Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 01996711 |
Місцезнаходження: | 79010, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 7 |
Контактна особа: |
Плєшаков Павло +380322 236 83 12 tender.lokl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 липня 2020 17:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 серпня 2020 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 серпня 2020 19:00 |
Початок аукціону: | 17 серпня 2020 13:33 |
Очікувана вартість: | 7 624 206,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 121,03 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 38000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник може, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом трьох місяців з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок здійснення розрахунків проводиться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В, ф. КБ-3) протягом поточного | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 серпня 2020 13:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 серпня 2020 13:04 |
Рішення про внеcення змін.docx | |
07 серпня 2020 13:04 |
Тендерна документація_нова редакція.docx | |
31 липня 2020 12:57 |
Рішення про внеcення змін.docx | |
31 липня 2020 12:56 |
Додаток № 5 Проект договору_нова редакція.docx | |
31 липня 2020 12:56 |
Додаток №3 Технічна специфікація_нова редакція.docx | |
28 липня 2020 11:28 |
Рішення про внеcення змін.docx | |
28 липня 2020 11:28 |
Додаток № 2 Кваліфікаційні критерії_нова редакція.doc | |
20 липня 2020 17:27 |
Додаток №4 Вимоги на виконання ст.17.docx | |
20 липня 2020 17:27 |
Додаток № 1 Цінова пропозиція.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-21-000057 ● 71fc6db0b22b4c50a41d9aac140ed67b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 січня 2021 16:31 |
21.01.2021 № 5
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 21.01.2021 № 5
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг відповідно до доручення Державної аудиторської служби України від 20.01.2021 №003100-3100-18/696-2021 «Про надання доручення».
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
11
UA-2020-07-20-004297-с
20.07.2020 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" (код за ЄДРПОУ 01996711) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-07-20-004297-c від 05 лютого 2021 р. Замовник торгів повідомляє наступне: 1. Щодо інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Враховуючи те, що під час подання оголошення, через відсутність в електронній системі закупівель окремого поля «Умови надання забезпечення тендерних пропозицій», у Замовника торгів технічно немає можливості зазначити відповідну інформації. Однак, дані відомості міститься в Розділі 3 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». 2. Щодо електронної адреси однієї або кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками: В п. 2 Розділу 1 тендерної документації зазначено, що з усіх питань, пов’язаних з організацією проведення процедури закупівлі, підготовкою та подачею тендерної пропозиції, отримання інформації щодо предмета закупівлі, його технічних, якісних та кількісних характеристик звертатися в електронній формі на веб-порталі Prozorro та до Плєшакова Павла Геннадійовича, секретар ТК, економіст економічної служби, тел. (032) 38- 63-12. В системі Prozzoro в полі «Контактна особа» міститься інформація про особу, яка є відповідальною за зв’язок, а саме: Плєшаков Павло, зазначено номер телефону – +380322 236 83 12, а також електронна адреса - tender.lokl@gmail.com. Враховуючи те, що електронна система закупівель є відкритою та доступною для кожного потенційного учасника, відтак, кожен мав можливість зв’язатись із замовником по електронній пошті. Таким чином, зазначаємо, що жодним чином не було порушено права Учасників на зв’язок із Замовником, а також на участь в даній закупівлі. 3. Щодо проекту договору про закупівлю: Відповідно до ч. 1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон): Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Виходячи зі змісту норм Цивільного та Господарського кодексів України істотними умовами договору про закупівлю є, насамперед, предмет, ціна та строк дії договору. Відповідно до ч.4. ст. 41 Закону: умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі. В даному випадку йдеться про істотні умови договору. В примітках до Додатку №5 «Проект договору про закупівлю» мова йде не про істотні умови договору, а про основні вимоги до договору (наприклад, платіжні реквізити замовника чи учасника тощо), які можуть бути погоджені під час укладання договору, і які ніяким чином не впливають на зміст тендерної пропозиції учасника. 4. Щодо проекту календарного графіку виконання робіт: Умовами пункту 6 Розділу 3 тендерної документації передбачено надання проекту календарного графіку виконання робіт. Термін «проект» від лат. projectus, «кинутий вперед» означає в документознавстві попередній текст якогось документа і не може означати його остаточного варіанту. Відтак, Учасником ТОВ "УКРЗАХІДПРОМСЕРВІС" надано саме проект календарного графіку виконання робіт і Учасник не міг наперед спрогнозувати терміни укладення договору. Вказаним документом жодним чином не порушено умови тендерної документації, а тому підстави для відхилення пропозиції Учасника були відсутні. Відповідно до ст. 43 Закону України «Про публічні закупівлі» Договір про закупівлю є нікчемним у разі: 1) якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно з вимогами цього Закону; 2) укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону; 3) укладення договору в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; 4) укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. Замовник не порушив жодної з вищезазначених вимог під час укладення договору про закупівлю. Відповідно до вище викладеного ми не погоджуємося із висновком про результати моніторингу закупівлі та повідомляємо, що Замовником дотримано всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Принагідно повідомляємо, що зобов’язання за договором від 10.09.2020 №25/3132 виконані, договір завершено.
2021-02-12 15:54:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (1.Оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРЗАХІДПРОМСЕРВІС" #35101628 |
Переможець |
7 551 935,00
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2020 14:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 серпня 2020 14:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2021 13:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2020 17:15
|
ДУ №3 до дог. 25-3132 Укрзахідпромсервіс.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2020 17:14
|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2020 14:19
|
Договір 10.09.2020 №25-3132 Укрзахідпромсервіс.pdf | укладений |
15 вересня 2020 14:19
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
30 вересня 2020 14:09
|
2 265 580,00 UAH | UA148201720344321009134020945 КНП ЛОР "ЛОКЛ" |
UA128201720355379000000709822 ТзОВ"Укрзахiдпромсервiс" |
Оплачений |
12 листопада 2020 11:02
|
813 953,12 UAH | UA148201720344321009134020945 КНП ЛОР "ЛОКЛ" |
UA163348510000000026006123048 ТзОВ"УКРЗАХIДПРОМСЕРВIС" |
Оплачений |
12 листопада 2020 11:02
|
752 181,95 UAH | UA148201720344321009134020945 КНП ЛОР "ЛОКЛ" |
UA163348510000000026006123048 ТзОВ"УКРЗАХIДПРОМСЕРВIС" |
Оплачений |
27 листопада 2020 12:50
|
1 425 320,65 UAH | UA148201720344321009134020945 КНП ЛОР "ЛОКЛ" |
UA163348510000000026006123048 ТзОВ"УКРЗАХIДПРОМСЕРВIС" |
Оплачений |
22 грудня 2020 10:56
|
40 936,50 UAH | UA148201720344321009134020945 КНП ЛОР "ЛОКЛ" |
UA163348510000000026006123048 ТзОВ"УКРЗАХIДПРОМСЕРВIС" |
Оплачений |
22 грудня 2020 12:39
|
765 611,14 UAH | UA148201720344321009134020945 КНП ЛОР "ЛОКЛ" |
UA163348510000000026006123048 ТзОВ"УКРЗАХIДПРОМСЕРВIС" |
Оплачений |
22 грудня 2020 12:39
|
657 336,08 UAH | UA148201720344321009134020945 КНП ЛОР "ЛОКЛ" |
UA163348510000000026006123048 ТзОВ"УКРЗАХIДПРОМСЕРВIС" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 25/3132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |