Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мультимедійне обладнання
Очікувана вартість
408 000,00 UAH
UA-2020-07-20-004065-b c77b45f7087c42039f302efe0ac81051
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шапран Юлія Олександрівна

+380999866971 yuly.shapran@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Липоводолинської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 43356036
Місцезнаходження: 42500, Україна , Сумська обл., смт Липова Долина, вул. Полтавська 25
Контактна особа: Шапран Юлія Олександрівна
+380999866971
yuly.shapran@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 липня 2020 13:58
Звернення за роз’ясненнями: до 25 липня 2020 14:03
Оскарження умов закупівлі: до 31 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 серпня 2020 14:03
Початок аукціону: 05 серпня 2020 13:36
Очікувана вартість: 408 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 080,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 шт
Інтерактивна дошка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42500, Україна, Сумська область, смт Липова Долина, вул. Короленка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
8 шт
проектор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42500, Україна, Сумська область, смт Липова Долина, вул. Короленка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 липня 2020 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2020 16:32
мультимедійне обладнанняТД.doc
20 липня 2020 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2020 14:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2020 16:32
мультимедійне обладнанняТД.doc
20 липня 2020 13:59
мультимедійне обладнанняТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 22 липня 2020 23:47
Дата відповіді: 23 липня 2020 08:43
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня!
В тендерній документації вказано, що монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання, потрібні.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-20-004065-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН", Код ЄДРПОУ:42838481
Дата подання: 21 липня 2020 18:09
Кваліфікаційні критерії
Шановний Замовнику!! В Додатку № 5 до тендерної документації «Технічні вимоги (технічні специфікації)» зазначено, що мультимедійні інтерактивні комплекси (далі - Обладнання) поставляється та вводиться в експлуатацію учасником у закладах загальної середньої освіти, а вартість тендерної пропозиції учасника повинна враховувати витрати на доставку. Тому, вважаємо за необхідне та вимагаємо встановити кваліфікаційний критерій, згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо наявності у учасників процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід для виконання умов закупівлі. А, в разі залучення підрядної організації надати інформацію про цю організацію та партнерські відносини з Учасником.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 липня 2020 09:58
Шановний учаснику! Згідно ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-07-20-004065-b.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН", Код ЄДРПОУ:42838481
Дата подання: 22 липня 2020 12:18
Кваліфікаційні критерії
Шановний Замовник!! В Додатку № 5 до тендерної документації «Технічні вимоги (технічні специфікації)» зазначено, що мультимедійні інтерактивні комплекси (далі - Обладнання) поставляється та вводиться в експлуатацію учасником у закладах загальної середньої освіти, а вартість тендерної пропозиції учасника повинна враховувати витрати на доставку. Враховуючи Вашу відмову щодо встановлення об'єктивного і необхідного критерію, для виконання умов закупівлі, вимагаємо виключити з Тендерної документації Додатку № 5 до тендерної документації «Технічні вимоги (технічні специфікації)» наступне: "мультимедійні інтерактивні комплекси (далі - Обладнання) поставляється та вводиться в експлуатацію учасником у закладах загальної середньої освіти, а вартість тендерної пропозиції учасника повинна враховувати витрати на доставку."
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 липня 2020 15:43
Шановний Учаснику! Вимога щодо поставки та введення в експлуатацію обладнання та щодо вартості пропозиці, яка повинна враховувати витрати учасника на доставку є обов'язковими.
Номер вимоги: UA-2020-07-20-004065-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН", Код ЄДРПОУ:42838481
Дата подання: 11 серпня 2020 09:30
Неправомірне визначення переможця
Шановний Замовнику!!
Нагадуємо Вам, що згідно положення п. 13 ч. 1 ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ відхилити тендерну пропозицію учасника в разі якщо учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
Доводимо до Вашого відома, що в складі тендерної документації ФОП Москаленко Альони Олександрівни в документі "Довідка щодо ст 17" зазначено: "Фізична особа-підприємець Москаленко Альона Олександрівна в особі підприємця Москаленко Альони Олександрівни не має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.". Згідно Квитанції з ДФС про відсутність заборгованості, що формується автоматично, ФОП Москаленко Альона Олександрівна має заборгованість зі сплати податків і зборів.
В своїй тендерній документації ФОП Москаленко Альона Олександрівна не надає жодних документів щодо здійснення заходів із здійснення заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості.
Також, слід звернути особливу увагу, що ФОП Москаленко Альона Олександрівна надає завідомо неправдиву інформацію та своїми діями/бездіяльністю порушує вимоги Податкового Кодексу України та Закону України № 1774-VІІІ від 06.12.2016 р в частині обов'язку сплати податків.
Враховуючи вищевикладене, ВИМАГАЄМО, скасувати рішення тендерного комітету Відділу освіти, молоді та спорту Липоводолинської селищної ради.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 серпня 2020 12:45
Шановний Учаснику!
Повідомляємо Вам, що Ми вимушені відхилити Вашу вимогу щодо скасування рішення тендерного комітету Відділу освіти, молоді та спорту Липоводолинської селищної ради.
Відповідно до ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (Закон), Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

14 серпня 2020 12:45
Відповідь Тірекс.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-20-004065-b.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН", Код ЄДРПОУ:42838481
Дата подання: 14 серпня 2020 12:27
Неправомірне визначення переможця
Оскарження додається в окремому файлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 серпня 2020 21:48
рішення від 18.08.2020№15698.pdf
Дата публікації: 18 серпня 2020 21:48
рішення від 14.09.2020№17236.pdf
Дата публікації: 17 вересня 2020 17:19
Коментар замовника щодо усунення порушення: Добрий день! На виконання Вашого рішення підготовлено протокол з відповідним рішенням.
Дата виконання рішення замовником: 23 вересня 2020 10:15

Документи подані скаржником

14 серпня 2020 12:17
Скарга Липова Долина.pdf
14 серпня 2020 12:39
Скарга Липова Долина.pdf
14 серпня 2020 12:42
Електронний підпис
14 серпня 2020 12:42
Електронний підпис

Документи подані замовником

14 серпня 2020 12:38
Відповідь Тірекс.docx
21 серпня 2020 16:48
протокол
21 серпня 2020 16:48
Лист авторизації
21 серпня 2020 16:48
Лист від виробника
21 серпня 2020 16:48
Лист авторизації
21 серпня 2020 16:48
довідка ДПС
21 серпня 2020 16:48
захист довкілля
21 серпня 2020 16:48
ліцензування
21 серпня 2020 16:49
Право підпису
21 серпня 2020 16:49
довідка ст 17
21 серпня 2020 16:49
Документи переможця
21 серпня 2020 16:49
Інформаційна довідка
21 серпня 2020 16:49
Лист відповідь
21 серпня 2020 16:49
Лист згода
21 серпня 2020 16:49
ТД
21 серпня 2020 16:49
ТД скан
21 серпня 2020 16:49
Проєкт договору
21 серпня 2020 16:49
тендерна пропозиція
21 серпня 2020 16:49
технічна специфікація
21 серпня 2020 16:49
установчі документи
21 серпня 2020 16:49
Учаснику
21 серпня 2020 16:49
Довідка МВС
21 серпня 2020 17:02
відповідь тірекс
02 вересня 2020 10:22
відповідь для АМКУ
02 вересня 2020 10:22
відповідь скан

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2020 14:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП МОСКАЛЕНКО АЛЬОНА ОЛЕКСАНДРІВНА 390 000,00
UAH з ПДВ
390 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КУЛЯБКА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА 406 800,00
UAH з ПДВ
406 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" 408 000,00
UAH з ПДВ
408 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 11:22
Електронний підпис
13 серпня 2020 11:20
Документи переможця.pdf
13 серпня 2020 11:20
Москаленко А..pdf
03 серпня 2020 12:02
Електронний підпис
03 серпня 2020 11:59
Установчі документи.pdf
03 серпня 2020 11:59
Проєкт договору.pdf
03 серпня 2020 11:59
Starboard_ЛД.pdf
03 серпня 2020 11:59
Довідка щодо статті 17.pdf
03 серпня 2020 11:59
Лист-згода.pdf
03 серпня 2020 11:59
Тендерна пропозиція.pdf
03 серпня 2020 11:59
Технічна специфікація.pdf
03 серпня 2020 11:59
Інформаційна довідка.pdf
03 серпня 2020 11:59
Epson.pdf

Публічні документи

03 серпня 2020 19:37
Електронний підпис
03 серпня 2020 19:33
Уставні документи.pdf

Публічні документи

24 вересня 2020 11:57
Електронний підпис
24 вересня 2020 11:54
частина 2 ст. 17 Закону.pdf
24 вересня 2020 11:54
МВС.pdf
24 вересня 2020 11:54
пункт 13 ч.1 ст.17 Закону.pdf
24 вересня 2020 11:54
пункт 12 ч.1 ст.17 Закону.pdf
04 серпня 2020 12:23
Електронний підпис
04 серпня 2020 12:22
Проекторы Epson СЕС.pdf
04 серпня 2020 12:22
Цінова пропозиція.pdf
04 серпня 2020 12:22
Авторизація Epson.pdf
04 серпня 2020 12:22
Установчі документи.pdf
04 серпня 2020 12:22
Авторизація INTECH.pdf
04 серпня 2020 12:22
Проект договору.pdf
04 серпня 2020 12:22
Технічна специфікація.pdf
04 серпня 2020 12:22
Гарантіи_нии_ лист ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП МОСКАЛЕНКО АЛЬОНА ОЛЕКСАНДРІВНА

ФОП КУЛЯБКА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП МОСКАЛЕНКО АЛЬОНА ОЛЕКСАНДРІВНА
#3695305022
Рішення скасоване 390 000,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2020 08:35
ФОП МОСКАЛЕНКО АЛЬОНА ОЛЕКСАНДРІВНА
#3695305022
Відхилено 390 000,00
UAH з ПДВ
21 вересня 2020 11:30
ФОП КУЛЯБКА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА
#2875911569
Відхилено 406 800,00
UAH з ПДВ
21 вересня 2020 11:43
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН"
#42838481
Переможець 408 000,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2020 15:37

Документи

21 вересня 2020 11:29
Електронний підпис
21 вересня 2020 10:46
протокол скан41.pdf
18 вересня 2020 08:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

21 вересня 2020 11:42
Електронний підпис
21 вересня 2020 11:39
протокол скан42.pdf
21 вересня 2020 11:31
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2020 15:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН"
#42838481
408 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:30
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 13:23
Дод 1 мультимед.pdf зміни до договору
08 жовтня 2020 12:55
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2020 12:19
274.pdf укладений
07 жовтня 2020 12:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.3, ч.5, ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» З метою покращення якості товару.
Номер договору про закупівлю: 274
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 408 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 68 000,00 UAH)