Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мультимедійне обладнання
Очікувана вартість
408 000,00 UAH
UA-2020-07-20-004065-b ● c77b45f7087c42039f302efe0ac81051
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Липоводолинської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 43356036 |
Місцезнаходження: | 42500, Україна , Сумська обл., смт Липова Долина, вул. Полтавська 25 |
Контактна особа: |
Шапран Юлія Олександрівна +380999866971 yuly.shapran@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 липня 2020 13:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 липня 2020 14:03 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 серпня 2020 14:03 |
Початок аукціону: | 05 серпня 2020 13:36 |
Очікувана вартість: | 408 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 080,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 шт
Інтерактивна дошка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
42500, Україна, Сумська область, смт Липова Долина, вул. Короленка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 серпня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
8 шт
проектор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
42500, Україна, Сумська область, смт Липова Долина, вул. Короленка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 серпня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 липня 2020 16:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 липня 2020 16:32 |
мультимедійне обладнанняТД.doc |
20 липня 2020 16:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 липня 2020 16:32 |
мультимедійне обладнанняТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендер
Дата подання: 22 липня 2020 23:47
Дата відповіді: 23 липня 2020 08:43
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня!
В тендерній документації вказано, що монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання, потрібні.
В тендерній документації вказано, що монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання, потрібні.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-20-004065-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН", Код ЄДРПОУ:42838481
Дата подання: 21 липня 2020 18:09
Кваліфікаційні критерії
Шановний Замовнику!! В Додатку № 5 до тендерної документації «Технічні вимоги (технічні специфікації)» зазначено, що мультимедійні інтерактивні комплекси (далі - Обладнання) поставляється та вводиться в експлуатацію учасником у закладах загальної середньої освіти, а вартість тендерної пропозиції учасника повинна враховувати витрати на доставку. Тому, вважаємо за необхідне та вимагаємо встановити кваліфікаційний критерій, згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо наявності у учасників процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід для виконання умов закупівлі. А, в разі залучення підрядної організації надати інформацію про цю організацію та партнерські відносини з Учасником.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 липня 2020 09:58
Шановний учаснику! Згідно ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-07-20-004065-b.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН", Код ЄДРПОУ:42838481
Дата подання: 22 липня 2020 12:18
Кваліфікаційні критерії
Шановний Замовник!! В Додатку № 5 до тендерної документації «Технічні вимоги (технічні специфікації)» зазначено, що мультимедійні інтерактивні комплекси (далі - Обладнання) поставляється та вводиться в експлуатацію учасником у закладах загальної середньої освіти, а вартість тендерної пропозиції учасника повинна враховувати витрати на доставку. Враховуючи Вашу відмову щодо встановлення об'єктивного і необхідного критерію, для виконання умов закупівлі, вимагаємо виключити з Тендерної документації Додатку № 5 до тендерної документації «Технічні вимоги (технічні специфікації)» наступне: "мультимедійні інтерактивні комплекси (далі - Обладнання) поставляється та вводиться в експлуатацію учасником у закладах загальної середньої освіти, а вартість тендерної пропозиції учасника повинна враховувати витрати на доставку."
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 липня 2020 15:43
Шановний Учаснику! Вимога щодо поставки та введення в експлуатацію обладнання та щодо вартості пропозиці, яка повинна враховувати витрати учасника на доставку є обов'язковими.
Номер вимоги: UA-2020-07-20-004065-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН", Код ЄДРПОУ:42838481
Дата подання: 11 серпня 2020 09:30
Неправомірне визначення переможця
Шановний Замовнику!!
Нагадуємо Вам, що згідно положення п. 13 ч. 1 ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ відхилити тендерну пропозицію учасника в разі якщо учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
Доводимо до Вашого відома, що в складі тендерної документації ФОП Москаленко Альони Олександрівни в документі "Довідка щодо ст 17" зазначено: "Фізична особа-підприємець Москаленко Альона Олександрівна в особі підприємця Москаленко Альони Олександрівни не має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.". Згідно Квитанції з ДФС про відсутність заборгованості, що формується автоматично, ФОП Москаленко Альона Олександрівна має заборгованість зі сплати податків і зборів.
В своїй тендерній документації ФОП Москаленко Альона Олександрівна не надає жодних документів щодо здійснення заходів із здійснення заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості.
Також, слід звернути особливу увагу, що ФОП Москаленко Альона Олександрівна надає завідомо неправдиву інформацію та своїми діями/бездіяльністю порушує вимоги Податкового Кодексу України та Закону України № 1774-VІІІ від 06.12.2016 р в частині обов'язку сплати податків.
Враховуючи вищевикладене, ВИМАГАЄМО, скасувати рішення тендерного комітету Відділу освіти, молоді та спорту Липоводолинської селищної ради.
Розгорнути
Згорнути
Нагадуємо Вам, що згідно положення п. 13 ч. 1 ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ відхилити тендерну пропозицію учасника в разі якщо учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
Доводимо до Вашого відома, що в складі тендерної документації ФОП Москаленко Альони Олександрівни в документі "Довідка щодо ст 17" зазначено: "Фізична особа-підприємець Москаленко Альона Олександрівна в особі підприємця Москаленко Альони Олександрівни не має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.". Згідно Квитанції з ДФС про відсутність заборгованості, що формується автоматично, ФОП Москаленко Альона Олександрівна має заборгованість зі сплати податків і зборів.
В своїй тендерній документації ФОП Москаленко Альона Олександрівна не надає жодних документів щодо здійснення заходів із здійснення заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості.
Також, слід звернути особливу увагу, що ФОП Москаленко Альона Олександрівна надає завідомо неправдиву інформацію та своїми діями/бездіяльністю порушує вимоги Податкового Кодексу України та Закону України № 1774-VІІІ від 06.12.2016 р в частині обов'язку сплати податків.
Враховуючи вищевикладене, ВИМАГАЄМО, скасувати рішення тендерного комітету Відділу освіти, молоді та спорту Липоводолинської селищної ради.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 серпня 2020 12:45
Шановний Учаснику!
Повідомляємо Вам, що Ми вимушені відхилити Вашу вимогу щодо скасування рішення тендерного комітету Відділу освіти, молоді та спорту Липоводолинської селищної ради.
Відповідно до ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (Закон), Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Повідомляємо Вам, що Ми вимушені відхилити Вашу вимогу щодо скасування рішення тендерного комітету Відділу освіти, молоді та спорту Липоводолинської селищної ради.
Відповідно до ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (Закон), Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-07-20-004065-b.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН", Код ЄДРПОУ:42838481
Дата подання: 14 серпня 2020 12:27
Дата подання: 14 серпня 2020 12:27
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 серпня 2020 21:48
рішення від 18.08.2020№15698.pdf
Дата публікації: 18 серпня 2020 21:48
Інформація про перенесення розгляду скарги від 28.08.2020№13466.pdf
Дата публікації: 31 серпня 2020 17:40
Інформація про перенесення розгляду скарги від 07.09.2020№14021.pdf
Дата публікації: 08 вересня 2020 10:00
Інформація про перенесення розгляду скарги від 11.09.2020 №14360.pdf
Дата публікації: 12 вересня 2020 00:26
Інформація про резолютивну чатсину рішення від 14.09.2020№17236.pdf
Дата публікації: 15 вересня 2020 17:34
рішення від 14.09.2020№17236.pdf
Дата публікації: 17 вересня 2020 17:19
Коментар замовника щодо усунення порушення: Добрий день!
На виконання Вашого рішення підготовлено протокол з відповідним рішенням.
Дата виконання рішення замовником: 23 вересня 2020 10:15
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 серпня 2020 14:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП МОСКАЛЕНКО АЛЬОНА ОЛЕКСАНДРІВНА |
390 000,00
UAH з ПДВ
|
390 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП КУЛЯБКА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА |
406 800,00
UAH з ПДВ
|
406 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" |
408 000,00
UAH з ПДВ
|
408 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП МОСКАЛЕНКО АЛЬОНА ОЛЕКСАНДРІВНА #3695305022 |
Рішення скасоване |
390 000,00
UAH з ПДВ
|
18 вересня 2020 08:35
|
ФОП МОСКАЛЕНКО АЛЬОНА ОЛЕКСАНДРІВНА #3695305022 |
Відхилено |
390 000,00
UAH з ПДВ
|
21 вересня 2020 11:30
|
ФОП КУЛЯБКА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА #2875911569 |
Відхилено |
406 800,00
UAH з ПДВ
|
21 вересня 2020 11:43
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" #42838481 |
Переможець |
408 000,00
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2020 15:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 16:30
|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2020 13:23
|
Дод 1 мультимед.pdf | зміни до договору |
08 жовтня 2020 12:55
|
Електронний підпис | укладений |
07 жовтня 2020 12:19
|
274.pdf | укладений |
07 жовтня 2020 12:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.3, ч.5, ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» З метою покращення якості товару. |
Номер договору про закупівлю: | 274 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |