Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС» |
Код ЄДРПОУ: | 03768026 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Хрещатик,12, місто Київ, Київська область, Україна |
Контактна особа: |
Піддубний Олександр Павлович +380501455225 sportkomplex@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 липня 2020 17:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 липня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 серпня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 05 серпня 2020 11:11 |
Очікувана вартість: | 38 415 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 192 075,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 192075 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 липня 2020 11:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 липня 2020 11:12 |
Зміни.docx | |
25 липня 2020 11:12 |
ТД__ТРОСТЯНЕЦЬКА зі змінами.doc |
25 липня 2020 11:17 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 липня 2020 11:12 |
Зміни.docx
|
|||
25 липня 2020 11:12 |
ТД__ТРОСТЯНЕЦЬКА зі змінами.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо влаштування бігових доріжок та спортивних майданчиків з покриттям поліуретан - Поліуретанове покриття CONIPUR або аналог товщиною 13 мм.
Щодо світлового оснащення – детальний опис зазначено в дефектному акті
Щодо Ваших запитань - до тендерної документації було внесено відповідні зміни 25.07.2020 р.
Вимоги про усунення порушення
Згідно Протоколу від 20.08.2020 року № 20/08/20-2, переможцем даних відкритих торгів за результатами електронного аукціону та в ході перевірки тендерних пропозицій, наданих учасниками, визнано Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІО СПОРТ». Пропозиція ТОВ «ДІО СПОРТ» відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації та відсутні підстави для відхилення згідно із вимогами Закону України «Про публічні закупівлі».
Проаналізувавши документи тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДІО СПОРТ», доводимо до Вашого відома: інформація про інженера з охорони праці викладена учасником в пункті 15 своєї тендерної пропозиції. Надані копії документів, затверджені належним чином (інформація також зазначена в Реєстрі наданих документів). Інформацію, що підтверджує в учасника досвід виконання аналогічних робіт, згідно технічного завдання Замовника, викладено в довідці про відповідність кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 ЗУ та за формою, вказаною Замовником (пункт 9 тендерної пропозиції). Документи, що підтверджують в учасника ТОВ «ДІО СПОРТ» наявність досвіду аналогічних робіт підтверджено пунктами 9.15, 9.16, 9.17, 9.18, а саме договори з усіма додатками та підтверджуючі документи виконання даних договорів, завірені належним чином та зазначені в Реєстрі наданих документів. Також надані Листи-відгуки (пункт 9.19 тендерної пропозиції) на ім’я Замовника по кожному із зазначених Договорів.
Тендерний комітет КП «СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС» діє виключно в рамках Закону України, в тому числі і ЗУ «Про публічні закупівлі», який покликаний захищати здорову конкуренцію всіх учасників процедури відкритих торгів, закупівлю робіт та послуг за найбільш економічно вигідними цінами та найбільш кваліфікованих та надійних учасників-переможців за для економії коштів бюджету міста Києва.
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-04-000027 ● a195d4d83314417cba475359abf86943
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 вересня 2020 15:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.09.2020 № 252
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 07.09.2020 № 252
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
40 UA-2020-07-20-004284-c 20.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-09-29 22:16:03
Роз'яснення щодо висновку
У відповідь на результати моніторингу процедури закупівл щодо порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, а також щодо наданих документів, про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій які необхідні для виконання робіт згідно кошторису, повідомляєио насткпне:
1. Розділом І п. 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» зазначено: - «Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову.
Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Всі документи, які готує Учасник, що мають відношення до пропозиції, повинні бути складені українською мовою.
У разі надання документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Переклад повинен бути засвідчений печаткою бюро перекладів та підписом уповноваженої особи учасника торгів, або печаткою перекладача з наданням копії документу, який підтверджує його кваліфікацію та підписом уповноваженої особи учасника торгів.»
2. Розділом ІІІ п. 3 «Забезпечення тендерної пропозиції» зазначено: - Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції.
Банківська гарантія не повинна містити умов, щодо додаткової відповідальності Банку. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена на фірмовому бланку Банку та відповідати вимогам постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить:
192 075 грн. (сто дев’яносто дві тисячі сімдесят п’ять грн. 00 коп.)
Термін дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Перебіг строку починається з наступного дня після дня подання тендерних пропозицій.
Тендерна пропозиція, подана із забезпеченням, строк дії якого менший 90 (дев’яноста) календарних днів, відхиляється замовником як така, що не відповідає умовам тендерної документації .
Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції:
Назва Замовника:
Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації) " Спортивний комплекс"
Юридична адреса: 01001,м.Київ,
вул. Хрещатик,12
Фактична адреса: 02192, м. Київ,
вул. Шалетт, 6
Рах. UA278201720344331002100049497 УДКСУ у Голосіївському районі,
ЄДРПОУ 03768026, ІПН 037680226592
Свід. платн. ПДВ 200112230
Тел. (044) 543-22-28
E-mail-sportkomplex@ukr.net
є платником податку на прибуток на загальних підставах
На електронній гарантії повинен бути зазначений програмний комплекс, за допомогою якого накладено ЕЦП
Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозицій, відхиляються замовником.
Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника.
Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
3. КП «Спортивний комплекс» не мав підстав для відхилення пропозиції учасника ТОВ «ДІО СПОРТ» на підставі довідки щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (від 03.08.2020 № 485), яка не містить інформацію про машини та механізми, обладнання та матеріально-технічну базу передбачену пунктами 9, 11, 17, 18, 20, 21 та 25 підсумкової відомості ресурсів поданої учасником, керуючись практикою постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме рішення № 18186-р/пк-пз від 09.12.2019 з аналогічного питання, в якому зазначено, що документація не містить окремих вимог щодо переліку та/або кількості обладнання, яке повинно бути наявне в учасника.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до абз. 2 ч. 8 ст. 8 Закону України “Про публічні закупівлі” аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт стадіону з легкоатлетичними доріжками та спортивних майданчиків КП «СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС» на вул. Тростянецька, 60 у Дарницькому районі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» У відповідь на результати моніторингу процедури закупівлі щодо порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, а також щодо наданих документів, про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій які необхідні для виконання робіт згідно кошторису, повідомляємо наступне: 1. Електронна форма яка заповнюється Замовником в електронній системі закупівель під час подання оголошення технічно, на даний час, не містить відповідних вказаних вище позицій (мова, умови надання забезпечення тендерної пропозиції) для заповнення, у зв’язку з чим, на теперішній час з технічної причини не можливо розмістити в оголошенні зазначені вище відомості. У зв’язку з наведеним такі відомості вказані у тендерній документації, яка розміщена разом з оголошенням про проведення процедури закупівлі, а саме: 1) Розділом І п. 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» зазначено: - «Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Всі документи, які готує Учасник, що мають відношення до пропозиції, повинні бути складені українською мовою. У разі надання документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Переклад повинен бути засвідчений печаткою бюро перекладів та підписом уповноваженої особи учасника торгів, або печаткою перекладача з наданням копії документу, який підтверджує його кваліфікацію та підписом уповноваженої особи учасника торгів.» 2. Розділом ІІІ п. 3 «Забезпечення тендерної пропозиції» зазначено: - Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Банківська гарантія не повинна містити умов, щодо додаткової відповідальності Банку. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена на фірмовому бланку Банку та відповідати вимогам постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 192 075 грн. (сто дев’яносто дві тисячі сімдесят п’ять грн. 00 коп.) Термін дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Перебіг строку починається з наступного дня після дня подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція, подана із забезпеченням, строк дії якого менший 90 (дев’яноста) календарних днів, відхиляється замовником як така, що не відповідає умовам тендерної документації . Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Назва Замовника: Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації) " Спортивний комплекс" Юридична адреса: 01001,м.Київ, вул. Хрещатик,12 Фактична адреса: 02192, м. Київ, вул. Шалетт, 6 Рах. UA278201720344331002100049497 УДКСУ у Голосіївському районі, ЄДРПОУ 03768026, ІПН 037680226592 Свід. платн. ПДВ 200112230 Тел. (044) 543-22-28 E-mail-sportkomplex@ukr.net є платником податку на прибуток на загальних підставах На електронній гарантії повинен бути зазначений програмний комплекс, за допомогою якого накладено ЕЦП Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозицій, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. 3. КП «Спортивний комплекс» не мав підстав для відхилення пропозиції учасника ТОВ «ДІО СПОРТ» на підставі довідки щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (від 03.08.2020 № 485), яка не містить інформацію про машини та механізми, обладнання та матеріально-технічну базу передбачену пунктами 9, 11, 17, 18, 20, 21 та 25 підсумкової відомості ресурсів поданої учасником, керуючись практикою постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме рішення № 18186-р/пк-пз від 09.12.2019 з аналогічного питання, в якому зазначено, що документація, яка не містить окремих вимог щодо переліку та/або кількості обладнання, яке повинно бути наявне в учасника, не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника. Отже у враховуючи вищезазначене повідомляємо, що КП «Спортивний комплекс» за результатом розгляду тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, не мало законних підстав для відхилення тендерної пропозиції поданої ТОВ «ДІО СПОРТ», таким чином Замовник не має законних підстав для вжиття заходів шляхом припинення зобов'язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України. З наведеного вище витікає відсутність порушень з боку КП Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС» під час проведення даної процедури закупівлі. Відносно можливості усунення встановлених порушень, повідомляємо: щодо порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону України “Про публічні закупівлі”, що у подальших процедурах закупівель з появою в електронній системі закупівель технічної можливості заповнення відповідних рядків оголошення про проведення відкритих торгів Замовником буде відображатися відповідна інформація у передбачених для цього рядках. Щодо вжиття заходів шляхом припинення зобов'язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, то враховуючи те що на теперішній час договір підряду по даній процедурі вже укладено, а замовником надано обґрунтовані заперечення на висновок (щодо відсутності факту порушень), вважаємо що на даний час відсутні законні підстави для припинення зобов’язань за вказаним договором.
2020-10-01 18:09:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (На порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 серпня 2020 12:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ" |
30 500 953,00
UAH з ПДВ
|
30 500 953,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Б.В.В-БУД |
34 555 179,23
UAH з ПДВ
|
32 499 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІО СПОРТ" |
36 531 352,01
UAH з ПДВ
|
32 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Інвестком-М" |
32 508 678,90
UAH з ПДВ
|
32 508 678,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" |
36 170 858,94
UAH з ПДВ
|
34 359 277,14
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС" |
36 504 468,00
UAH з ПДВ
|
36 504 468,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСТРОЙКОМПЛЕКТ" |
38 313 317,65
UAH з ПДВ
|
37 929 167,65
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ" #38667104 |
Відхилено |
30 500 953,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2020 19:54
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПП Б.В.В-БУД #35558964 |
Відхилено |
32 499 000,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2020 12:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 серпня 2020 11:04
|
ТОВ "ДІО СПОРТ" #41855003 |
Переможець |
32 500 000,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2020 16:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2021 20:13
|
Додаткова угода | укладений |
23 грудня 2021 20:12
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2021 20:10
|
doc00543420211223123542.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 20:09
|
Електронний підпис | укладений |
08 липня 2021 11:33
|
Дод угода _4.PDF | зміни до договору |
06 липня 2021 15:00
|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2021 12:18
|
Дод угода _ 3.pdf | зміни до договору |
05 травня 2021 12:17
|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2021 09:57
|
Дод угода 2.pdf | зміни до договору |
05 травня 2021 09:55
|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2021 12:12
|
80_ДЦ_ДФ_2-1-1.pdf | зміни до договору |
10 березня 2021 12:10
|
80_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf | зміни до договору |
10 березня 2021 12:10
|
експертний звіт оригінал.PDF | зміни до договору |
10 березня 2021 12:10
|
наказ 22 од..PDF | зміни до договору |
10 березня 2021 12:10
|
договірна ціна.PDF | зміни до договору |
10 березня 2021 12:10
|
зведений кошторис.PDF | зміни до договору |
10 березня 2021 12:10
|
календарний графік.PDF | зміни до договору |
10 березня 2021 12:10
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 18:00
|
Дод угода _1.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2020 17:59
|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2020 16:46
|
Договір 0709.PDF | укладений |
07 вересня 2020 16:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з несприятливими погодними умовами, неможливо виконати роботи з влаштування поліуретанового покриття двох тенісних кортів та двох багатофункціональних майданчиків, а також влаштування синтетичної трави великого футбольного поля |
Номер договору про закупівлю: | 0709 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників |
Номер договору про закупівлю: | 0709 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення фінансових зобов'язань між сторонами договору |
Номер договору про закупівлю: | 0709 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 0709 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 0709 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 0709 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 07 вересня 2020 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
25 863 417,90
UAH (в тому числі ПДВ 4 310 569,65 UAH)
|