змін до ТД.doc
29 липня 2020 15:02
ТД зі змінами 29.07.2020.pdf
27 липня 2020 12:00
ТД зі змінами.pdf
24 липня 2020 18:14
Зміни до ТД.doc
24 липня 2020 18:14
додаток 7 до ТД зі змінами.pdf
24 липня 2020 18:14
додаток 6 до ТД зі змінами.pdf
24 липня 2020 18:14
додаток 5 до ТД зі змінами.pdf
24 липня 2020 18:14
додаток 5 до ТД зі змінами.pdf
24 липня 2020 18:14
додаток 4 до ТД зі змінами.pdf
24 липня 2020 18:14
додаток 3 до ТД договір зі змінами.pdf
24 липня 2020 18:14
додаток 2 до ТД зі змінами.pdf
24 липня 2020 18:14
додаток 1 до ТД зі змінами.pdf
20 липня 2020 18:41
додаток 1 до ТД.doc
20 липня 2020 18:41
ТД (1).doc
20 липня 2020 18:41
додаток 7 до ТД.doc
20 липня 2020 18:41
додаток 6 до ТД.doc
20 липня 2020 18:41
додаток 5 до ТД.doc
20 липня 2020 18:41
додаток 4 до ТД.doc
20 липня 2020 18:41
додаток 3 до ТД договір.doc
20 липня 2020 18:41
додаток 2 до ТД.doc
01 вересня 2020 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2020 12:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 18:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2020 18:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 вересня 2020 14:40
127 01.09.2020 внесення змін до ТД.pdf
01 вересня 2020 14:40
додаток 1 до ТД зміни від 01.09.2020.pdf
01 вересня 2020 14:40
зміни 1.09.2020.pdf
01 вересня 2020 14:40
ТД зі змінами від 01.09.2020.pdf
03 серпня 2020 15:59
Перелік змін від 03.08.2020.pdf
03 серпня 2020 15:59
додаток 7 до ТД від 03.08.2020.pdf
03 серпня 2020 15:59
додаток 6 до ТД від 03.08.2020.pdf
03 серпня 2020 15:59
додаток 5 до ТД зміни від 03.08.2020.pdf
03 серпня 2020 15:59
додаток 4 до ТД зміни від 03.08.2020.pdf
03 серпня 2020 15:59
додаток 3 до ТД договір зміни від 03.08.2020.pdf
03 серпня 2020 15:59
додаток 2 до ТД зміни від 03.08.2020.pdf
03 серпня 2020 15:59
додаток 1 до ТД зміни від 03.08.2020.pdf
03 серпня 2020 15:59
ТД зі змінами від 03.08.2020.pdf
30 липня 2020 14:40
ТД зі змінами 30.07.2020.pdf
30 липня 2020 14:40
118 30.07.2020 перелік внесення змін до ТД.doc
29 липня 2020 15:02
115 29.07.2020 внесення змін до ТД.doc
29 липня 2020 15:02
ТД зі змінами 29.07.2020.pdf
27 липня 2020 12:00
ТД зі змінами.pdf
24 липня 2020 18:14
Зміни до ТД.doc
24 липня 2020 18:14
додаток 7 до ТД зі змінами.pdf
24 липня 2020 18:14
додаток 6 до ТД зі змінами.pdf
24 липня 2020 18:14
додаток 5 до ТД зі змінами.pdf
24 липня 2020 18:14
додаток 5 до ТД зі змінами.pdf
24 липня 2020 18:14
додаток 4 до ТД зі змінами.pdf
24 липня 2020 18:14
додаток 3 до ТД договір зі змінами.pdf
24 липня 2020 18:14
додаток 2 до ТД зі змінами.pdf
24 липня 2020 18:14
додаток 1 до ТД зі змінами.pdf
20 липня 2020 18:41
додаток 1 до ТД.doc
20 липня 2020 18:41
ТД (1).doc
20 липня 2020 18:41
додаток 7 до ТД.doc
20 липня 2020 18:41
додаток 6 до ТД.doc
20 липня 2020 18:41
додаток 5 до ТД.doc
20 липня 2020 18:41
додаток 4 до ТД.doc
20 липня 2020 18:41
додаток 3 до ТД договір.doc
20 липня 2020 18:41
додаток 2 до ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 23 липня 2020 13:08
Дата відповіді: 24 липня 2020 18:15
Просимо Замовника надати роз"яснення щодо виду забезпечення тендерної пропозиції. Тендерною документацією, а саме п. 2 р. 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" передбачено: "Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується забезпеченням у формі: банківської гарантії....", але в тендерній документації в наступному пункті, п. 7 р. 6 "Результати торгів та укладання договору про закупівлю" передбачено Замовником наступну вимогу: "Забезпечення тендерної пропозиції повинно бути оформлене з урахуванням вимог, зазначених в Додатку 5 до тендерної документації.Платіжні реквізити Замовника: Вид надання забезпечення тендерної пропозиції: грошові кошти. Отримувач: КНП «Київський міський пологовий будинок №5» код ЄДРПОУ 01993730 - п/р № ______________________ - в _____________________________ - МФО __________________ - Призначення платежу: «Забезпечення тендерної пропозиції згідно з оголошенням в ЦБД Prozorro ________________________________». На дату перерахування Учасником Забезпечення тендерної пропозиції додатково узгоджуються банківські реквізити Замовника." Якщо керуватись п.7 р. 6 то забезпечення тендерної пропозиції це грошові кошти перераховані на рахунок Замовника. Також в даному пункті Замовник щодо офрмлення забезпечення тендерної пропозиції посилається на Додаток 5 в якому зазначений вид забезпечення тендерної пропозиції електрона банківська гарантія. Враховуючі всі вимоги Замовника просимо надати роз"яснення щодо виду забезпечення тендерної пропозиції та у разі необхідності внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації
Запит до технічного завдання
Дата подання: 23 липня 2020 13:41
Дата відповіді: 24 липня 2020 18:16
В тендерній документації відсутня специфікація на вікна та двері, для точних розрахунків ціни пропозиції просимо Замовника надати дану інформацію.
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації
Розбіжність між вимогами Замовника та Законом України "Про публічні закупівлі"
Дата подання: 23 липня 2020 18:34
Дата відповіді: 24 липня 2020 18:16
Відповідно до пункту 1 розділу 3 та п. 2.2 Додатку № 1 вимог тендерної документації: переможець у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір повинен надати інформацію передбаченою даним пунктами, але відповідно до п. 6 ст. 17 Закону України "Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель ......" Отже умови тендерної документації, а саме розбіжності щодо строків подання документів переможцем закупівлі, не відповідають чинному законодавству. Звертаємо увагу Замовника на дану розбіжність та просимо привести до відповідності умови тенедерноої документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації
Оформлення назви предмету закупівлі про проведення відкритих торгів
Дата подання: 23 липня 2020 19:26
Дата відповіді: 24 липня 2020 18:17
Відповідно до пп. 2 п. 2 ст. 21 Закону України "Про публічні закупівлі" "2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності)" Отже Замовник дану процедуру закупівлі оголосив з порушеннями та не дотриманням вимог чинного законодавства, а саме в частині назви предмету закупівлі, яка не містить інформації в повному обсязі. Звертаємо вашу увагу на дані порушення та просимо внести зміни до оголошення процедури закупівлі про проведення відкритих торгів, привести її у відповідность до вимог чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до оголошення про закупівлю
Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Дата подання: 24 липня 2020 19:52
Дата відповіді: 27 липня 2020 14:19
Вимагаємо Замовника усунути дискримінаційну вимогу в тендерній документації, а саме абз. 2 ч. 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: «В період уточнення учасник повинен ознайомитись з об’єктом попередньо повідомити про це Замовника не пізніше ніж за два дні до бажаної дати ознайомлення, шляхом надсилання на електронну пошту інформації із зазначенням дати та часу відвідання об’єкту, e – mail: tsn130675@gmail.com; тел. 2498025, 0677684523. В результаті огляду скласти інформаційну довідку в довільній формі, яка підтверджує здійснення виїзду Учасника на об’єкт Замовника для проведення замірів, визначення обсягу, виду і етапів виконання необхідних робіт. Довідка має бути погоджена Замовником шляхом проставляння підпису уповноваженої особи Замовника (із зазначенням посади, прізвища ініціалів, дати)» з наступних підстав: Керуючись ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» дана вимога тендерної документації обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації Учасників, оскільки неправомірно встановлює обмеження в часі для виконання даної вимоги потенційним Учасникам. Дане твердження аргументуємо тим, що процедура закупівлі оголошена 20.07.2020 18:44 год. Завершення періоду уточнень – 25.07.2020 20:00 год. Останній день уточнення 25.07.2020 р. - субота (вихідний день), що унеможливлює процес ознайомлення з об’єктом та погодженням з Замовником інформаційної довідки. Враховуючи, що Учасник повинен ознайомитись з об’єктом, попередньо повідомити про це Замовника не пізніше ніж за два дні до бажаної дати ознайомлення, шляхом надсилання на електронну пошту інформації із зазначенням дати та часу відвідання об’єкту. Фактично потенційному Учаснику закупівлі залишається лише один робочий день п’ятниця - 24.04.2020р. для ознайомлення з об’єктом і погодження інформаційної довідки з Замовником. Отже вимагаємо усунути дану вимогу тендерної документації в викладеному контексті та встановити строк ознайомлення Учасника з об’єктом та погодження з Замовником даної інформаційної довідки до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій - 04.08.2020 20:00 год. Виконання Учасником даної вимоги тендерної документації підтверджує лише фактичне його ознайомлення з об’єктом предмета закупівлі та не має жодних законних підстав Замовнику встановлювати обмеження щодо виконання вимоги на етапі періоду уточнення процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасникам.
Вимога про обов'язкове ознайомлення учасників з об'єктом в період уточнень обумовлена необхідністю для кожного з учасників до подачі своєї тендерної пропозиції отримати необхідну деталізовану інформацію про об'єкт, самостійного визначення обсягу, виду і етапів робіт та впорядкування процесу такого ознайомлення.
Така вимога поширюється на всіх учасників процедури закупівлі, та не надає жодному з них будь-яких переваг.
Враховуючи зазначене, не вбачаємо ознак дискримінаційної вимоги.
Розяснення щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 24 липня 2020 20:38
Дата відповіді: 27 липня 2020 15:30
Просимо надати роз’яснення щодо встановлення вимоги Замовника, а саме щодо абз. 2 ч. 1 розділу 3 тендерної документації «В період уточнення учасник повинен ознайомитись з об’єктом попередньо повідомити про це Замовника не пізніше ніж за два дні до бажаної дати ознайомлення, шляхом надсилання на електронну пошту інформації із зазначенням дати та часу відвідання об’єкту, e – mail: tsn130675@gmail.com; тел. 2498025, 0677684523. В результаті огляду скласти інформаційну довідку в довільній формі, яка підтверджує здійснення виїзду Учасника на об’єкт Замовника для проведення замірів, визначення обсягу, виду і етапів виконання необхідних робіт. Довідка має бути погоджена Замовником шляхом проставляння підпису уповноваженої особи Замовника (із зазначенням посади, прізвища ініціалів, дати)». Якими нормативно-правовими актами керувався Замовник під час складання вимоги щодо: 1. Ознайомлення Учасника з об’єктом попередньо, повідомивши про це Замовника не пізніше ніж за два дні до бажаної дати ознайомлення? 2. Ознайомлення Учасника з об’єктом та погодження з Замовником інформаційної довідки, яка підтверджує здійснення виїзду Учасника на об’єкт обмежується періодом уточнення? Адже, Інформаційна довідка в довільній формі, яка підтверджує здійснення виїзду Учасника на об’єкт Замовника для проведення замірів, визначення обсягу, виду і етапів виконання необхідних робіт є документом, який засвідчує факт безпосереднього ознайомлення Учасника з об’єктом, і виконання даних вимог ніяким чином не може впливати на внесення змін до тендерної документації, тим більше, обмежуватися у часі періодом уточнення. Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 10 та ч. 3 ст. 21 Закону України "Про публічні закупівлі" строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж 15 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу. Просимо внести зміни до даної вимоги тендерної документації та діяти в межах чинного законодавтсва.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Право Замовника зазначати у тендерній документації іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації передбачене ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-20-004448-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Грін Трейдінг", Код ЄДРПОУ:40729651
Дата подання: 24 липня 2020 20:17
Дискримінаційна вимога Замовника в умовах тендерної документації
Вимагаємо Замовника усунути дискримінаційну вимогу в тендерній документації, а саме абз. 2 ч. 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: «В період уточнення учасник повинен ознайомитись з об’єктом попередньо повідомити про це Замовника не пізніше ніж за два дні до бажаної дати ознайомлення, шляхом надсилання на електронну пошту інформації із зазначенням дати та часу відвідання об’єкту, e – mail: tsn130675@gmail.com; тел. 2498025, 0677684523. В результаті огляду скласти інформаційну довідку в довільній формі, яка підтверджує здійснення виїзду Учасника на об’єкт Замовника для проведення замірів, визначення обсягу, виду і етапів виконання необхідних робіт. Довідка має бути погоджена Замовником шляхом проставляння підпису уповноваженої особи Замовника (із зазначенням посади, прізвища ініціалів, дати)» з наступних підстав:
Керуючись ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» дана вимога тендерної документації обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації Учасників, оскільки неправомірно встановлює обмеження в часі для виконання даної вимоги потенційним Учасникам. Дане твердження аргументуємо тим, що процедура закупівлі оголошена 20.07.2020 18:44 год. Завершення періоду уточнень – 25.07.2020 20:00 год. Останній день уточнення 25.07.2020 р. - субота (вихідний день), що унеможливлює процес ознайомлення з об’єктом та погодженням з Замовником інформаційної довідки. Враховуючи, що Учасник повинен ознайомитись з об’єктом, попередньо повідомити про це Замовника не пізніше ніж за два дні до бажаної дати ознайомлення, шляхом надсилання на електронну пошту інформації із зазначенням дати та часу відвідання об’єкту. Фактично Учаснику залишається лише один робочий день п’ятниця - 24.04.2020р. для ознайомлення з об’єктом і погодження інформаційної довідки з Замовником.
Отже вимагаємо усунути дану вимогу тендерної документації в викладеному контексті та встановити строк ознайомлення Учасника з об’єктом та погодження з Замовником даної інформаційної довідки до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій - 04.08.2020 20:00 год.
Виконання Учасником даної вимоги тендерної документації підтверджує лише фактичне його ознайомлення з об’єктом предмета закупівлі та не має жодних законних підстав Замовнику встановлювати обмеження щодо виконання вимоги на етапі періоду уточнення процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 липня 2020 14:44
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасникам.
Вимога про обов'язкове ознайомлення учасників з об'єктом в період уточнень обумовлена необхідністю для кожного з учасників до подачі своєї тендерної пропозиції отримати необхідну деталізовану інформацію про об'єкт, самостійного визначення обсягу, виду і етапів робіт та впорядкування процесу такого ознайомлення.
Така вимога поширюється на всіх учасників процедури закупівлі, та не надає жодному з них будь-яких переваг.
Враховуючи зазначене, не вбачаємо ознак дискримінаційної вимоги.
рішення ТК №113

Документи

27 липня 2020 14:44
113 27.07.2020 вимога.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-20-004448-c.b2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "Грін Трейдінг", Код ЄДРПОУ:40729651
Оскарження вимоги тендерної документації
Неправомірні вимоги Замовника в тендерній документації, що містять корупційні ризики, є дискримінаційні та порушують вимоги Закону України "Про публічні закупівлі".
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-07-20-004448-c.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Грін Трейдінг", Код ЄДРПОУ:40729651
Дата подання: 30 липня 2020 11:50
Оскарження вимог тендерної документації
Неправомірні вимоги Замовника в тендерній документації, що містять корупційні ризики, є дискримінаційні та порушують вимоги Закону України "Про публічні закупівлі".
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 серпня 2020 19:01
рішення від 03.08.2020 № 14822 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 03 серпня 2020 19:01
рішення від 26.08.2020 № 16106 .pdf
Дата публікації: 31 серпня 2020 23:40
Коментар замовника щодо усунення порушення: задоволена
Дата виконання рішення замовником: 03 вересня 2020 12:39

Документи подані скаржником

29 липня 2020 18:26
СКАРГА.pdf
29 липня 2020 18:26
ТД зі змінами 29.07.2020.pdf

Документи подані скаржником

30 липня 2020 09:53
СКАРГА.pdf
30 липня 2020 09:53
ТД зі змінами 29.07.2020.pdf

Документи подані замовником

06 серпня 2020 17:19
Пояснення АМКУ.pdf
06 серпня 2020 17:22
Пояснення АМКУ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2020 11:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Грін Трейдінг" 18 298 897,01
UAH з ПДВ
18 298 897,01
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БОРИСПІЛЬСЬКИЙ КОМБІНАТ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ" 18 722 206,16
UAH з ПДВ
18 722 206,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2020 20:22
Електронний підпис
07 вересня 2020 19:56
Електронний підпис
10 серпня 2020 14:10
Електронний підпис
10 серпня 2020 13:45
27.2. Проект договору.pdf
10 серпня 2020 13:45
08.1. Копія Протоколу.pdf
10 серпня 2020 13:45
13.1. Файл формату 573.imd
10 серпня 2020 13:45
05. Копія Статуту.pdf
10 серпня 2020 13:45
11.3 Копія декларації.pdf
10 серпня 2020 13:45
11.2 Копія дозволу.pdf
10 серпня 2020 13:45
08.3. Копія наказу.pdf
10 серпня 2020 13:45
02.2. Копія наказів.pdf
10 серпня 2020 13:45
03.2. Листи-відгуки.pdf

Публічні документи

08 вересня 2020 13:23
Електронний підпис
08 вересня 2020 09:35
9 Банківська гарантія.rar
10 серпня 2020 17:46
Електронний підпис
10 серпня 2020 17:04
40 Листи.pdf
10 серпня 2020 17:01
29 Довідка ст 236 ГКУ.pdf
10 серпня 2020 17:00
25 Статут скан копія.pdf
10 серпня 2020 16:56
9 Банківська гарантія.rar
10 серпня 2020 16:53
4.3 Листи відгуки.pdf
10 серпня 2020 16:51
1 Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Грін Трейдінг"

ПРАТ "БКБМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Грін Трейдінг"
#40729651
Очікує рішення 18 298 897,01
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 11:39

Документи

14 вересня 2020 15:37
Електронний підпис
09 вересня 2020 11:39
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 09 жовтня 2020 15:36
Кінець періоду оскарження: 20 жовтня 2020 00:00
Дата відміни: 20 жовтня 2020 00:01
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: згідно зі статтею 32 частиною 5 п.1 та п.2 Закону України "Про публічні закупівлі"а саме: здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили ()неможливість виконання робіт у встановлені терміни), а також скорочення видатків на здійснення закупівлі робіт.
Документи:
09 жовтня 2020 15:36
Електронний підпис
09 жовтня 2020 15:36
протокол 15408.10.2020 відміна кап.pdf