Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт стадіону з легкоатлетичними доріжками та спортивних майданчиків КП «СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС» на вул. Тростянецька, 60 у Дарницькому районі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)»
Очікувана вартість
38 415 000,00 UAH
UA-2020-07-20-004284-c 3cd89acc929f4a75a34c47d169e92208
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Піддубний Олександр Павлович

+380501455225 sportkomplex@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС»
Код ЄДРПОУ: 03768026
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Хрещатик,12, місто Київ, Київська область, Україна
Контактна особа: Піддубний Олександр Павлович
+380501455225
sportkomplex@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 липня 2020 17:24
Звернення за роз’ясненнями: до 25 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 05 серпня 2020 11:11
Очікувана вартість: 38 415 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 192 075,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 192075 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт стадіону з легкоатлетичними доріжками та спортивних майданчиків КП «СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС» на вул. Тростянецька, 60 у Дарницькому районі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, м. Київ, Київ, Тростянецька, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 липня 2020 11:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 липня 2020 11:12
Зміни.docx
25 липня 2020 11:12
ТД__ТРОСТЯНЕЦЬКА зі змінами.doc
25 липня 2020 11:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2020 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 липня 2020 11:12
Зміни.docx
25 липня 2020 11:12
ТД__ТРОСТЯНЕЦЬКА зі змінами.doc
20 липня 2020 17:27
ТД__ТРОСТЯНЕЦЬКА СТАДІОН.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні специфікації
Дата подання: 24 липня 2020 13:02
Дата відповіді: 28 липня 2020 19:06
Доброго дня. в Дефектному акті вказані роботи на влаштування бігових доріжок та спортивних майданчиків з покриттям поліуретан. Проте в Розділі Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації не розкрита інформація про те, яке саме покриття повинно бути влаштовано. Та ж ситуація зі світловим оснащенням. просимо надати розгорнуту інформацію щодо даних робіт. дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! У відповідь на ваше запитання повідомляємо наступне:
Щодо влаштування бігових доріжок та спортивних майданчиків з покриттям поліуретан - Поліуретанове покриття CONIPUR або аналог товщиною 13 мм.
Щодо світлового оснащення – детальний опис зазначено в дефектному акті
Щодо тендерної документації
Дата подання: 24 липня 2020 17:52
Дата відповіді: 28 липня 2020 19:14
Уважно вивчивши тендерну документацію у Учасника виникло ряд запитань, які потребують уточнень з боку Замовника. 1) Просимо вказати клас наслідків будівництва для вірного розрахунку вартості будівельних робіт. 2) В п.8 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі Тендерної документації вказанно що учасник повинин надати : - договірна ціна (з урахуванням проходження експертизи); - пояснювальна записка до зведеного кошторисного розрахунку вартості ремонту (з урахуванням проходження експертизи та службою замовника 1,5%); Згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»., П 6.2.3 - Ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у 6.2.10, кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів. Витрати на утримання служби замовника та проходження експертизи НЕ ВХОДЯТЬ до складу вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів. Просимо надати роз’яснення чим керувався Замовник, коли включав дану вимогу до Тендерної документації. 3) Просимо надати роз’яснення щодо вимоги щодо включення в кошторисні розрахунки коштів на проходження експертизи та утримання служби замовника 1,5%)(п. 8 Інформація про технічні , якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі Тендерної документації)? Згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 5.8.13 До глави 10 «Утримання служби замовника» (графи 6 та 7) включаються кошти на утримання служби замовника (включаючи кошти на здійснення технічного нагляду) в обґрунтованому розмірі, який, як правило, складає до 2,5% від підсумку глав 1-9, графа 7. При цьому, якщо функції замовника здійснює структурний підрозділ підприємства, який утримується за рахунок основної діяльності, кошти на утримання служби замовника до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва не включаються, що обумовлюється вихідними даними на проектування. 4) Просимо замовника внести уточнення чи входить в обов’язки учасника проходження експертизи? 5) в п. 8 Інформація про технічні , якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі Тендерної документації вказано що учасник повинен надати: - відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника. Просимо надати роз’яснення, яке саме обґрунтування потрібне та у якому вигляді воно повинно бути надано.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! У відповідь на ваше запитання повідомляємо наступне:
Щодо Ваших запитань - до тендерної документації було внесено відповідні зміни 25.07.2020 р.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-20-004284-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:30150987
Дата подання: 25 серпня 2020 13:15
вимога до Замовника
Вимога Замовнику про порушення вимог законодавства
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 серпня 2020 09:16
Шановний Учаснику відкритих торгів на закупівлю: «Капітальний ремонт стадіону з легкоатлетичними доріжками та спортивних майданчиків КП «СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС» на вул.Тростянецька, 60 у Дарницькому районі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)», КП Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «СПОРТВНИЙ КОМПЛЕКС» (надалі – Замовник) приймає до відома Вимогу, що надіслана Вами та оприлюднена на веб-порталі.
Згідно Протоколу від 20.08.2020 року № 20/08/20-2, переможцем даних відкритих торгів за результатами електронного аукціону та в ході перевірки тендерних пропозицій, наданих учасниками, визнано Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІО СПОРТ». Пропозиція ТОВ «ДІО СПОРТ» відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації та відсутні підстави для відхилення згідно із вимогами Закону України «Про публічні закупівлі».
Проаналізувавши документи тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДІО СПОРТ», доводимо до Вашого відома: інформація про інженера з охорони праці викладена учасником в пункті 15 своєї тендерної пропозиції. Надані копії документів, затверджені належним чином (інформація також зазначена в Реєстрі наданих документів). Інформацію, що підтверджує в учасника досвід виконання аналогічних робіт, згідно технічного завдання Замовника, викладено в довідці про відповідність кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 ЗУ та за формою, вказаною Замовником (пункт 9 тендерної пропозиції). Документи, що підтверджують в учасника ТОВ «ДІО СПОРТ» наявність досвіду аналогічних робіт підтверджено пунктами 9.15, 9.16, 9.17, 9.18, а саме договори з усіма додатками та підтверджуючі документи виконання даних договорів, завірені належним чином та зазначені в Реєстрі наданих документів. Також надані Листи-відгуки (пункт 9.19 тендерної пропозиції) на ім’я Замовника по кожному із зазначених Договорів.
Тендерний комітет КП «СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС» діє виключно в рамках Закону України, в тому числі і ЗУ «Про публічні закупівлі», який покликаний захищати здорову конкуренцію всіх учасників процедури відкритих торгів, закупівлю робіт та послуг за найбільш економічно вигідними цінами та найбільш кваліфікованих та надійних учасників-переможців за для економії коштів бюджету міста Києва.

Документи подані скаржником

25 серпня 2020 13:14
вимога замовнику.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-20-004284-c.b2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:30150987
Скарга
Скарга на рішення Замовника
Причина: Період оскарження закінчився

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-04-000027 ● a195d4d83314417cba475359abf86943
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 вересня 2020 15:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


07.09.2020 № 252

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 07.09.2020 № 252

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
40 UA-2020-07-20-004284-c 20.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-09-29 22:16:03

Роз'яснення щодо висновку

У відповідь на результати моніторингу процедури закупівл щодо порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, а також щодо наданих документів, про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій які необхідні для виконання робіт згідно кошторису, повідомляєио насткпне:
1. Розділом І п. 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» зазначено: - «Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову.
Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Всі документи, які готує Учасник, що мають відношення до пропозиції, повинні бути складені українською мовою.
У разі надання документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Переклад повинен бути засвідчений печаткою бюро перекладів та підписом уповноваженої особи учасника торгів, або печаткою перекладача з наданням копії документу, який підтверджує його кваліфікацію та підписом уповноваженої особи учасника торгів.»
2. Розділом ІІІ п. 3 «Забезпечення тендерної пропозиції» зазначено: - Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції.
Банківська гарантія не повинна містити умов, щодо додаткової відповідальності Банку. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена на фірмовому бланку Банку та відповідати вимогам постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить:
192 075 грн. (сто дев’яносто дві тисячі сімдесят п’ять грн. 00 коп.)
Термін дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Перебіг строку починається з наступного дня після дня подання тендерних пропозицій.

Тендерна пропозиція, подана із забезпеченням, строк дії якого менший 90 (дев’яноста) календарних днів, відхиляється замовником як така, що не відповідає умовам тендерної документації .
Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції:
Назва Замовника:
Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації) " Спортивний комплекс"

Юридична адреса: 01001,м.Київ,
вул. Хрещатик,12
Фактична адреса: 02192, м. Київ,
вул. Шалетт, 6
Рах. UA278201720344331002100049497 УДКСУ у Голосіївському районі,
ЄДРПОУ 03768026, ІПН 037680226592
Свід. платн. ПДВ 200112230
Тел. (044) 543-22-28
E-mail-sportkomplex@ukr.net
є платником податку на прибуток на загальних підставах

На електронній гарантії повинен бути зазначений програмний комплекс, за допомогою якого накладено ЕЦП
Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозицій, відхиляються замовником.
Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника.

Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
3. КП «Спортивний комплекс» не мав підстав для відхилення пропозиції учасника ТОВ «ДІО СПОРТ» на підставі довідки щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (від 03.08.2020 № 485), яка не містить інформацію про машини та механізми, обладнання та матеріально-технічну базу передбачену пунктами 9, 11, 17, 18, 20, 21 та 25 підсумкової відомості ресурсів поданої учасником, керуючись практикою постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме рішення № 18186-р/пк-пз від 09.12.2019 з аналогічного питання, в якому зазначено, що документація не містить окремих вимог щодо переліку та/або кількості обладнання, яке повинно бути наявне в учасника.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до абз. 2 ч. 8 ст. 8 Закону України “Про публічні закупівлі” аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт стадіону з легкоатлетичними доріжками та спортивних майданчиків КП «СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС» на вул. Тростянецька, 60 у Дарницькому районі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» У відповідь на результати моніторингу процедури закупівлі щодо порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, а також щодо наданих документів, про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій які необхідні для виконання робіт згідно кошторису, повідомляємо наступне: 1. Електронна форма яка заповнюється Замовником в електронній системі закупівель під час подання оголошення технічно, на даний час, не містить відповідних вказаних вище позицій (мова, умови надання забезпечення тендерної пропозиції) для заповнення, у зв’язку з чим, на теперішній час з технічної причини не можливо розмістити в оголошенні зазначені вище відомості. У зв’язку з наведеним такі відомості вказані у тендерній документації, яка розміщена разом з оголошенням про проведення процедури закупівлі, а саме: 1) Розділом І п. 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» зазначено: - «Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Всі документи, які готує Учасник, що мають відношення до пропозиції, повинні бути складені українською мовою. У разі надання документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Переклад повинен бути засвідчений печаткою бюро перекладів та підписом уповноваженої особи учасника торгів, або печаткою перекладача з наданням копії документу, який підтверджує його кваліфікацію та підписом уповноваженої особи учасника торгів.» 2. Розділом ІІІ п. 3 «Забезпечення тендерної пропозиції» зазначено: - Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Банківська гарантія не повинна містити умов, щодо додаткової відповідальності Банку. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена на фірмовому бланку Банку та відповідати вимогам постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 192 075 грн. (сто дев’яносто дві тисячі сімдесят п’ять грн. 00 коп.) Термін дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Перебіг строку починається з наступного дня після дня подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція, подана із забезпеченням, строк дії якого менший 90 (дев’яноста) календарних днів, відхиляється замовником як така, що не відповідає умовам тендерної документації . Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Назва Замовника: Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації) " Спортивний комплекс" Юридична адреса: 01001,м.Київ, вул. Хрещатик,12 Фактична адреса: 02192, м. Київ, вул. Шалетт, 6 Рах. UA278201720344331002100049497 УДКСУ у Голосіївському районі, ЄДРПОУ 03768026, ІПН 037680226592 Свід. платн. ПДВ 200112230 Тел. (044) 543-22-28 E-mail-sportkomplex@ukr.net є платником податку на прибуток на загальних підставах На електронній гарантії повинен бути зазначений програмний комплекс, за допомогою якого накладено ЕЦП Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозицій, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. 3. КП «Спортивний комплекс» не мав підстав для відхилення пропозиції учасника ТОВ «ДІО СПОРТ» на підставі довідки щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (від 03.08.2020 № 485), яка не містить інформацію про машини та механізми, обладнання та матеріально-технічну базу передбачену пунктами 9, 11, 17, 18, 20, 21 та 25 підсумкової відомості ресурсів поданої учасником, керуючись практикою постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме рішення № 18186-р/пк-пз від 09.12.2019 з аналогічного питання, в якому зазначено, що документація, яка не містить окремих вимог щодо переліку та/або кількості обладнання, яке повинно бути наявне в учасника, не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника. Отже у враховуючи вищезазначене повідомляємо, що КП «Спортивний комплекс» за результатом розгляду тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, не мало законних підстав для відхилення тендерної пропозиції поданої ТОВ «ДІО СПОРТ», таким чином Замовник не має законних підстав для вжиття заходів шляхом припинення зобов'язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України. З наведеного вище витікає відсутність порушень з боку КП Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС» під час проведення даної процедури закупівлі. Відносно можливості усунення встановлених порушень, повідомляємо: щодо порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону України “Про публічні закупівлі”, що у подальших процедурах закупівель з появою в електронній системі закупівель технічної можливості заповнення відповідних рядків оголошення про проведення відкритих торгів Замовником буде відображатися відповідна інформація у передбачених для цього рядках. Щодо вжиття заходів шляхом припинення зобов'язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, то враховуючи те що на теперішній час договір підряду по даній процедурі вже укладено, а замовником надано обґрунтовані заперечення на висновок (щодо відсутності факту порушень), вважаємо що на даний час відсутні законні підстави для припинення зобов’язань за вказаним договором.

2020-10-01 18:09:17


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 09 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (На порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2020 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ" 30 500 953,00
UAH з ПДВ
30 500 953,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Б.В.В-БУД 34 555 179,23
UAH з ПДВ
32 499 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІО СПОРТ" 36 531 352,01
UAH з ПДВ
32 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Інвестком-М" 32 508 678,90
UAH з ПДВ
32 508 678,90
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" 36 170 858,94
UAH з ПДВ
34 359 277,14
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС" 36 504 468,00
UAH з ПДВ
36 504 468,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСТРОЙКОМПЛЕКТ" 38 313 317,65
UAH з ПДВ
37 929 167,65
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 14:38
Електронний підпис
04 серпня 2020 14:36
17. Пропозиція.PDF
04 серпня 2020 14:26
27. сертифікат.pdf
04 серпня 2020 14:26
20.1.кошторис.zip
04 серпня 2020 14:26
20. Коштоирис.PDF
04 серпня 2020 14:26
19. Афілійовані особи.PDF
04 серпня 2020 14:26
18. Уповноважена особа.PDF
04 серпня 2020 14:26
17. Тендерна пропозиція.PDF
04 серпня 2020 14:26
16. Захист довкілля.PDF
04 серпня 2020 14:26
12. Дотримання законів.PDF
04 серпня 2020 14:26
11. Лист-згода.PDF
04 серпня 2020 14:26
8. Ліцензія АВК.PDF
04 серпня 2020 14:26
7. Звітність.PDF
04 серпня 2020 14:26
6. Звіт 1-ДФ.PDF
04 серпня 2020 14:26
5.2. Відгук БВВ-Буд.pdf
04 серпня 2020 14:26
5.1. Договір.PDF
04 серпня 2020 14:26
5. Аналогічний договір.PDF
04 серпня 2020 14:26
4. Довідка працівники.PDF
04 серпня 2020 14:26
3. Стаття 17.PDF
04 серпня 2020 14:26
1.2. Документи т ехніка.PDF
04 серпня 2020 14:26
1. Обладнання.PDF

Публічні документи

04 серпня 2020 16:28
Електронний підпис
04 серпня 2020 16:17
Довідка січень 2020р.pdf
04 серпня 2020 16:17
АКТ огорожа січень 2020р.pdf
04 серпня 2020 16:16
Довідка листопад 2 2019.pdf
04 серпня 2020 16:15
Довідка листопад 2019.pdf
04 серпня 2020 16:15
Довідка квітень 2020.pdf
04 серпня 2020 16:14
Довідка квітеь 2020.PDF
04 серпня 2020 16:14
акт квітень 2020_4.PDF
04 серпня 2020 16:14
акт квітень 2020_3.PDF
04 серпня 2020 16:14
акт квітень 2020_2.PDF
04 серпня 2020 16:14
акт квітень 2020_1.PDF
04 серпня 2020 16:14
Довідка за грудень 2019.PDF
04 серпня 2020 16:14
Акт за грудень 2019_7.PDF
04 серпня 2020 16:14
Акт за грудень 2019_6.PDF
04 серпня 2020 16:14
Тендерна пропозиція.pdf
04 серпня 2020 16:14
Акт за грудень 2019_5_2.PDF
04 серпня 2020 16:14
Акт за грудень 2019_5.PDF
04 серпня 2020 16:14
Реєстр документів.pdf
04 серпня 2020 16:14
Трудова_Осаволюк_Т.А.PDF
04 серпня 2020 16:13
Трудова_Олiйник_П.I.PDF
04 серпня 2020 16:13
Акт за грудень 2019_4.PDF
04 серпня 2020 16:13
Трудова_Олiйник_Г.М.PDF
04 серпня 2020 16:13
Акт за грудень 2019_3_2.PDF
04 серпня 2020 16:13
Трудова_Олiйник_В.А.PDF
04 серпня 2020 16:13
Акт за грудень 2019_3.PDF
04 серпня 2020 16:13
Трудова_Олiйник_А.В.PDF
04 серпня 2020 16:13
Акт за грудень 2019_2.PDF
04 серпня 2020 16:13
Акт за грудень 2019_1_2.PDF
04 серпня 2020 16:13
Обєктний кошторис.pdf
04 серпня 2020 16:13
Акт за грудень 2019_1.PDF
04 серпня 2020 16:13
Локальний кошторис.pdf
04 серпня 2020 16:13
Довідка березень 2020.pdf
04 серпня 2020 16:12
Зведений кошторис.pdf
04 серпня 2020 16:12
договiр_ялтушків.pdf
04 серпня 2020 16:12
БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ.zip
04 серпня 2020 16:12
акт_ялтушків_1200.pdf
04 серпня 2020 16:12
акт_ялтушків_1039.pdf
04 серпня 2020 16:12
акт_ялтушкiв_787.PDF
04 серпня 2020 16:11
Форма 1_ДФ.PDF
04 серпня 2020 16:11
акт_ ялтушкiв_843.PDF
04 серпня 2020 16:11
1.imd
04 серпня 2020 16:11
Лiцензiя_АВК.PDF
04 серпня 2020 16:10
Довідка 18.06.20.PDF
04 серпня 2020 16:10
АКТ_1 18.06.2020(2).PDF
04 серпня 2020 16:10
АКТ_1 18.06.20.PDF
04 серпня 2020 16:10
Статут.pdf
04 серпня 2020 16:10
АКТ_1 18.06.20(10).PDF
04 серпня 2020 16:09
АКТ_1 18.06.20(9).PDF
04 серпня 2020 16:09
Протокол _39 -29-01-20.pdf
04 серпня 2020 16:09
ліцензія.pdf
04 серпня 2020 16:09
АКТ_1 18.06.20(8).PDF
04 серпня 2020 16:09
Посвідчення _39-29-01-20.PDF
04 серпня 2020 16:09
АКТ_1 18.06.20(7).PDF
04 серпня 2020 16:09
лист-відгук ДКБ_2019.pdf
04 серпня 2020 16:09
Протокол _49-04-02-20.pdf
04 серпня 2020 16:09
АКТ_1 18.06.20(6).PDF
04 серпня 2020 16:09
АКТ_1 18.06.20(5).PDF
04 серпня 2020 16:09
Посвідчення _49-04-02-20.PDF
04 серпня 2020 16:08
Протокол _203-11-04-18.pdf
04 серпня 2020 16:08
АКТ_1 18.06.20(4).PDF
04 серпня 2020 16:08
Посвідчення _203-11-04-18.PDF
04 серпня 2020 16:08
зміни до статуту.pdf
04 серпня 2020 16:08
АКТ_1 18.06.20(3).PDF
04 серпня 2020 16:08
Протокол _345-04-06-18.pdf
04 серпня 2020 16:08
Посвідчення _345-04-06-18.PDF
04 серпня 2020 16:08
Протокол _496-14-07-20.pdf
04 серпня 2020 16:08
Посвідчення _496-14-07-20.PDF
04 серпня 2020 16:08
Протокол _497-14-07-20.pdf
04 серпня 2020 16:08
Посвідчення _497-14-07-20.PDF
04 серпня 2020 16:07
Протокол _710-25-09-19.pdf
04 серпня 2020 16:07
Посвідчення _710-15-09-19.PDF
04 серпня 2020 16:07
Протокол _789-16-10-19.pdf
04 серпня 2020 16:07
Посвідчення _789-16-10-19.PDF
04 серпня 2020 16:07
Лист-гарантія ст.358 ККУ.pdf
04 серпня 2020 16:07
Трудова_Новак_Т.О.PDF
04 серпня 2020 16:07
Трудова_Некрут_В.В.PDF
04 серпня 2020 16:07
Трудова_Нiкул_шин_П.В..PDF
04 серпня 2020 16:07
Трудова_Миронюк_В.I..PDF
04 серпня 2020 16:07
Трудова_Марченко_О.I.PDF
04 серпня 2020 16:07
Трудова_Мандрик_О.I.PDF
04 серпня 2020 16:07
Трудова_Левченко_В.С..PDF
04 серпня 2020 16:06
Трудова_Латеш_В.М.PDF
04 серпня 2020 16:06
Трудова_Костюк_I.М.PDF
04 серпня 2020 16:06
Трудова_Костюк_I.Г.PDF
04 серпня 2020 16:06
Трудова_Серик_М.В.PDF
04 серпня 2020 16:06
Трудова_Сеeв_О.В.PDF
04 серпня 2020 16:06
Трудова_Свiнцiц_кий_А.М.PDF
04 серпня 2020 16:06
Трудова_Сiрик_В.О.PDF
04 серпня 2020 16:06
Трудова_Рябокон__М.I.PDF
04 серпня 2020 16:06
Трудова_Ружиц_кий_В.В..PDF
04 серпня 2020 16:05
Трудова_Рудий_В.М..PDF
04 серпня 2020 16:05
Трудова_Романенко_М.I.PDF
04 серпня 2020 16:05
Трудова_Потапов_О.В.PDF
04 серпня 2020 16:05
Трудова_Полiщук_В.Д.PDF
04 серпня 2020 16:05
Трудова_Подолянiн_М.В.PDF
04 серпня 2020 16:05
Трудова_Поворознюк_О.А.PDF
04 серпня 2020 16:05
Трудова_Панасенко_А.Ю.PDF
04 серпня 2020 16:05
Трудова_Павлiк_О.В..PDF

Публічні документи

07 вересня 2020 12:11
Електронний підпис
07 вересня 2020 12:07
Електронний підпис
07 вересня 2020 12:06
Протокол НР.7z
07 вересня 2020 12:06
Лист для клієнтів.7z
07 вересня 2020 12:05
Гарантія 7889-20.7z
07 вересня 2020 12:05
Наказ Фролова Ю.М.7z
07 вересня 2020 12:05
Банківська ліцензія.7z
07 вересня 2020 12:05
Витяг із Статуту.7z
31 серпня 2020 12:30
Електронний підпис
31 серпня 2020 12:28
10.6. Dovidka_20233688730590807520.pdf
31 серпня 2020 11:39
Електронний підпис
31 серпня 2020 11:35
36.4. ДЦ_до_Договору.pdf
30 серпня 2020 21:06
Електронний підпис
30 серпня 2020 21:03
36.3. Кошториси.pdf
30 серпня 2020 21:03
36.2. 80.imd
30 серпня 2020 21:03
10.3. Довідка_МВС.pdf
30 серпня 2020 21:03
24.1. Довідка_ДФС.pdf
04 серпня 2020 13:53
Електронний підпис
04 серпня 2020 13:50
36.1. 80.imd
04 серпня 2020 13:50
5. Тендерна_пропозиція.pdf
04 серпня 2020 13:50
37. Б.Гарантія 2268-20.zip
04 серпня 2020 13:50
9. Довідка_ст_16.pdf
04 серпня 2020 13:50
26. Гар_лист_ст_358.pdf
04 серпня 2020 13:49
29.4. Копії_СЕС_EPDM_SBR_клей.pdf
04 серпня 2020 13:49
10. Лист_гарантія_ст_17.pdf

Публічні документи

04 серпня 2020 15:22
Електронний підпис
04 серпня 2020 15:16
Фінансова звітність.pdf
04 серпня 2020 15:16
Проект договору.pdf
04 серпня 2020 15:16
Статут.pdf
04 серпня 2020 15:16
Ліцензія АВК.pdf
04 серпня 2020 15:16
Ліцензія.pdf
04 серпня 2020 15:16
Копія паспорта.pdf
04 серпня 2020 15:16
Дефектний акт+ТЗ.pdf
04 серпня 2020 15:16
12.imd
04 серпня 2020 15:16
1ДФ.pdf
04 серпня 2020 15:15
Витяг ПДВ.pdf
04 серпня 2020 15:15
Кошторис.pdf
04 серпня 2020 15:15
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 серпня 2020 17:56
Електронний підпис
04 серпня 2020 17:55
31.1. Рейтинг_Скан (1).pdf
04 серпня 2020 17:55
31. Рейтинг (1).zip
04 серпня 2020 17:55
30.1. Довіреність_скан (1).pdf
04 серпня 2020 17:55
30. Довiренiсть_Рижий (1).zip
04 серпня 2020 17:55
29.1.Ліцензія_скан (1).pdf
04 серпня 2020 17:55
29. Лiцензiя (1).zip
04 серпня 2020 17:55
27.1 звіт 1-ДФ.pdf
04 серпня 2020 17:55
21.2. Договір, Акт АВК.pdf
04 серпня 2020 17:55
21.1. Ліцензія АВК.pdf
04 серпня 2020 17:55
19. Проект договору.pdf
04 серпня 2020 17:55
15. Ліцензія.pdf
04 серпня 2020 17:55
11. Статут АДАМАНТ.pdf
04 серпня 2020 17:55
9. довідки ст. 17 ЗУ.pdf
04 серпня 2020 17:55
7.1.6. Відгук.rar
04 серпня 2020 17:55
5.8.Договір Акветико.pdf
04 серпня 2020 17:55
5.7. Договір ДБУ–208.pdf
04 серпня 2020 17:55
5.6. Договір Експрес-ВР.pdf
04 серпня 2020 17:55
1. Тендерна пропозиція.pdf
04 серпня 2020 17:55
0. Реєстр.pdf

Публічні документи

04 серпня 2020 17:33
Електронний підпис
04 серпня 2020 17:32
01. Реєстр.pdf
04 серпня 2020 17:32
103.imd
04 серпня 2020 17:32
103.imd
04 серпня 2020 16:54
103.imd
04 серпня 2020 16:54
01. Реєстр.pdf
04 серпня 2020 16:54
49.18 Трудова Купи копія.pdf
04 серпня 2020 16:54
49.17 наказ Купа копія.pdf
04 серпня 2020 16:53
49.3 Трудова Дзюба копія.pdf
04 серпня 2020 16:53
49.2 диплом Дзюба копія.pdf
04 серпня 2020 16:53
48.8 Відгук Гембе.pdf
04 серпня 2020 16:52
1. Тендерна пропозиція.pdf
04 серпня 2020 01:53
Електронний підпис
04 серпня 2020 01:51
49.5. Протокол ОП Дзюба.pdf
04 серпня 2020 01:51
48.4. Відгук Кам_янець.pdf
04 серпня 2020 01:50
49.16. Диплом Купа копія.pdf
04 серпня 2020 01:50
47.6. Протокол НР.7Z
04 серпня 2020 01:50
47.5. Наказ Фролова Ю.М.7Z
04 серпня 2020 01:50
47.4. Лист для клієнтів.7z
04 серпня 2020 01:50
47.3. Витяг із Статуту.7z
04 серпня 2020 01:50
47.1. Гарантія 6517-20.7z
04 серпня 2020 01:50
25. Ліцензія копія.pdf
04 серпня 2020 01:50
33. Копія ліцензії АВК-5.pdf
04 серпня 2020 01:50
23. ІПН Дзюба копія.pdf
04 серпня 2020 01:50
31. Прект договору.pdf
04 серпня 2020 01:50
22. Паспорт Дзюба_ копія.pdf
04 серпня 2020 01:50
20. Статут копія.pdf
04 серпня 2020 01:50
19. Копія витягу з ПДВ.pdf
04 серпня 2020 01:50
9. Копія наказів АКП.pdf
04 серпня 2020 01:50
5. Протокол Директор.pdf
04 серпня 2020 01:50
4. Наказ Директор.pdf
04 серпня 2020 01:49
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 серпня 2020 16:37
Електронний підпис
04 серпня 2020 16:28
СЕС_2019.pdf
04 серпня 2020 16:28
сертифікат XWR 60 LND.pdf
04 серпня 2020 16:28
сертифікат XWR 40 DT SBR NERO.pdf
04 серпня 2020 16:28
сертифікат XWR 40 DT SBR NERO.docx
04 серпня 2020 16:28
сертифікат XWR 40 BLACK SBR.pdf
04 серпня 2020 16:28
сертифікат XWR 40 BLACK SBR_-NF.pdf
04 серпня 2020 16:27
сертифікат XWR 200 000.pdf
04 серпня 2020 16:27
сертифікат SO 14001 - Herculan.pdf
04 серпня 2020 16:27
сертифікат PCA 62000996 007.jpg
04 серпня 2020 16:27
сертифікат PCA 62000996 006.jpg
04 серпня 2020 16:27
сертифікат PCA 62000996 005.jpg
04 серпня 2020 16:27
сертифікат PCA 62000995 012.jpg
04 серпня 2020 16:27
сертифікат PCA 62000995 011.jpg
04 серпня 2020 16:27
сертифікат PCA 62000995 010.jpg
04 серпня 2020 16:27
сертифікат PCA 62000985.jpg
04 серпня 2020 16:27
сертифікат PCA 62000985 008.jpg
04 серпня 2020 16:27
сертифікат PCA 62000985 007.jpg
04 серпня 2020 16:27
сертифікат PCA 62000985 006.jpg
04 серпня 2020 16:27
сертифікат PCA 62000985 005.jpg
04 серпня 2020 16:26
сертифікат PCA 62000985 004.jpg
04 серпня 2020 16:26
сертифікат PCA 62000985 003.jpg
04 серпня 2020 16:26
сертифікат PCA 62000985 002.jpg
04 серпня 2020 16:26
сертифікат PCA 62000921.jpg
04 серпня 2020 16:26
сертифікат PCA 62000921 005.jpg
04 серпня 2020 16:26
сертифікат ISO.pdf
04 серпня 2020 16:26
сертифікат ISO 9001 - Herculan.pdf
04 серпня 2020 16:26
сертифікат Herculan SR National.pdf
04 серпня 2020 16:25
сертифікат EN 15330.pdf
04 серпня 2020 16:25
сертифікат EN 14877.pdf
04 серпня 2020 16:25
сертифікат alsatanscgb05_.pdf
04 серпня 2020 16:25
сертифікат Alsatan SC.docx
04 серпня 2020 16:25
сертифікат фталати.pdf
04 серпня 2020 16:25
сертифікат УТ600.doc
04 серпня 2020 16:25
сертифікат УТ410, УТ410.1.doc
04 серпня 2020 16:25
сертифікат УТ402.doc
04 серпня 2020 16:25
сертифікат УТ401.doc
04 серпня 2020 16:25
сертифікат Санепідсл.pdf
04 серпня 2020 16:25
сертифікат саепідсл2.pdf
04 серпня 2020 16:25
сертифікат Походження.pdf
04 серпня 2020 16:24
сертифікат Опис трава.docx
04 серпня 2020 16:24
сертифікат огорожа2.jpg
04 серпня 2020 16:24
сертифікат огорожа1.jpg
04 серпня 2020 16:24
сертифікат газон випр.pdf
04 серпня 2020 16:24
сертифікат волокно.pdf
04 серпня 2020 16:24
сертифікат S83х.doc
04 серпня 2020 16:24
сертифікат Висн СЕС.pdf
04 серпня 2020 16:23
7_довідка про афіл.осіб.pdf
04 серпня 2020 16:23
50_Ліцензія АВК.pdf
04 серпня 2020 16:23
48_Банківська гарантія.zip
04 серпня 2020 16:23
46_Звіт 1ДФ.pdf
04 серпня 2020 16:22
28_Довідка працівники.pdf
04 серпня 2020 16:21
2_тендерна пропозиція.pdf
04 серпня 2020 16:21
15_Ліцензия.pdf
04 серпня 2020 16:21
12_Статут.pdf
04 серпня 2020 16:21
11_Свідоцтво ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ"

ПП Б.В.В-БУД

ТОВ "ДІО СПОРТ"

ТОВ "Інвестком-М"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ"

ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСТРОЙКОМПЛЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ"
#38667104
Відхилено 30 500 953,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 19:54
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП Б.В.В-БУД
#35558964
Відхилено 32 499 000,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 12:47
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 серпня 2020 11:04
ТОВ "ДІО СПОРТ"
#41855003
Переможець 32 500 000,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 16:39

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ" #38667104

№ рішення у справі

63/13-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

12 серпня 2020 19:54
Електронний підпис
12 серпня 2020 19:51
Протокол 12.08.20-2.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

На підставі ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо надати інформацію та документи відповідно до п. 6 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, а саме: 1. Надати договір оренди приміщень (складського та офісного). Надати договори оренди техніки. Надати документальне підтвердження володіння МТБ. 2. Кошторисник Ситор В.М. не зазначено в довідці (необхідно виправити) Начальник дільниці Нікульшин П.А. –не зазначено в довідці (необхідно виправити) Надати дипломи працівників. Надати накази про прийняття на роботу працівників Надати листи-згоди на обробку персональних даних на працівників зазначених в довідці 3. Договір № 1-М від 18.03.2020 нададати всі акти Надати Договір № 20 від 25.09.2019 відсутній (додаток до договору Договірна Ціна – відсутній) Надати договір № 36 відсутній

Документи

20 серпня 2020 12:47
Електронний підпис
20 серпня 2020 12:40
Протокол 20-08-20-1.PDF
18 серпня 2020 17:46
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2020 16:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІО СПОРТ"
#41855003
32 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 20:13
Додаткова угода укладений
23 грудня 2021 20:12
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 20:10
doc00543420211223123542.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 20:09
Електронний підпис укладений
08 липня 2021 11:33
Дод угода _4.PDF зміни до договору
06 липня 2021 15:00
Електронний підпис укладений
05 травня 2021 12:18
Дод угода _ 3.pdf зміни до договору
05 травня 2021 12:17
Електронний підпис укладений
05 травня 2021 09:57
Дод угода 2.pdf зміни до договору
05 травня 2021 09:55
Електронний підпис укладений
10 березня 2021 12:12
80_ДЦ_ДФ_2-1-1.pdf зміни до договору
10 березня 2021 12:10
80_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf зміни до договору
10 березня 2021 12:10
експертний звіт оригінал.PDF зміни до договору
10 березня 2021 12:10
наказ 22 од..PDF зміни до договору
10 березня 2021 12:10
договірна ціна.PDF зміни до договору
10 березня 2021 12:10
зведений кошторис.PDF зміни до договору
10 березня 2021 12:10
календарний графік.PDF зміни до договору
10 березня 2021 12:10
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 18:00
Дод угода _1.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 17:59
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 16:46
Договір 0709.PDF укладений
07 вересня 2020 16:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з несприятливими погодними умовами, неможливо виконати роботи з влаштування поліуретанового покриття двох тенісних кортів та двох багатофункціональних майданчиків, а також влаштування синтетичної трави великого футбольного поля
Номер договору про закупівлю: 0709
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 0709
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення фінансових зобов'язань між сторонами договору
Номер договору про закупівлю: 0709
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 0709
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 0709
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 0709
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 25 863 417,90
UAH (в тому числі ПДВ 4 310 569,65 UAH)