Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича |
Код ЄДРПОУ: | 02071240 |
Вебсайт: | http://www.chnu.edu.ua |
Місцезнаходження: | 58012, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, вул.Коцюбинського, 2 |
Контактна особа: |
Олександр Гуляєв +380372584801,+380372584822 o.guliaev@chnu.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 липня 2020 14:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 липня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 серпня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 06 серпня 2020 11:28 |
Очікувана вартість: | 5 791 818,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,52% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата робіт здійснюється щомісячно протягом 15 днів після передачі ПІДРЯДНИКОМ ЗАМОВНИКУ акта виконаних робіт по формі КБ-2в та довідки ф.КБ-3 з розрахунками, підписаних уповноваженими представниками сторін | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 липня 2020 14:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 липня 2020 14:09 |
Протокол затвердження ТД.pdf | |
20 липня 2020 14:09 |
Технічне завдання.docx | |
20 липня 2020 14:09 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx | |
20 липня 2020 14:09 |
ТД кап ремонт гурт5 20.07.202.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
ФОП Рахмістрюк М.М.не погоджується з рішенням тендерного комітету Замовника про визнання ПП "УНІВЕРСАЛЬНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СІТІ СТРОЙ" переможцем процедури закупівлі, оскільки тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
Невірно визначений усередниний розмір кошторисного прибутку ПП Універсальна проектно-будівельна група «Сіті Строй», у відповідності з вимогами ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва».
Невірно розраховано розмір середньомісячної заробітної плати.
Учасник торгів ПП "УНІВЕРСАЛЬНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СІТІ СТРОЙ" у своїй пропозиції надав розрахунки:
розмір середньомісячної заробітної плати та усереднений розмір кошторисного прибутку.
Розрахунок розміру середньомісячної плати по підприємству відповідно до п. 6.1.1.4 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості витрат у вартості будівництва» - це плановий розрахунок і показує суму (розмір середньомісячної заробітної плати одного працівника) яку підрядник ПЛАНУЄ отримувати на об'єкті замовлення.
Згідно з пунктом 6.3.1 ДСТУ-НБ Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» Учасник врахував в складі ціни пропозиції кошторисний прибуток, який підрядник ПЛАНУЄ отримати від виконання робіт, що пропонуються.
Наданий розрахунок прибутку не перевищує усереднений показник відповідно п.6 таб. Е.1 додатку Е ДСТУ-НБ Д.1.1-3:2013 , що має довідковий характер.
Тому відхиляємо дану Вимогу.
1.Тендерний комітет під час розгляду наданих документів в складі пропозиції Учасника ПП "УНІВЕРСАЛЬНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СІТІ СТРОЙ" виявив, що Учасник не завантажив документи, що свідчать про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам п.3 ч.2 ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" а саме: Довідку у довільній формі з інформацією про виконання аналогічного договору; Копії Актів виконаних робіт до поданих договорів. Тому відповідно до ч.16 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерний комітет звернувся до ПП "УНІВЕРСАЛЬНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СІТІ СТРОЙ" з вимогою про усунення невідповідності в електронній системі закупівель. (Протокол рішення тендерного комітету від 10 серпня 2020р. №06/08/20) Учасник повинен був усунути порушення до 11.08.2020р., 11:28 год. Учасник завантажив великий об'єм документів в декілька етапів. Дані документи були завантажені до визначеного часу і останній цифровий підпис (ЕЦП) був накладений 11.08.2020р о 10:37 год. Тим самим Учасник вчасно надав необхідні документи відповідно до Вимоги.
2. В Додатку №1 Тендерної документації для підтвердження Кваліфікаційних критеріїв, встановлені відповідно до ст. 16 Закону, а саме Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору зазначено, що Учасник має надати "Довідку у довільній формі про виконання аналогічного договору на санітарно-технічні, електромонтажні, загальнобудівельні роботи в багатоповерхових будівлях з копіями відповідного договору та актів виконаних робіт". Учасник в складі своєї пропозиції надав велику кількість документів - договори, акти виконаних робіт довідки, розрахунки тощо в тому числі:
- Довідка про виконання аналогічних договорів - файл «Довідка про виконання аналогічних договорів.pdf»:
- Договір №12-02/11/19 від 12.11.2019 р. з Новодністровською міською радою м. Новодністровськ на Реконструкцію існуючого спортивного двадцяти п’яти метрового басейну в КУ «Новодністровська ДЮСШ» (ДК-021:2015:45450000-4 Реконструкція) файл «Договір - Сантехніка бассейн ДЮСШ.pdf» та «4.7 Новодністровська МР.pdf»
- Акти виконаних робіт - файли «КБ3 та КБ2 №1.pdf» та «КБ3 та КБ2 №2 Сантехніка басейн ДЮСШ.pdf».
В наданих Учасником документах присутні необхідні роботи на об’єкті «Новодністровська ДЮСШ». Даний об’єкт відповідає вимозі «будівлі заввишки 9 м. і більше».
Окрім цього слід зазначити, що в тендерній документації відсутні посилання на нормативний документ, що визначає багатоповерхову будівлю.
Окремо звертаємо увагу, що під час «Періоду уточнення умов» до 26.07.2020р. або періоду «Відповіді на запитання» до 30.07.2020р. жодних звернень до Тендерного комітету з приводу уточнення інформації по предмету закупівлі не надходило.
Тому надану Вами вимогу відхиляємо.
про порушення Закону України про «Публічні закупівлі» (надалі - Закон) та незаконного рішення про безпідставне відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ФОП Завадського О. І. тендерним комітетом Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича (Надалі – Замовник) із оголошеної закупівлі по предмету: Капітальний ремонт санвузлів, систем водопостачання та каналізації гуртожитку №5 ЧНУ ім. Ю. Федьковича по вул. Небесної Сотні, 4-Б в м. Чернівці (Код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-07-20-004235-b за адресою www.prozorro.gov.ua (надалі – Процедура закупівлі).
Шановний Замовнику, 05 вересня 2020 року вами оприлюднено вимоги про усунення невідповідностей до учасника ФОП Завадського О. І.
Відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону «Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення». До розгляду пропозиції учасника ФОП Завадський О. І. призначено 02.09.2020 року відповідно термін розгляду даної пропозиції завершувавсь 08.08 2020 року.
Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». Дане повідомлення з вимогою було оприлюднене в суботу 05.09.2020 року з порушенням термінів публікації самого повідомлення. Чим не дотримано вимог ч.16 ст. 29 Закону.
Додатково повідомляємо що дане повідомлення було оприлюднене в суботу 05.09.2020 року в неробочий день та час Замовника. Що свідчить про
одноосібне рішення секретаря тендерного комітету Гуляєва О. А., так як в неробочий час Замовника Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича тендерний комітет збиратись не може. Дане порушення свідчить про недотримання принципів здійснення публічних закупівель та не дискримінації учасників
Тому просимо Замовника скасувати протокол № 07/09/2020 року від 07.09.2020 року, як відхилення не у відповідності до вимог Закону (безпідставне відхилення), яке тягне за собою штраф на членів комітету в розмірі 25 500,00 грн. Та виконати вимоги ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також повідомляємо, що Учасник залишає за собою право звернутись за захистом своїх законних прав до Антимонопольного комітету України та інших контролюючих органів. Відповідно до ст. 44 Закону України «Про публічні закупівлі», за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
З приводу Вашої скарги зазначаємо, що окрім вище вказаної причини відхилення п.1 ч.1 ст.31 Закону (учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей), в протоколі також зазначено п.2 ч.1 ст.31 Закону (тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації) в частині невідповідноcті пропозиції Учасника до Технічних умов Замовника, більш детально зазначено в Протоколі від 07.09.2020р. №07/09/20, який оприлюднено в системі електронних закупівель.
ФОП Рахмістрюк М.М.не погоджується з рішенням тендерного комітету Замовника про визнання ПП "ДВІРБУД" переможцем процедури закупівлі, оскільки тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
Відповідно до проекту договору
III. Ціна Договору
3.1. Ціна цього Договору згідно з проектно-кошторисною документацією та відповідно з договірною ціною становить -___________ грн ( словами ________ ), у тому числі ПДВ.
3.2. Встановлена договірна ціна може змінюватися протягом всього терміну ремонту, а саме за наявності:
- зміни обсягів та складу робіт;
-зупинення робіт за рішенням ЗАМОВНИКА і за обставинами непереборної сили;
-зміни у встановленому порядку погодженої номенклатури матеріалів;
-зміни вартості матеріально-технічних ресурсів;
-суттєвих розходжень фактичних і проектних умов виконання робіт, передбачення яких при узгодженні договірної ціни було неможливо;
3.3 Зміна договірної ціни оформляється сторонами шляхом укладання додаткових угод
Проте, учасник ПП "ДВІРБУД" у поданій договірній ціні вказав вид договірної ціни тверда, що не відповідає вимогам технічної специфікації та вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Просимо скасувати рішення про кваліфікацію переможцем ПП "ДВІРБУД" по предмету закупівлі: Капітальний ремонт санвузлів, систем водопостачання та каналізації гуртожитку №5 ЧНУ ім. Ю. Федьковича по вул. Небесної Сотні, 4-Б в м. Чернівці (Код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи).
Згідно встановлених технічних вимог даної закупівлі учасники повинні були підтвердити відповідність робіт подавши наступні документи (розрахунки):
1. Договірну ціну
2. Локальні кошториси
3. Розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість), які визначені на підставі нормативної потреби в них для виконання передбачених обсягів робіт.
4. Розрахунок загально-виробничих і адміністративних витрат до локального кошторису
5. Розрахунок прибутку (в межах усереднених показників, рекомендованих Мінрегіонбудом та погоджених з Мінекономіки, (п.6.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 із змінами).
6. Пояснювальну записку до кошторисної документації.
Ціна пропозиції Учасника означає суму, за яку Учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх видів робіт, передбачених в технічних вимогах Замовника. Ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно ДСТУ БД.1.1-1:2013.
Усі зазначені вище вимоги до предмету закупівлі Учасник ПП "ДВІРБУД" підтвердив.
ФОП Рахмістрюк М.М. не погоджується з рішенням тендерного комітету Замовника про визнання ПП ДВІРБУД переможцем процедури закупівлі, оскільки тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
Відповідно до проекту договору
III. Ціна Договору
3.1. Ціна цього Договору згідно з проектно-кошторисною документацією та відповідно з договірною ціною становить -___________ грн ( словами ________ ), у тому числі ПДВ.
3.2. Встановлена договірна ціна може змінюватися протягом всього терміну ремонту, а саме за наявності:
- зміни обсягів та складу робіт;
-зупинення робіт за рішенням ЗАМОВНИКА і за обставинами непереборної сили;
-зміни у встановленому порядку погодженої номенклатури матеріалів;
-зміни вартості матеріально-технічних ресурсів;
-суттєвих розходжень фактичних і проектних умов виконання робіт, передбачення яких при узгодженні договірної ціни було неможливо;
3.3 Зміна договірної ціни оформляється сторонами шляхом укладання додаткових угод
Відповідно до вимог п.3.2., вид договірної ціни – динамічна.
Проте, учасник ПП "ДВІРБУД" у поданій договірній ціні вказав вид договірної ціни тверда, що не відповідає вимогам технічної специфікації та вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно п.6.4.3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», за твердої договірної ціни взаєморозрахунки провадяться на підставі виконаних обсягів робіт та їх вартості, визначеної в договірній Ціні.
Проте відповідно п.6.4.4.1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», за динамічної договірної ціни прямі витрати при визначенні вартості виконаних робіт розраховуються на підставі нормативних витрат трудових і матеріально- технічних ресурсів, виходячи з фізичних обсягів виконаних робіт та уточнених цін ресурсів, прийнятих в договірній ціні.
Компенсація підряднику витрат, спричинених зростанням вартості матеріально-технічних ресурсів, здійснюється у складі вартості цих ресурсів за поточними цінами.
Просимо скасувати рішення про кваліфікацію переможцем ПП "ДВІРБУД" по предмету закупівлі: Капітальний ремонт санвузлів, систем водопостачання та каналізації гуртожитку №5 ЧНУ ім. Ю. Федьковича по вул. Небесної Сотні, 4-Б в м. Чернівці (Код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи).
- зміна обсягу фінансування;
- зупинка робіт за рішенням Замовника і за обставинами непереборної сили;
- зміна за рішенням Замовника термінів виконання робіт;
- прийняття нових законодавчих і нормативних актів, рекомендацій Мінрегіону, що впливають на вартість робіт;
- виявлення в процесі будівництва суттєвих відмінностей фактичних умов від проектних, які не були передбачені при узгодженні договірної ціни.
Відповідно до статті 321. Господарського кодексу України, до ДСТУ Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» договірну ціну можуть установлювати за твердим (тверда договірна ціна) і приблизним (динамічна договірна ціна) кошторисами.
Твердий кошторис (тверда договірна ціна) встановлюють незмінним на весь обсяг будівництва з наданням виконавцем робіт гарантій, у тому числі фінансових, щодо реалізації проектних рішень в установлені строки за фіксовану ціну і застосування законодавства у сфері публічних закупівель разом з ДСТУ Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» зрозуміле, вони не суперечать одне одному: якщо необхідно внести зміни до істотних умов договору за твердої договірної ціни, то замовник чітко посилається на пункти 1–8 частини 4 статті 41 Закону про публічні закупівлі.
Відповідно п.6.3.2.2. ДСТУ Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» Твердий кошторис (тверда договірна ціна) встановлюється незмінним на весь обсяг будівництва з наданням виконавцем робіт гарантій, в тому числі фінансових, щодо реалізації проектних рішень в установлені строки за фіксовану ціну. Уточнення твердих договірних цін можливо лише у випадках, якщо:
а) замовник змінює в процесі будівництва проектні рішення, що призводить до зміни обсягів робіт та вартісних показників;
б) виникають обставини непереборної сили - надзвичайні обставини та події, які не можуть бути передбачені сторонами під час укладання договору;
в) змінюється законодавство з питань оподаткування та з інших питань, обов'язкове застосування положень якого призводить до зміни вартості робіт.
Крім того, учасник ПП «Двірбуд» надано у складі пропозиції гарантійний лист від 30 липня 2020 р №55 «Лист про погодження з умовами договору», яким останній погоджується із передбаченими умовами закупівлі вимогами.
Враховуючи викладене вище, використання твердої договірної ціни при поданні тендерної пропозиції відповідно до вимог проекту договору підряду долученого до документації закупівлі не суперечить вимогам документації закупівель та власне проекту договору підряду в частині внесення змін до договірної ціни.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-09-000008 ● 63a1ec3d87ec4b1b91d0a0cb1480fe7d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2020 10:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.10.2020 № 38
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 09 жовтня 2020 року № 38
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2020-07-20-004235-b від 20.07.2020 – Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Надання інформації про усунення порушення замовником
Результати моніторингу були розглянуті на засіданні Тендерного комітету та прийняті відповідні рішення.
2020-10-20 12:00:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 13:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "УНІВЕРСАЛЬНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СІТІ СТРОЙ" |
4 094 820,00
UAH з ПДВ
|
4 034 820,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Завадський Олександр Іванович |
5 256 063,60
UAH з ПДВ
|
4 060 666,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМАЙСТЕР ПЛЮС" |
4 814 016,00
UAH з ПДВ
|
4 754 016,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УНІВЕРСАЛ БУД-2020" |
4 868 011,00
UAH з ПДВ
|
4 784 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ДВІРБУД |
4 970 555,00
UAH з ПДВ
|
4 839 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БП "БУДКОМФОРТ" " |
4 870 306,80
UAH з ПДВ
|
4 840 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Рахмістрюк Микола Миколайович |
5 182 350,00
UAH з ПДВ
|
4 860 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "БУД ІНВЕСТ" |
4 992 991,00
UAH з ПДВ
|
4 992 991,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Бербека Дмитро Вікторович |
5 071 692,00
UAH з ПДВ
|
5 071 692,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ" |
5 227 200,00
UAH з ПДВ
|
5 159 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АСКОР-БУД" |
5 464 272,00
UAH з ПДВ
|
5 160 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ВБП "ВАЙКОН" |
5 177 777,00
UAH з ПДВ
|
5 177 777,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ УкрПожБуд |
5 237 169,60
UAH з ПДВ
|
5 237 169,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ" |
5 355 762,91
UAH з ПДВ
|
5 355 762,91
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "УНІВЕРСАЛЬНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СІТІ СТРОЙ" #36697603 |
Рішення скасоване |
4 034 820,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2020 17:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 серпня 2020 11:28
|
ПП "УНІВЕРСАЛЬНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СІТІ СТРОЙ" #36697603 |
Відхилено |
4 034 820,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2020 18:02
|
|
ФОП Завадський Олександр Іванович #3178109050 |
Відхилено |
4 060 666,00
UAH з ПДВ
|
07 вересня 2020 14:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 вересня 2020 15:33
|
ПП "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМАЙСТЕР ПЛЮС" #40787713 |
Відхилено |
4 754 016,00
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2020 10:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 вересня 2020 12:52
|
ТОВ "УНІВЕРСАЛ БУД-2020" #43373313 |
Відхилено |
4 784 000,00
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2020 13:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 вересня 2020 11:38
|
ПП ДВІРБУД #41255018 |
Переможець |
4 839 999,00
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2020 12:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 вересня 2020 16:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 11:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 13:45
|
Дод угода 1 до дог 426.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 13:41
|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2020 16:12
|
Договір 426 від 05.10.2020р.pdf | укладений |
05 жовтня 2020 16:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 426 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |