Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт санвузлів, систем водопостачання та каналізації гуртожитку №5 ЧНУ ім. Ю. Федьковича по вул. Небесної Сотні, 4-Б в м. Чернівці (Код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
5 791 818,00 UAH
UA-2020-07-20-004235-b 0df14978706c4f1894304be0cbe9ad41
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Гуляєв

+380372584801
+380372584822
o.guliaev@chnu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича
Код ЄДРПОУ: 02071240
Вебсайт: http://www.chnu.edu.ua
Місцезнаходження: 58012, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, вул.Коцюбинського, 2
Контактна особа: Олександр Гуляєв
+380372584801,+380372584822
o.guliaev@chnu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 липня 2020 14:09
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 06 серпня 2020 11:28
Очікувана вартість: 5 791 818,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт санвузлів, систем водопостачання та каналізації гуртожитку №5 ЧНУ ім. Ю. Федьковича по вул. Небесної Сотні, 4-Б в м. Чернівці (Код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58002, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Небесної сотні, 4-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата робіт здійснюється щомісячно протягом 15 днів після передачі ПІДРЯДНИКОМ ЗАМОВНИКУ акта виконаних робіт по формі КБ-2в та довідки ф.КБ-3 з розрахунками, підписаних уповноваженими представниками сторін Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 липня 2020 14:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2020 14:09
Протокол затвердження ТД.pdf
20 липня 2020 14:09
Технічне завдання.docx
20 липня 2020 14:09
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
20 липня 2020 14:09
ТД кап ремонт гурт5 20.07.202.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-20-004235-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Рахмістрюк Микола Миколайович, Код ЄДРПОУ:3107910774
Дата подання: 14 серпня 2020 14:50
не відповідність ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва»
Відповідно до оголошення UA-2020-07-20-004235-b на закупівлю Капітальний ремонт санвузлів, систем водопостачання та каналізації гуртожитку №5 ЧНУ ім. Ю. Федьковича по вул. Небесної Сотні, 4-Б в м. Чернівці (Код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) переможцем визнано ПП "УНІВЕРСАЛЬНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СІТІ СТРОЙ" згідно протоколу №07/08/20 від 12 серпня 2020р.
ФОП Рахмістрюк М.М.не погоджується з рішенням тендерного комітету Замовника про визнання ПП "УНІВЕРСАЛЬНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СІТІ СТРОЙ" переможцем процедури закупівлі, оскільки тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
Невірно визначений усередниний розмір кошторисного прибутку ПП Універсальна проектно-будівельна група «Сіті Строй», у відповідності з вимогами ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва».
Невірно розраховано розмір середньомісячної заробітної плати.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 серпня 2020 14:35
Доброго дня! Дякуємо за увагу до закупівлі!
Учасник торгів ПП "УНІВЕРСАЛЬНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СІТІ СТРОЙ" у своїй пропозиції надав розрахунки:
розмір середньомісячної заробітної плати та усереднений розмір кошторисного прибутку.
Розрахунок розміру середньомісячної плати по підприємству відповідно до п. 6.1.1.4 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості витрат у вартості будівництва» - це плановий розрахунок і показує суму (розмір середньомісячної заробітної плати одного працівника) яку підрядник ПЛАНУЄ отримувати на об'єкті замовлення.
Згідно з пунктом 6.3.1 ДСТУ-НБ Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» Учасник врахував в складі ціни пропозиції кошторисний прибуток, який підрядник ПЛАНУЄ отримати від виконання робіт, що пропонуються.
Наданий розрахунок прибутку не перевищує усереднений показник відповідно п.6 таб. Е.1 додатку Е ДСТУ-НБ Д.1.1-3:2013 , що має довідковий характер.
Тому відхиляємо дану Вимогу.
Номер вимоги: UA-2020-07-20-004235-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП ДВІРБУД, Код ЄДРПОУ:41255018
Дата подання: 19 серпня 2020 10:04
Скасувати рішення про кваліфікацію переможцем ПП "УНІВЕРСАЛЬНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СІТІ СТРОЙ" по предмету закупівлі: Капітальний ремонт санвузлів, систем водопостачання та каналізації гуртожитку №5 ЧНУ ім. Ю. Федьковича по вул. Небесної Сотні, 4-Б в м. Чернівці (Код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
викладено у доданому листі від 18.08.2020 р №77/с
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 серпня 2020 16:30
У відповідь на Вашу Вимогу повідомляємо:
1.Тендерний комітет під час розгляду наданих документів в складі пропозиції Учасника ПП "УНІВЕРСАЛЬНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СІТІ СТРОЙ" виявив, що Учасник не завантажив документи, що свідчать про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам п.3 ч.2 ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" а саме: Довідку у довільній формі з інформацією про виконання аналогічного договору; Копії Актів виконаних робіт до поданих договорів. Тому відповідно до ч.16 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерний комітет звернувся до ПП "УНІВЕРСАЛЬНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СІТІ СТРОЙ" з вимогою про усунення невідповідності в електронній системі закупівель. (Протокол рішення тендерного комітету від 10 серпня 2020р. №06/08/20) Учасник повинен був усунути порушення до 11.08.2020р., 11:28 год. Учасник завантажив великий об'єм документів в декілька етапів. Дані документи були завантажені до визначеного часу і останній цифровий підпис (ЕЦП) був накладений 11.08.2020р о 10:37 год. Тим самим Учасник вчасно надав необхідні документи відповідно до Вимоги.
2. В Додатку №1 Тендерної документації для підтвердження Кваліфікаційних критеріїв, встановлені відповідно до ст. 16 Закону, а саме Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору зазначено, що Учасник має надати "Довідку у довільній формі про виконання аналогічного договору на санітарно-технічні, електромонтажні, загальнобудівельні роботи в багатоповерхових будівлях з копіями відповідного договору та актів виконаних робіт". Учасник в складі своєї пропозиції надав велику кількість документів - договори, акти виконаних робіт довідки, розрахунки тощо в тому числі:
- Довідка про виконання аналогічних договорів - файл «Довідка про виконання аналогічних договорів.pdf»:
- Договір №12-02/11/19 від 12.11.2019 р. з Новодністровською міською радою м. Новодністровськ на Реконструкцію існуючого спортивного двадцяти п’яти метрового басейну в КУ «Новодністровська ДЮСШ» (ДК-021:2015:45450000-4 Реконструкція) файл «Договір - Сантехніка бассейн ДЮСШ.pdf» та «4.7 Новодністровська МР.pdf»
- Акти виконаних робіт - файли «КБ3 та КБ2 №1.pdf» та «КБ3 та КБ2 №2 Сантехніка басейн ДЮСШ.pdf».
В наданих Учасником документах присутні необхідні роботи на об’єкті «Новодністровська ДЮСШ». Даний об’єкт відповідає вимозі «будівлі заввишки 9 м. і більше».
Окрім цього слід зазначити, що в тендерній документації відсутні посилання на нормативний документ, що визначає багатоповерхову будівлю.
Окремо звертаємо увагу, що під час «Періоду уточнення умов» до 26.07.2020р. або періоду «Відповіді на запитання» до 30.07.2020р. жодних звернень до Тендерного комітету з приводу уточнення інформації по предмету закупівлі не надходило.
Тому надану Вами вимогу відхиляємо.
Номер вимоги: UA-2020-07-20-004235-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП ДВІРБУД, Код ЄДРПОУ:41255018
Дата подання: 21 серпня 2020 19:00
повторна вимога Скасувати рішення про кваліфікацію переможцем ПП "УНІВЕРСАЛЬНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СІТІ СТРОЙ" по предмету закупівлі: Капітальний ремонт санвузлів, систем водопостачання та каналізації гуртожитку №5 ЧНУ ім. Ю. Федьковича по вул. Небесної Сотні, 4-Б в м. Чернівці (Код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
викладено у доданому листі від 21.08.2020 р №79/с
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 вересня 2020 12:42
Оскільки було неможливо відповісти через електрону систему закупівель, відповідь була надана шлях відправлення Листа.
Номер вимоги: UA-2020-07-20-004235-b.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Завадський Олександр Іванович, Код ЄДРПОУ:3178109050
Дата подання: 07 вересня 2020 16:02
вимога
ВИМОГА
про порушення Закону України про «Публічні закупівлі» (надалі - Закон) та незаконного рішення про безпідставне відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ФОП Завадського О. І. тендерним комітетом Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича (Надалі – Замовник) із оголошеної закупівлі по предмету: Капітальний ремонт санвузлів, систем водопостачання та каналізації гуртожитку №5 ЧНУ ім. Ю. Федьковича по вул. Небесної Сотні, 4-Б в м. Чернівці (Код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-07-20-004235-b за адресою www.prozorro.gov.ua (надалі – Процедура закупівлі).

Шановний Замовнику, 05 вересня 2020 року вами оприлюднено вимоги про усунення невідповідностей до учасника ФОП Завадського О. І.
Відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону «Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення». До розгляду пропозиції учасника ФОП Завадський О. І. призначено 02.09.2020 року відповідно термін розгляду даної пропозиції завершувавсь 08.08 2020 року.
Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». Дане повідомлення з вимогою було оприлюднене в суботу 05.09.2020 року з порушенням термінів публікації самого повідомлення. Чим не дотримано вимог ч.16 ст. 29 Закону.
Додатково повідомляємо що дане повідомлення було оприлюднене в суботу 05.09.2020 року в неробочий день та час Замовника. Що свідчить про
одноосібне рішення секретаря тендерного комітету Гуляєва О. А., так як в неробочий час Замовника Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича тендерний комітет збиратись не може. Дане порушення свідчить про недотримання принципів здійснення публічних закупівель та не дискримінації учасників
Тому просимо Замовника скасувати протокол № 07/09/2020 року від 07.09.2020 року, як відхилення не у відповідності до вимог Закону (безпідставне відхилення), яке тягне за собою штраф на членів комітету в розмірі 25 500,00 грн. Та виконати вимоги ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також повідомляємо, що Учасник залишає за собою право звернутись за захистом своїх законних прав до Антимонопольного комітету України та інших контролюючих органів. Відповідно до ст. 44 Закону України «Про публічні закупівлі», за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 вересня 2020 12:31
Тендерний комітет 04.09.2020р. (п’ятниця) при розгляді пропозиції (документації) Учасника ФОП Завадський Олександр Іванович виявив невідповідність в поданій документації та прийняв рішення (Протокол тендерного комітету від 04.09.2020р. №06/09/20) звернутись до Учасника з Вимогою про усунення невідповідності. Дана Вимога була оприлюднена в системі електронних закупівель 04.09.2020р., об 15:33 год. Строк дії (виконання) Вимоги до: 05.09.2020р, 15:33 год. Таким чином Вимога була подана в межах строку встановленого ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
З приводу Вашої скарги зазначаємо, що окрім вище вказаної причини відхилення п.1 ч.1 ст.31 Закону (учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей), в протоколі також зазначено п.2 ч.1 ст.31 Закону (тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації) в частині невідповідноcті пропозиції Учасника до Технічних умов Замовника, більш детально зазначено в Протоколі від 07.09.2020р. №07/09/20, який оприлюднено в системі електронних закупівель.
Номер вимоги: UA-2020-07-20-004235-b.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Рахмістрюк Микола Миколайович, Код ЄДРПОУ:3107910774
Дата подання: 24 вересня 2020 12:33
скасувати рішення про кваліфікацію переможцем ПП "ДВІРБУД" по предмету закупівлі: Капітальний ремонт санвузлів, систем водопостачання та каналізації гуртожитку №5 ЧНУ ім. Ю. Федьковича по вул. Небесної Сотні, 4-Б в м. Чернівці (Код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи).
Відповідно до оголошення UA-2020-07-20-004235-b на закупівлю Капітальний ремонт санвузлів, систем водопостачання та каналізації гуртожитку №5 ЧНУ ім. Ю. Федьковича по вул. Небесної Сотні, 4-Б в м. Чернівці (Код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) переможцем визнано ПП "ДВІРБУД" згідно протоколу №22/09/20 від 22 вересня 2020р.
ФОП Рахмістрюк М.М.не погоджується з рішенням тендерного комітету Замовника про визнання ПП "ДВІРБУД" переможцем процедури закупівлі, оскільки тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:

Відповідно до проекту договору
III. Ціна Договору
3.1. Ціна цього Договору згідно з проектно-кошторисною документацією та відповідно з договірною ціною становить -___________ грн ( словами ________ ), у тому числі ПДВ.
3.2. Встановлена договірна ціна може змінюватися протягом всього терміну ремонту, а саме за наявності:
- зміни обсягів та складу робіт;
-зупинення робіт за рішенням ЗАМОВНИКА і за обставинами непереборної сили;
-зміни у встановленому порядку погодженої номенклатури матеріалів;
-зміни вартості матеріально-технічних ресурсів;
-суттєвих розходжень фактичних і проектних умов виконання робіт, передбачення яких при узгодженні договірної ціни було неможливо;
3.3 Зміна договірної ціни оформляється сторонами шляхом укладання додаткових угод

Проте, учасник ПП "ДВІРБУД" у поданій договірній ціні вказав вид договірної ціни тверда, що не відповідає вимогам технічної специфікації та вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Просимо скасувати рішення про кваліфікацію переможцем ПП "ДВІРБУД" по предмету закупівлі: Капітальний ремонт санвузлів, систем водопостачання та каналізації гуртожитку №5 ЧНУ ім. Ю. Федьковича по вул. Небесної Сотні, 4-Б в м. Чернівці (Код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 вересня 2020 10:33
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо.
Згідно встановлених технічних вимог даної закупівлі учасники повинні були підтвердити відповідність робіт подавши наступні документи (розрахунки):
1. Договірну ціну
2. Локальні кошториси
3. Розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість), які визначені на підставі нормативної потреби в них для виконання передбачених обсягів робіт.
4. Розрахунок загально-виробничих і адміністративних витрат до локального кошторису
5. Розрахунок прибутку (в межах усереднених показників, рекомендованих Мінрегіонбудом та погоджених з Мінекономіки, (п.6.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 із змінами).
6. Пояснювальну записку до кошторисної документації.
Ціна пропозиції Учасника означає суму, за яку Учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх видів робіт, передбачених в технічних вимогах Замовника. Ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно ДСТУ БД.1.1-1:2013.
Усі зазначені вище вимоги до предмету закупівлі Учасник ПП "ДВІРБУД" підтвердив.
Номер вимоги: UA-2020-07-20-004235-b.a6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Рахмістрюк Микола Миколайович, Код ЄДРПОУ:3107910774
Дата подання: 29 вересня 2020 12:23
скасування рішення про кваліфікацію переможцем ПП "ДВІРБУД" по предмету закупівлі: Капітальний ремонт санвузлів, систем водопостачання та каналізації гуртожитку №5 ЧНУ ім. Ю. Федьковича по вул. Небесної Сотні, 4-Б в м. Чернівці (Код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи).
Відповідно до оголошення UA-2020-07-20-004235-b на закупівлю Капітальний ремонт санвузлів, систем водопостачання та каналізації гуртожитку №5 ЧНУ ім. Ю. Федьковича по вул. Небесної Сотні, 4-Б в м. Чернівці (Код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) переможцем визнано ПП ДВІРБУД згідно протоколу №22/09/20 від 22 вересня 2020р.
ФОП Рахмістрюк М.М. не погоджується з рішенням тендерного комітету Замовника про визнання ПП ДВІРБУД переможцем процедури закупівлі, оскільки тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:

Відповідно до проекту договору
III. Ціна Договору
3.1. Ціна цього Договору згідно з проектно-кошторисною документацією та відповідно з договірною ціною становить -___________ грн ( словами ________ ), у тому числі ПДВ.
3.2. Встановлена договірна ціна може змінюватися протягом всього терміну ремонту, а саме за наявності:
- зміни обсягів та складу робіт;
-зупинення робіт за рішенням ЗАМОВНИКА і за обставинами непереборної сили;
-зміни у встановленому порядку погодженої номенклатури матеріалів;
-зміни вартості матеріально-технічних ресурсів;
-суттєвих розходжень фактичних і проектних умов виконання робіт, передбачення яких при узгодженні договірної ціни було неможливо;
3.3 Зміна договірної ціни оформляється сторонами шляхом укладання додаткових угод
Відповідно до вимог п.3.2., вид договірної ціни – динамічна.
Проте, учасник ПП "ДВІРБУД" у поданій договірній ціні вказав вид договірної ціни тверда, що не відповідає вимогам технічної специфікації та вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно п.6.4.3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», за твердої договірної ціни взаєморозрахунки провадяться на підставі виконаних обсягів робіт та їх вартості, визначеної в договірній Ціні.
Проте відповідно п.6.4.4.1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», за динамічної договірної ціни прямі витрати при визначенні вартості виконаних робіт розраховуються на підставі нормативних витрат трудових і матеріально- технічних ресурсів, виходячи з фізичних обсягів виконаних робіт та уточнених цін ресурсів, прийнятих в договірній ціні.
Компенсація підряднику витрат, спричинених зростанням вартості матеріально-технічних ресурсів, здійснюється у складі вартості цих ресурсів за поточними цінами.
Просимо скасувати рішення про кваліфікацію переможцем ПП "ДВІРБУД" по предмету закупівлі: Капітальний ремонт санвузлів, систем водопостачання та каналізації гуртожитку №5 ЧНУ ім. Ю. Федьковича по вул. Небесної Сотні, 4-Б в м. Чернівці (Код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 жовтня 2020 16:04
Доводимо до вашого відома, що відповідно до п. 3.2 проекту договору підряду на виконання робіт по предмету закупівлі передбачено, що внесення змін до договірної ціни здійснюється передбачено виключно у таких випадках:
- зміна обсягу фінансування;
- зупинка робіт за рішенням Замовника і за обставинами непереборної сили;
- зміна за рішенням Замовника термінів виконання робіт;
- прийняття нових законодавчих і нормативних актів, рекомендацій Мінрегіону, що впливають на вартість робіт;
- виявлення в процесі будівництва суттєвих відмінностей фактичних умов від проектних, які не були передбачені при узгодженні договірної ціни.
Відповідно до статті 321. Господарського кодексу України, до ДСТУ Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» договірну ціну можуть установлювати за твердим (тверда договірна ціна) і приблизним (динамічна договірна ціна) кошторисами.
Твердий кошторис (тверда договірна ціна) встановлюють незмінним на весь обсяг будівництва з наданням виконавцем робіт гарантій, у тому числі фінансових, щодо реалізації проектних рішень в установлені строки за фіксовану ціну і застосування законодавства у сфері публічних закупівель разом з ДСТУ Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» зрозуміле, вони не суперечать одне одному: якщо необхідно внести зміни до істотних умов договору за твердої договірної ціни, то замовник чітко посилається на пункти 1–8 частини 4 статті 41 Закону про публічні закупівлі.
Відповідно п.6.3.2.2. ДСТУ Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» Твердий кошторис (тверда договірна ціна) встановлюється незмінним на весь обсяг будівництва з наданням виконавцем робіт гарантій, в тому числі фінансових, щодо реалізації проектних рішень в установлені строки за фіксовану ціну. Уточнення твердих договірних цін можливо лише у випадках, якщо:
а) замовник змінює в процесі будівництва проектні рішення, що призводить до зміни обсягів робіт та вартісних показників;
б) виникають обставини непереборної сили - надзвичайні обставини та події, які не можуть бути передбачені сторонами під час укладання договору;
в) змінюється законодавство з питань оподаткування та з інших питань, обов'язкове застосування положень якого призводить до зміни вартості робіт.
Крім того, учасник ПП «Двірбуд» надано у складі пропозиції гарантійний лист від 30 липня 2020 р №55 «Лист про погодження з умовами договору», яким останній погоджується із передбаченими умовами закупівлі вимогами.
Враховуючи викладене вище, використання твердої договірної ціни при поданні тендерної пропозиції відповідно до вимог проекту договору підряду долученого до документації закупівлі не суперечить вимогам документації закупівель та власне проекту договору підряду в частині внесення змін до договірної ціни.

Документи подані скаржником

19 серпня 2020 10:03
вимога

Документи подані скаржником

21 серпня 2020 19:00
вимога

Документи

08 вересня 2020 12:42
Відповідь.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-09-000008 ● 63a1ec3d87ec4b1b91d0a0cb1480fe7d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 жовтня 2020 10:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

09.10.2020 № 38

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА


Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 09 жовтня 2020 року № 38

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2020-07-20-004235-b від 20.07.2020 – Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Результати моніторингу були розглянуті на засіданні Тендерного комітету та прийняті відповідні рішення.

2020-10-20 12:00:53


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "УНІВЕРСАЛЬНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СІТІ СТРОЙ" 4 094 820,00
UAH з ПДВ
4 034 820,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Завадський Олександр Іванович 5 256 063,60
UAH з ПДВ
4 060 666,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМАЙСТЕР ПЛЮС" 4 814 016,00
UAH з ПДВ
4 754 016,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УНІВЕРСАЛ БУД-2020" 4 868 011,00
UAH з ПДВ
4 784 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ДВІРБУД 4 970 555,00
UAH з ПДВ
4 839 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БП "БУДКОМФОРТ" " 4 870 306,80
UAH з ПДВ
4 840 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Рахмістрюк Микола Миколайович 5 182 350,00
UAH з ПДВ
4 860 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "БУД ІНВЕСТ" 4 992 991,00
UAH з ПДВ
4 992 991,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бербека Дмитро Вікторович 5 071 692,00
UAH з ПДВ
5 071 692,00
UAH з ПДВ
Немає
ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ" 5 227 200,00
UAH з ПДВ
5 159 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АСКОР-БУД" 5 464 272,00
UAH з ПДВ
5 160 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВБП "ВАЙКОН" 5 177 777,00
UAH з ПДВ
5 177 777,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УкрПожБуд 5 237 169,60
UAH з ПДВ
5 237 169,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ" 5 355 762,91
UAH з ПДВ
5 355 762,91
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 19:29
Електронний підпис
20 серпня 2020 19:28
Гарантійний лист 2.jpg
20 серпня 2020 11:09
Електронний підпис
20 серпня 2020 10:35
Електронний підпис
11 серпня 2020 10:37
Електронний підпис
11 серпня 2020 07:43
Електронний підпис
10 серпня 2020 18:19
Електронний підпис
10 серпня 2020 18:16
Проект договору.pdf
10 серпня 2020 18:16
Об'єктний кошторис.jpg
10 серпня 2020 18:15
Договірна ціна.pdf
10 серпня 2020 18:15
Дефектний акт.pdf
10 серпня 2020 17:53
Електронний підпис
10 серпня 2020 17:35
14 КБ3 та КБ2 від 11.2018.pdf
10 серпня 2020 17:35
13 КБ3 та КБ2 від 05.2017.pdf
10 серпня 2020 17:35
12 КБ3 та КБ2 від 01.2017.pdf
10 серпня 2020 17:35
11 КБ3 та КБ2 від 01.2017.pdf
10 серпня 2020 17:35
10 КБ3 та КБ2 від 12.2016.pdf
10 серпня 2020 17:35
9 КБ3 та КБ2 від 12.2016.pdf
10 серпня 2020 17:35
8 КБ3 та КБ2 від 11.2016.pdf
10 серпня 2020 17:35
7 КБ3 та КБ2 від 10.2016.pdf
10 серпня 2020 17:35
6 КБ3 та КБ2 від 09.2016.pdf
10 серпня 2020 17:34
5 КБ3 та КБ2 від 07.2016.pdf
10 серпня 2020 17:34
4 КБ3 та КБ2 від 07.2016.pdf
10 серпня 2020 17:34
3 КБ3 та КБ2 від 07.2016.pdf
10 серпня 2020 17:34
2 КБ3 та КБ2 від 07.2016.pdf
10 серпня 2020 17:34
1 КБ3 та КБ2 від 06.2016.pdf
10 серпня 2020 17:34
КБ3 та КБ2 №3.pdf
10 серпня 2020 17:34
КБ3 та КБ2 №2.pdf
10 серпня 2020 17:34
КБ3 та КБ2 №1.pdf
10 серпня 2020 17:34
Договір - Стадіон.pdf
10 серпня 2020 17:34
КБ3 та КБ2 №1.pdf
10 серпня 2020 17:33
КБ 3 та КБ 2 №2.pdf
10 серпня 2020 17:33
КБ 3 та КБ 2 №1.pdf
10 серпня 2020 17:33
КБ3 Та КБ2 №8,9.pdf
10 серпня 2020 17:33
КБ3 Та КБ2 №6,7.pdf
10 серпня 2020 17:33
КБ3 Та КБ2 №5.pdf
10 серпня 2020 17:33
КБ3 Та КБ2 №4.pdf
10 серпня 2020 17:33
КБ3 Та КБ2 №3.pdf
10 серпня 2020 17:33
КБ3 Та КБ2 №2.pdf
10 серпня 2020 17:33
КБ3 Та КБ2 №1.pdf
10 серпня 2020 17:33
Договір - Мережі (ВК).pdf
10 серпня 2020 17:33
Тендерна пропозиція.jpg
10 серпня 2020 17:32
Гарантійний лист.jpg
05 серпня 2020 09:44
Електронний підпис
05 серпня 2020 09:31
Проект договору.pdf
05 серпня 2020 09:31
Об'єктний кошторис.jpg
05 серпня 2020 09:31
Договірна ціна.pdf
05 серпня 2020 09:31
Дефектний акт.pdf
05 серпня 2020 09:31
Штатний розпис.jpg
05 серпня 2020 09:31
Штатний розпис - наказ.jpg
05 серпня 2020 09:31
Форма 1 ДФ.pdf
05 серпня 2020 09:31
Вiдгук_-_Кордо_.jpg
05 серпня 2020 09:31
Вiдгук_-_Гравiтон_.jpg
05 серпня 2020 09:31
Вiдгук_-_Вест_Буковина_.jpg
05 серпня 2020 09:31
Вiдгук_-_Букотрейдiнг_.jpg
05 серпня 2020 09:31
4.7 Новодністровська МР.pdf
05 серпня 2020 09:31
4.6 Вест Буковина.pdf
05 серпня 2020 09:31
4.5 Букотрейдинг.pdf
05 серпня 2020 09:31
4.4 ПП Щербан.pdf
05 серпня 2020 09:31
4.3 Гравітон.pdf
05 серпня 2020 09:31
4.2 Кордо.pdf
05 серпня 2020 09:31
4.1 Інвест Альянс.pdf
05 серпня 2020 09:31
Управління держпраці.jpg
05 серпня 2020 09:31
Довідка з МВС.jpg
05 серпня 2020 09:31
Довідка з ЄДРПОУ с2.jpg
05 серпня 2020 09:31
Довідка з ЄДРПОУ с1.jpg
05 серпня 2020 09:31
Відомість з ЄДРПОУ с2.jpg
05 серпня 2020 09:31
Відомість з ЄДРПОУ с1.jpg
05 серпня 2020 09:31
Ліцензія Сіті-Строй.jpg
05 серпня 2020 09:31
Посвідчення 2.pdf
05 серпня 2020 09:31
Посвідчення 1.pdf
05 серпня 2020 09:31
Паспорт директора.pdf
05 серпня 2020 09:31
Форма 1 ДФ.pdf

Публічні документи

04 серпня 2020 16:01
Електронний підпис
04 серпня 2020 15:59
субпідяд.pdf
04 серпня 2020 15:59
ст.358.pdf
04 серпня 2020 15:59
ст.17.pdf
04 серпня 2020 15:59
ст. 236.pdf
04 серпня 2020 15:59
про учасника.pdf
04 серпня 2020 15:59
про санкції.pdf
04 серпня 2020 15:59
документи.pdf
04 серпня 2020 15:59
про відхилення.pdf
04 серпня 2020 15:59
працівники2.pdf
04 серпня 2020 15:59
щодо податків.pdf
04 серпня 2020 15:59
працівники 1.pdf
04 серпня 2020 15:59
щодо печатки.pdf
04 серпня 2020 15:59
право підпису.pdf
04 серпня 2020 15:58
персональні дані.pdf
04 серпня 2020 15:58
Паспорт.pdf
04 серпня 2020 15:58
лист пояснення.pdf
04 серпня 2020 15:58
лист пояснення 2.pdf
04 серпня 2020 15:58
лист згода.pdf
04 серпня 2020 15:58
Завадський ліцензія.pdf
04 серпня 2020 15:58
додатково до мб.pdf
04 серпня 2020 15:58
гарантійний лист.pdf
04 серпня 2020 15:58
гарантійний лист 3.pdf
04 серпня 2020 15:58
гарантійний лист 2.pdf
04 серпня 2020 15:58
витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

09 вересня 2020 10:03
договір шатских.pdf
09 вересня 2020 10:03
накладні 016.pdf
09 вересня 2020 10:03
накладні 001.pdf
09 вересня 2020 10:03
кб2-3 д 182.pdf
09 вересня 2020 10:02
КБ 2 3 №2 д 157.pdf
09 вересня 2020 09:55
договір 157 001.pdf
09 вересня 2020 09:54
довідка 65 001.pdf
09 вересня 2020 09:54
КБ 2 3 №1 д 157.pdf
09 вересня 2020 09:54
відгук 001.pdf
09 вересня 2020 09:54
акт 001.pdf
05 серпня 2020 09:53
Електронний підпис
05 серпня 2020 09:50
наказ №8 001.png
05 серпня 2020 09:50
наказ 1 К.jpg
05 серпня 2020 09:50
код О В001.jpg
05 серпня 2020 09:50
статут 021.png
05 серпня 2020 09:50
статут 020.png
05 серпня 2020 09:50
статут 019.png
05 серпня 2020 09:50
статут 018.png
05 серпня 2020 09:50
статут 017.png
05 серпня 2020 09:50
статут 016.png
05 серпня 2020 09:50
статут 015.png
05 серпня 2020 09:50
статут 014.png
05 серпня 2020 09:50
статут 013.png
05 серпня 2020 09:50
статут 012.png
05 серпня 2020 09:50
статут 011.png
05 серпня 2020 09:50
статут 010.png
05 серпня 2020 09:50
статут 009.png
05 серпня 2020 09:50
статут 008.png
05 серпня 2020 09:50
статут 007.png
05 серпня 2020 09:50
статут 006.png
05 серпня 2020 09:50
статут 005.png
05 серпня 2020 09:50
статут 004.png
05 серпня 2020 09:50
статут 003.png
05 серпня 2020 09:50
статут 002.png
05 серпня 2020 09:50
статут 001.png
05 серпня 2020 09:50
КБ 2-3 19,12,2017 007.png
05 серпня 2020 09:50
КБ 2-3 19,12,2017 006.png
05 серпня 2020 09:50
КБ 2-3 19,12,2017 005.png
05 серпня 2020 09:50
КБ 2-3 19,12,2017 004.png
05 серпня 2020 09:50
КБ 2-3 19,12,2017 003.png
05 серпня 2020 09:50
КБ 2-3 19,12,2017 002.png
05 серпня 2020 09:50
КБ 2-3 19,12,2017 001.png
05 серпня 2020 09:50
ліцензія.bmp
05 серпня 2020 09:50
додаток до ліцензії.bmp
05 серпня 2020 09:50
цнова пропозиція 001.png
05 серпня 2020 09:50
субпідрядники 001.png
05 серпня 2020 09:50
працівники 001.png
05 серпня 2020 09:50
наказ №7 001.png
05 серпня 2020 09:50
локальний кошторис 016.png
05 серпня 2020 09:50
локальний кошторис 015.png
05 серпня 2020 09:50
локальний кошторис 014.png
05 серпня 2020 09:50
локальний кошторис 013.png
05 серпня 2020 09:50
локальний кошторис 012.png
05 серпня 2020 09:50
локальний кошторис 011.png
05 серпня 2020 09:50
локальний кошторис 010.png
05 серпня 2020 09:50
локальний кошторис 009.png
05 серпня 2020 09:50
локальний кошторис 008.png
05 серпня 2020 09:50
локальний кошторис 007.png
05 серпня 2020 09:50
локальний кошторис 006.png
05 серпня 2020 09:50
локальний кошторис 005.png
05 серпня 2020 09:50
локальний кошторис 004.png
05 серпня 2020 09:50
локальний кошторис 003.png
05 серпня 2020 09:50
локальний кошторис 002.png
05 серпня 2020 09:50
лист 36 001.png
05 серпня 2020 09:50
лист 34 001.png
05 серпня 2020 09:50
договірна ціна 004.png
05 серпня 2020 09:50
договірна ціна 003.png
05 серпня 2020 09:50
договір 004.png
05 серпня 2020 09:50
договір 003.png
05 серпня 2020 09:50
договір 002.png
05 серпня 2020 09:50
договір 001.png
05 серпня 2020 09:50
довкілля 001.png
05 серпня 2020 09:50
довідка 37 договора 001.png
05 серпня 2020 09:50
гарантійний лист 006.png
05 серпня 2020 09:50
гарантійний лист 005.png
05 серпня 2020 09:50
гарантійний лист 004.png
05 серпня 2020 09:50
гарантійний лист 003.png
05 серпня 2020 09:50
гарантійний лист 002.png
05 серпня 2020 09:50
гарантійний лист 001.png
05 серпня 2020 09:50
відгук 001.png
05 серпня 2020 09:50
Рішення власника 002.png
05 серпня 2020 09:50
Рішення власника 001.png
05 серпня 2020 09:50
договір 183 КБ2-3 006.png
05 серпня 2020 09:50
договір 183 КБ2-3 005.png
05 серпня 2020 09:50
договір 183 КБ2-3 004.png
05 серпня 2020 09:50
договір 183 КБ2-3 003.png
05 серпня 2020 09:50
договір 183 КБ2-3 002.png
05 серпня 2020 09:50
договір 183 КБ2-3 001.png
05 серпня 2020 09:50
договір 183 003.png
05 серпня 2020 09:50
договір 183 002.png
05 серпня 2020 09:50
договір 183 001.png
05 серпня 2020 09:50
договір 182 кб2-3 004.png
05 серпня 2020 09:50
договір 182 кб2-3 003.png
05 серпня 2020 09:50
договір 182 кб2-3 002.png
05 серпня 2020 09:50
договір 182 кб2-3 001.png
05 серпня 2020 09:50
договір 182 003.png
05 серпня 2020 09:50
договір 182 002.png
05 серпня 2020 09:50
договір 182 001.png
05 серпня 2020 09:50
виписка єдр 002.png
05 серпня 2020 09:50
виписка єдр 001.png

Публічні документи

15 вересня 2020 10:29
Електронний підпис
15 вересня 2020 10:23
Форма пропозиції.pdf
15 вересня 2020 10:23
Довідка про судимість .pdf
15 вересня 2020 10:23
Довідка про санкції.pdf
15 вересня 2020 10:23
Довідка про ПДВ.pdf
14 вересня 2020 15:26
Електронний підпис
14 вересня 2020 15:17
Аналогічний договір 01-120.pdf
14 вересня 2020 15:17
Аналогічний договір 01-030.pdf
14 вересня 2020 15:16
Аналогічний договір 01-020.pdf
05 серпня 2020 09:59
Електронний підпис
05 серпня 2020 09:56
Форма пропозиції.pdf
05 серпня 2020 09:56
Рішення №1.pdf
05 серпня 2020 09:56
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.pdf
05 серпня 2020 09:56
Модельний статут.pdf
05 серпня 2020 09:56
Ліцензія з додатком.pdf
05 серпня 2020 09:56
Договірна ціна.pdf
05 серпня 2020 09:56
Довідка про судимість .pdf
05 серпня 2020 09:56
Довідка про санкції.pdf
05 серпня 2020 09:56
Довідка про ПДВ.pdf
05 серпня 2020 09:56
Дефектний акт.pdf
05 серпня 2020 09:56
ВИТЯГ З ЄДР .pdf
05 серпня 2020 09:56
Виписка з ЄДР .pdf
05 серпня 2020 09:56
13-2аР.pdf
05 серпня 2020 09:56
13-1аР.pdf

Публічні документи

29 вересня 2020 17:17
довідка п.12 ч1 ст17
29 вересня 2020 17:17
довідка ст 17 ч2
29 вересня 2020 17:17
довідка мвс
18 вересня 2020 14:44
договір 6
18 вересня 2020 14:44
договір 5
18 вересня 2020 11:40
договір 4
18 вересня 2020 11:40
договір 3
18 вересня 2020 11:40
договір
18 вересня 2020 11:40
договір
18 вересня 2020 11:40
довідка
18 вересня 2020 11:39
відгук ДЖКГ
05 серпня 2020 08:19
ПКД ЗКР ЛС ИВР ОПРЛС.pdf
05 серпня 2020 08:19
ПКД ДЦ.pdf
05 серпня 2020 08:19
ПКД ДА.pdf
05 серпня 2020 08:19
Паспорт_код.pdf
05 серпня 2020 08:19
ліцензія.pdf
05 серпня 2020 08:19
Витяг.pdf
05 серпня 2020 08:19
Виписка.pdf
05 серпня 2020 08:19
96.imd
05 серпня 2020 08:19
14. наказ АВ.pdf
05 серпня 2020 08:19
13. наказ ЗВВ.pdf
05 серпня 2020 08:18
6. довідка реквізити.pdf
05 серпня 2020 08:18
5. довідка про санкції.pdf

Публічні документи

05 серпня 2020 09:38
Електронний підпис
04 серпня 2020 23:46
РОЗРАХУНОК № П147.pdf
04 серпня 2020 23:46
РОЗРАХУНОК № П130.pdf
04 серпня 2020 23:46
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА.pdf
04 серпня 2020 23:46
Локальний кошторис.pdf
04 серпня 2020 23:46
ДОГОВІРНА ЦІНА.pdf
04 серпня 2020 23:46
115.imd
04 серпня 2020 23:46
24. Техпасп КРАЗ.pdf
04 серпня 2020 23:46
24. Техпасп КОТОК КРАН.pdf
04 серпня 2020 23:46
24. Техпасп КОМАТСУ АЗ.pdf
04 серпня 2020 23:46
24. Техпасп АСФАЛЬТОУКЛ.pdf
04 серпня 2020 23:46
19. ПРОТОКОЛ.pdf
04 серпня 2020 23:46
18. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
04 серпня 2020 23:46
17. ТЕХ ЗАВДАННЯ.pdf
04 серпня 2020 23:46
16. ІНФ ДОВ ТЕНД ЗАБЕЗП.pdf
04 серпня 2020 23:46
14.2. ОПИС.pdf
04 серпня 2020 23:46
14.1 СТАТУТ.pdf
04 серпня 2020 23:46
14. ІНФО ЛИСТ СТАТУТ.pdf
04 серпня 2020 23:46
13. ДОВІДКА ДОВКІЛЛЯ.pdf
04 серпня 2020 23:46
11. ДОВІДКА САНКЦІЇ.pdf
04 серпня 2020 23:46
10. ЛИСТ САНКЦІЇ 1.pdf
04 серпня 2020 23:46
09.1 Ліцензія ТОВ.pdf
04 серпня 2020 23:46
07.2. Протоколпризн дир.pdf
04 серпня 2020 23:46
07.1. Наказ на директора.pdf
04 серпня 2020 23:46
07. ПРАВО ПІДПИСУ.pdf
04 серпня 2020 23:46
06. СТ 17.pdf
04 серпня 2020 23:46
5.4. АКТ амбул.pdf
04 серпня 2020 23:46
5.3. Ан дого амбул.pdf
04 серпня 2020 23:46
5.2. ВІДГУК АМБУЛАТОРІЯ.pdf
04 серпня 2020 23:46
04. ДОВІДКА ПРАЦІВНИКИ.pdf
04 серпня 2020 23:46
03. ДОВІДКА ОБЛАДНАННЯ.pdf

Публічні документи

04 серпня 2020 15:06
Електронний підпис
04 серпня 2020 15:01
25. виписка.pdf
04 серпня 2020 15:01
24. субпідряд.pdf
04 серпня 2020 15:01
23. копія паспорта і код.pdf
04 серпня 2020 15:01
22. захист довкілля.pdf
04 серпня 2020 15:01
6. ПВР.pdf
04 серпня 2020 15:01
5. локальний кошторис.pdf
04 серпня 2020 15:01
19. щодо ліцензування.pdf
04 серпня 2020 15:01
4. договірна ціна.pdf
04 серпня 2020 15:01
18. проект договору.pdf
04 серпня 2020 15:01
16. пропозиція.pdf
04 серпня 2020 15:01
10. обєктний кошторис.pdf
04 серпня 2020 15:01
9. розрахунок 1-4.pdf
04 серпня 2020 15:01
1.5 Акт до договору 517.pdf
04 серпня 2020 15:01
1.4 Договір 517.pdf
04 серпня 2020 15:01
1.2 кб2в кб3 черленівка.pdf
04 серпня 2020 15:01
1. Досвід довідка.pdf

Публічні документи

04 серпня 2020 15:31
Електронний підпис
04 серпня 2020 15:25
Кошторис 025.jpg
04 серпня 2020 15:25
Кошторис 024.jpg
04 серпня 2020 15:25
Кошторис 023.jpg
04 серпня 2020 15:25
Кошторис 022.jpg
04 серпня 2020 15:25
Кошторис 021.jpg
04 серпня 2020 15:25
Кошторис 020.jpg
04 серпня 2020 15:25
Кошторис 019.jpg
04 серпня 2020 15:25
Кошторис 018.jpg
04 серпня 2020 15:25
Кошторис 017.jpg
04 серпня 2020 15:25
Кошторис 016.jpg
04 серпня 2020 15:25
Кошторис 015.jpg
04 серпня 2020 15:25
Кошторис 014.jpg
04 серпня 2020 15:25
Кошторис 013.jpg
04 серпня 2020 15:25
Кошторис 012.jpg
04 серпня 2020 15:25
Кошторис 011.jpg
04 серпня 2020 15:25
Кошторис 010.jpg
04 серпня 2020 15:25
Кошторис 009.jpg
04 серпня 2020 15:25
Кошторис 008.jpg
04 серпня 2020 15:25
Кошторис 007.jpg
04 серпня 2020 15:25
Кошторис 006.jpg
04 серпня 2020 15:25
Кошторис 005.jpg
04 серпня 2020 15:25
Кошторис 004.jpg
04 серпня 2020 15:25
Кошторис 003.jpg
04 серпня 2020 15:25
Кошторис 002.jpg
04 серпня 2020 15:25
Кошторис 001.jpg

Публічні документи

04 серпня 2020 17:47
Тендерна пропозиція.pdf
04 серпня 2020 17:47
Проект договору.pdf
04 серпня 2020 17:47
Копiя статуту.pdf
04 серпня 2020 17:47
Копія протоколу №6.pdf
04 серпня 2020 17:47
Копія протоколу №21.pdf
04 серпня 2020 17:47
Копія наказу №79.pdf
04 серпня 2020 17:47
Копія ліцензії.pdf

Публічні документи

05 серпня 2020 09:56
Електронний підпис
05 серпня 2020 09:55
Ч.2 ст.17.pdf
05 серпня 2020 09:55
Форма пропозиції.pdf
05 серпня 2020 09:55
Технічне завдання.pdf
05 серпня 2020 09:55
Субпідряд.pdf
05 серпня 2020 09:55
Статут 2019.pdf
05 серпня 2020 09:55
Стаття 17.pdf
05 серпня 2020 09:55
П.12 ч.1 ст.17.pdf
05 серпня 2020 09:55
П.11 ч.1 ст.17.pdf
05 серпня 2020 09:55
П.8 ч.1 ст.17.pdf
05 серпня 2020 09:55
П.6 ч.1 ст.17.pdf
05 серпня 2020 09:55
П.5 ч.1 ст.17.pdf
05 серпня 2020 09:55
П.4 ч.1 ст.17.pdf
05 серпня 2020 09:55
П.3 ч.1 ст.17.pdf
05 серпня 2020 09:55
Наказ.pdf
05 серпня 2020 09:55
Ліцензія 2019.pdf
05 серпня 2020 09:55
Захист довкілля.pdf
05 серпня 2020 09:55
Додаток до ліцензії 2019.pdf
05 серпня 2020 09:55
Довідка з Мінюсту.pdf
05 серпня 2020 09:55
ВІДГУК 3.pdf
05 серпня 2020 09:55
Відгук 2.pdf
05 серпня 2020 09:55
Відгук 1.pdf
05 серпня 2020 09:55
Витяг ПДВ.pdf
05 серпня 2020 09:55
Витяг ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

04 серпня 2020 13:07
Електронний підпис
04 серпня 2020 13:06
21-НАКАЗ ЩОДО РОЗРАХ ДЦ.pdf
04 серпня 2020 13:06
20-ДОВІДКА ПРАЦІВНИКА.pdf
04 серпня 2020 13:06
24- КБ2.pdf
04 серпня 2020 13:06
12-ДОВІДКА САНКЦІЇ.pdf
04 серпня 2020 13:06
19- ДОВІДКА ОБЛАДНАННЯ.pdf
04 серпня 2020 13:06
18- ДОВІДКА СУБПІДРЯД.pdf
04 серпня 2020 13:06
9- ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
04 серпня 2020 13:06
8- ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
04 серпня 2020 13:06
7-КОШТОРИС.pdf
04 серпня 2020 13:06
14-15 - СТАТУТ.pdf
04 серпня 2020 13:06
13- ЗАХИСТ ДОВКІЛЛЯ.pdf
04 серпня 2020 13:06
6- ЛОКАЛЬНИЙ КОШТОРИС.pdf
04 серпня 2020 13:06
5-ДОГОВІРНА ЦІНА.pdf
04 серпня 2020 13:06
2-3-4-ЗУ СТ 17.pdf
04 серпня 2020 13:06
1-АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРА.pdf

Публічні документи

05 серпня 2020 08:45
Опис до статуту.png
05 серпня 2020 08:45
104ДЦ (1).xls
05 серпня 2020 08:44
СТАТУТ.pdf
05 серпня 2020 08:44
4 Довідка довкілля.pdf
05 серпня 2020 08:44
Рішення.pdf
05 серпня 2020 08:44
3 Довідка ліцензія.pdf
05 серпня 2020 08:44
2 Лист згода договір.pdf
05 серпня 2020 08:44
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 серпня 2020 18:51
Електронний підпис
04 серпня 2020 18:50
Тех завдання.pdf
04 серпня 2020 18:50
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ .pdf
04 серпня 2020 18:50
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.pdf
04 серпня 2020 18:50
Кошторис ЧНУ.rar
04 серпня 2020 18:50
5Довідки.rar
04 серпня 2020 18:50
4Відповідність ст.17.rar
04 серпня 2020 18:50
2КК ст.16.rar
04 серпня 2020 18:50
1КК ст.16_досвід.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "УНІВЕРСАЛЬНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СІТІ СТРОЙ"

ФОП Завадський Олександр Іванович

ПП "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМАЙСТЕР ПЛЮС"

ТОВ "УНІВЕРСАЛ БУД-2020"

ПП ДВІРБУД

ТОВ "БП "БУДКОМФОРТ" "

ФОП Рахмістрюк Микола Миколайович

ПП "БУД ІНВЕСТ"

ФОП Бербека Дмитро Вікторович

ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ"

ТОВ "АСКОР-БУД"

ТОВ ВБП "ВАЙКОН"

ТОВ УкрПожБуд

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "УНІВЕРСАЛЬНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СІТІ СТРОЙ"
#36697603
Рішення скасоване 4 034 820,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 17:57
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 серпня 2020 11:28
ПП "УНІВЕРСАЛЬНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СІТІ СТРОЙ"
#36697603
Відхилено 4 034 820,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 18:02
ФОП Завадський Олександр Іванович
#3178109050
Відхилено 4 060 666,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 14:14
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 вересня 2020 15:33
ПП "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМАЙСТЕР ПЛЮС"
#40787713
Відхилено 4 754 016,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 10:44
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 вересня 2020 12:52
ТОВ "УНІВЕРСАЛ БУД-2020"
#43373313
Відхилено 4 784 000,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 13:01
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 вересня 2020 11:38
ПП ДВІРБУД
#41255018
Переможець 4 839 999,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 12:43
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 вересня 2020 16:10

Вимога про усунення невідповідностей

При розгляді документації наданої в складі тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УНІВЕРСАЛЬНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "СІТІ СТРОЙ" (36697603) виявлена невідповідність в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції подання яких вимагалось тендерною документацією. На підтвердження п.3 ч.2 ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" та Додатку №1 до тендерної документації Учасник Учасник не надав: - Довідку у довільній формі з інформацією про виконання аналогічного договору; - Копії Актів виконаних робіт до поданих договорів. Тому відповідно до ч.16 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі" звертаємось до, Вас з вимогою про усунення невідповідності в електронній системі закупівель. Необхідно завантажити в електронну систему закупівель Документи, що підтверджує відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, а саме: Довідку у довільній формі про виконання аналогічного договору на санітарно-технічні, електромонтажні, загальнобудівельні роботи в багатоповерхових будівлях з копіями відповідного договору та актів виконаних робіт.

Документи

02 вересня 2020 18:02
Електронний підпис
02 вересня 2020 17:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

При розгляді документації наданої в складі тендерної пропозиції учасника ФОП Завадський О. І. виявлена невідповідність в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції подання яких вимагалось тендерною документацією, для підтвердження кваліфікаційних вимог, (п.3 ч.2 ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі") відповідно Додатку №1 до тендерної документації. Учасник в складі своєї пропозиції надав Довідку з копією Договору на капітальний ремонт інженерних мереж житлового будинку та копію актів виконаних робіт. В зазначених Документах відсутня інформація про виконання електромонтажних та загально-будівельних робіт Тому відповідно до ч.16 ст. 29 звертаємось до Вас, з Вимогою про усунення невідповідності в електронній системі закупівель, а саме необхідно Завантажити (оновити) Довідку в довільній формі про виконання електромонтажних та загальнобудівельних робіт з копією відповідного договору (догорів) та актів виконаних робіт.

Документи

07 вересня 2020 14:14
Електронний підпис
02 вересня 2020 18:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

При розгляді документації наданої в складі тендерної пропозиції учасника ПП "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМАЙСТЕР ПЛЮС" виявлена невідповідність в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції подання яких вимагалось тендерною документацією, для підтвердження кваліфікаційних вимог, (п.3 ч.2 ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі") відповідно Додатку №1 до тендерної документації. Учасник в складі своєї пропозиції надав Довідку у довільній формі про виконання аналогічних договорів. В Довідці зазначено виконання чотирьох Договорів, а саме три договори з Комунальною медичною установою «Міська клінічна лікарня» на суми : 1- 620 000,00 грн., 2- 44899,91 грн., 3- 117 152,09 грн. , а також Договір з Шатских А.О. на суму 3 500 000,0 грн. Окрім Довідки учасник також завантажив копію договорів з Комунальною медичною установою «Міська клінічна лікарня» від 11.12.2017р. №182 на суму 44 899,91 грн. та від 14.12.2017р. № 183 на суму 117 152,09 грн., а також копії Актів виконаних робіт до них. Окрім цього Учасник також завантажив копію Актів виконаних робіт до договору від 13.10.2017 р. №157. Таким чином Учасник завантажив не весь перелік документів які необхідно для підтвердження кваліфікаційних вимог. Тому виникла необхідність відповідно до ч.16 ст. 29 звернутися до учасника з вимогою про усунення невідповідності в електронній системі закупівель,а саме завантажити в електронну систему закупівель Документи які Учасник зазначив в своїй пропозиції: - Договір з Комунальною медичною установою «Міська клінічна лікарня» на суму 620 000,00 грн. з копією Актів виконаних робіт; - Договір з Шатских А.О. на суму 3 500 000,0 грн. . з копією Актів виконаних робіт. - Першу сторінку акту Кб-2 до договору від 11.12.2017р. №182.

Документи

11 вересня 2020 10:44
Електронний підпис
07 вересня 2020 14:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

При розгляді документації наданої в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "УНІВЕРСАЛ БУД-2020" виявлена невідповідність в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції подання яких вимагалось тендерною документацією, для підтвердження кваліфікаційних вимог, (п.3 ч.2 ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі") відповідно Додатку №1 до тендерної документації. Учасник в складі своєї пропозиції надав Довідку у довільній формі про виконання аналогічних договорів. В Довідці зазначено виконання трьох договорів з ТзОВ «БК Подiлля-Трансбуд» №01-020 від 06.01.2020 р., №01-120 від 06.01.2020 р., №01-030 від 06.01.2020 р. Оскільки Учасник не завантажив весь перелік документів які необхідно для підтвердження кваліфікаційних вимога, а саме копії зазначених договорів та актів виконаних робіт до них. Тому виникла необхідність відповідно до ч.16 ст. 29 звернутися з вимогою про усунення невідповідності в електронній системі закупівель, а саме завантажити в електронну систему закупівель Документи, які Учасник зазначив в своїй пропозиції: - Копії Договорів з ТзОВ «БК Подiлля-Трансбуд» №01-020 від 06.01.2020 р., №01-20 від 06.01.2020 р., №01-030 від 06.01.2020 р. - Копії Актів виконаних робіт до договорів з ТзОВ «БК Подiлля-Трансбуд» №01-020 від 06.01.2020 р., №01-120 від 06.01.2020 р., №01-030 від 06.01.2020 р.

Документи

16 вересня 2020 13:01
Електронний підпис
11 вересня 2020 10:44
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

При розгляді документації наданої в складі тендерної пропозиції учасника ПП "ДВІРБУД" виявлена невідповідність в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції подання яких вимагалось тендерною документацією, для підтвердження кваліфікаційних вимог, (п.3 ч.2 ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі") відповідно Додатку №1 до тендерної документації. Учасник в складі своєї пропозиції надав Довідку у довільній формі про виконання аналогічних договорів з копією відповідних договорів та актів виконаних робіт. В зазначених Документах відсутня інформація про виконання санітарно-технічних, електромонтажних, загально-будівельних робіт в багатоповерхових будівлях. Тому виникла необхідність відповідно до ч.16 ст. 29 звернутися до учасника з вимогою про усунення невідповідності в електронній системі закупівель, а саме необхідно завантажити в електронну систему закупівель Документи (Довідку у довільній формі про виконання аналогічного договору на санітарно-технічні, електромонтажні, загальнобудівельні роботи в багатоповерхових будівлях з копіями відповідного договору та актів виконаних робіт), що підтверджує відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 вересня 2020 12:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ДВІРБУД
#41255018
4 839 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:24
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 13:45
Дод угода 1 до дог 426.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 13:41
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 16:12
Договір 426 від 05.10.2020р.pdf укладений
05 жовтня 2020 16:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 426
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 839 911,00
UAH